Pod koniec zeszłego roku przyszedł czas na wymianę mojego wysłużonego samochodu. Jako zagorzały "alfaholik", dla którego wygląd samochodu jest bardzo ważny, zdecydowałem się na...Mazdę 3. Zawsze byłem przekonany, że moja motoryzacyjna kariera będzie związana z Alfą Romeo, ale niestety Giuletta jest jednym z niewielu modeli włoskiej marki, który nie sprawia, że moje serce szybciej bije. Z tego też powodu największą konkurentką Mazdy była Brera, ale wydanie ponad 50 tysięcy na 5letni samochód uznałem za pomysł nienajlepszy. Tym samym stałem się posiadaczem najładniejszego samochodu w swojej klasie
Czym jest Enso?
Enso to limitowana (nie wiem co to dla Mazdy znaczy, ale pewnie będzie dostępna cały rok jak nie dłużej
Dlaczego Enso?
Z powodu tapicerki. Jakoś nie trawię pełnej skóry w samochodzie, a standardowa tapicerka w Trójce wydaje mi się dość plastikowa i nieprzyjemna. Pytałem nawet dealera czy można dostać SkyPassion z tapicerką z Enso, ale takiej możliwości nie było. Szybki rachunek zysków i strat i uznałem, że bardziej zależy mi na tapicerce niż na bajerach w najlepiej doposażonej wersji i tym samym złożyłem zamówienie na Enso.
Wrażenia?
Odebrałem samochód niecałe dwa dni temu i jestem zafascynowany. Póki co nakręciłem około 300 kilometrów i pierwsze emocje jeszcze nie opadły, więc na opinie, która będzie miała jakiekolwiek oznaki obiektywności będzie trzeba jeszcze chwilę poczekać. Na ten moment jestem zakochany
Plany?
– system audio – fabryczny nie jest jakiś tragiczny, ale planuję upgrade, żeby móc cieszyć się lepszą jakością dźwięku
– felgi 16calowe na zimę