Strona 5 z 6

PostNapisane: 10 lut 2016, 00:01
przez dicon
Co masz na myśli pod pojęciem choinka? Zdjęcie było robione w garażu po zmroku, długie naświetlanie i faktycznie światło trochę przekoloryzowało. Zmieniane tylko podświetlenie climatronica, ring w przycisku świeci trochę jaśniej niż reszta podświetlenia.

PostNapisane: 10 lut 2016, 01:56
przez expell
dicon napisał(a):40mm wysokość, 22mm szerokość.


Z nudów szukałem teraz czegoś szerszego, znalazłem, że dla Suzuki mają one 40mm na 24mm (dwa porty ładowania), a dla Hondy jest 43mm na 25mm (ładowanie+audio) więc tutaj trzeba by pewnie kawałek spiłować na wysokość.

PostNapisane: 10 lut 2016, 10:54
przez ezg_siwy
Choinka – bo masz różne kolory i chyba średnio to gra. Czerwone, potem mieszanka niebieskiego i białego, a potem mieszanka niebieskiego i czerwonego...

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's le Mazdzilla

PostNapisane: 10 lut 2016, 11:48
przez widmo82
jak wlaczasz radio i ładuje sie cos z tej ladowarki w zapalniczce... stacje radiowe nie buczą delikatnie, trzeszcza itp. ?

PostNapisane: 10 lut 2016, 13:20
przez dicon
Nic a nic, czyściutko. Transmitter MP3 też nie zakłóca :)

Expell: analizowałem te mocowania przez kilka dni i jestem pewien, że wybrałem najlepsze rozwiązanie. Ładowarki dedykowane do innych aut mają inaczej skonstruowane zaczepy, może nie pasować :)

PostNapisane: 2 mar 2016, 06:15
przez wachers
Bardzo ładna Trójka do swojej też mam takie relingi dachowe, podoba mi się rozwiązane z tymi gniazdami USB. Na pewno zaczerpnę troszkę lektury od Ciebie odnośnie oświetlenia Led. Życzę bezawaryjnosci.

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 26 cze 2016, 18:51
przez dicon
Witam po dłuższej przerwie. Chciałbym wam przedstawić to, co działo się przez ostanie 4 miesiące, a trochę się działo :). 10 marca Mazdzilla pojechała do zaprzyjaźnionego szpeca i przeszła delikatną modyfikację mechaniczną – mianowicie wymieniona została przekładnia na 6-cio biegową :D Wymienione zostały też linki, wybierak, poduszka pod skrzynią i oczywiście gałka, skrzynia zalana Motulem Gear 300.
ns1.jpg
Graty – skrzynia, wybierak, olej


Jakie wrażenia? Skrzynia zupełnie inna niż stara, zdecydowanie bardziej elastyczna, biegi można wrzucac jednym palcem, przy odciskaniu sprzęgła nie szarpie samochodem, jak to miało miejsce wcześniej. Minusy? Cała masa <mrgreeen>, mianowicie spalanie się nie zmieniło, prędkość maksymalna spadła (max 210 km/h), ale komfort podróży w trasie wynagradza wszystko. Niby różnica tylko 0,5 tys. obrotów a jedzie się przyjemniej. Niestety skrzynia ostatecznie okazała się bublem – jest do remontu, mam nadzieję, że użytkownik Bax wytłumaczy się, dlaczego sprzedał mi ją niesprawną. Podczas testów skrzyni pękło magniczne 170 tysięcy na liczniku.
ns2.jpg


Z Wizualnych zmian doszła nowa końcówka wydechu Ulter N1-16 o średnicy 100mm.
ns3.jpg
końcówka ozdobna Ulter N1-16


Tak jak sobie postanowiłem na ten sezon, wpadły felgi 18", ale o tym za chwilę :). Niezbędne było przed wrzuceniem odświeżyć trochę zaciski hamulcowe, wybór padł na kolor niebieski z efektem anody. Na ten sam kolor pomalowałem także emblematy Mazdy z przodu i z tyłu pojazdu. Efekt na prawdę jest niezły.
ns4.jpg
Emblemat w kolorze niebieskiej anody


Co do samych felg, to wybór był piekielnie ciężki. Najpierw miały być Sparco Pro Corsa, jednak cena okazała się trochę wysoka (wolałem jeszcze coś dokupić do auta), potem byłem o krok od kupna Japan Racingów JR-11, ale na szczęście pękłem i zamówiłem japońskie Enkei-e jak na rasowego japońca przystało.
ns9.JPG


Tak oto Mazdzillę przyozdobiły piękne Enkei Wakasa 18x8 ET45 w kolorze titanium high gloss polished, na których naciągnięte zostały gumy Vredestein Ultrac Sessanta o wymiarach 225/40R18.
Felgi trzymają nakrętki D1 Spec blue(stąd niebieskie detale :D ), a za dostarczanie ciśnienia do opon odpowiadają kute zaworki TPI.
ns10.jpg

ns12.jpg

ns11.jpg


Tylny zderzak i progi osłaniane będą od tej pory przez chlapacze RallyArmor. Tym samym chciałem zaakcentować nowy "Rallye look" Mazdzilli i taki też styl będę starał się utrzymywać :)

Wielu z was z pewnością się oburzy i powie: "ale jak to, takie felgi, a klapa bez lotki dalej wygląda jak dupa zza krzaka?". Otóż o to też się postarałem i na klapie wylądowała replika lotki Mazdaspeed 3.
ns5.jpg
Mazdzilla na szosie w deszczu

ns6.jpg

ns7.jpg

ns8.jpg



Tym samym zakończyłem pierwszy z dwóch etapów prac nad autem. Drugi etap rozpocznie się już w sierpniu i z równie wielkim rozmachem. Mazdzilla jedzie do blacharza, będzie grubo :D
W tym roku już koniec, zostałem bankrutem ;)

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 26 cze 2016, 19:44
przez Senior
dicon napisał(a):W tym roku już koniec, zostałem bankrutem

No troszkę cię to kosztowało.
Ale z efektów możesz być zadowolony <jupi>
Powiem ci cud malina <serduszka>
Niech połyka kilometry bezawaryjnie <serduszka> <serduszka>

PostNapisane: 26 cze 2016, 21:47
przez zemoj
Bagażnik dachowy trochę gryzie się z rally lookiem.
Tył auta już wygląda super, czas na trochę agresywniejszy przód :)

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 26 cze 2016, 22:39
przez DariusBtm
Bardzo fajnie podziałałeś z autem a w szczególności ze skrzynią (szkoda że w 1.6pb tak nie da rady :()
Co do "Rallye look" to nawet gdzieś miałem zapisaną na dysku taką mazdę co miała chlapacze i do tego bagażnik dachowy. <spoko>
Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie. <lol> :P

PostNapisane: 26 cze 2016, 23:20
przez dicon
DariusBtm napisał(a):Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie.


Ech Ty.. wszystko zauważy :P Na razie listwy zostają, aż do jesieni, wtedy wymieniam wszystkie drzwi :>

zemoj napisał(a):Bagażnik dachowy trochę gryzie się z rally lookiem.

Stylizacja stylizacją, ale praktyczne to to musi być ;)

Dzięki chłopaki za miłe słowa :D

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 27 cze 2016, 07:11
przez SiN4don
Miazga <serduszka>
Wygląda bosko.
dicon napisał(a):Ech Ty.. wszystko zauważy :P Na razie listwy zostają, aż do jesieni, wtedy wymieniam wszystkie drzwi :>

Uchylisz rąbka tajemnicy? :] Masz komplet używanych? U mnie jedynym sensownym rozwiązaniem co do drzwi to też byłoby jedynie ich wymiana na zdrowe :|

PostNapisane: 27 cze 2016, 08:13
przez zelka
O Panie, pięknie żeś Pan zaszalał. :D
dicon napisał(a):końcówka wydechu Ulter N1-16 o średnicy 100mm.

Też chodziła mi po głowie, ostatecznie u mnie wylądowały 2 sztuki końcówek Buzzer, również o średnicy 100mm. :)
DariusBtm napisał(a):Ale najbardziej to i tak podoba mi się "look" z listwami na drzwiach, z jednej strony są a z drugiej nie

Gdybym nie przeczytał to bym nie zauważył. <lol>
dicon napisał(a):Otóż o to też się postarałem i na klapie wylądowała replika lotki Mazdaspeed 3.

Mniam, mniam! <serduszka> Leży jak ulał, piękna jest ta lotka!
dicon napisał(a):Niestety skrzynia ostatecznie okazała się bublem – jest do remontu, mam nadzieję, że użytkownik Bax wytłumaczy się, dlaczego sprzedał mi ją niesprawną.

Czekam z niecierpliwością za wyjaśnieniem sprawy. Daj znać jak się wszystko potoczy.
dicon napisał(a): prędkość maksymalna spadła (max 210 km/h)

Czasami nie testowałeś już po zmianie opon na szersze? U mnie w poprzedniczce (BK) na zimowych 205/50/17 leciała szybciej aniżeli na 225/40/17. Ale dokładnych wartości już nie pamiętam, jednakowoż się strasznie dziwiłem. Szczerze powiedziawszy GH z v-maxem jakoś również nie zaskakuje. ;)

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 27 cze 2016, 08:29
przez PeKa
Tył wygląda jak rasowa rajdówka! Podoba mi się :D

PostNapisane: 27 cze 2016, 11:41
przez ezg_siwy
Też się przymierzam do tych felg, ale w rozmiarze 17". Jaki to jest dokładnie kolor? Po prostu szary?
Felgi siadły na aucie bajecznie! <serduszka>

Reszta wyglądu akurat do mnie nie przemawia, ale Tobie się ma podobać, więc tak trzymać!

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 27 cze 2016, 17:24
przez pawcio1017
Przełożenie przełożeniem, skrzynia skrzynią – ale testy robiłeś jeszcze na starych kołach czy już na nowych? Bo to ma duże znaczenie :P

Re: Mazda3 BK LF ’05 2.0 Top – dicon's Rallye Mazdzilla

PostNapisane: 27 cze 2016, 19:08
przez Norreca
powiem panie.... ze jest super :)
postarałeś się :)

PostNapisane: 27 cze 2016, 20:07
przez kuman1987r
switna robota wyglda rajdowo :D

PostNapisane: 28 cze 2016, 09:34
przez dicon
SiN4don napisał(a):Uchylisz rąbka tajemnicy?

Lewa strona oryginały, które znalazłem u handlarzy – nowe tylko, że trochę się należały w magazynach :) Prawą stronę będę brał z ASO, ceny poleciały trochę w dół, więc warto :D

zelka napisał(a):Czasami nie testowałeś już po zmianie opon na szersze?

pawcio1017 napisał(a):ale testy robiłeś jeszcze na starych kołach czy już na nowych?

Wszystko testowane jeszcze na zimówkach (16"), nowe felgi ważą mało, bo 8,5kg jedna. Zdaje się, że to już robota skrzyni biegów :)

ezg_siwy napisał(a):Też się przymierzam do tych felg, ale w rozmiarze 17". Jaki to jest dokładnie kolor? Po prostu szary?

Titanium high gloss polished ;)

Zastanawiam się co z przodem, bo w sumie nic szczególnego nie zostało zmienione. Na pewno w tym roku dołożę za atrapę Hella Supertones na wzór Subaru, może jakiś gumowy lip, no i na dostawę czeka niebieski Tow Hook

PostNapisane: 28 cze 2016, 10:15
przez ezg_siwy
Ekstra pasuje do Twojej budy.
Mnie się marzy gunmetal grey. Zobaczymy, jak matka boska pieniężna dopomoże, to się szarpnę ;)