Mazda3 BK LF '05 Top Sport

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez marcin255 » 2 mar 2015, 13:46

Madzia dostała Komplet KYB przód , cena z montażem 620 zł.
O ile prawy tylko rzęził to lewy nie podnosił się nawet pod własnym ciężarem a na diagnostyce 82 % , znowu powróciło dobre prowadzenie i błoga cisza.

Ma ktoś namiar na osłonę przegubu zew.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 5 mar 2015, 19:33

Osłona przegubu wymieniona , pasuje idealnie firmy JPN o nr. 50P2017-JPN
osłona zewnętrzna przy kole .Koszt z osłoną 180 zł .
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 11 kwi 2015, 16:10

Dziś zmienione koła na letnie 18 cali i przyjemnie cicho się zrobiło .
18.04 hamownia , zobaczymy co tam pod maską zostało koników :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 20 kwi 2015, 09:29

Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów :P
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez petro » 20 kwi 2015, 09:49

marcin255 napisał(a):Przegląd zaliczony śpiewająco..

To lać, jeździć i gwizdać, w rytm muzyki z głośników. <peace>
Obrazek
Obrazek
metal forever ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2012, 20:04
Posty: 1626 (57/76)
Skąd: Siemianowice Śl. /Kędzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 3 Sport Kintaro
2.0 LF, 2007
ガソリン

Postprzez tomi911 » 20 kwi 2015, 11:17

marcin255 napisał(a):Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów :P

Wcale mnie to nie dziwi – spotkałem się już z taką sytuacją kilka razy, iż nowe fabrycznie amortyzatory na teście zawieszenia miały sprawności rzędu 80% – i co najlepsze – to się mieści w normie O_o
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2014, 22:45
Posty: 658 (0/14)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM

Postprzez marcin255 » 20 kwi 2015, 12:12

Pan był niemiłosiernie zdziwiony , że to amortyzator , to On mi tyle razy trzepał auto w poszukiwaniu przyczyny stukania
ps. zastanawiam się czy powrót do serii dolotu nie może mieć wpływu na wyniki z hamowni ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez francesco_franco » 20 kwi 2015, 13:01

Tutaj Marcinie poruszasz bardzo ważną kwestię. Otóż bardzo ciężko zweryfikować różne wzrosty, czy spadki po zrobieniu modyfikacji jeżeli nie robisz testu "przed" i "po". Wydaje mi się, że nawet zmiana hamowni, warunków pogody, etc. etc. może wpływać na pomiar w jakichś pewnie 2-7% (nie wiem tak strzelam). Ciężko jest wyeliminować wszelakie zmienne, a jeżeli tak, to liczy się "fun" na drodze, a nie cyferki na papierze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez tomi911 » 20 kwi 2015, 13:10

Nie chce się wymądrzać, ale śmiem powątpiewać w profesjonalność przeprowadzonych pomiarów na hamowni, na której byliście w sobotę – z czystej ciekawości przejrzałem parę załączonych przez Was wyników i poczytałem komentarze na temat warunków przeprowadzania pomiarów i powiem krótko – nie ma szans, żeby to oddawało w 100% rzeczywistość. Widziałem parę charakterystyk i zwłaszcza przebiegi momentów obrotowych w zależności od prędkości obrotowej silnika dla silników wysokoprężnych budzą moje spore wątpliwości.
Dodam jeszcze, że komentarz pod wykresami widniał, iż badano moce i momenty na silnikach – chyba nie do końca...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2014, 22:45
Posty: 658 (0/14)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM

Postprzez kalesoon » 20 kwi 2015, 13:35

tomi911 napisał(a):
marcin255 napisał(a):Przegląd zaliczony śpiewająco , sprawność przedniego zawieszenia niższa o 2 % po wymianie amortyzatorów :P

Wcale mnie to nie dziwi – spotkałem się już z taką sytuacją kilka razy, iż nowe fabrycznie amortyzatory na teście zawieszenia miały sprawności rzędu 80% – i co najlepsze – to się mieści w normie O_o


Testy na szarpakach w OSKP badają sprawność całego układu zawieszenia, a nie tylko amorów.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:50
Posty: 499 (7/8)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
była: 626 2.0 115KM FS (GF)

Postprzez marcin255 » 20 kwi 2015, 14:47

każda modyfikacja potwierdzana na hamowni ( tej samej – jej właściciel nic przy aucie nie robił ) , za wyjątkiem wydechu ( po wydechu nie była hamowana ) który moim zdaniem dodał trochę Nm , spadek z 166 i 209 na 149 i 178 po montażu całego wydechu , czy po wywaleniu dolotu , może po prostu inny rodzaj hamowni
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 8 maja 2015, 21:09

dziś zaaplikowany SOFT99 WOSK DO CIEMNYCH LAKIERÓW KiNG OF GLOSS , miły zapach , czerń po nim jest czarniejsza , takie nieudane telefonem
Załączniki
DSC_0087.JPG
DSC_0088.JPG
DSC_0089.JPG
DSC_0090.JPG
DSC_0091.JPG
DSC_0092.JPG
DSC_0093.JPG
DSC_0094.JPG
DSC_0095.JPG
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez ragun » 8 maja 2015, 21:26

efekt super <spoko> szkoda tylko że kurz trzeba przecierać co wyjazd jakimś qd a po deszczu to już znowu masakra...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez marcin255 » 8 maja 2015, 21:33

nie jeździć :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez some1 » 8 maja 2015, 21:53

Obrazek

I po problemie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 17:47
Posty: 679 (0/20)
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF TOP '07

Postprzez marcin255 » 8 maja 2015, 22:53

ciężko z tym jeździć ;)

Dopisano sobota, 9 maja 2015, 19:21:

no i puknęło 149999 tys.km
Załączniki
DSC_0090.JPG
Ostatnio edytowano 12 maja 2015, 11:44 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez widmo82 » 11 maja 2015, 20:14

Po nałożeniu wosku, odczekaj trochę z autem pod dachem a później trzeba auto zostawić aż się wygrzeje na słoneczku. Póżniej przetrzeć raz jeszcze, najpierw delikatnie z kurzu a potem już szybko i mocniej i znów grzanie. Tak przygotowane auto, mniej łapie kurzu.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez marcin255 » 12 maja 2015, 07:53

oj łapie kurz łapie
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez jaketherake » 12 maja 2015, 09:00

Zaraz, to znaczy że u Ciebie powodem upierdliwego pukania też był amortyzator? <lol>
Czy to oznacza, że wreszcie zapanowała cisza i możesz się skupić na pucowaniu furki?
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez marcin255 » 12 maja 2015, 11:43

Dokładnie , nastała cisza wróciło sprężyste i pewne prowadzenie
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy