Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Hejka
troszkę nas nie było więc wypadałoby coś napisać. Cisza w temacie spowodowana tym, że nic się nie dzieje.
Zima minęła na kompletowaniu różnych rzeczy co zobaczycie poniżej, oto mała aktualizacja jak i rozpoczęcie sezonu
– zmiana zacisków przód, na zaciski z 3 BK MPS w stanie idealnym nie wymagały regeneracji pomalowane na czerwony połysk
– farba FOLIATEC, tragicznie kryje nie polecam fatalna wytrzymałość byle puknięcie i odprysk
– nowe tarcze na przód, nacinano – nawiercane ROTINGER GT
wraz z nowymi klockami TEXTAR Q+
– nowe tarcze na tył, ATE wraz z nowymi klockami ATE,
dodatkowo został zalany
– nowy płyn hamulcowy ATE
– wymiana amortyzatorów przód Kayaba eXcel-G z
– osłonami
– odbojami
– poduszkami z łożyskiem komplet Kayaba
– wymiana filtru powietrza FILTRON, oraz filtru kabinowego OYODO JAPAN z węglem aktywnym
– wymiana wycieraczek przód/tył na VALEO SILENCIO XTRM, poprzednie BOSCH aero twin ledwo wytrzymały 30tyś
– wymiana płynu wspomagania na ENEOS
– czyszczenie przepustnicy i na koniec adaptacja. Niestety brak zdjęć, ale taki syf co tam był uwierzcie na słowo dramat.
Godzina mycia, a praca silnika na ogromny +
Uruchomiłem sobie AUX
– adapter gniazda AUX, kabel puszczony za radiem pod popielniczką, tunelem do podłokietnika
– wymiana obudowy lusterek L/P na nowe zamienniki w czarnym połysku, oryginale są trochę pokaleczone
– wymiana bocznych kierunkowskazów na Led
– wymiana zarówek w panelu klimatyzacji, z pomocą filmiku na yt całość zajęła 10 minut
troszkę nas nie było więc wypadałoby coś napisać. Cisza w temacie spowodowana tym, że nic się nie dzieje.
Zima minęła na kompletowaniu różnych rzeczy co zobaczycie poniżej, oto mała aktualizacja jak i rozpoczęcie sezonu
– zmiana zacisków przód, na zaciski z 3 BK MPS w stanie idealnym nie wymagały regeneracji pomalowane na czerwony połysk
– farba FOLIATEC, tragicznie kryje nie polecam fatalna wytrzymałość byle puknięcie i odprysk
– nowe tarcze na przód, nacinano – nawiercane ROTINGER GT
wraz z nowymi klockami TEXTAR Q+
– nowe tarcze na tył, ATE wraz z nowymi klockami ATE,
dodatkowo został zalany
– nowy płyn hamulcowy ATE
– wymiana amortyzatorów przód Kayaba eXcel-G z
– osłonami
– odbojami
– poduszkami z łożyskiem komplet Kayaba
– wymiana filtru powietrza FILTRON, oraz filtru kabinowego OYODO JAPAN z węglem aktywnym
– wymiana wycieraczek przód/tył na VALEO SILENCIO XTRM, poprzednie BOSCH aero twin ledwo wytrzymały 30tyś
– wymiana płynu wspomagania na ENEOS
– czyszczenie przepustnicy i na koniec adaptacja. Niestety brak zdjęć, ale taki syf co tam był uwierzcie na słowo dramat.
Godzina mycia, a praca silnika na ogromny +
Uruchomiłem sobie AUX
– adapter gniazda AUX, kabel puszczony za radiem pod popielniczką, tunelem do podłokietnika
– wymiana obudowy lusterek L/P na nowe zamienniki w czarnym połysku, oryginale są trochę pokaleczone
– wymiana bocznych kierunkowskazów na Led
– wymiana zarówek w panelu klimatyzacji, z pomocą filmiku na yt całość zajęła 10 minut
Ostatnio edytowano 16 sty 2022, 08:25 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 8 razy
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Nie to żeby coś, ale wszystkie zmiany poza hamulcami z mps i kierunkami bocznymi z głowy mi wyjąłeś Pochwal się lusterkami jak założysz, bo miałem właśnie z alli zamawiać + nie myślałeś dorzucić do tego czarny dach ?
W wolnej chwili wrzucę foto nie dach zostaje tak jak jest tylko częśc zderzaka będzie oklejona na ala mps
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pokaż jak to działa. Zmówiłem takie same, na tył i na przódchmielu_KL napisał(a):wymiana żarówek tylnych kierunkowskazów na żarówki Led
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Pokaż jak to działa. Zmówiłem takie same, na tył i na przódchmielu_KL napisał(a):wymiana żarówek tylnych kierunkowskazów na żarówki Led
To są te co ja mam, chyba widziałeś
- Od: 24 wrz 2016, 19:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Good job. Też kiedyś myślałem o zaciskach z mps, ale nie byłem gotowy finansowo na rezygnację z felg i opon zimowych za jednym razem – 16'tki nie wchodzą na mpsowe zaciski.
Wiesz czym ja chce spróbować malować zderzak? Takim lakierem, który nadaje fakturę lekko chropowatego plastiku. Myślę, że może to pasować do oryginalnej góry zderzaka, a nie będzie złaziło jak plasti dip.
Wiesz czym ja chce spróbować malować zderzak? Takim lakierem, który nadaje fakturę lekko chropowatego plastiku. Myślę, że może to pasować do oryginalnej góry zderzaka, a nie będzie złaziło jak plasti dip.
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Tanio nie było, ale warto różnica w hamowaniu na ogromny +
Też nie kupiłem wszystkiego od razu, przez 3 miesiące coś kupowałem, aż się uzbierało.
Tak 16stki nie wejdą może to i lepiej bo na 16stkach auto wygląda bardzo źle :p
Co do zderzaka to nie będę już kombinował wleci folia i wsio
Też nie kupiłem wszystkiego od razu, przez 3 miesiące coś kupowałem, aż się uzbierało.
Tak 16stki nie wejdą może to i lepiej bo na 16stkach auto wygląda bardzo źle :p
Co do zderzaka to nie będę już kombinował wleci folia i wsio
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chmielu jeszcze zainteresuj się regeneracja/wymiana pompki hamulcowej Ponoć dużo daje
PiotrekZ95 napisał(a):Chmielu jeszcze zainteresuj się regeneracja/wymiana pompki hamulcowej Ponoć dużo daje
Na chwilę obecną nie ma takiej potrzeby, hamuje to bez porównania lepiej niż seria na chwilę obecną sa inne ważniejsze i niestety kosztowne operacje
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
A no tak To będę ładnie dawaćjohnny1836 napisał(a):To są te co ja mam, chyba widziałeś
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Korzystając z okazji wbicia 240tyś przebiegu, zmieniłem olej wraz z filtrem. Wymiana na to co zawsze czyli, olej Valvoline SynPower 5w30, filtr oleju OE Mazda wraz z nową podkładką pod korek.
Jest to 6sta wymiana oleju przeze mnie i póki co bez dolewek.
Ostatnio edytowano 30 mar 2021, 13:14 przez chmielu_KL, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Może i na 16" nie wygląda, ale jednak koszt hamulców + tarcz + klocków + felg + opon jest kosmiczny
Nie mam nic przeciwko utrzymywaniu auta w dobrej kondycji, ale już z coraz mniejszym entuzjazmem wydaję na niego ponadprogramowe złotówki
Nie mam nic przeciwko utrzymywaniu auta w dobrej kondycji, ale już z coraz mniejszym entuzjazmem wydaję na niego ponadprogramowe złotówki
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
U mnie o tyle się złożyło, że klocki się kończyły z przodu jak i z tyłu. Choć na ten rok jeszcze by starczyły.
Przednie tarcze już dość mocno biły... Więc poleciałem kompletem.
Co do felg, zimówki nadają się na śmietnik to był ich ostatni sezon, felgi stalowe tak samo, śmietnik hehe.
Tak więc kilka miesięcy i graty uzbierane....
Auto było na sprzedaż, ale po ofertach stwierdziłem, że wiem co mam zostawię i będę robił dalej pod siebie więc liczyłem się z droższym serwisem choć można było to zrobić dużo taniej
Ale ja lubię robić po swojej myśli co i jak ma być.
To nie koniec bo szykuje się do –
wymiany wahaczy przód
wymiany kompresora klimatyzacji na nowy
zakup maski i lakierowanie w kolor
korekta lakieru wraz z praniem tapicerki, podsufitki itp
No i zakup felg na zimę wraz z oponami, aczkolwiek ze względu na zmianę pracy którą mam pod domem, auto wyjeżdża tylko w weekendy :p
Przednie tarcze już dość mocno biły... Więc poleciałem kompletem.
Co do felg, zimówki nadają się na śmietnik to był ich ostatni sezon, felgi stalowe tak samo, śmietnik hehe.
Tak więc kilka miesięcy i graty uzbierane....
Auto było na sprzedaż, ale po ofertach stwierdziłem, że wiem co mam zostawię i będę robił dalej pod siebie więc liczyłem się z droższym serwisem choć można było to zrobić dużo taniej
Ale ja lubię robić po swojej myśli co i jak ma być.
To nie koniec bo szykuje się do –
wymiany wahaczy przód
wymiany kompresora klimatyzacji na nowy
zakup maski i lakierowanie w kolor
korekta lakieru wraz z praniem tapicerki, podsufitki itp
No i zakup felg na zimę wraz z oponami, aczkolwiek ze względu na zmianę pracy którą mam pod domem, auto wyjeżdża tylko w weekendy :p
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
A czemu zmieniasz wahacze? Nie ma dostępnych sworzni do nabicia?
Kompresor Ci klęka, że chcesz wymieniać? To może od razu komplet z chłodnicą i osuszaczem? Mnie w tym roku chyba to czeka – nowa chłodnica. Stara już w dolnych rządkach prawie nie istnieje. Nie wiem tylko co kupić, bo brak sensownych zamienników.
Kompresor Ci klęka, że chcesz wymieniać? To może od razu komplet z chłodnicą i osuszaczem? Mnie w tym roku chyba to czeka – nowa chłodnica. Stara już w dolnych rządkach prawie nie istnieje. Nie wiem tylko co kupić, bo brak sensownych zamienników.
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Sworznie trzeba złapać na 3 spawy, a żaden warsztat w Łodzi nie chce się tego podjąć tylko oferuje wymianę całego wahacza – to i ja sobie sam zrobię. Warsztat oferuje najtańsze zamienniki, na co się nie zgodzę i już wolę kupić zamiennik Lemfordera. Choć mam tylko sworznie do wymiany.
Co do kompresora to brzęczy wyje, straszne dźwięki wydaje więc, albo regeneracja, albo zakup nowego 1200zł.
Chłodnica wygląda jak nowa więc póki co najpierw kompresor potem ew. wymiana chłodnicy z osuszaczem.
Chłodnica z osuszaczem NFR – chłopaki z carspeedu polecają, 350zł
Co do kompresora to brzęczy wyje, straszne dźwięki wydaje więc, albo regeneracja, albo zakup nowego 1200zł.
Chłodnica wygląda jak nowa więc póki co najpierw kompresor potem ew. wymiana chłodnicy z osuszaczem.
Chłodnica z osuszaczem NFR – chłopaki z carspeedu polecają, 350zł
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Coś mi się obiło o uszy jak poprzednią trójkę sprzedawałem, że właśnie nie można tam nic wymienić tylko od razu cały wahacz. Myślałem, że to próba zbicia ceny kupującego, ale to jednak prawda... No cóż, jak będzie trzeba, to się wymieni całość. Pogadam na pewno ze swoim mechanikiem najpierw, ale tak jak mówisz- wymienić cały wahacz, to można samemu, w garażu. Żadna filozofia kilka śrub odkręcić.
U mnie kompresor żyje, ale chłodnica jak już mówiłem. Gadałem z gościem od klimatyzacji z obywatelskiej, ojciec kolegi kumpla to prowadzi, mówił, że teraz wszystkie chłodnice to chińczyki. Mniejsze lub większe, ale już nawet nissens nie jest tym, czym był kiedyś.
Jestem teraz na etapie wstawiania klimy do mx-5, która jej nie miała i trafiłem na chyba spoko firmę – Chłodnice Konarscy z Warki. Nie wiem czy nie wezmę od nich, tylko dowiem się najpierw skąd biorą rdzenie. Przy czym są spoko, bo wszystko można u nich na miejscu ogarnąć – montaż, płukanie, nabicie. Nie trzeba szukać szczęście po całym mieście i tracić czas na terminy u poszczególnych ludzi.
EDIT: Zainspirowałeś mnie ostatnio i dzisiaj też zmieniłem olej wspomagania w swojej. Też chciałem eneosa albo coś innego "premium", ale akruat w petrostarze nie mieli, więc wziąłem Mannola.
U mnie kompresor żyje, ale chłodnica jak już mówiłem. Gadałem z gościem od klimatyzacji z obywatelskiej, ojciec kolegi kumpla to prowadzi, mówił, że teraz wszystkie chłodnice to chińczyki. Mniejsze lub większe, ale już nawet nissens nie jest tym, czym był kiedyś.
Jestem teraz na etapie wstawiania klimy do mx-5, która jej nie miała i trafiłem na chyba spoko firmę – Chłodnice Konarscy z Warki. Nie wiem czy nie wezmę od nich, tylko dowiem się najpierw skąd biorą rdzenie. Przy czym są spoko, bo wszystko można u nich na miejscu ogarnąć – montaż, płukanie, nabicie. Nie trzeba szukać szczęście po całym mieście i tracić czas na terminy u poszczególnych ludzi.
EDIT: Zainspirowałeś mnie ostatnio i dzisiaj też zmieniłem olej wspomagania w swojej. Też chciałem eneosa albo coś innego "premium", ale akruat w petrostarze nie mieli, więc wziąłem Mannola.
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Korzystając z pogody
Przejechałem już lekko 800km na heblach z mps'a i powiem tyle, że warto
Przejechałem już lekko 800km na heblach z mps'a i powiem tyle, że warto
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
W końcu wziąłem się za to co od dłuższego czasu gryzło mnie w oczy. Czyli gałka zmiany biegów oraz mieszek, gdzie nie pytałem to za obszycie gałki oraz mieszka 140zł w górę. Trochę sporo, a sam mieszek innym materiałem niż skóra to koszt 130zł zdecydowanie za dużo.
Poszperałem w necie i oto efekty
– nowa gałka zmiany biegów 20zł z wysyłką zdecydowanie lepiej leży w dłoni od poprzedniej
– nowy mieszek nie skórzany, na czym bardzo mi zależało 20zł również z wysyłką
Poszperałem w necie i oto efekty
– nowa gałka zmiany biegów 20zł z wysyłką zdecydowanie lepiej leży w dłoni od poprzedniej
– nowy mieszek nie skórzany, na czym bardzo mi zależało 20zł również z wysyłką
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Hejka
troszkę nas nie było więc wypadałoby coś napisać. Cisza w temacie spowodowana tym, że nic się nie dzieje.
Zima minęła na kompletowaniu różnych rzeczy co zobaczycie poniżej, oto mała aktualizacja jak i rozpoczęcie sezonu
– nowe tarcze na przód, nacinano – nawiercane ROTINGER GT
wraz z nowymi klockami TEXTAR Q+
No jednak trochę się dzieje...
Zacne koło z tymi tarczami i zaciskami
chmielu_KL napisał(a):– wymiana bocznych kierunkowskazów na Led
Też je sobie ostatnio sprezentowałem. Poczatkowo miałem obawy, że wyjdzie trochę tandetnie z tą czernią, ale do mojego szarego, jak i podejrzewam do Twojego czerwonego koloru, wpasowują się akurat idealnie. Fajny efekt dynamicznego światła, wyraźna barwa.
chmielu_KL napisał(a):Sworznie trzeba złapać na 3 spawy, a żaden warsztat w Łodzi nie chce się tego podjąć tylko oferuje wymianę całego wahacza – to i ja sobie sam zrobię. Warsztat oferuje najtańsze zamienniki, na co się nie zgodzę i już wolę kupić zamiennik Lemfordera. Choć mam tylko sworznie do wymiany.
Sam w zeszły weekend wymieniałem sworzeń lewego wahacza . Z pomocą teścia poszło w około 2 godzinki. Wybicie starego zurzytego, nabicie nowego Lemförder, spawy w dosłownie 3 miejscach i gotowe. Koszt części coś koło 50 zł. Nie wiem, czy warto przez sam sworzeń podchodzić do tematu wymiany kompeksowo wahaczy. No chyba, że 2.0 LF mają bardziej skomplikowany układ...
chmielu_KL napisał(a):Korzystając z pogody
Przejechałem już lekko 800km na heblach z mps'a i powiem tyle, że warto
Zdjęcia jak z dobrego magazynu motoryzacyjnego! Gratki!
- Od: 20 lip 2018, 09:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Miło, że ktoś tu jeszcze zagląda
Tak jak piszesz, zamiennik wahacza Lemfordera mam za 285zł szt.
Sworznie również Lemfordera kupiłem kiedyś w promocji za śmieszne pieniądze i leżą tak sobie. Póki co wymienię same sworznie i zobaczymy trochę się jeszcze zmieni przed wyjazdem na Osake
Tak jak piszesz, zamiennik wahacza Lemfordera mam za 285zł szt.
Sworznie również Lemfordera kupiłem kiedyś w promocji za śmieszne pieniądze i leżą tak sobie. Póki co wymienię same sworznie i zobaczymy trochę się jeszcze zmieni przed wyjazdem na Osake
- Od: 22 kwi 2014, 16:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości