Mazda3 BK LF '05 Top Sport
Madzia dostała Komplet KYB przód , cena z montażem 620 zł.
O ile prawy tylko rzęził to lewy nie podnosił się nawet pod własnym ciężarem a na diagnostyce 82 % , znowu powróciło dobre prowadzenie i błoga cisza.
Ma ktoś namiar na osłonę przegubu zew.
O ile prawy tylko rzęził to lewy nie podnosił się nawet pod własnym ciężarem a na diagnostyce 82 % , znowu powróciło dobre prowadzenie i błoga cisza.
Ma ktoś namiar na osłonę przegubu zew.
Osłona przegubu wymieniona , pasuje idealnie firmy JPN o nr. 50P2017-JPN
osłona zewnętrzna przy kole .Koszt z osłoną 180 zł .
osłona zewnętrzna przy kole .Koszt z osłoną 180 zł .
Dziś zmienione koła na letnie 18 cali i przyjemnie cicho się zrobiło .
18.04 hamownia , zobaczymy co tam pod maską zostało koników
18.04 hamownia , zobaczymy co tam pod maską zostało koników
Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów 
marcin255 napisał(a):Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów
Wcale mnie to nie dziwi – spotkałem się już z taką sytuacją kilka razy, iż nowe fabrycznie amortyzatory na teście zawieszenia miały sprawności rzędu 80% – i co najlepsze – to się mieści w normie O_o
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
Pan był niemiłosiernie zdziwiony , że to amortyzator , to On mi tyle razy trzepał auto w poszukiwaniu przyczyny stukania
ps. zastanawiam się czy powrót do serii dolotu nie może mieć wpływu na wyniki z hamowni ?
ps. zastanawiam się czy powrót do serii dolotu nie może mieć wpływu na wyniki z hamowni ?
Tutaj Marcinie poruszasz bardzo ważną kwestię. Otóż bardzo ciężko zweryfikować różne wzrosty, czy spadki po zrobieniu modyfikacji jeżeli nie robisz testu "przed" i "po". Wydaje mi się, że nawet zmiana hamowni, warunków pogody, etc. etc. może wpływać na pomiar w jakichś pewnie 2-7% (nie wiem tak strzelam). Ciężko jest wyeliminować wszelakie zmienne, a jeżeli tak, to liczy się "fun" na drodze, a nie cyferki na papierze 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Nie chce się wymądrzać, ale śmiem powątpiewać w profesjonalność przeprowadzonych pomiarów na hamowni, na której byliście w sobotę – z czystej ciekawości przejrzałem parę załączonych przez Was wyników i poczytałem komentarze na temat warunków przeprowadzania pomiarów i powiem krótko – nie ma szans, żeby to oddawało w 100% rzeczywistość. Widziałem parę charakterystyk i zwłaszcza przebiegi momentów obrotowych w zależności od prędkości obrotowej silnika dla silników wysokoprężnych budzą moje spore wątpliwości.
Dodam jeszcze, że komentarz pod wykresami widniał, iż badano moce i momenty na silnikach – chyba nie do końca...
Dodam jeszcze, że komentarz pod wykresami widniał, iż badano moce i momenty na silnikach – chyba nie do końca...
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
tomi911 napisał(a):marcin255 napisał(a):Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów
Wcale mnie to nie dziwi – spotkałem się już z taką sytuacją kilka razy, iż nowe fabrycznie amortyzatory na teście zawieszenia miały sprawności rzędu 80% – i co najlepsze – to się mieści w normie O_o
Testy na szarpakach w OSKP badają sprawność całego układu zawieszenia, a nie tylko amorów.
- Od: 8 mar 2012, 20:50
- Posty: 499 (7/8)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
była: 626 2.0 115KM FS (GF)
każda modyfikacja potwierdzana na hamowni ( tej samej – jej właściciel nic przy aucie nie robił ) , za wyjątkiem wydechu ( po wydechu nie była hamowana ) który moim zdaniem dodał trochę Nm , spadek z 166 i 209 na 149 i 178 po montażu całego wydechu , czy po wywaleniu dolotu , może po prostu inny rodzaj hamowni
dziś zaaplikowany SOFT99 WOSK DO CIEMNYCH LAKIERÓW KiNG OF GLOSS , miły zapach , czerń po nim jest czarniejsza , takie nieudane telefonem
ciężko z tym jeździć 
Dopisano sobota, 9 maja 2015, 19:21:
no i puknęło 149999 tys.km
Dopisano sobota, 9 maja 2015, 19:21:
no i puknęło 149999 tys.km
Ostatnio edytowano 12 maja 2015, 11:44 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Po nałożeniu wosku, odczekaj trochę z autem pod dachem a później trzeba auto zostawić aż się wygrzeje na słoneczku. Póżniej przetrzeć raz jeszcze, najpierw delikatnie z kurzu a potem już szybko i mocniej i znów grzanie. Tak przygotowane auto, mniej łapie kurzu.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Zaraz, to znaczy że u Ciebie powodem upierdliwego pukania też był amortyzator?
Czy to oznacza, że wreszcie zapanowała cisza i możesz się skupić na pucowaniu furki?

Czy to oznacza, że wreszcie zapanowała cisza i możesz się skupić na pucowaniu furki?
Dokładnie , nastała cisza wróciło sprężyste i pewne prowadzenie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości