Mazda3 BK Y6 '04 Active Sport
No ja właśnie testuje ile wytrzymają poszczególne żarówki poklei, te TSUNGRAMY wytrzymały ok miesiąca dłużej niż dla 911mc, jak wytrzymają te PHILIPSY ok 9 miesięcy to będzie w miarę ok, ale następnie kupie co innego 
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Ja Blue Vision e Jeepie mialem prawie dwa lata i z tego co wiem nowy właściciel dalej je ma...
W nowym Jeepie tez siedza od prawie roku i wszystko jest ok
W nowym Jeepie tez siedza od prawie roku i wszystko jest ok
a dużo jeździsz tym Jeepem? 
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
No generalnie codziennie troche pojezdzimy nim 
Pamiętam że rok temu zamawiałem chyba z 5 kompletów Tungsramów i do tej pory wymieniam co 2 miesiące przepalone żarówki... Ale już zostały mi tylko 2 sztuki więc trzeba będzie się zaopatrzyć w coś lepsiejszego 
- Od: 30 sty 2011, 01:03
- Posty: 601
- Skąd: Białystok
- Auto: Scion Tc 2.4 VVTI :)
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Ach kabelki, obyś ich nigdy nie rozpakowywał, a Madzia odpalała za każdym razem bez zarzutów.
Życie jest jak rejs i choć istotne dokąd gnasz, to najważniejsze być w odpowiedniej załodze.
Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej Ci jej zostaje.
Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej Ci jej zostaje.
Wydaje mi się, że te kabelki do diesla nie bardzo się nadają. Są za słabe ( 400A ), cienkie i żabki marnej jakości.
Miałem podobne w Peugeocie 307 i nie dawały rady po 4,5 kręceniach.
Miałem podobne w Peugeocie 307 i nie dawały rady po 4,5 kręceniach.
Dzi@dek napisał(a):Wydaje mi się, że te kabelki do diesla nie bardzo się nadają. Są za słabe ( 400A ), cienkie i żabki marnej jakości.
Miałem podobne w Peugeocie 307 i nie dawały rady po 4,5 kręceniach.
Hm, się zastanawiam również nad zakupem. Ale właśnie zobaczyłem, że są różne wartości (A) na nich. Jakie więc się do diesla nadadzą?
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
co do kabli – mam podobnie wyglądające, ostatnio miałem niezłe ździwko
Podłączam kabel pod akum i ku mojemu zdziwieniu kabel wypada z żabki. Izolacja marna, praktycznie zmiażdżona i po paru zgięciach pękała na mrozie (wcześniej nie używałem)...
400A raczej w zupełności wystarczy, rozrusznik w dieslu jest 1,2 kW, więc 120 A pociągnie (na początku sporo więcej, ale w tak krótkim czasie kabli raczej nie stopimy). Zawsze można chwilę dłużej potrzymać i doładować akum.
BTW, z szybkich obliczeń wynika, że ten przewód musiałby mieć około 2mm^2 żeby wytrzymać 400A, ciekawe czy tyle ma
400A raczej w zupełności wystarczy, rozrusznik w dieslu jest 1,2 kW, więc 120 A pociągnie (na początku sporo więcej, ale w tak krótkim czasie kabli raczej nie stopimy). Zawsze można chwilę dłużej potrzymać i doładować akum.
BTW, z szybkich obliczeń wynika, że ten przewód musiałby mieć około 2mm^2 żeby wytrzymać 400A, ciekawe czy tyle ma
No to nie są kable z supermarketu gdzie 80% średnicy to guma, a reszta to trochę miedzi. Może i wyglądają na cienkie, ale tam w 60% jest miedź, wiec raczej nie pękną od zina tak jak guma. A żabki moim zdaniem też są lepszej jakości niż w większości kabli z marketu,
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Justyśka wykonywała najważniejszą czynność w tej operacji czyli świeciła telefonem, po omacku to co innego można robić, a nie zmieniać żarówkę 
A ty docisnąłeś jeden drucik i już uważasz, że sam wszystko zrobiłeś
A ty docisnąłeś jeden drucik i już uważasz, że sam wszystko zrobiłeś
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Moje majsterkowanie kończy się już przy tym aucie 
Pozostało mi tylko:
– opcjonalnie zamontować HID'y,
– zrobić podświetlenie powitalne,
– zrobić podświetlenie klamek,
– dokończyć montaż CB,
– no i może wygłuszę trochę wnętrze + głośniki, ale w to wątpię
Później sprzedać auto i zaczynać nowe mody w czym innym
Pozostało mi tylko:
– opcjonalnie zamontować HID'y,
– zrobić podświetlenie powitalne,
– zrobić podświetlenie klamek,
– dokończyć montaż CB,
– no i może wygłuszę trochę wnętrze + głośniki, ale w to wątpię
Później sprzedać auto i zaczynać nowe mody w czym innym
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość