Mazda3 BM PE 2014 120KM AT sedan
Nie chce straszyc, ale ASO Mazda we Wroclawiu tez ma rozne opinie ... :/ Co do tej rudej – nie mozesz zglosic tego jeszcze raz i zrobic w innym warsztacie wspolpracujacym z ubezpieczalnia? Ja jakis czas temu tez mialem stluczke, ale nie oddawalem auta do ASO Mazda, ale do warsztatu uznanego przez PZU ktory po prostu sie na tym lepiej zna.
Anyway, trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie sprawy!
Anyway, trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie sprawy!
Ja dwa razy lakierowałem zderzak i zrobili dobrze we Wrocławiu (Jaremko). U mnie malowali też nadkole. Niestety sama lakiernia nie jest w ASO tylko 3-4 km jadą sobie autem. W jedną stronę (do lakierni) jechało na lawecie, ale w drugą już na kołach (co chyba nie powinno mieć miejsca, bo w razie wypadku kto by odpowiadał?!). Tak czy siak sama robota została wykonana ok. Drobne różnice w odcieniu są zauważalne między plastikiem a metalem, ale zauważalne też są między elementami które są lakierowane fabrycznie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
czarmi, myślę że to uznali. Auto musi wrócić do stanu sprzed szkody. Tutaj musi się serwis postarać.
danrok, dokładniej to nie lakiernia firmy Jaremko a Mirosław Wróbel w Pietrzykowicach (obok Wrocławia). Mam nadzieję, że staną na wysokości zadania.
KMBak, sprawę wczoraj zgłosiłem do MMP ale odpowiedzą pewnie dopiero za dwa tygodnie. Napisałem też do Mirosław Wróbel w Pietrzykowicach. Zobaczę jak podejdą do sprawy. Mam nadzieję że bez większych zgrzytów dojdziemy do jakiegoś konsensusu.
danrok, dokładniej to nie lakiernia firmy Jaremko a Mirosław Wróbel w Pietrzykowicach (obok Wrocławia). Mam nadzieję, że staną na wysokości zadania.
KMBak, sprawę wczoraj zgłosiłem do MMP ale odpowiedzą pewnie dopiero za dwa tygodnie. Napisałem też do Mirosław Wróbel w Pietrzykowicach. Zobaczę jak podejdą do sprawy. Mam nadzieję że bez większych zgrzytów dojdziemy do jakiegoś konsensusu.
Lakiernia Jaremko jest we Wrocławiu, koło Kreatora (na Lotniczej chyba).
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
MMP odpowiedziało mi na maila, mają mnie w poważaniu, nie odpowiadają za swoje serwisy. Szczerze powiem, że obsługa MMP jest na tragicznym poziomie. Nigdy się nie spotkałem z takim olewaniem klienta. Nie wspominając, że wadliwe elementy w aucie uważają za sprawne (sami mówili, że jeśli gęstość akumulatora spada poniżej pewnej wartości należy wymienić go; gdy po zmierzeniu okazuje się że wartość gęstości jest poniżej normy wycofuje się z wymiany... ). Ręce opadają. Jeśli tak dalej będzie niestety moja 3 będzie pierwszą i ostatnią Mazdą.
Dziwne rzeczy... Rozumiem, że kontaktujesz się bezpośrednio? A co z lakierowaniem?
Zbierz dane i TVN Turbo... Przeważnie dopiero to działa.
Zbierz dane i TVN Turbo... Przeważnie dopiero to działa.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kontaktuje się bezpośrednio z MMP. Sprawa nie jest tragiczna z moją naprawą, wystarczy dojść do jakiegoś konsensusu, coś zaproponować. Ale oni z góry zlewają klienta (to już drugi raz, pierwszym razem też walczyłem gdy tłukło mi się zawieszenie przednie jak w Jelczu, nie pomogli w ogóle).
Chyba będzie trzeba wyciągnąć poważniejsze kroki, tak jak mówisz KMBak, może TVN Turbo. Kolejny raz psują moją opinię o marce Mazda (gdzie inna zyskuje z każdym problemem).
Chyba będzie trzeba wyciągnąć poważniejsze kroki, tak jak mówisz KMBak, może TVN Turbo. Kolejny raz psują moją opinię o marce Mazda (gdzie inna zyskuje z każdym problemem).
michal55yh napisał(a):Ręce opadają. Jeśli tak dalej będzie niestety moja 3 będzie pierwszą i ostatnią Mazdą.
Przykre... :/ Informuj co tam jak tam...
Ok. Jedno pismo dzisiaj poszło, na weekend będę miał drugie, lepsze 
Dostałem kolejną odpowiedź od MMP, w skrócie: goń się dziadu, daliśmy autoryzację dla ASO ale nie obchodzi nas co oni robią. Tak traktuje Mazda swoich klientów w razie jakichkolwiek problemów.
Ale czekaj. O co Ty teraz walczysz? O lakierowanie? Czy o akumulator? Bo się pogubiłem... 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
O poprawkę lakierowania. Na wymianę akumulatora który niedomaga lub lusterka które się nie zawsze chce rozłożyć nie mam co liczyć.
Na fotce widać, że zostały odpryski które zaraz zaczną rdzewieć. Wszyscy na tą chwilę umywają ręce (ASO od naprawy a MMP od jakości usług ASO).
Na fotce widać, że zostały odpryski które zaraz zaczną rdzewieć. Wszyscy na tą chwilę umywają ręce (ASO od naprawy a MMP od jakości usług ASO).
Prawie zawsze pomaga opublikowanie krótkiej historii na facebooku. Radzę zrobić to samo i nie mieć skrupułów. To na pewno nie zaszkodzi, a powinno pomóc
Nie zapominać tylko o podsumowaniu całości zagadnienia, że MMPol na tę sytuację się wypina
Nie zapominać tylko o podsumowaniu całości zagadnienia, że MMPol na tę sytuację się wypina
Po weekendzie coś zadziałam. Ja wiem, że MMP nie było stroną w naprawie blacharskiej mojego pojazdu ale oddałem go do autoryzowanego serwisu, któremu autoryzację dało właśnie MMP. I to oni powinni kontrolować jakość usług i w razie nieprawidłowości działać. A tak wychodzi że MMP daje autoryzację i nie interesuje się więcej serwisami.
Dla mnie jest to logiczne co piszesz, dla wielu również, ale dziwne, że nie dla MMP.
Skrobać trzeba i dmuchać tę sprawę. Ośmieszać MMP i wybrane ASO na wszelkie możliwe sposoby i miejmy nadzieję, że zrozumieją swój błąd. Poza facebookiem może zrobimy tez jakaś akcję wysłania zmasowanej ilości wiadomości z naszym niezadowoleniem na traktowanie naszego klubowego kolegi ?
Dorzucimy do tego jakiś ładny wpis na wykop.pl – wielu z nas pewnie ma tam konta i wykopiemy to na główną. Może ktoś z zarządu pomoże dotrzeć do MMP?
Ciężko odbudować negatywny PR a kampania reklamowa jest droższa i niewystarczająca w starciu z siłą internetowej społeczności
Skrobać trzeba i dmuchać tę sprawę. Ośmieszać MMP i wybrane ASO na wszelkie możliwe sposoby i miejmy nadzieję, że zrozumieją swój błąd. Poza facebookiem może zrobimy tez jakaś akcję wysłania zmasowanej ilości wiadomości z naszym niezadowoleniem na traktowanie naszego klubowego kolegi ?

Ciężko odbudować negatywny PR a kampania reklamowa jest droższa i niewystarczająca w starciu z siłą internetowej społeczności
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Napisałem na FB odpowiedni post z oznaczeniem Mazda Polska. Zobaczcie, czy widzicie mój wpis i dajcie znać 
michal55yh napisał(a):Napisałem na FB odpowiedni post z oznaczeniem Mazda Polska.
Ja nie widzę na FB Mazdy żadnego postu w tym temacie. Możesz jaśniej co to znaczy "odpowiedni post z oznaczeniem ..."
Na swojej tablicy napisałem posta, w którym oznaczyłem Mazdę (@Mazda Polska). Wiecie jak inaczej to napisać?
Wejdź na stronę https://www.facebook.com/MazdaPoland/i tutaj napisz swego posta ..., tak żeby był ogólnie widoczny na stronie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość