Buder napisał(a):Ezg_siwy a gdzie kupowałeś plast dipa?
Najpierw kładłeś czarny a potem copper? Ile warstw łącznie nałożyłeś na felgi? Trzyma się to w ogóle?
Na allegro od
ChangeYourCarPL. Najpierw 3-4 warstwy czarnego, a później 4-5 warstw miedzi.
W czarnym chodzi o to żeby był podkład, bo miedź na jasnej feldze wygląda zupełnie inaczej. Miedzi zaś kładziesz tyle żeby Ci się podobał kolor i żeby czarny nie przebijał. Im więcej warstw, tym łatwiej potem to zerwać

Trzymać się trzyma. U mnie zrobiły się dwa odpryski, ale pewnie dlatego, że skończyłem malować koła o 23 w nocy, a na drugi dzień już jechałem na zlot, więc farba nie miała kiedy dobrze przyschnąć. Mam zapas farby i spróbuję zrobić zaprawkę, a jak się nie uda, to pomaluję od nowa.
Na to wygląda. Czytałem zagraniczne forum i polecają zmianę tylnej poduszki silnika celem lepszego przeniesienia napędu na glebę. Podobno bardzo to pomaga i ma się wrażenie, że auto "zyskało mocy"

A u mnie takie cuda
Czuć wyraźną różnicę. Mniej skrzypnięć deski rozdzielczej etc. Nawet kobita stwierdziła, że lepiej dziury wybiera teraz. Chociaż faktycznie jak się zaliczy większą dziurę, to trochę bardziej słychać w środku.