chmielu_KL napisał(a):Nie no tak Wy wiecie lepiej czego mi brakuje.
Ja wiem, że brakuje mi mocy 150hp nie jedzie i taka jest prawda. Z taką mocą jeżdzi masa aut, a dla mnie jak lubię się ścignąć z pod świateł to jest slabo. Stare BMW czy golfy z minimalnie większą mocą robią co chcą... Taki jest smutny fakt, wiem że HP to nie wszystko, ale wolnossace 150hp i ok 190Nm to nuuuuda.
Klekot odpada od razu, chciałbym zostać dalej przy japońcu, ale niestety nie ma nic co mi się podoba i jest w moim budżecie. Padnie pewnie na szwabskie badziewie, ale za to z turbiną.
Stare bemki maja r6 i wieksze piece = wiecej NM. Golf nie golf moze miec dmuchany piec i juz Cie jedzie bo u Cb piec musi sie nakrecic. A M3 tez nie jest lekkie jak na hb.
Jak nic nie widzisz co by Ci sie podobalo a masz hajs to dmuchaj i tyle.
Tez unikalem disla, ale prawda jest taka ,ze jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz ,ze nie jest zly. Ja dlatego tez kupilem wkoncu diesla po tym jak pojezdzilem wlasnie roznymi autami szukajac czego dla siebie. I takie 2.0D w m6 gh po chipsie zrobilo na mnie takie "wow" ,ze kupilem diesla. A m6 nie kupiłem bo zona powiedziała "nie". A jak wsiadlem do 2.0 pb 3BL no nie bylo czym jechac , taka roznica w kopie.
Dokladnie mozna miec auto 150 hp n/a gdzie max NM jest dopiero przh 4 krmp i niema go za wiele, albo 150hp i miec Nm nizej i duzo wiecej.
A co zrobisz sam zadecydujesz I tez chcialem tylko japonca, niestety nie ma co tak myslec bo jest masa naprawde fajnym aut z innego kraju niz kwitnacej wisni ;p