Mazda3 BK LF '04 SEDAN WINNIG BLUE
Strona 1 z 1
Witam, w czerwcu 2017 roku po półrocznych poszukiwaniach zostałem posiadaczem drugiej po 323f ba w swoim życiu MAZDY .Jak na mnie przystało jest to znów kolor niebieski po Aquarius Blue przyszedł czas na Winning Blue .Auto zostało sprowadzone z Warszawy od pierwszej właścicielki w Polsce z przebiegiem
216 000 km . W aucie zakochałem się odrazu zmiana z 90KM na 150KM była ogromną uciechą wiec trasa Warszawa-Szczecin nie zajeła wiele czasu . Mazda została zakupiona na zakładanym jeszcze przez Niemca zawieszeniu Bilstein amortyzatory plus sprężyny,niestety jak to niemcy mają w zwyczaju ten miał zabawe w agroLEDtuning czyli podświetlenie wszystkiego co się nie świeci , dywaniki przód i tył , drzwi od spodu i cała reszta która nie emituje światła. Jako że podejście do aut raczej mam konserwatywne a więc pierwsza praca przy aucie było wywalenie kilkunastu metrów kabli i diód LED .Po przejeżdzeniu miesiąca okazało się że 2 z 4 sprężyn nadają sie już tylko to wymiany jako że Bilsteina już nie ma w zawieszeniu analogicznie trafiły tam sprężyny EIBACH PRO KIT -30mm łącznie z wymianą amortyzatorów na zwykłe już nie sportowe.Drugą naprawą w tym aucie było pozbycie się irytujacych pierdół tak wiec na pierwszy ogień doszły spinki nadkoli,nowy zbiorniczek płynu do szybk OEM (400 zł) wymiana Xenonów Philips , wymiana termostatów plus wszystkie filtry i olej 5w30 CASTROL. Niestety w grudniu 2017 silnik padł więc w nagrode dostał 2 życie .
Mazda jest w nieznanej mi konfiguracji Z tyłu są Ledy ale nie wiem czy dokładane czy nie z przodu zaś l grill w kolorze od wersji TOP.
Rok : 2004
Nadowozie : SEDAN
Kolor : 27B
Silnik : 2.0 LF 150 KM
Wyposażenie :
4x elektryczne szyby
Radio z MP3
Xenon
Climatronic
Mulitfunkcyjna Kierownica
6x Airbag
Kolor wnętrza : Racing Blue
Felgi : 17' RIAL
Co już zrobiłem :
-SPINKI
-USUNIĘCIE LEDÓW
-TERMOSTAT
-NOWE AMORTYZATORY KYB
-NOWE SPRĘŻYNY EIBACH PRO KIT -30mm
-TERMOSTAT
-XENON PHILIPS D2S X2
-OLEJ CASTROL 5W30
-FILTRY : OLEJ,PALIWA,POWIETRZA
-KAPITALNY REMONT SILNIKA (zawory,listwy zaworowe,panewki,planowanie głowicy,uszczelki,łańcuch rozrządu,rolka napinacza,pierścienie,nowe śruby głowicy,Paski klimy ,alternatora, świece iryda)
Co mam zamiar robić?
-Poprawić jakość odbioru z radia poza miastem nie łapie żadnej stacji więc strzelam w antene
-Narzucić powłoke kwarcową
-Zabezpieczyć antykorozyjnie
-zakupić XCARLINK
216 000 km . W aucie zakochałem się odrazu zmiana z 90KM na 150KM była ogromną uciechą wiec trasa Warszawa-Szczecin nie zajeła wiele czasu . Mazda została zakupiona na zakładanym jeszcze przez Niemca zawieszeniu Bilstein amortyzatory plus sprężyny,niestety jak to niemcy mają w zwyczaju ten miał zabawe w agroLEDtuning czyli podświetlenie wszystkiego co się nie świeci , dywaniki przód i tył , drzwi od spodu i cała reszta która nie emituje światła. Jako że podejście do aut raczej mam konserwatywne a więc pierwsza praca przy aucie było wywalenie kilkunastu metrów kabli i diód LED .Po przejeżdzeniu miesiąca okazało się że 2 z 4 sprężyn nadają sie już tylko to wymiany jako że Bilsteina już nie ma w zawieszeniu analogicznie trafiły tam sprężyny EIBACH PRO KIT -30mm łącznie z wymianą amortyzatorów na zwykłe już nie sportowe.Drugą naprawą w tym aucie było pozbycie się irytujacych pierdół tak wiec na pierwszy ogień doszły spinki nadkoli,nowy zbiorniczek płynu do szybk OEM (400 zł) wymiana Xenonów Philips , wymiana termostatów plus wszystkie filtry i olej 5w30 CASTROL. Niestety w grudniu 2017 silnik padł więc w nagrode dostał 2 życie .
Mazda jest w nieznanej mi konfiguracji Z tyłu są Ledy ale nie wiem czy dokładane czy nie z przodu zaś l grill w kolorze od wersji TOP.
Rok : 2004
Nadowozie : SEDAN
Kolor : 27B
Silnik : 2.0 LF 150 KM
Wyposażenie :
4x elektryczne szyby
Radio z MP3
Xenon
Climatronic
Mulitfunkcyjna Kierownica
6x Airbag
Kolor wnętrza : Racing Blue
Felgi : 17' RIAL
Co już zrobiłem :
-SPINKI
-USUNIĘCIE LEDÓW
-TERMOSTAT
-NOWE AMORTYZATORY KYB
-NOWE SPRĘŻYNY EIBACH PRO KIT -30mm
-TERMOSTAT
-XENON PHILIPS D2S X2
-OLEJ CASTROL 5W30
-FILTRY : OLEJ,PALIWA,POWIETRZA
-KAPITALNY REMONT SILNIKA (zawory,listwy zaworowe,panewki,planowanie głowicy,uszczelki,łańcuch rozrządu,rolka napinacza,pierścienie,nowe śruby głowicy,Paski klimy ,alternatora, świece iryda)
Co mam zamiar robić?
-Poprawić jakość odbioru z radia poza miastem nie łapie żadnej stacji więc strzelam w antene
-Narzucić powłoke kwarcową
-Zabezpieczyć antykorozyjnie
-zakupić XCARLINK
Ostatnio edytowano 3 mar 2019, 14:13 przez Kali47, łącznie edytowano 3 razy
Ona nie miała czasem dzwona z przodu? Bo zderzak przedni nie pasuje do tylnego i listew progowych brak...
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Miała na 100 % od strony pasażera nie był to raczej mega dzwon , wg vinu grill w kolorze a co do zderzaka i listew to podobno w europie zachodnim można było sobie mixowac pakiety. Tak jak napisałeś nie wiem kto ja ulepilł ale wygląda ładnie.
Jako że zbliża się koniec roku to czas na małe podsumowanie
-W styczniu Mazda przeszła kompletny remont silnika
Zrobione zostało wszytko az nadto aby silnik był igła
-W Marcu jako że po awarii silnika mocno dostał układ wydechowy został wymieniony na używany od korektora do końca
–Maj Wymiana Tarcz i klocków na nowe firma Zimmerman
Tutaj też zaciski zmieniły kolor na kolor auta.
–Lipiec to czas na nowe letnie opony tutaj wleciały
ContiSportContact 5 205/50 r17
–Sierpień to czas na polerowanie reflektorów przednich, od matowania papierami po przez polerowanie pastami całość zabezpieczona powłoką ceramiczną
–Wrzesien Wymiana całego tylnego zawieszenia [waaaco?] tuleje itd.
–Listopad czyli czas na zrobienie serwisu, oleje filtry tutaj Syntetycznie Castrol 5w30
–Grudzień czyli rozpoczęcie korekty lakieru i przygotowanie auta do przyjęcia powłoki ceramicznej
-----------------------------------------
Cele na 2019
Nagłośnienie Bose
Skompletować zderzak tył i progi których brak
Cieszyć się jazdą
Wszystkiego dobrego w 2019
-W styczniu Mazda przeszła kompletny remont silnika
Zrobione zostało wszytko az nadto aby silnik był igła
-W Marcu jako że po awarii silnika mocno dostał układ wydechowy został wymieniony na używany od korektora do końca
–Maj Wymiana Tarcz i klocków na nowe firma Zimmerman
Tutaj też zaciski zmieniły kolor na kolor auta.
–Lipiec to czas na nowe letnie opony tutaj wleciały
ContiSportContact 5 205/50 r17
–Sierpień to czas na polerowanie reflektorów przednich, od matowania papierami po przez polerowanie pastami całość zabezpieczona powłoką ceramiczną
–Wrzesien Wymiana całego tylnego zawieszenia [waaaco?] tuleje itd.
–Listopad czyli czas na zrobienie serwisu, oleje filtry tutaj Syntetycznie Castrol 5w30
–Grudzień czyli rozpoczęcie korekty lakieru i przygotowanie auta do przyjęcia powłoki ceramicznej
-----------------------------------------
Cele na 2019
Nagłośnienie Bose
Skompletować zderzak tył i progi których brak
Cieszyć się jazdą
Wszystkiego dobrego w 2019
Kali47 napisał(a):–Listopad czyli czas na zrobienie serwisu, oleje filtry tutaj Syntetycznie Castrol 5w30
Nie ma to jak zrobić remont i dalej katować silnik Castrolem.
^up zgadzam się. Do tego Castrol to najczęściej podrabiany olej na rynku, więc szanse że wlałeś do silnika coś co tylko z opakowania może przypominać olej są znaczne.
Każda pora jest dobra na zadbanie o lakier, zwłaszcza gdy jest w tak cieszącym oko kolorze Działaj o ile masz konkretne warunki (lokalowe i termiczne) aby przygotować auto a następnie nałożyć i utrwalić tego typu powłokę. Jeżeli nie to ceramikę odpuść raczej do wiosny a po korekcie zwyczajnie nałóż wosk. Po wszystkim nie zapomnij wrzucić fotek.
Kali47 napisał(a):–Grudzień czyli rozpoczęcie korekty lakieru i przygotowanie auta do przyjęcia powłoki ceramicznej
Każda pora jest dobra na zadbanie o lakier, zwłaszcza gdy jest w tak cieszącym oko kolorze Działaj o ile masz konkretne warunki (lokalowe i termiczne) aby przygotować auto a następnie nałożyć i utrwalić tego typu powłokę. Jeżeli nie to ceramikę odpuść raczej do wiosny a po korekcie zwyczajnie nałóż wosk. Po wszystkim nie zapomnij wrzucić fotek.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Zgadzam się że Castrol jest najczęściej podrabianym olejem, ale ten był z Beczki.Nie od pana Rysia z Olx ani z Allegro.Auto jest pozostawione zawsze w dobrych rękach jeśli chodzi o warsztat.
A co do korkety i powłoki ceramicznej oczywiscie warunki są sprzęt wiedza i doświadczenie też. Czasu brak.
A co do korkety i powłoki ceramicznej oczywiscie warunki są sprzęt wiedza i doświadczenie też. Czasu brak.
Kali47 napisał(a):Zgadzam się że Castrol jest najczęściej podrabianym olejem, ale ten był z Beczki.
Z beczki to dopiero magia co byś nie chciał zalać to z tej samej beczki leją, przy bańkach przynajmniej wiesz że lejesz to co na opakowaniu. Już nie w jednaj marce używanie Castrola przyniosło same negatywy.
Jako że zaczęło robić się cieplej a mazda dostała strzał w bok zacząłem ją doprowadzać do stanu normalności !
Na Pierwszy rzut doszło nagłośnienie tutaj wleciał
Oryginalny Sub do Mazdy 3
Oryginalne radio Bose
Oryginalne Wzmacniacz Bose oraz zestaw głośników na przód Infinity a Na tył Hertz.
(jako że mało basu w basie było dorzuciłem w kwietniu sub do koła zapasowego od mazdy 6 teraz gra wyśmienicie)
Jako że hajsy z ubezpieczalni się zgadzały zaczęliśmy Mazdę dostosowywać do wysokiego poziomu.
Zawieszenie z przodu zostało wymienione na nowe łącznie z amortyzatorami.
Doszły nakładki na progi oryginalne wersja Sport
Zderzak tył oryginał wersja sport
No i obecnie całość zostaje lakierowana w kolor . Zmieniłem też kolor felg ale to rzecz gustu.
Poniżej Kilka Fot
Na Pierwszy rzut doszło nagłośnienie tutaj wleciał
Oryginalny Sub do Mazdy 3
Oryginalne radio Bose
Oryginalne Wzmacniacz Bose oraz zestaw głośników na przód Infinity a Na tył Hertz.
(jako że mało basu w basie było dorzuciłem w kwietniu sub do koła zapasowego od mazdy 6 teraz gra wyśmienicie)
Jako że hajsy z ubezpieczalni się zgadzały zaczęliśmy Mazdę dostosowywać do wysokiego poziomu.
Zawieszenie z przodu zostało wymienione na nowe łącznie z amortyzatorami.
Doszły nakładki na progi oryginalne wersja Sport
Zderzak tył oryginał wersja sport
No i obecnie całość zostaje lakierowana w kolor . Zmieniłem też kolor felg ale to rzecz gustu.
Poniżej Kilka Fot
Z tym zderzakiem na tyle i dokladkami prezentuje sie teraz świetnie też kiedyś szukałem wzmacniacza i głośników od bosse ale na razie wpadają jednak inne pomysły i auto torowe sie robi
Wrzuć sobie przeciwmglowe z wersji UK żeby biały odblask był i żarówkę led aby nie było widać czerwieni. Fajny mod na przegladach się nie czepiają a całkiem inaczej tył wygląda
Wrzuć sobie przeciwmglowe z wersji UK żeby biały odblask był i żarówkę led aby nie było widać czerwieni. Fajny mod na przegladach się nie czepiają a całkiem inaczej tył wygląda
Muszę przyznać, że robi robotę i na pewno przyciąga teraz uwagę .
- Od: 3 gru 2017, 09:47
- Posty: 61 (3/0)
- Skąd: Białystok
- Auto: Było: Mazda 3 '05
2.0 Benz + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość