Mazda3 BK LF '04 Top Sport "Monte Carlo Yellow"

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Seraf » 31 maja 2011, 08:13

radzi89 napisał(a):Trochę drażni oczekiwanie na turbo przy zmianie biegów ale trzeba się przyzwyczaić :P


Zmieniaj biegi w zakresie obrotowym pracy turbiny nie będziesz na nią czekał :D MPS-em grzech wolno jeździć :D

Wracając do owiewek popieram zdanie Radexa jest już spoko i takie gadżety mogą zaburzyć tą piękną czystą linię auta. Przyznam jednak że z praktycznego punktu widzenia czasem to się przydaje jak ktoś nie chce podczas deszczu jechać z włączoną klimą żeby przednia szyba była przejrzysta.
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez radzi89 » 31 maja 2011, 09:26

[quote="Seraf"]Zmieniaj biegi w zakresie obrotowym pracy turbiny nie będziesz na nią czekał :D MPS-em grzech wolno jeździć :D[/quote

Niestety to nie ma znaczenia, nawet jak podkrece go pod odcinke i zmienie bieg to przez moment nic sie nie dzieje , taki juz urok wiekszych turbin w benzyniakach :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Seraf » 31 maja 2011, 09:32

No to żal.pl żeby w takim aucie taki mankament. Wg mnie turbina powinna "z dołu" dmuchać a nie przy odcince :/ Lipa
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez radzi89 » 31 maja 2011, 19:04

Turbinka dmucha tka od 2500 ale nie w tym rzecz. Chodzi o moment w , ktorym trzeba poczekac na nia po zmianie biegu – to troszke irytuje, ale jezdzilem tez Mitsubishi EVO IX i tam bylo tak samo...
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez mily200 » 1 cze 2011, 19:14

popracuj troszkę nad techniką taką dwu-zerówką idzie nawet jeszcze lepsze czasy trzaskać :D mój najlepszy to 7,24
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1889 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez radzi89 » 1 cze 2011, 19:41

Mysle, ze da rade lepszy bo na pokladzie mialem jakies 140 kg zbednego balastu w postaci paliwa i kolegi :P Inna sprawa, ze mam bardzo ciezkie felgi zalozone, wsadze w weekend OZ z nowymi oponami i zobaczymy co da sie zrobic :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez radzi89 » 13 cze 2011, 00:47

Wiec, wczoraj probowalismy G-tech`a z felgami OZ ultraleggera i nowymi oponami – efekt to 7,09 do 100 :) Jak dla mnie bardzo zadowalajacy wynik :)

Najnowsza fotka :

Obrazek
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Jericho_PL » 13 cze 2011, 09:45

Wynik super, tylko pogratulować <jupi> . Sam jestem ciekaw jaki wynik moja 1.6 by uzyskała. Będe musiał chyba podpytać Cię co mogę zminenić w moim motorku, żeby te osiągi były troche lepsze :D
Avatar użytkownika
 
Od: 22 mar 2011, 17:02
Posty: 37
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR

Postprzez adrian_rusinowicz » 15 cze 2011, 15:39

Fakt, osiągi super (ponad 2s lepiej od serii), ale to fota jest rewelacyjna :)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 16:10
Posty: 121
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec

Postprzez Chaty » 15 cze 2011, 18:32

Co jak co, ale kolorek zaje***szczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2011, 20:44
Posty: 320
Skąd: Bialystok

Postprzez radzi89 » 20 cze 2011, 12:42

Tak w ramach ciekawostki: wracalem wczoraj z Belrina i postanowilem stestowac predkosc V-max.
Efekt mnie zszokowal :D Cisnac gaz do konca , doszedlem do odcinki na 5 biegu – myslalem, ze to jest niemozliwe. Przy odcince licznikowy V-max ok. 232 km/h – okolo , bo wychodzi poza skale. Wedlug nawaigacji bylo to 219 km/h :) Jechalem sam, w aucie bylo pol baku paliwa :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Jericho_PL » 22 cze 2011, 10:28

Radzi mam do Ciebie pytanko. Z racji tego, że pewnie masz większe pojęcie ode mnie co do tuningu silnika, chce zasięgnąć porady co mógłbym u siebie zrobić w celu poprawy osiągów? Zastanawiam się nad wydechem który masz ale nie wiem czy będzie pasował do mojego 1.6? W specyfikacji na stronie którą podałeś napisane jest, że dedykowany jest do 2.0 i 2.3. Ewentualnie od czego mógłbym zacząć i jak będą wyglądać sprawy kosztowe tak w przybliżeniu?
Avatar użytkownika
 
Od: 22 mar 2011, 17:02
Posty: 37
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR

Postprzez radzi89 » 22 cze 2011, 10:40

Wysle na PW :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 26 cze 2011, 00:19

jak sie maja normy spalin po założeniu CatBack Magnaflow ? Sam zastanawiam sie nad http://www.rpmotorsport.pl/auta/kataliz ... _1526.html

ale co z przeglądem ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 26 cze 2011, 11:53

Cat-back nic nie zmienia w normach spalin :) Katalizator jednak zmienia – ja u siebie tez mam high-flow cat magnaflow`a i normy spail wszystkie sa jak w nowym aucie. Po to sa te katalizatory zeby wszystko zachowac fabrycznie :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 26 cze 2011, 13:03

skoro opis jest
"Katalizator z rdzeniem metalowym okrągły. Średnica przyłączy – 50mm Przepustowość 200cpsiSpełnia normę EURO 2 do pojemności 2500ccm i EURO 3 do pojemności 1400ccm "
to chyba cos zmienia?

Inna rzecz to czy takie cos
" http://moto.allegro.pl/tlumik-srodkowy- ... 45620.html "
za tłumik środkowy cos zmieni , chodzi mi o lekkie dostosowanie wydechu do tego koncowego Sebringa.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 26 cze 2011, 13:31

Wiesz co ja kupilem katalizator Magnaflow`a ale napisalem, ze chce aby zachowal fabryczne parametry spalin wiec nawet nie wiem jaki to byl model.
Co do Tlumika srodkowego – troche loteria nie znam tej firmy , a tlumik srodkowy ma za zadanie wytlumic te najbardziej dokuczliwe dzwieki silnika, meteliczne itp. Mozna zaryzykowac 140 zl to nie majatek ale gwarancji nikt nie da , ze to bedzie fajnie chodzilo :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 26 cze 2011, 14:06

a czyli lepiej tą kasę dać na kata
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 26 cze 2011, 15:02

Na pewno katalizator Magnaflow`a poprawie Ci dzwiek silnika. Nie ma on elementów tlumiacych wiec bedzie delikatnie glosniej na wyzszych obrotach :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 30 cze 2011, 00:33

To co masz na fotce wywalone to końcowy sebring i środkowy a gdzie wycięty kat ? Jeśli masz to
http://www.rpmotorsport.pl/auta/mazda_3 ... -8465.html
to tu chyba jest przelotowy środkowy i końcowy w zestawie nie ma kata sportowego bo one spełniaja tylko normy euro 2 i 3
http://www.rpmotorsport.pl/auta/kataliz ... _1526.html

także pozostaje pytanie -jakiego masz kata ? Fabryczny czy nie z euro 2-3 czy 4 , dopytuję bo sam coś chcę wymodzić :D .
ps jak masz jeszcze te resztki po Sebringu zajrzyj do środkowego ( bo ten jest fabryczny ) czy jest przelotowy .
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy