Patrzę na zdjęcia bez listew i ja nie widzę żadnej granicy ani śladu po listwach ... może ślepy jestem ... Co do uszkodzonego wejścia CAMERA odesłał bym stację. Mnie by denerwowało, że sama się nie załącza.
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™
A udało się ustawić zegarek na kompie
Bo na zdjęciach godzina jest różna. Nie da rady czy niedopatrzenie 
Patrzę na zdjęcia bez listew i ja nie widzę żadnej granicy ani śladu po listwach ... może ślepy jestem ... Co do uszkodzonego wejścia CAMERA odesłał bym stację. Mnie by denerwowało, że sama się nie załącza.
Patrzę na zdjęcia bez listew i ja nie widzę żadnej granicy ani śladu po listwach ... może ślepy jestem ... Co do uszkodzonego wejścia CAMERA odesłał bym stację. Mnie by denerwowało, że sama się nie załącza.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Jedyna opcja ustawienia fabrycznego zegarka to podpięcie aku równo o 1:00, bo nie mając przycisku clock nie mamy możliwości go ustawić (wiąże się to z brakiem kompa). Mnie to akurat nie rusza, bo odruchowo zerkam na zegarek na dużym wyświetlaczu.
Nie no, aż tak źle z tymi drzwiami o nie jest, żeby na zdjęciu z daleka miało to być widać
Jak byłoby aż tak, to listwy wróciłby już dawno na miejsce... Wrzuce fotki z bliska jak zrobie kiedyś za dnia
Nie no, aż tak źle z tymi drzwiami o nie jest, żeby na zdjęciu z daleka miało to być widać


Aaaa czyli różnica jest tylko jej nie widać 
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
pawcio1017 napisał(a):Norreca napisał(a):przyciemnij te szyby w końcu
Przecież tył jest ciemnyPrzód mnie jeszcze cały czas kusi o ton ściemnić, ale trochę szkoda dowodu w razie czego
wygląda jak brudny.
porządnie to zrób a nie....
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Foch! Z tyłu jest idealnie 

pawcio1017 napisał(a):Jedyna opcja ustawienia fabrycznego zegarka to podpięcie aku równo o 1:00, bo nie mając przycisku clock nie mamy możliwości go ustawić (wiąże się to z brakiem kompa). Mnie to akurat nie rusza, bo odruchowo zerkam na zegarek na dużym wyświetlaczu.
Hmm, a próbowałeś przytrzymać chwilę przycisk MODE na kierownicy? ;–)
U mnie działa bez problemu i ustawiam zegar jak i kiedy chcę... ;–)
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Z tego co wiem, to działa to tylko w polfitach. Mi ten zegarek na prawde nie przeszkadza a komp przy LPG jest zupełnie zbędny...
Kolejna drobna zmiana we wnętrzu czyli wyściółka pseudo alcantara w schowkach:
Kolejna drobna zmiana we wnętrzu czyli wyściółka pseudo alcantara w schowkach:

zemoj napisał(a):Nie ma to jak zawieszka o zapachu kurczaka
Po bydgosku

Zaktualizowana pierwsza strona tematu

Stojąc w korku z nudów zacząłem kombinować i...
dostęp do fabrycznego kompa pokładowego jednak jest
Nie zdążyłem ogarnąć czy zegarek też da rade jakoś przestawić bo korek się rozblokował, ale w sumie to jest już nie istotne, bo zegar jest cały czas wyświetlany na dużym wyświetlaczu.
Co do problemu z kamerką – kolega Adidom znowu przyszedł z pomocą i okazuje się, że przeoczyłem puścić jeszcze jeden przewód sygnałowy na tył auta
Kiedyś jak najdzie mnie wena to go dołożę i powinno już wszystko działać tak jak powinno.
dostęp do fabrycznego kompa pokładowego jednak jest
Co do problemu z kamerką – kolega Adidom znowu przyszedł z pomocą i okazuje się, że przeoczyłem puścić jeszcze jeden przewód sygnałowy na tył auta


Po przytrzymaniu MODE na kierownicy przez ok 3 sek. włącza mi się tryb "settings" i strzalkami gora/dol zmieniam poszczegolne opcje kompa.
Z aktualności – dzisiaj w mazdzie założone zimowe obuwie. Żeby nie było bez atrakcji to okazało się, ze opony które mam to run flaty.
Z aktualności – dzisiaj w mazdzie założone zimowe obuwie. Żeby nie było bez atrakcji to okazało się, ze opony które mam to run flaty.

Czytałem gdzieś, że do run flatów auto powinno być przystosowane. Jeśli producent zaleca "normalne" ogumienie to nie wolno zakładać run flat...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Teoretycznie nie powinno zakładać sie run flat przy braku czujników ciśnienia, bo można nawet nie zauważyć że nie ma się ciśnienia... 


Pierwsze 10 000km i 6 miesięcy jazdy za nami, a więc czas na małe podsumowanie. Poza opisywanym, nieszczęsnym remontem silnika auto do tej pory bezobsługowe – od remontu praktycznie samo tankowanie i jazda. Przy okazji tankowania... średnie spalanie na poziomie 9-9,5l LPG/100km bardzo mnie satysfakcjonuje. Najniższe uzyskane 7,4/100 (podczas docierania), maksymalne zanotowane przy deptaniu 13,8/100 (na kiepskim jakościowo gazie, o czym od razu poinformował mnie check – od tamtej pory tankuję tylko na STATOIL lub SHELL i jest spokój). Bardzo cieszy mnie fakt, że poziom oleju, a w sumie praktycznie nawet i kolor nie uległ najmniejszej zmianie odkąd go wlałem. Chociaż taki plus z tych wydatków
Co do pozostałych plusów – po prostu UWIELBIAM jeździć tym samochodem nocą. Xenon i zegary robią robotę i na prawdę jazda po ciemku należy do przyjemności
Z minusów – fotele mogłyby być wygodniejsze, co da się odczuć przy dłuższych trasach.
Zapewne jakoś przed końcem roku wypadnie kolejny serwis olejowy po 10tyś. Olej i filtry już zamówione, nurtuje mnie jednak jeszcze jedna kwestia – czy czyszczenie wkładki K&N co zalecane 80tyś. km to nie zbyt duży przebieg?

Zapewne jakoś przed końcem roku wypadnie kolejny serwis olejowy po 10tyś. Olej i filtry już zamówione, nurtuje mnie jednak jeszcze jedna kwestia – czy czyszczenie wkładki K&N co zalecane 80tyś. km to nie zbyt duży przebieg?


pawcio1017 napisał(a):czy czyszczenie wkładki K&N co zalecane 80tyś. km to nie zbyt duży przebieg?
Zależy w jakich warunkach jeździ auto, ja bym czyścił co najmniej co 10 tyś albo tyle co wymieniałeś zwykłą wkładkę lub w zależności od jej zabrudzenia.
Ostatnio korzystając z możliwości wyposażenia warsztatów na mojej uczelni Mazda przeszła kilka testów urządzeniem FSA Boscha. Wszystko niby bez żadnych zastrzeżeń, jedyne co mnie trochę zastanawia to wynik pośredniego pomiaru sprężania na podstawie charakterystyki prądu rozrusznika. Niby taki pomiar nie jest miarodajny, ale ta (mimo, że nie duża) różnica prądu na pierwszym cylindrze nie dawała mi spokoju i na dniach przymierzam się do sprawdzenia ciśnienia sprężania. Nie zaszkodzi...

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości