Aktualizacja na sezon 2025
310000 – wymiana oleju silnikowego – Valvoline SynPower 5w30, filtr oleju – OE Mazda 
– wymiana filtru powietrza
– wymiana filtru kabinowego z węglem aktywnym
– nowe paski klinowe – Continental – 6 PK 1306,
5 PK 716
– nowy kompresor klimatyzacji – NRF
Miała być wymiana samego łożyska w sprzęgle kompresora, niestety szkody okazały się większe.
– nowa chłodnica klimatyzacji – NRF
Wymiana wykonana pod autem, nie ma potrzeby czegokolwiek rozbierać z przodu auta. 
Na koniec została sprawdzona szczelność, nabity układu i można cieszyć się klimą w upalne dni
– nowe zaciski hamulcowe tył – BILSTEIN 
– nowe prowadnice zacisku – Frenkit
– nowe sprężyny zacisku – ATE
– nowe tarcze hamulcowe tył – ATE + klocki ATE
Zakup reflektorów H7 i "mała" regeneracja 
 
 – regeneracja reflektorów H7 – PPF – montaż spryskiwaczy 
– polerowanie kloszy
– zabezpieczenie kloszy PPF
– lakierowanie chromów
– montaż BiLED 3" – na adapterach, bez rzeźby 

– montaż oryginalnych spryskiwaczy reflektorów, podłączenie p&p, w Kintaro jest wyprowadzona instalacja. 
Wystarczyło wpiąć jedną kostkę. 
– kodowanie spryskiwaczy przez FORSCAN 
w module GEM ( działają jak by były fabrycznie ) 
– montaż zbiorniczka płynu spryskiwaczy od wersji z OE xenon'em, mamy kontrolkę stanu płynu do spryskiwaczy 
( fabrycznie w wersji Kintaro brak )
311458
– nowe amortyzatory przód, tył – Kayaba eXcel-G, 
wraz z osłonami, odbojami, mocowaniami, poduszkami z łożyskiem Kayaba
Na chwilę obecną, auto sprawne w 100% nic nie stuka nic nie puka, wszystko działa. Teraz czas na aspekt wizualny, czyli będą usuwane wgnitki, wymieniany prawy błotnik na nowy OE, czeka na lakierowanie, i prawdopodobnie nowa OE klapa bagażnika, bo używki to totalne śmietniki.