Sam silnik, jak i skrzynia są wytrzymałe i nie sprawiają problemów, choć w wersjach do bodajże 2021 roku zdarzały się sporadyczne przypadki pęknięcia głowicy
Mazda3 BP Skyactive-G 2, 2.5 Turbo '22r.
1, 2
bez poważniejszych przeróbek trochę ponad 300 koni, potem już potrzebne inne korbowody, tłoki, turbo, intercooler, dolot itd, ale da się i 400 koni osiągnąć 
Sam silnik, jak i skrzynia są wytrzymałe i nie sprawiają problemów, choć w wersjach do bodajże 2021 roku zdarzały się sporadyczne przypadki pęknięcia głowicy
Sam silnik, jak i skrzynia są wytrzymałe i nie sprawiają problemów, choć w wersjach do bodajże 2021 roku zdarzały się sporadyczne przypadki pęknięcia głowicy
i manual i automat są naprawdę solidne. Automat myślę bez przeróbek to 350-360 koni absolutny max – potem ryzyko awarii już znacznie wzrasta.
Przekalkuluj dobrze, czy chcesz się bawić w takie moce, bo taka przeróbka jeśli ma być zrobiona naprawdę solidnie, to może być koszt 40 – do nawet 50 tys zł ( choć jak wiadomo górna granica praktycznie nie istnieje
). Może lepiej szukać od razu auta dużo mocniejszego 
Przekalkuluj dobrze, czy chcesz się bawić w takie moce, bo taka przeróbka jeśli ma być zrobiona naprawdę solidnie, to może być koszt 40 – do nawet 50 tys zł ( choć jak wiadomo górna granica praktycznie nie istnieje

Wiesz co kupie sobie zrobie ja na kolo 310-320 koni i zobaczę jak nie będzie spełniać oczekiwan sprzedam. Ale dzięki za upewnienie w sprawie niezawodności, bo nastraszył mnie mój znajomy mechanik ale powiedział że nowymi się nie interesował a takto wiem że są poprawione i godne polecenia, dzięki wielkie
- Od: 6 kwi 2025, 22:21
- Posty: 5
Wiesz co , mi tam 250 koni w zupełności wystarcza ( to nie jest ciężkie auto ). Porządny chiptuning plus dolot i te 320 koni będziesz miał bez problemu.
Ja osobiście bym zmienił hamulce na nieco wydajniejsze, bo to auto łatwo szybko rozpędzić, ale hamulce ma hmmm nazwijmy to standardowe
Ja osobiście bym zmienił hamulce na nieco wydajniejsze, bo to auto łatwo szybko rozpędzić, ale hamulce ma hmmm nazwijmy to standardowe
To fakt hamulce to tragedia mam klocki ebc żółte ale i tak jest źle ale jakiś tam plan już jest na zaciski i tarcze z megane rs
Dopisano 16 maja 2025, 10:02:
To fakt hamulce to tragedia mam klocki ebc żółte ale i tak jest źle ale jakiś tam plan już jest na zaciski i tarcze z megane rs
Dopisano 16 maja 2025, 10:02:
To fakt hamulce to tragedia mam klocki ebc żółte ale i tak jest źle ale jakiś tam plan już jest na zaciski i tarcze z megane rs
- Od: 4 maja 2025, 16:52
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 bp 2.5 turbo
2021r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości