Mazda3 BK Z6 '04 HB Aero

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez PWL19951 » 18 maja 2014, 20:42

pawcio1017 napisał(a):A może jako że widzę w temacie ogarnięty jesteś to wiesz czy czymś jeszcze poza odblaskami się różniło Aero od GTA?

No właśnie różnica jest chyba tylko w odblaskach.

pawcio1017 napisał(a):Co do samego pakietu to chodziło mi tak mniej więcej jaka to jest kasa – powiedzmy rzędu 1000pln czy bliżej 5000 wyszło za skompletowanie?

Sądzę, że 2200 PLN powinno wystarczyć. W tej kwocie uwzględniłem malowanie, bo w dobrym stanie w kolorze trudno dostać. Oczywiście wszystko zależy od tego za ile wyrwiesz części od handlarza i ile weźmie lakiernik.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez pawcio1017 » 18 maja 2014, 20:45

PWL19951 napisał(a):
pawcio1017 napisał(a):A może jako że widzę w temacie ogarnięty jesteś to wiesz czy czymś jeszcze poza odblaskami się różniło Aero od GTA?

No właśnie różnica jest chyba tylko w odblaskach.

pawcio1017 napisał(a):Co do samego pakietu to chodziło mi tak mniej więcej jaka to jest kasa – powiedzmy rzędu 1000pln czy bliżej 5000 wyszło za skompletowanie?

Sądzę, że 2200 PLN powinno wystarczyć. W tej kwocie uwzględniłem malowanie, bo w dobrym stanie w kolorze trudno dostać. Oczywiście wszystko zależy od tego za ile wyrwiesz części od handlarza i ile weźmie lakiernik.


OK, o to mi chodziło. Czyli już wiem, że do ceny każdego szukanego auta bez pakietu musze doliczyć min. 2,5 koła bo dopiero wtedy trójka zaczyna wyglądać <diabełek> Powodzenia w modach kolego, temat będe obserwować i mam nadzieje, że uda się kiedyś zobaczyć na jakimś zlocie ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez PWL19951 » 18 maja 2014, 20:53

pawcio1017 napisał(a):
PWL19951 napisał(a):OK, o to mi chodziło. Czyli już wiem, że do ceny każdego szukanego auta bez pakietu musze doliczyć min. 2,5 koła bo dopiero wtedy trójka zaczyna wyglądać <diabełek>

Zapomniałem doliczyć koszt lusterek. Cena znacząco wzrośnie, bo bardzo trudno je dostać. Uważam, że są fajnym dopełnieniem całości <oczko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez kuman1987r » 18 maja 2014, 22:09

Koszty części to mniej wiecej
przedni zderzak 800-1200
Tył 250-500
lotka 300-800
progi 250-500
Grill 200-400

Ostatnio sam się rozglądalem za częściami i mniej więcej tak się plasują ceny
oczywiście bez malowania :P
mi brakuje progów i przedniego z grillem
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, 22:21 przez kuman1987r, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez PWL19951 » 18 maja 2014, 22:21

Skoro tak drążycie temat, to ja szacuję tak:
Zderzak przód: 500 zł
Zderzak tył: 300 zł
Grill: 200 zł
Lotka: 400 zł
Progi: 300 zł
Lusterka: 400 zł

Myślę, że za takie pieniądze można wyrwać te części. Najlepiej targuje się ze sprzedawcami, którzy nie są świadomi tego, co sprzedają. Jeśli handlarz wie, że dana część jest pożądana i trudno dostępna, to winduje cenę, bo wie, że prędzej czy później znajdzie się kupiec. Także warto szukać i targować się.

*Ceny bez malowania.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez kuman1987r » 18 maja 2014, 22:24

No tak nie mowie ze nie mmożna ale na przedni kompletny poluje od ponad pół roku i taniej niż 800zl nie trafiłem :–(
tył wyrwalem coś za 350zl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez rafaeello » 18 maja 2014, 22:29

Super utrzymana M3, a kolor felg dodaje jej uroku, oby tak dalej <faja>
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2013, 15:13
Posty: 67
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD 2001

Postprzez Cygnus_X1 » 19 maja 2014, 14:01

Bardzo fajna. Ale mimo wszystko wolę czerwone :) Pewnie dlatego, że 323f jest czerwona ;]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 maja 2014, 13:15
Posty: 12
Auto: Mazda 323f BA

Postprzez PWL19951 » 24 maja 2014, 12:08

Urządziłem Madzi mały maraton. Zaczęło się od uszczelnienia miski olejowej, bo zaczęła się pocić. Ku mojej uciesze miska jest bardzo zdrowa, brak jakichkolwiek śladów korozji. Wychodząc z założenia, że nic nie robimy na pałę, miska została uszczelniona już wczoraj i tak pozostawiona. Dopiero dziś silnik został zalany świeżym olejem Motul 8100 Eco-Nergy 5W30 w parze z nowym filtrem oleju. Filtra powietrza nie wymieniałem, bo mam wkładkę K&N. Dodatkowo została wyczyszczona przepustnica, tak profilaktycznie dla świętego spokoju. Objawów póki co nie było, ale Mazda ma już swoje lata i na pewno nie zaszkodziło. No i na koniec mycie całości.
I taka to historyja <oczko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez Bejsu » 24 maja 2014, 14:45

Sam czyściłeś przepustnice? Dużo przy tym roboty? :)
Axela!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 22:14
Posty: 613 (15/10)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463

Postprzez PWL19951 » 24 maja 2014, 15:27

Bejsu napisał(a):Sam czyściłeś przepustnice? Dużo przy tym roboty? :)

Planowałem sam wyczyścić, ale powierzyłem to zaufanemu warsztatowi przy okazji serwisu olejowego. Także trudno mi powiedzieć, czy jest z tym dużo roboty.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez PWL19951 » 7 cze 2014, 17:12

Jako, że Madzia ma już swoje przejchane i coś zaczęło się odzywać w zawieszeniu, dziś wymienione zostały przednie łączniki drążka stabilizatora oraz gumy stabilizatora. Wybór padł odpowiednio na Febi Bilstein 22408 i Febest MZSB-MZ3F. W przypadku łączników nie mogło się obyć bez kątówki, z kolei gumy udało się założyć bez opuszczania wózka. Wyprzedzając pytania, usługę wykonał zaprzyjaźnony warsztat.

Obrazek

To jeszcze nie wszystko <faja> Po odberaniu auta i jeździe kontrolnej, podjąłem się wymiany filtra kabinowego. Co by ułatwić sobie życie, do auta wziąłem ze sobą tablet, odpaliłem filmik instruktażowy i krok po kroku demontowałem co trzeba, aby dojść do filtra. Już wielokrotnie zaznaczano to na formu, ale nie sposób o tym nie wspomnieć – inżynierownie Mazdy tym razem się nie popisali, głubszego miejsca i dojścia już nie dało się wymyśleć! Na ale cóż, trochę gimnastyki i wymieniłem filtr na MANN CU 22 001-2. Poniżej zdjęcie pudełka po filtrze, a obok stary filtr. Masakry nie było, trochę liści i kurzu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez adidom » 7 cze 2014, 21:15

Ja właśnie też jestem świeżo po wymianie filtra kabinowego. Bez filmiku bym poległ. Dostęp jest masakra.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez petro » 7 cze 2014, 21:26

Też będę się musiał z tym zmierzyć w niedługim czasie. <rotfl>
Obrazek
Obrazek
metal forever ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 20:04
Posty: 1626 (57/76)
Skąd: Siemianowice Śl. /Kędzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 3 Sport Kintaro
2.0 LF, 2007
ガソリン

Postprzez PWL19951 » 7 cze 2014, 22:08

Grzegorz K napisał(a):Pokaż może jeszcze bliżej to wygłuszenie welurem tunelu środkowego.

Na pierwszej stronie dodałem zdjęcia elementów, które wykończyłem czarnym welurem przylepnym. Grunt to przygotować dobre szablony, sam welur jest bardzo dobrej jakości, a klej mocno trzyma.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez PWL19951 » 6 lip 2014, 21:35

Mazda na wczasach. Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez ragun » 6 lip 2014, 23:19

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez PWL19951 » 18 sie 2014, 11:42

Tym razem Mazda dojechała do Kołobrzegu na weekendowy wypoczynek. Trasa tam i z powrotem 600 km, bez pośpiechu, trochę korków w drodze powrotnej, średnie spalanie 6,3 l/100km. Także jak na benzynę <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2012, 21:24
Posty: 70 (0/3)
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mazda 6 GH Sport kombi, 2.5 MZR, L5, 170 KM

Postprzez Pyton162 » 18 sie 2014, 11:52

tak samo mi pali przy rozsądnej jeździe , pozdro
Pyton162
 

Postprzez uszol90 » 28 lis 2014, 11:28

no nieźle to wszystko wykombinowałeś, ładna sztuka :)
hmm mógłbyś wrzucić wiecej zdjęć polakierowanego tunelu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2012, 01:36
Posty: 403 (0/5)
Skąd: Podkarpacie/Sedziszów Młp.
Auto: Mazda3 Y6 06' TOP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy