Mazda3 MPS BK 2007 rok DISI –
Akurat znam tę hamownię i wynik jest jak najbardziej wiarygodny.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
To hamownia obciążeniowa? Bo jak nie to mogło nie napić tyle ciśnienia ile trzeba i dupa..
Jak obstawialiście filtr to czemu nie zrobiliście pomiaru bez? Chyba kamienie tam nie latają na hamowni
Jak obstawialiście filtr to czemu nie zrobiliście pomiaru bez? Chyba kamienie tam nie latają na hamowni

Kurcze powodów może być dużo. 330 Nm to jak w 1.6
wiem, że to "inne niutony" ale wartość jest wartością. Sprawdzałeś błędy? Nic nie wyświetla?
Przy kupnie pisałeś, że zapier.... 190 w GT a 230 w MPS to nie powinno robić aż takiego wrażenia na Tobie
Przy kupnie pisałeś, że zapier.... 190 w GT a 230 w MPS to nie powinno robić aż takiego wrażenia na Tobie
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a):190 w GT a 230 w MPS to nie powinno robić aż takiego wrażenia na Tobie
Jeśli GT ma 190km i jedzie dobrze jak na taką moc to MPS 230konny powinien dawać wrażenie muła..
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Pytanie cz MPS-y trzymały fabryczną moc przy wyjeździe z fabryki ?
Mazda w tym okresie słynęła z zawyżania mocy (vide akcja ze zwrotami RX-8 w Stanach), ale L3-VDT raczej trzyma parametry. W pierwszej kolejności nasuwa się więc pytanie o rodzaj hamowni?
the right man in the wrong place...
Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.
wujekbob1103 napisał(a):Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.
Zmieńcie Panowie hamownię mówię Wam. MPSy z reguły trzymają serię lub są bardzo blisko serii. Oczywiście przy założeniu, ze nic im nie dolega. Mój na pełnej serii wypluł 260 KM i prawie 400Nm.
Co do spadku momentu to albo był chwilowy uślizg ośki albo odezwał się wysoki KR i cofnęło zapłon.
Elektronika ogranicza Ci moc i moment tylko na 3 pierwszych biegach, a domyślam się, że pomiar robiony był na 4 biegu więc szedł pełen ogień.
piterus87 napisał(a):wujekbob1103 napisał(a):Ja mierzyłem również z Darkiem i mi wyszło jeszcze mniej. Dwa pomiary względnie inne równica 30 niutów i 10 Km więc nie bardzo zadowolony jestem z wyniku. W pierwszym pomiarze jeszcze wyszedł chwilowy spadek momentu i założyli że leży turbo, drugi wynik moment ładnie równo za trzeci z podłączonym tyłem chceli 100 gratis więc zrezygnowałem. Coś czuję żę trzyma elektronika cały czas. Zadzwonie do ssg i podpytam jak to oni tam robią bo jestem trochę niezadowolony.
Zmieńcie Panowie hamownię mówię Wam. MPSy z reguły trzymają serię lub są bardzo blisko serii. Oczywiście przy założeniu, ze nic im nie dolega. Mój na pełnej serii wypluł 260 KM i prawie 400Nm.
Co do spadku momentu to albo był chwilowy uślizg ośki albo odezwał się wysoki KR i cofnęło zapłon.
Elektronika ogranicza Ci moc i moment tylko na 3 pierwszych biegach, a domyślam się, że pomiar robiony był na 4 biegu więc szedł pełen ogień.
pomiar był ma 4 biegu.
Waga Mazdy 323 GT z Turbo 1100 KG ( zważony po swapie ) moc 192 KM i 256 Nm
Waga Mazdy 3 MPS 1485 KG ( dowód rejstracyjny ) moc 238 330 Nm
róznica w wadze znaczna 385 KG
Ostatnio edytowano 6 kwi 2016, 17:20 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 2 razy
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
turba na inercji hamują.. to było sobie ściągnąć aplikacje do pomiaru mocy na telefon. podobna dokładność 

Zobaczymy trzeba szukać teraz przyczyny słabego wyniku i wrócić do serii bo wstyd trochę jeździć MPS z 230 koniami. 
Wszystko wina trzeciego uczestnika imprezy. Ma auto porobione na 310 KM i hamownia by to zweryfikowała i wtedy byśmy wszystko wiedzieli.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Masz racje Darku. Ten trzeci dał ciała musimy z nim na poważnie porozmawiać 

Czyli rozumiem, że według przeciwników takiego pomiaru winę ponosi zbyt mała inercja własna hamowni przez co wynik został zaniżony?
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a):Czyli rozumiem, że według przeciwników takiego pomiaru winę ponosi zbyt mała inercja własna hamowni przez co wynik został zaniżony?
winę podobno ponoszę ja który wie ile auto powinno wydmuchać i nie przyjechałem żeby zweryfikować hamownie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości