Mazda3 BK LF 2007 2.0 150KM
Sprawdz skrzynke. Zamiast wyslac wiadomosc, napisalem posta
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Ahoj!
Przy przebiegu 119000 Madzia dostała wymianę oleju (mobil super 3000 x1 formula FE 5W30)
wymianę wszystkich filtrów ( jako kabinowy wsadziłem węglowy), czyszczenie przepustnicy
oraz w zaprzyjaźnionym serwisie 40 minutek ozonowania
Zdecyduję się chyba także na pozbycie się kanału dolotowego powietrza do akumulatora. Wydaje mi się, że przez ten patent dociera do aku za dużo wilgoci. Klemy i metalowe styki już są zaśniedziałe, a na varcie zebrało się trochę białego nalotu...
Przy przebiegu 119000 Madzia dostała wymianę oleju (mobil super 3000 x1 formula FE 5W30)
wymianę wszystkich filtrów ( jako kabinowy wsadziłem węglowy), czyszczenie przepustnicy
oraz w zaprzyjaźnionym serwisie 40 minutek ozonowania
Zdecyduję się chyba także na pozbycie się kanału dolotowego powietrza do akumulatora. Wydaje mi się, że przez ten patent dociera do aku za dużo wilgoci. Klemy i metalowe styki już są zaśniedziałe, a na varcie zebrało się trochę białego nalotu...
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Coś mało ta mazda ma... Chyba licznik kręcony
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Swoją drogą Twoje spalanie gazu w silniku 2.5 jest imponująco niskie.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Jeżdżę jak emeryt to co się dziwisz. Przy dobrym butowaniu jest wynik na motostat 13.13, droga Radom – Janów Lubelski, kanarek adidoma kierowany przez Mieczyslawa, gdzie potrafiliśmy wlecieć w teren zabudowany z prawie 2 złotymi na pace.
Hamowana była kilka razy, finalnie ze średniej strata jest 2KM przy idealnej mieszance i 7Nm względem Pb95. Podlana jest od 5tys rpm na 3cim i 4tym biegu. Na pełnym podlaniu wyszło ciut więcej niż Pb, ale mnie to nie jest potrzebne.
Hamowana była kilka razy, finalnie ze średniej strata jest 2KM przy idealnej mieszance i 7Nm względem Pb95. Podlana jest od 5tys rpm na 3cim i 4tym biegu. Na pełnym podlaniu wyszło ciut więcej niż Pb, ale mnie to nie jest potrzebne.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Zakupiona z 87k km przebiegu...
Kręcona nie była (mam nadzieje )
Sam kręcę do 12kkm rocznie więc za dużo nie przybywa. Zakładając że poprzedni właściciel miał tak samo to równanie się zgadza
Kręcona nie była (mam nadzieje )
Sam kręcę do 12kkm rocznie więc za dużo nie przybywa. Zakładając że poprzedni właściciel miał tak samo to równanie się zgadza
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Hej
Nie znalazłem bezpośredniej informacji/zdjęcia/schematu na forum gdzie mógłbym zobaczyć gdzie znajduję się korek spustowy płynu chłodniczego.
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał w/w płyn i mógłby mi napisać czy wymiana taka na własną rękę i w dodatku bez zdejmowania osłony spod silnika jest możliwa?
Nie znalazłem bezpośredniej informacji/zdjęcia/schematu na forum gdzie mógłbym zobaczyć gdzie znajduję się korek spustowy płynu chłodniczego.
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał w/w płyn i mógłby mi napisać czy wymiana taka na własną rękę i w dodatku bez zdejmowania osłony spod silnika jest możliwa?
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
blaze007 napisał(a):Satysfakcja jest to prawda...
ale ile nerwów przez tych zmarnowane ehhhh
U mnie poprzednik nie włożył jednej połówki filtra... cały układ zasyfiony we wszystkich zakamarkach. Żmudne, wielokrotne płukanie wodą pod cisnieniem. Dwa dni pracy, to jest powód do satysfakcji!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości