Mazda3 MPS BK 2007 rok DISI –

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez risto77 » 6 kwi 2016, 12:19

Akurat znam tę hamownię i wynik jest jak najbardziej wiarygodny.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2295 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez piterus87 » 6 kwi 2016, 12:41

W takim razie auto niedomaga bo ponad 20KM i 50 Niutonów mniej niż seria to dużo... Ja bym jednak sprawdził dla pewności na innej hamowni....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez mx-3lover » 6 kwi 2016, 13:28

Liczyłem, że będzie bonus z fabryki. Sprawdzałeś szczelność dolotu?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bartek1986 » 6 kwi 2016, 14:09

To hamownia obciążeniowa? Bo jak nie to mogło nie napić tyle ciśnienia ile trzeba i dupa..
Jak obstawialiście filtr to czemu nie zrobiliście pomiaru bez? Chyba kamienie tam nie latają na hamowni :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez francesco_franco » 6 kwi 2016, 14:41

Kurcze powodów może być dużo. 330 Nm to jak w 1.6 ;) wiem, że to "inne niutony" ale wartość jest wartością. Sprawdzałeś błędy? Nic nie wyświetla?

Przy kupnie pisałeś, że zapier.... 190 w GT a 230 w MPS to nie powinno robić aż takiego wrażenia na Tobie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez Bartek1986 » 6 kwi 2016, 15:24

francesco_franco napisał(a):190 w GT a 230 w MPS to nie powinno robić aż takiego wrażenia na Tobie :)


Jeśli GT ma 190km i jedzie dobrze jak na taką moc to MPS 230konny powinien dawać wrażenie muła.. :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez torek » 6 kwi 2016, 15:45

zwłaszcza że mps jest cięższy od gt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 782 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez marcin255 » 6 kwi 2016, 15:54

Pytanie cz MPS-y trzymały fabryczną moc przy wyjeździe z fabryki ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Paweł » 6 kwi 2016, 16:18

Mazda w tym okresie słynęła z zawyżania mocy (vide akcja ze zwrotami RX-8 w Stanach), ale L3-VDT raczej trzyma parametry. W pierwszej kolejności nasuwa się więc pytanie o rodzaj hamowni?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ravo » 6 kwi 2016, 16:25

Oczywiście że to inercyjna dosyć że nie napompowal to jeszcze pewnie źle ustawili ;–)
Filtr nie ma nic do tego chyba że już zdążył zakleic przeplywke :-P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez wujekbob1103 » 6 kwi 2016, 16:45

Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 10:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez piterus87 » 6 kwi 2016, 17:04

wujekbob1103 napisał(a):Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.


Zmieńcie Panowie hamownię mówię Wam. MPSy z reguły trzymają serię lub są bardzo blisko serii. Oczywiście przy założeniu, ze nic im nie dolega. Mój na pełnej serii wypluł 260 KM i prawie 400Nm.
Co do spadku momentu to albo był chwilowy uślizg ośki albo odezwał się wysoki KR i cofnęło zapłon.
Elektronika ogranicza Ci moc i moment tylko na 3 pierwszych biegach, a domyślam się, że pomiar robiony był na 4 biegu więc szedł pełen ogień.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez DARO MAZDA 323 » 6 kwi 2016, 17:11

piterus87 napisał(a):
wujekbob1103 napisał(a):Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.


Zmieńcie Panowie hamownię mówię Wam. MPSy z reguły trzymają serię lub są bardzo blisko serii. Oczywiście przy założeniu, ze nic im nie dolega. Mój na pełnej serii wypluł 260 KM i prawie 400Nm.
Co do spadku momentu to albo był chwilowy uślizg ośki albo odezwał się wysoki KR i cofnęło zapłon.
Elektronika ogranicza Ci moc i moment tylko na 3 pierwszych biegach, a domyślam się, że pomiar robiony był na 4 biegu więc szedł pełen ogień.


pomiar był ma 4 biegu.

Waga Mazdy 323 GT z Turbo 1100 KG ( zważony po swapie ) moc 192 KM i 256 Nm

Waga Mazdy 3 MPS 1485 KG ( dowód rejstracyjny ) moc 238 330 Nm

róznica w wadze znaczna 385 KG
Ostatnio edytowano 6 kwi 2016, 17:20 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 2 razy
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez Bartek1986 » 6 kwi 2016, 17:16

turba na inercji hamują.. to było sobie ściągnąć aplikacje do pomiaru mocy na telefon. podobna dokładność :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez wujekbob1103 » 6 kwi 2016, 17:44

Zobaczymy trzeba szukać teraz przyczyny słabego wyniku i wrócić do serii bo wstyd trochę jeździć MPS z 230 koniami. <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 10:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez DARO MAZDA 323 » 6 kwi 2016, 17:59

Wszystko wina trzeciego uczestnika imprezy. Ma auto porobione na 310 KM i hamownia by to zweryfikowała i wtedy byśmy wszystko wiedzieli.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez wujekbob1103 » 6 kwi 2016, 18:02

Masz racje Darku. Ten trzeci dał ciała musimy z nim na poważnie porozmawiać <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 10:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez olrzyn » 6 kwi 2016, 18:04

ejjjj nie dość że nie mam auta od ponad 3 tygodni to jeszcze dobijacie leżącego.
Cieszcie się że C5 nie hamowałem bo pewnie by lepsze wyniki wyszły niż u Was. Przynajmniej więcej niutków :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez francesco_franco » 6 kwi 2016, 18:04

Czyli rozumiem, że według przeciwników takiego pomiaru winę ponosi zbyt mała inercja własna hamowni przez co wynik został zaniżony?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez olrzyn » 6 kwi 2016, 18:09

francesco_franco napisał(a):Czyli rozumiem, że według przeciwników takiego pomiaru winę ponosi zbyt mała inercja własna hamowni przez co wynik został zaniżony?


winę podobno ponoszę ja który wie ile auto powinno wydmuchać i nie przyjechałem żeby zweryfikować hamownie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy