Oto chciałbym zaprezentować Wam moją osobistą Panią Madzię aka "Attention Whore" (kto nie zna angielskiego niech pogoogluje)


Krótko o mnie? Jestem Michał, 21 lat, pracujący zaocznie student, we krwi nie stwierdzono czerwonych krwinek. Ponoć wystarcza, że płynie tam wysokooktanowa benzyna (no dobra, w tym przypadku ropa...)

Madzia została zakupiona we wrześniu 2015 na niemieckich blachach w polskim komisie. Czyli popularnie mówiąc od "handlarza". Nie wiem, czy Niemiec płakał i gonił do granicy, ale auto prezentowało się lepiej niż niejedna nowsza fura tam wystawiona – dlatego przykuło moja uwagę. Miałem parcie na szkło z kupnem auta (przedział do 20 000 PLN), ponieważ dojazdy do pracy dawały się we znaki. Aczkolwiek mając niemiłe doświadczenia z poprzednim pojazdem i jego ciągłą awaryjnością od razu wiedziałem, że sprawdzenie pod kompem i na stacji kontroli pojazdów to minimum co muszę wykonać żeby mieć jako takie pojęcie. Tak właśnie się stało. Na kompie wyszło kilka błędów, które już potem się nie pojawiły (nic groźnego), dół zdrowy, pięknie zabezpieczony – po rudej ani śladu. Wycieków, zacieków brak – chociaż auto stało długo więc też ciężko wyczuć. Elementy eksploatacyjne zawieszenia były robione, jeszcze świeże. Lakier na elementach się zgadzał, szczeliny, szyby – okej. Ogólnie stan bardzo dobry i bez zastrzeżeń. Jedynym mankamentem, który wykryliśmy było sprzęgło/koło dwumasowe.

Model: Mazda 3 BK (Hatchback)
Rok produkcji: 2007
Silnik: Y6 1.6 MZ-CD 109KM
Przebieg: kupno 178 000km / aktualnie 200 000km
Kolor: Phantom Purple 34N

4x Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
System SRS 2x Poduszka przód 4x Kurtyny boczne
Centralny zamek, pilot
Halogeny
Reflektory halogenowe soczewkowe
ABS
TCS
DSC
Wspomaganie kierownicy
Kierownica wielofunkcyjna
Tempomat
Climatronic (auto/manual)
5-stopniowa manualna skrzynia biegów
Radio/CD MP3
Komputer pokładowy
Podłokietnik przód/tył
Welurowa tapicerka
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Regulacja położenia kolumny w dwóch płaszczyznach
Listwy i klamki w kolorze nadwozia
Chromowane dodatki listwy/grill
Felgi aluminiowe 16"

10.2015 – Wymiana oleju; wymiana filtrów: oleju, paliwa, powietrza
03.2016 – Wymiana zestawu sprzęgło + dwumas; wymiana skrzyni biegów na inną używaną
06.2016 – Wymiana lewego halogenu (pęknięte szkło i zabrudzenia)

------------ brak -------------

10.2015 – malowanie felg biały mat – seryjne felgi 16" pomalowałem na biało. Wyszło lepiej niż się spodziewałem. Niestety sól na polskich drogach i lekkie obcierki robią swoje, więc ich stan nie jest idealny. Poza tym profil opony to lekka koza – nie wygląda źle, ale zdecydowanie jest do wymiany.
11.2015 – oklejenie folią 3M (biały mat) – Oklejenie auta to moja osobista koncepcja, której wykonanie zleciłem profesjonalnej firmie oklejającej auta.
11.2015 – przyciemnione na maxa tylne szyby + trójkąty + klapa
03.2016 – oświetlenie LEDowe – podświetlenie tablicy rejestracyjnej, podsufitki, światła postojowe – biały zimny
06.2016 – ponowne malowanie felg na biały mat i malowanie zacisków oraz tylnego haka na kolor czerwony
07.2016 – montaż końcówki tłumika Buzzer ZZ100x (100mm)
07.2016 – wymiana reflektora światła przeciwmgielnego tylnego na reflektor światła cofania (biały)
08.2016 – montaż "rubber lip" splitter pod zderzak przedni
08.2016 – montaż żarówek LED Cree H7 2x3600lm/30W 6000K
08.2016 – wymiana przednich kierunkowskazów na Diadem Chrome OSRAM
08.2016 – usunięcie i zaślepienie tylnej wycieraczki
08.2016 – klubowe oprawki rejestracji

09.2016 – montaż tylnego spoilera
09.2016 – komplet naklejek Mazdaspeed/MS na splitter i tylny spoiler

Aktualne – Lato 2016
Wcześniejsze – Zima 2015