Mazda3 BK Y6 2005 1,6 HB ***SPRZEDANE***

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez ragun » 8 maja 2014, 19:27

ja nie chcę krakać ale dużo osób z forum spotyka jakaś przykrość z autem przed pełnym sezonem... <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez kuman1987r » 8 maja 2014, 19:36

No właśnie tteż to zauważyłem jakas plaga <nie>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez Seraf » 8 maja 2014, 20:10

Przykra sprawa. :(

byłeś uczestnikiem zdarzenia czy zastałeś tak wyglądające auto na parkingu?

Do wesela się zagoi <spoko>
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Grzegorz K » 8 maja 2014, 23:45

W poniedziałek wspomogę gojenie :) Auto idzie do lakiernika ... walka z korozją + kilka innych.

Co do zdarzenia: całkowicie moja wina <zawstydzony> Zapomniałem wspomnieć, że jakieś 3 tygodnie temu żona przetarła to samo miejsce o słupek od bramy przy wjeździe do supermarketu. Ta ruda na połączeniu zderzaka i nadkola to jej robota. Trafiła dokładnie w wychodzącą korozję. Ja tylko dobiłem zderzak ;)

Zapomniałem dodać, że na szarpakach Madzia spisała się wzorcowo, zawieszenie zostaje bez zmian.

A co do zmiany ... ja lubię moją M3 w obecnej formie. Zostaje obecny model.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Paolo » 9 maja 2014, 06:10

Grzegorz K napisał(a):A co do zmiany ... ja lubię moją M3 w obecnej formie. Zostaje obecny model.
Załączniki
10152494_465450076933838_6822214579426250129_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 14:46
Posty: 1832 (106/48)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe

Postprzez Grzegorz K » 25 maja 2014, 21:41

Madzia wróciła od lakiernika. Naprawiony zderzak przód tył, zrobione wewnętrzne powierzchnie drzwi, zrobione randy, wnętrza nadkoli, podwozie i kilka innych drobiazgów.
W najbliższej przyszłości do wymiana koło pasowe ...
Załączniki
2014-05-24 16.45.57.jpg
2014-05-24 16.46.05.jpg
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Tomek79 » 28 maja 2014, 15:51

No Grzesiu jak mogłeś tak przy..pić :P
Grunt, że po naprawie dobrze to wygląda – przynajmniej na zdjęciach.
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez Grzegorz K » 28 maja 2014, 23:12

Lakiernik się postarał. Zobaczymy jak będzie z trwałością. I kto następny przywali ... ja czy Patrycja :P
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 17 cze 2014, 20:51

Z okazji zbliżającej się okrągłej cyferki 160 000 km oraz tego, że strasznie mnie wkurzał hałas rozlegający się co jakiś czas wymienione zostały
Pasek Dayco 35 zł
Napinacz SNR-NTN 121 zł
Koło pasowe wału Corteco 80000597 233 zł
Koło pasowe alternatora EVR 59927 175 zł
Zakupy w sklepie forumowym.
Wymiana 258zł.

Z mniej ciekawych informacji ... jeden wtrysk leje. Do zrobienia w najbliższej przyszłości.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez bjorm » 18 cze 2014, 08:35

zdecydowałeś się na corteco pomimo jego wątpliwych opinii na forum?
mechanik nie psioczył na sprzęgło alternatora? bo u mnie już dwóch poległo przy wymianiego tego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez Grzegorz K » 18 cze 2014, 21:51

Szczerze mówiąc nie dotarłem do opinii, o których piszesz.
A co do alternatora mechanik psioczył ... że trzeba było nie kupować tylko najpierw sprawdzić jak działa stare. Mnie zależało na szybkim odzyskaniu auta, więc postanowiłem wymienić profilaktycznie.
Z wymianą nie było problemów
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 27 cze 2014, 19:16

W związku z przekroczeniem 160 000 km Madzia dostała nowe akcesorium firmy THULE. Długo zastanawiałem się jakie rozwiązanie wybrać, to wydaje mi się optymalne :D
Załączniki
2014-06-25 21.24.17.jpg
2014-06-27 11.33.42.jpg
2014-06-27 11.53.50.jpg
2014-06-27 11.54.24.jpg
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez ragun » 27 cze 2014, 21:19

jak się spisuje takie rozwiązanie przewozu roweru? nie masz wrażenia że coś Ci zaraz spadnie lub że musisz uważać na zakrętach itp? spalanie też się zwiększa? – pytam z czystej ciekawości bo sam wożę rowery ale "tradycyjnie" na dachu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez hubertgal » 27 cze 2014, 23:00

Ja swój wożę w bagażniku ;) Tzn. zdejmuję przednie koło, składam fotele i wrzucam do środka :D
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

PostTen post został usunięty przez stachan 20 lut 2019, 12:14.

Postprzez Grzegorz K » 28 cze 2014, 11:39

Jak narazie przejechałem mniej więcej 1 km, więc trochę za wcześnie na raport spalania. W teorii opory powietrza powinny być mniejsze niż przy transporcie na dachu.

Trochę się te rowery ruszają, ale to raczej normalne, nie są przyspawane. Do tej pory też woziłem w bagażniku, ale na urlop ta opcja odpada.

Malowanie narazie wygląda dobrze :)

Dopisano 28 cze 2014 12:44:

Zapomniałem jeszcze dodać, że ten bagażnik to tak na prawdę kilka w jednym.
Tzn. jest podstawa Easy Base i do tego dokładki, ja mam na 2 rowery, można dokupić jeszcze na 1 lub zrobić z tego platformę transportową.
M. in. box o pojemności 420 litrów sztywny albo materiałowy.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 1 sie 2014, 22:21

Z okazji bez okazji Madzia dostała pranie tapicerki ... oczywiście wówczas skończyły się upały, leje już 2 dni i wnętrze nadal wilgotne.

Dodatkowo uporałem się z awarią podgrzewania foteli. Zaczęły szwankować już na wiosnę. Teraz miałem w końcu czas się tym zająć. Ogólnie raz działały raz nie. Winowajcą okazały się przełączniki. Nie puszczały napięcia. http://www.bagazniki.eu stanęli na wysokości zadania i tydzień po zgłoszeniu reklamacji dostałem pocztą nowe. Podłączyłem, znów grzeje w tyłek <jupi>
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 8 sie 2014, 23:10

Auto wróciło od mechanika. Wymieniono jakiś oring na jednym z wtryskiwaczy. Osłona pod maską zdjęta, czekamy, obserwujemy...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 13 sie 2014, 23:49

Wtrysk do pełnej regeneracji, już się nie leje, ale nadal się poci.

Dodatkowo madzia wywinęła brzydki numer. Od 2 dni dziwnie paliła. Do tej pory paliła na dotyk. Ale teraz zaczęła nieco dłużej chechłać. Wyjeżdżając rano z garażu stwierdziłem że było jeszcze dziwniej. Wyjechałem, zgasiłem i już tak zostało. Auto nie odpaliło. Jakby za mało prądu. Na szybko odpiąłem aku, podłączyłem pod prostownik (napięcie 2V). Po powrocie z pracy podpiąłem aku i zakręciłem. Poszedł dymek z tyłu silnika i tyle.

W warsztacie znaleźli winnego. Uszkodzony szczotkotrzymacz rozrusznika. Cała zabawa 380zł.

Jutro jedziemy z żoną w trasę na długi weekend. Więc madzia dokładnie wiedziała kiedy nawalić.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Grzegorz K » 15 wrz 2014, 20:48

Mały update :(
Po awarii rozrusznika posypał się moduł DRL. Po nieocenionej pomocy producenta proeltec okazało się, że winny był przewód zasilania. Sprawdzili moduł, przysłali nowy kabelek i działa

20140915_191319.jpg


Dodatkowo w sobotę objawiło się pęknięcie harmonijki kolektora ssącego. Zamówiony już oryginał z Fox Rzeszów za 256 zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy