Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport – sprzedana
buczos napisał(a):hubertgal napisał(a):Hehe, z mojego doświadczenia po prostu wynika, że na oponach nie warto oszczędzać
kupujesz najdroższe? 700zł za sztukę ?skoro nie warto oszczędzać
To że kupuje powiedzmy 2-3 letnie "markowe" używki w dobrym stanie 7-7.5mm wcale nie musi oznaczać że oszczędzam na oponachteraz będę miał wszystkie 4 gumy z 2012r, więc chyba nie tak źle co nie?
Oszczędzaniem bym nazwał kupowanie nowych ale "najtańszych"
co do bieżnika kupionych wczoraj używek wygląda ok:
Brzydkie, strasznie czarne, ponure takie
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a):A ja kupuję takie za 600-700, ale połowę taniej
daj jakiś cynk
marcin255 napisał(a):hubertgal napisał(a):A ja kupuję takie za 600-700, ale połowę taniej
daj jakiś cynk
To był strzał. Kolega kupił nowe Conti do swojej BL, po czym mu ją rąbnęli z centrum Warszawy w biały dzień... Było to zimą, więc opony letnie nie zostały nawet odpakowane i tym sposobem stałem się ich posiadaczem
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Mały up.
ostatnio podjechałem do serwisu by sprawdzili geometrię zawieszenia (autem delikatnie ściągało do lewej), i okazało się, że co nie co jest do wymiany
Wymienione zostało:
2x silentblock (tuleja olejowa) wahacza przedniego – z czego lewy był zerwany i to było przyczyną delikatnego ściągania w lewo.
4x tulejki wahacza tylnego
2x łącznik stabilizatora tylnego
i tym sposobem jestem szczuplejszy o prawie tysiaka
Przynajmniej w aucie nic nie stuka, puka etc. prowadzi się bardzo dobrze. Sam mechanik i diagnosta stwierdzili, że zawieszenie jest w bardzo dobrym stanie.
foto z ustawienia geometrii

ostatnio podjechałem do serwisu by sprawdzili geometrię zawieszenia (autem delikatnie ściągało do lewej), i okazało się, że co nie co jest do wymiany
Wymienione zostało:
2x silentblock (tuleja olejowa) wahacza przedniego – z czego lewy był zerwany i to było przyczyną delikatnego ściągania w lewo.
4x tulejki wahacza tylnego
2x łącznik stabilizatora tylnego
i tym sposobem jestem szczuplejszy o prawie tysiaka
foto z ustawienia geometrii

buczos napisał(a):i tym sposobem jestem szczuplejszy o prawie tysiaka
Pieniądze to nie wszystko
Piękna jest ta Twoja Mazda! 
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
a dziękuję 
Mam jeszcze jedną rzecz do zrobienia. Mianowicie sprężarka klimy. W ubiegłym roku miałem wymieniany skraplacz i cewkę + koło pasowe z łożyskiem. Na początku hałasowało tylko przy starcie pierwsze 2-3 sekundy, a teraz hałasuje sprzęgło cały czas, ale tylko na biegu jałowym. Wystarczy delikatne uchylona przepustnica i nie "strzela".
Zakład który mi to naprawiał, notabene niby najlepszy w regionie, przekonuje mnie że z "tymi" sprężarkami tak jest, że czasem tak tak hałasują ale chodzą.... jakoś mnie to nie przekonuje i nie mam zamiaru kupowania znowu nowego sprzęgła, cewki etc... kupie chyba nową sprężarkę (koło 1300zł) i będzie spokój...
Aczkolwiek obstawiam, że szczelina na elektrosprzęgle może być źle ustawione, ale zakład nie chce się do tego przyznać... generalnie jeżdżę z hałasującą sprężarką już długo i zaczęło mnie to irytować, bo straszę przechodniów....
Muszę jeszcze raz do "typów" podjechać i ich pomęczyć, ale wiecie jak to jest z mechanikami..."wymień panie na nowe"
Mam jeszcze jedną rzecz do zrobienia. Mianowicie sprężarka klimy. W ubiegłym roku miałem wymieniany skraplacz i cewkę + koło pasowe z łożyskiem. Na początku hałasowało tylko przy starcie pierwsze 2-3 sekundy, a teraz hałasuje sprzęgło cały czas, ale tylko na biegu jałowym. Wystarczy delikatne uchylona przepustnica i nie "strzela".
Zakład który mi to naprawiał, notabene niby najlepszy w regionie, przekonuje mnie że z "tymi" sprężarkami tak jest, że czasem tak tak hałasują ale chodzą.... jakoś mnie to nie przekonuje i nie mam zamiaru kupowania znowu nowego sprzęgła, cewki etc... kupie chyba nową sprężarkę (koło 1300zł) i będzie spokój...
Aczkolwiek obstawiam, że szczelina na elektrosprzęgle może być źle ustawione, ale zakład nie chce się do tego przyznać... generalnie jeżdżę z hałasującą sprężarką już długo i zaczęło mnie to irytować, bo straszę przechodniów....
Muszę jeszcze raz do "typów" podjechać i ich pomęczyć, ale wiecie jak to jest z mechanikami..."wymień panie na nowe"
marcin255 napisał(a):buczos napisał(a):i tym sposobem jestem szczuplejszy o prawie tysiaka
Pieniądze to nie wszystkoprzy tym kapciu to i tak zawieszenie się trzyma
Przy takim kapciu ten tysiak jest niczym w porównaniu do tego co mogło się tam wydarzyć
Ale widzę że non stop coś tam dłubiesz, oby ten zapał się nie skończył (no i fundusz oczywiście
Kozacki ten sedanik
buczos ja ostatnio jechałem z tarnowa do krakowa autostradą i też sobie gnałem ponad 200/h do momentu kiedy nagle samochody zaczeły stawać gdy dojechaliśmy bliżej a tam właśnie jeep cały do okoła poobijany i lewa przednia opona przebita i odtego momentu jak w morde strzelił każdy spuścił noge z gazu:PP
Therios napisał(a):Jaka śliczna! wygląda lepiej jak 3 MPS
Dzięki!
Therios napisał(a):Ja bym ją zostawił na OZtach, ale to tylko zdanie fana WRC
Felgi zostawiam, nie planuję zmiany w tej kwestii.
Z nowości dzisiaj odebrałem zamówiony olej:
VALVOLINE SynPower 5W30 – ACEA: A3/B4
http://www.valvoline.sklep.pl/pl/p/VALV ... L-4L-1L/70
Wcześniej zalewałem cały czas Motula 5w30...
Z ciekawości zmienię na Valvo.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości