Mazda3 BK Z6 2008 r.

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez some1 » 2 maja 2015, 21:57

mmarcis4 napisał(a):Dokładnie,śmiać mi się chce czasem jak czytam takie filozofie na temat co jest zgodne z prawem a co nie.


A mi się chce śmiać, jak zawsze w tego typu dyskusjach zjawiają się legalni inaczej i nawzajem poklepują się po plecach <lol>

Kolega zapytał, dostał odpowiedź, że na linkowanej aukcji jest podana nieprawdziwa informacja. A co z tym zrobi i czy się tym przejmie, to jego sprawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 17:47
Posty: 679 (0/20)
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF TOP '07

Postprzez Maniekvip » 2 maja 2015, 22:22

mmarcis4 napisał(a):,śmiać mi się chce czasem jak czytam takie filozofie na temat co jest zgodne z prawem a co nie


Brakujące 2 cm w rozstawie dobrych i homologowanych DRL a modyfikowanie oświetlenia fabrycznego to dwie różne sprawy. Aczkolwiek też to jest niezgodne z prawem i jestem tego świadom. Idąc dalej w M6 większość z nas też ma ledy źle zamontowane :P W trójeczce brakujące dwa cm to nie jedyne uchybienie <lol> jak sądzę.

mmarcis4 napisał(a): Mi się wydaje że mniejsza szkodliwość jest takiego modu (czasem nie do końca legalnego oświetlenia) niż np:zasuwanie po pijaku lub 150 km/h w terenie zabudowanym prawda?


Powiedziała osoba, która to wyznaje teorie, że po to się taki motocykl kupuje aby popierdzielać a nie pomykać dla lansu hahaha
Ja bym kolczatki rzucał pod koła bo myśli, że jak zdejmie rejestracje to jest bezkarny. Potrafią jedynie głupie naklejki na auta kleić Patrz w lusterka.....
Niestety nie ma pomysłu jak z nimi walczyć...

Na szczęście w PL drogówka i diagności przymykają na wiele niedociągnięć oko więc wiele modów przechodzi bez echa.

Kierowca musi mieć świadomość co montuje jak montuje i jakie mogą być konsekwencje montarzu a pisanie na aukcjach, o legalności i homologacji takich rozwiązań to po prostu BEZCZELNOŚĆ !!

some1 napisał(a):Kolega zapytał, dostał odpowiedź, że na linkowanej aukcji jest podana nieprawdziwa informacja. A co z tym zrobi i czy się tym przejmie, to jego sprawa.


Oto głównie mi chodziło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Szumi91 » 3 maja 2015, 09:50

uuu widzę, że rozpętałem piekło <diabełek>

Ja jeszcze na module DRL od proeltec od 2 lat i sobie chwalę. Miałem okazję jechać kilka razy przed swoim autem i moim zdaniem widoczność iść jest w zupełności wystarczające. Nigdy policja się nie czepiała. Być może dlatego że połowa nowych aut jeździ na takich DRL, tyle że one MAJĄ LEGALIZACJĘ NA KLOSZACH. Policja nie ogarnia kto co powinien mieć i od którego roku...


Podzielam tą uwagę. Spełnia swoje zadanie tak samo jak dzienne przesunięte o kilka cm u autora tematu :) .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2015, 18:16
Posty: 251 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi

Postprzez Grzegorz K » 3 maja 2015, 20:58

Ja byłem lekko pijany jak to pisałem <glupek2> Literówki poprawione <zawstydzony>
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez mmarcis4 » 3 maja 2015, 21:16

Grzegorz K napisał(a):Ja byłem lekko pijany jak to pisałem

Najlepszym się zdarza hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Maniekvip » 30 maja 2015, 14:22

Dawno się nic u mnie nie działo w temacie ale w tym tygodniu zaszły zmiany :)
Zrobiłem konserwację nadkoli. Przód całkiem ok z tyłu troszkę gorzej ale tragedii nie było. Co ciekawe lewa strona wyglądała gorzej niż prawa.
Fotek nie mam ale w zamian jest film :D


Została jeszcze do poprawy podłoga ale to za jakiś czas...
Ostatnio edytowano 31 maja 2015, 20:53 przez Maniekvip, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez widmo82 » 31 maja 2015, 20:14

Hej. A jak wyglądał sam rant od wewnątrz na tyle?
BOLL ma jakąś mocną woń?
Ile czasu schnie podkład i Boll?
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Grzegorz K » 31 maja 2015, 20:23

Podnośnik z LIDLa ... mam taki sam :D
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Maniekvip » 31 maja 2015, 21:06

widmo82 napisał(a):Hej. A jak wyglądał sam rant od wewnątrz na tyle?
BOLL ma jakąś mocną woń?
Ile czasu schnie podkład i Boll?


Rant wyglądał idealnie.
Zapach ok, podczas nakładania do zniesienia aczkolwiek nakładałem przy otwartych drzwiach, po 18h stania w garażu nie śmierdziało mocno, w kabinie natomiast w ogóle nie było czuć zapachu konserwy.
Podkład to w zależności od marki, kolejna warstwa po ok 2h w zależności od temp. Ja przyznam się, że po godzinie pomagałem mu troszkę opalarką i było ok.
Boll natomiast ścina się bardzo szybko. Ranty trzeba psikać na końcu bo jak się troszkę zetną to konserwacja schodzi razem z taśmą. Po 18h (na drugi dzień po pracy) konserwacja była całkowicie sucha tak, że bez obawy mogłem montować nadkola, nie pamiętam co podaje producent ale myślę, że po 4h będzie już sucha o ile jest około 25*C

Grzegorz K napisał(a):Podnośnik z LIDLa ... mam taki sam :D


Kupiony na targu od gościa co handluje wszystkim co tylko się da z Niemiec przywieść (kosy, piły, klucze, kompresory, kosiarki, itp.)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Maniekvip » 7 sie 2015, 21:49

Hejka
Przyszedł czas na konserwację podłogi w M3 :D
Prace trwały trzy dni.
Pierwszego dnia rozbieranie, czyszczenie i odrdzewiacz.
Drugiego dnia podkład oraz konserwacja.
Dzień trzeci to progi w środku i montaż.
Auto miało sporo nalotu rdzawego zwłaszcza z przodu tam gdzie podkłada się lewarek i tam gdzie brakuje osłony
Z tyłu podobnie, na szczęście wszystko udało się wyczyścić go gołej zdrowej blachy.
Rant progu od zewnątrz OK, pod listą progową OK.
Od środka miejscowe naloty.
Kilka fotek niestety tylko po zakończonej pracy.
Na dzień dzisiejszy muszę zmienić miskę olejową to lada moment może zacząć cieknąć olej ale wstrzymuję się z tym do wymiany oleju, mam nadzieje, że do października wytrzyma :D
Załączniki
20150724_160133.jpg
Tutaj było OK
20150724_160146.jpg
Wydech wyglądał kiepsko
20150724_160154.jpg
Najgorsze miejsce z tyłu
20150724_160208.jpg
Po prawo najgorszy element przodu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Szumi91 » 7 sie 2015, 22:03

Dobrze wykonana robota <spoko> Teraz uważaj, żeby w upalne dni nie zaczęło Ci kapać spod samochodu. U mnie dziś zaczęło wyciekać zabezpieczenie z profili zamkniętych, aż strach pomyśleć jaka tam musi być temperatura. BTW chyba nie malowałeś tym tłumika ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2015, 18:16
Posty: 251 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi

Postprzez Maniekvip » 2 lis 2015, 18:06

Hejka
Kapie mi olej spod korka w misce. Miskę wymieniałem na nową bo stara przerdzewiała.
Po wymianie zaczęło kapać z korka, dokręciłem mocniej zerwałem podkładkę i było jeszcze gorzej. Kupiłem nową podkładkę miedzianą i kapie, dokręciłem na maxa kapie dużo mniej ale nadal przez noc kilka kropelek spadnie. Macie jakieś rady co z tym fantem robić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez macvas » 3 lis 2015, 14:57

Maniekvip napisał(a):dokręciłem na maxa kapie dużo mniej


A oglądałeś sam gwint na korku, czy nie jest gdzieś uszkodzony/zabrudzony opiłkami i przez to nie dociska właściwie po całym obwodzie? W sumie jeżeli tam jest przeciek, a korek się jeszcze w jakimś tam stopniu nie rozwulkanizował to można metodami "chałupniczymi" skupić się na połączeniu/gwincie:
– pakuły tzn. włókna konopie i lniane (jak przy zaworach kaloryferów);
– pasty uszczelniające (odradzam);
– taśmy lub nici teflonowe;
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Maniekvip » 3 lis 2015, 18:05

Myślałem na pakułami itp. tylko boje się że przy ponownym wkręceniu korka wcisnę resztki pozostałe w gwincie do miski i potem je pompa zaciągnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez KMBak » 3 lis 2015, 18:54

Ale to wada korka czy samej miski? Bo nie kumam. <co?>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Maniekvip » 3 lis 2015, 19:35

KMBak napisał(a):Ale to wada korka czy samej miski? Bo nie kumam. <co?>


Nie mam pojęcia czego to wada. Może kupię jeszcze nowy korek i zobaczę jak będzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy