Mazda3 BK LF '04 Sedan Top Sport – sprzedana
Te felgi nei wychodziły w tej specyfikacji w innym ET więc bez dystansy musi być 45 albo 48 
Faktycznie są ale brałem pod uwagę tylko dedykowane do Mazdy 3
Założyłem, że niemiec nie kupiłby innych 
buczos napisał(a):z ciekawostek, w briefie jest wpis, o tym że jeszcze wcześniej ta mazda jeździła na 19"
19 w m3 to za duzo, musial wygladac kosmicznie
Up!
Z racji sporych przebiegów miesięcznych do mazdy trafiła instalacja LPG którą zakładał znany bananmin,
co do instalacji to sprawdzony zestaw:
Wtryski hana zielone,
Reduktor AC R01 czerwony,
Komputer Stag 300 Premium,
butla 48L
Przy okazji zostały wymienione świece
Pierwsze wrażenia z taniej jazdy jak najbardziej in PLUS
Z racji sporych przebiegów miesięcznych do mazdy trafiła instalacja LPG którą zakładał znany bananmin,
co do instalacji to sprawdzony zestaw:
Wtryski hana zielone,
Reduktor AC R01 czerwony,
Komputer Stag 300 Premium,
butla 48L
Przy okazji zostały wymienione świece
Pierwsze wrażenia z taniej jazdy jak najbardziej in PLUS
Beny napisał(a):To teraz te przebiegi znów wzrosnąA dowiedziałeś sie co Ci pod maska piszczy?
eee, gadałem z człowiekiem od fordów i w fordach 2.0 taki dźwięk daje silnik/zawór krokowy, w sumie by się zgadzało bo ten dźwięk jest tylko przy odpuszczeniu gazu lub na postoju przy wolnych obrotach
przyzwyczaiłem się
A przebiegi rosną rosną
marcin255 poszło pw
nie rozumiem... po co ludzie kupuja sobie auta mocne, benzynowe i wstawaja sobie gaz? podjezdzasz taka ladna sztuka pod stacje i tankujesz LPG. Jezeli stac Cie na takie auto benzynowe to powinno Cie stac na jego utrzymanie.
- Od: 26 cze 2008, 23:55
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 2.0 Top Sport
kartofel napisał(a):nie rozumiem... po co ludzie kupuja sobie auta mocne, benzynowe i wstawaja sobie gaz? podjezdzasz taka ladna sztuka pod stacje i tankujesz LPG. Jezeli stac Cie na takie auto benzynowe to powinno Cie stac na jego utrzymanie.
Hehe
Mazdę jeszcze mogę przeżyć ale jak widzę BMW w gazie to nóż się w kieszeni otwiera na takiego
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Nie rozumiem po co sie spinacie,każdy wybiera to co mu pasuje
Sam tankuje gaz,mam jak to napisał kolega mocne benzynowe auto,i żadnej różnicy poza tym że więcej w portfelu przy tankowaniu zostaje nie widzę.
Sam tankuje gaz,mam jak to napisał kolega mocne benzynowe auto,i żadnej różnicy poza tym że więcej w portfelu przy tankowaniu zostaje nie widzę.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/84)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Nie rozumiem po co ludzie zadają takie pytania... 
sorry a OT
sorry a OT
Niektórzy po prostu nie lubią charakterystyki pracy diesli. Jeśli robią spore przebiegi, lubią moc i chcą zaoszczędzić to pozostaje tylko gaz.
Sam miałem punto 1.2 w gazie (instalację montował ojciec jak ja jeszcze prawka nie miałem) i jeździło się ok. Było tanio .... ale nigdy więcej
Sam miałem punto 1.2 w gazie (instalację montował ojciec jak ja jeszcze prawka nie miałem) i jeździło się ok. Było tanio .... ale nigdy więcej

Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
kartofel napisał(a):nie rozumiem... po co ludzie kupuja sobie auta mocne, benzynowe i wstawaja sobie gaz? podjezdzasz taka ladna sztuka pod stacje i tankujesz LPG. Jezeli stac Cie na takie auto benzynowe to powinno Cie stac na jego utrzymanie.
nie rozumiem takich komentarzy
Jak nie widać różnicy to po co przepłacać, tym bardziej że inwestycja w instalacje szybko mi się zwróci.
Grzegorz K napisał(a):Niektórzy po prostu nie lubią charakterystyki pracy diesli. Jeśli robią spore przebiegi, lubią moc i chcą zaoszczędzić to pozostaje tylko gaz.
dokładnie
Rozmawialem z Lukaszem, wspominal o gazie. Dobry wybor, tez bym tak zrobil
A jesli ktos ma kilka stow za duzo, niech jezdzi na samej Pb..
A wkrecania w okolice 7000 obr nie zabierze Ci praktycznie zaden diesel

A jesli ktos ma kilka stow za duzo, niech jezdzi na samej Pb..
A wkrecania w okolice 7000 obr nie zabierze Ci praktycznie zaden diesel
Mocne auta benzynowe to auta z klasy A , S i wyżej więc do nich było by wstyd zakładać gaz jak coś – jeżeli masz 500 tys zł na takie auto to stać kogoś i na benzynę taka prawda.
Ogólnie gaz daje dużo do oszczędzania bo nie oszukujmy się tankowanie Pb to koszt ok 1/3 pensji , a wg mnie warto oszczędzić m-c 300 – 400 zł (zależy ile kto jeździ ) na gazie i mieć tą kasę na wkład do autka itp.
Sam wrzucam do swojej madzi gaz więc buczos jakbyś mógł puść mi na pw koszt instalacji byłbym wdzięczny
a tak w ogóle dużo Ci pali gazu ?
Ogólnie gaz daje dużo do oszczędzania bo nie oszukujmy się tankowanie Pb to koszt ok 1/3 pensji , a wg mnie warto oszczędzić m-c 300 – 400 zł (zależy ile kto jeździ ) na gazie i mieć tą kasę na wkład do autka itp.
a tak w ogóle dużo Ci pali gazu ?
Konrado2104 napisał(a):a tak w ogóle dużo Ci pali gazu ?
Póki co tankowałem w czwartek do pełna i nie miałem okazji tankować drugi raz, ale pewnie koło 10 litrów, z litr więcej od PB
No to i tak nie dużo biorąc pod uwagę że np 10l LPG kosztuję Cię z 25- 28 zł a benzyny 55-58 zł w zależności gdzie się tankuje 
kartofel napisał(a):Jezeli stac Cie na takie auto benzynowe to powinno Cie stac na jego utrzymanie.
Rozumiem, że ty mając takie auto co roku jeździsz na przegląd do aso i serwisujesz tylko w aso, kupujesz części tylko w aso bo przeciez stać Cię na utrzymanie samochodu
buczos instalacja lpg jak najbardziej na plus

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: PitrekT i 7 gości