Mazda3 BL PE-VPS '11 DISI SPORT Velocity Red
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Widział bym ją w czerni
znaczki felgi doł zderzaka tył 
coś jak w tym mps
coś jak w tym mps

- Od: 25 lip 2015, 11:38
- Posty: 142 (0/4)
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda3 BL LF 2009/10 2.0 DISI 151km Blue
viewtopic.php?f=332&t=184357
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Brakuje półki w bagażniku. I antena na dachu dziwnie wygląda. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Brakuje półki, zgadza sie
antena ORI. Ale o co innego chodzi, choć poniekąd związane jest to z brakiem półki 
Ostatnio edytowano 6 paź 2016, 08:05 przez twardy103, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Co żeś tam wsadził?
A moja antena była zupełnie inna!

A moja antena była zupełnie inna!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dla mnie anteny identyczne
Może zdjęcie trochę z dołu i efekt inny.
A wsadziłem do bagażnika coś na tyle dużego, że musiałem siedzenia składać
Nie będę trzymał w niepewności.
Oto zmiana:
A wsadziłem do bagażnika coś na tyle dużego, że musiałem siedzenia składać
Nie będę trzymał w niepewności.
Oto zmiana:
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Super. :–)
Dopisano 5 października 2016, o 23:01:
Super. :–)
Dopisano 5 października 2016, o 23:01:
Super. :–)
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Taka mała zmiana
Przejechałem się tylko 5 km i, szczerze powiedziawszy, jestem miło zaskoczony komfortem. Powiedziałbym, że różnica jest niezauważalna w stosunku do moich 17, w koleinach bardziej miota nim jak szatan. Poza tym odczucie twardości jest na podobnym poziomie. Pojeżdżę dłużej to ocenię.
Wczoraj kupiłem koła, pierwsza myśl "szkoda, że dopiero na wiosnę zobaczę jak wyglądają"
Myśl trwała z 10 sekund, po czym powiedziałem sobie "dziś zakładam"
Przejechałem się tylko 5 km i, szczerze powiedziawszy, jestem miło zaskoczony komfortem. Powiedziałbym, że różnica jest niezauważalna w stosunku do moich 17, w koleinach bardziej miota nim jak szatan. Poza tym odczucie twardości jest na podobnym poziomie. Pojeżdżę dłużej to ocenię.
Wczoraj kupiłem koła, pierwsza myśl "szkoda, że dopiero na wiosnę zobaczę jak wyglądają"
Myśl trwała z 10 sekund, po czym powiedziałem sobie "dziś zakładam"
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Te felgi są naprawdę fajne.
Ale po pierwsze – chyba w grafit.
A po drugie – przy 18" obniżenie fabrycznym pakietem 3 cm to już obowiązek.
Ale po pierwsze – chyba w grafit.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A po drugie – przy 18" obniżenie fabrycznym pakietem 3 cm to już obowiązek.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Pierwsza moja myśl – trzeba obniżyć.
Druga – może być ciężko, bo panowie robotnicy zrobili mi podjazd pod dom tak, że obecnie mam 2 cm luzu jak wjeżdżam... Musiałbym to przerabiać. Pojeżdżę trochę, zobaczę jak będzie.
Pierwsza różnica jaka mi się nasuwa między 18 a 17 – jest głośniej.
Druga – może być ciężko, bo panowie robotnicy zrobili mi podjazd pod dom tak, że obecnie mam 2 cm luzu jak wjeżdżam... Musiałbym to przerabiać. Pojeżdżę trochę, zobaczę jak będzie.
Pierwsza różnica jaka mi się nasuwa między 18 a 17 – jest głośniej.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Fajnie, ale koza straszna się zrobiła. Nie jestem zwolennikiem glebowania, ale w tym przypadku chyba "musisz".
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
No i dobrze, że Ci doradziłem kupić
zupełnie inne auto:D



- Od: 25 lip 2015, 11:38
- Posty: 142 (0/4)
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda3 BL LF 2009/10 2.0 DISI 151km Blue
viewtopic.php?f=332&t=184357
A nie dałeś zbyt małego profilu opony? Bo bardzo dziwnie to wygląda.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wydaje się, że jest ok. Na 17 jest 205/50. Na 18 powinno być 225/40. To jest mało gumy. Ale właśnie za wysokie zawieszenie jest winne temu dziwnemu wyglądowi. Sam unikałem zawsze tematu obniżania i dlatego nie zdecydowałem się na 18-stki w swojej trójce mimo, że zawsze wyglądem zachwycały. Ale minus 3 cm – MUST HAVE. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Tak jak mówi KMBak – opony są z MPSa, oryginalny rozmiar 225/40/18.
Nie orientowałem się – ile MPS jest obniżony w stosunku do wersji "cywilnej"?
U mnie, tak jak wspominałem, obniżenie wiązałoby się z przerabianiem podjazdu pod dom.
Z drugiej strony jak na nią patrzę, to wygląda dobrze, może zdjęcie z dołu trochę powiększa efekt kozy
Nie orientowałem się – ile MPS jest obniżony w stosunku do wersji "cywilnej"?
U mnie, tak jak wspominałem, obniżenie wiązałoby się z przerabianiem podjazdu pod dom.
Z drugiej strony jak na nią patrzę, to wygląda dobrze, może zdjęcie z dołu trochę powiększa efekt kozy
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
twardy103 napisał(a):Nie orientowałem się – ile MPS jest obniżony w stosunku do wersji "cywilnej"?
~3 cm.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
215/45/18 też będzie do zaakceptowania, a gumy trochę więcej.
Widzę, że kroki idą w dobrym kierunku.
Co do finalnej koncepcji jestem podobnego zdania co QbxM3. Fota z czerwonym mps'em wyznacza dla BK/BL w barwach Velocity Red taki słuszny kierunek "zadziornego kocura". Srebra i chromy zostaw dla niebieskich
Zatem ogarniaj podjazd pod dom (choćby i z desek na początek), potem gleba, nakładki na progi i będzie pieścić oko.
O ile ja kojarzę to 3MPS ma inną zwiechę i konstrukcyjnie nieco inaczej mu się to tam w całość układa. Jest niżej niż w serii ale wyżej niż na eibachach i tego typu rozwiązaniach. Optycznie to może i wygląda jak -3 ale pracuje to zupełnie inaczej i pewnie inaczej będzie z pokonywaniem progów zwalniających itp.
Widzę, że kroki idą w dobrym kierunku.

Zatem ogarniaj podjazd pod dom (choćby i z desek na początek), potem gleba, nakładki na progi i będzie pieścić oko.
KMBak napisał(a):twardy103 napisał(a):Nie orientowałem się – ile MPS jest obniżony w stosunku do wersji "cywilnej"?
~3 cm.
O ile ja kojarzę to 3MPS ma inną zwiechę i konstrukcyjnie nieco inaczej mu się to tam w całość układa. Jest niżej niż w serii ale wyżej niż na eibachach i tego typu rozwiązaniach. Optycznie to może i wygląda jak -3 ale pracuje to zupełnie inaczej i pewnie inaczej będzie z pokonywaniem progów zwalniających itp.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości