troszkę nas nie było więc wypadałoby coś napisać. Cisza w temacie spowodowana tym, że nic się nie dzieje.
Zima minęła na kompletowaniu różnych rzeczy co zobaczycie poniżej, oto mała aktualizacja jak i rozpoczęcie sezonu
– zmiana zacisków przód, na zaciski z 3 BK MPS w stanie idealnym nie wymagały regeneracji pomalowane na czerwony połysk
– farba FOLIATEC, tragicznie kryje nie polecam fatalna wytrzymałość byle puknięcie i odprysk
– nowe tarcze na przód, nacinano – nawiercane ROTINGER GT
wraz z nowymi klockami TEXTAR Q+
– nowe tarcze na tył, ATE wraz z nowymi klockami ATE,
dodatkowo został zalany
– nowy płyn hamulcowy ATE
– wymiana amortyzatorów przód Kayaba eXcel-G z
– osłonami
– odbojami
– poduszkami z łożyskiem komplet Kayaba
– wymiana filtru powietrza FILTRON, oraz filtru kabinowego OYODO JAPAN z węglem aktywnym
– wymiana wycieraczek przód/tył na VALEO SILENCIO XTRM, poprzednie BOSCH aero twin ledwo wytrzymały 30tyś
– wymiana płynu wspomagania na ENEOS
– czyszczenie przepustnicy i na koniec adaptacja. Niestety brak zdjęć, ale taki syf co tam był uwierzcie na słowo dramat.
Godzina mycia, a praca silnika na ogromny +
Uruchomiłem sobie AUX
– adapter gniazda AUX, kabel puszczony za radiem pod popielniczką, tunelem do podłokietnika
– wymiana obudowy lusterek L/P na nowe zamienniki w czarnym połysku, oryginale są trochę pokaleczone
– wymiana bocznych kierunkowskazów na Led
– wymiana zarówek w panelu klimatyzacji, z pomocą filmiku na yt całość zajęła 10 minut