Mazda3 BK LF '03 TOP SPORT Seraf
Widząc już próbkę to mi też tak sobie to się podoba wraz z matem przycisków. Ale są gusta i guściki 
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Mi sie podoba, calkiem fajny kontrast 
Mi też się podoba 
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Jest godzina... każdy widzi w nagłówku 
zabawa stejdż łan skończona długo będę się zastanawiał na elementem plastikowym wokół skrzyni biegów i cupholdera bo okleić je jest strasznie ciężko już dwa razy zrywałem folie i brakuje mi pomysłów jak do nich podejść
rano zrobię dokładniejsze zdjęcie w świetle dnia na tą chwile tylko komórka w trybie nocnym

Edit tak to wygląda w dzień:

Coś chyba zruszyłem w panelu klimatyzacji bo jedna z diód czasem przygasa
co prawda stukniecie w konsole powoduje ze znowu świeci dobrze ale nie lubię druciarstwa i chyba będzie trzeba tam zajrzeć 
Widać też oklejoną gałkę zmiany biegów ale zupełnie mi się nie podoba i zapewne zakupię oryginał piano black z salonu mazdy
Do minusów na chwilę obecną zaliczam fakt że się to cholernie "palcuje" a jeśli chodzi o wygląd to bardzo mi się podoba
Co do matowych przycisków nawet mazda nie umie tego zrobić

zabawa stejdż łan skończona długo będę się zastanawiał na elementem plastikowym wokół skrzyni biegów i cupholdera bo okleić je jest strasznie ciężko już dwa razy zrywałem folie i brakuje mi pomysłów jak do nich podejść
rano zrobię dokładniejsze zdjęcie w świetle dnia na tą chwile tylko komórka w trybie nocnym

Edit tak to wygląda w dzień:

Coś chyba zruszyłem w panelu klimatyzacji bo jedna z diód czasem przygasa
Widać też oklejoną gałkę zmiany biegów ale zupełnie mi się nie podoba i zapewne zakupię oryginał piano black z salonu mazdy
Do minusów na chwilę obecną zaliczam fakt że się to cholernie "palcuje" a jeśli chodzi o wygląd to bardzo mi się podoba
Co do matowych przycisków nawet mazda nie umie tego zrobić

Ostatnio edytowano 8 paź 2011, 23:01 przez Seraf, łącznie edytowano 2 razy
Za mną taki kontrast konsoli z przyciskami nie przemawia, ale najważniejsze, że Tobie się podoba i jesteś zadowolony. Pełen szacunek za pracę jaką włożyłeś w oklejenie tego. Wiem, że nie łatwo naciągnąć folie tak, aby nie pokazały się bąble z powietrzem 

- Od: 4 paź 2011, 09:17
- Posty: 454 (0/2)
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR
W wersjach USA 2.3l konsola była w ten sposób oklejona
http://otomoto.pl/mazda-3-C21035896.html
Możesz powiedzieć coś więcej, w jaki sposób to oklejałeś itp.?

Możesz powiedzieć coś więcej, w jaki sposób to oklejałeś itp.?
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Miałem robić fotorelację ale to jest banalna sprawa. Osoba która chce to zrobić powinna być cierpliwa i dokładna. Więcej roboty i udręki jest przy rozbieraniu całej konsoli i tunelu jak przy samym oklejaniu. plastikowe panele do oklejenia da się zdjąć z radia i klimatyzacji bez odpinania modułów od instalacji elektrycznej. popielniczkę/zapalniczkę (jeden moduł) wypada odpiąć całą i zabrać do domu.
potrzebne są nożyk i suszarka, opcjonalnie wacik do uszu/makijażu żeby cienkie otwory dobrze obkleić.
Elementy lekko obmywamy i czekamy aż wyschną.
Przycinamy na wymiar z lekkim naddatkiem folie, suszarką nagrzewamy aż będzie bardzo miękka i plastyczna.
Naciągamy na brzegi, wycinamy otwory, obklejamy na prawdę żadna filozofia, należy dbać o temperaturę i plastyczność folii.
Dobra rada ... nagrzać wnętrze auta przed demontażem modułów da to nam większy margines plastyczności plastiku (głupio to brzmi wiem) bez jego łamania. No chyba że ktoś dysponuje garażem
potrzebne są nożyk i suszarka, opcjonalnie wacik do uszu/makijażu żeby cienkie otwory dobrze obkleić.
Elementy lekko obmywamy i czekamy aż wyschną.
Przycinamy na wymiar z lekkim naddatkiem folie, suszarką nagrzewamy aż będzie bardzo miękka i plastyczna.
Naciągamy na brzegi, wycinamy otwory, obklejamy na prawdę żadna filozofia, należy dbać o temperaturę i plastyczność folii.
Dobra rada ... nagrzać wnętrze auta przed demontażem modułów da to nam większy margines plastyczności plastiku (głupio to brzmi wiem) bez jego łamania. No chyba że ktoś dysponuje garażem
Ostatnio edytowano 11 paź 2011, 10:13 przez Seraf, łącznie edytowano 1 raz
Jericho napisał(a):Za mną taki kontrast konsoli z przyciskami nie przemawia, ale najważniejsze, że Tobie się podoba i jesteś zadowolony
zgadzam się za bardzo świecące ale J/W
gdzie można kupić takie urządzenie przydało by mi się
coś mi nie pracuje prawidłowo w czasie jazdy a wozić mechanika z sobą to się nie da a u niego nic nie wykazuje
coś mi nie pracuje prawidłowo w czasie jazdy a wozić mechanika z sobą to się nie da a u niego nic nie wykazuje
-
gacekk
My wszyscy z okolicy kupowaliśmy na allegro u tej osoby:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=10081612 wszystko z odbiorem osobistym.
Widzę, w końcu mieli ci jak oddać towar

Widzę, w końcu mieli ci jak oddać towar
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Seraf napisał(a):zdublował mi się post.
To napiszę że zakupiłem
można to sobie sparować z telefonem i sprawdzić błędy, porobić pomiary, śledzić telemetrie
sprawdzales? dziala? jakbys mogl to opisz wrazenia zwlaszcza z pomiarow 0-100, pomiaru HP i kasowania błędów
zastanawiam sie czy kupic na kablu czy na BT
Ja i parę osób używamy tego przez BT bardzo duża wygoda, telefon zawsze jest w kieszeni, a do tego urządzenia dodają złącze BT do laptopa wiec jak ktoś nie ma wbudowanego to i tak pójdzie. Ze swojej strony powiem tak, ja mało tego używam bo na Symbiana nie ma dobrego programu do tego, jednak na Androidzie działa wyśmienicie, widać wszystkie błędy, bez problemu je się kasuje i przegląda parametry, wiem, że 911mc robił pomiary 100m ale przez połączenie z laptopem, gdzieś w temacie ma opisane jak to wyszło 
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
działa, wszystko działa. Auto mam sprawne ale kolegom z regionu już nie raz kasowaliśmy błędy z ECU. pomiarów czasu za wiele nie robiłem ale jest w miarę dokładne co do pomiaru HP to nie oszukujmy się od tego są hamownie
przybliżony wynik owszem podaje ale nie jest mega dokładny.
Czy na kablu czy po BT to już bardziej kwestia gustu.
Po BT jest fajne to że dostaje się w gratisie mały BT USB to czasem nawet w pracy można coś z telefonu na kompa przesłać
Czy na kablu czy po BT to już bardziej kwestia gustu.
Po BT jest fajne to że dostaje się w gratisie mały BT USB to czasem nawet w pracy można coś z telefonu na kompa przesłać
Seraf napisał(a):co do pomiaru HP to nie oszukujmy się od tego są hamownie
pewnie granica błedu jest taka sama jak w przypadku G-Techa... ok 3%
sama hamownia też ma jakąś tam granicę błędów no i drogo kosztuje a nie mamy przecież 300 konnych potworów także jest ok
Też jestem zainteresowany jak wypadają pomiary itp. Jak masz możliwość podpięcia pod tel na androidzie, to też mógłbyś opisać wrażenia z działania z różnymi aplikacjami. Sam do pomiarów zainstalowałem sobie Dynomaster, ale nie miałem okazji dokładnie przetestować tego programu, wiem tylko że działa i przyspieszenie jakieś tam mierzy 
- Od: 4 paź 2011, 09:17
- Posty: 454 (0/2)
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości