Mazda3 BK LF '05 Top Sport

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Bartoliniusz » 7 mar 2013, 10:24

myśle że tyle może wypluć <spoko>
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 8 mar 2013, 00:23.
Powód: Porządki.

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 17:17

Tyle wyszło ale za szybko pojechałem 700 km , gość jak i mój mechanik twierdzi ,że trzeba ok 2 tys.km aby wsio się ułożyło .

Obrazek
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Pyton162 » 12 mar 2013, 17:22

dlubanie mazdy w N/A to ciezki temat. laduj turbo lub kompresor to beda odpowiednie przyrosty . W hondzie takie zabiegi niestety dałyby duzo wiecej , pozdro
Pyton162
 

Postprzez tomek-waw » 12 mar 2013, 17:24

<spoko>
Nawet nie wiedziałem, że tyle Ci dojdzie Nm
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 17:25

Coś było czuć lepiej pod pedałem , żeby to razem zagrało trzeba cały wydech na 2.5" zrobić
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 12 mar 2013, 18:20

Za jakieś 6 tys miałbyś ok 220 KM więc wszystkie to roboty nie były wiele warte jeśli chodzi o moc. Jedynie frajda z dłubania i modów tutaj się pojawia :P Z resztą tak samo jak u mnie.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez 911mc » 12 mar 2013, 18:30

Satysfakcja się liczy i fajnie że trochę wyższe parametry pokazało :) Tak czy inaczej dobra robota! <spoko>
I LOVE ESP OFF
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 01:03
Posty: 601
Skąd: Białystok
Auto: Scion Tc 2.4 VVTI :)

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 18:47

radzi89 napisał(a):frajda z dłubania i modów tutaj się pojawia
911mc napisał(a):Satysfakcja się liczy


Amen
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez misiak89-89 » 12 mar 2013, 22:02

marcin255 napisał(a): żeby to razem zagrało trzeba cały wydech na 2.5" zrobić

też sądzę, bo w tym momencie zdławia go trochę

jest optymistycznie i na plus <spoko> powodzenia dalej <oczko>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pyton162 » 12 mar 2013, 22:11

2,5 calowy wydech to chyba troche za duzo jak na 2.0 , chyba ze potem chcesz dmuchac ale to i tak pod turbo trzeba robic bardziej luzny wydech. Moim zdaniem to oprócz wydechu trzeba poprstu ją wystroić porządnie i tu dopiero powinny sie pojawić jakies lepsze kreski , pozdro
Pyton162
 

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 22:21

Pyton162 napisał(a):2,5 calowy wydech to chyba troche za duzo jak na 2.0

mam 55 mm , 63 mm to za dużo ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 12 mar 2013, 22:58

Moim zdaniem sporo, w Jeepie mam 2,5 cala i wszyscy twierdzą, że starczy do takiego auta, a silnik ma ponad 6 litrów i osiem cylindrów...

2,5 cala ma wydech Magnaflow dedykowany do MPSa. Moim zdaniem nie ma sensu robić tutaj 2.5 cala – dodatkowo dźwięk może stać się już dość natarczywy jak na codzienny dupowozik.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 23:04

O ile sie nie myle to buczos ma to

http://www.ebay.de/itm/Bastuck-Gruppe-A ... 424wt_1078
i to chyba 2.5" ??
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Wojtek » 12 mar 2013, 23:06

marcin255 napisał(a):mam 55 mm

mysle, ze w sam raz...
pytanie tylko czy masz taka srednice na calej dlugosci wydechu?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez radzi89 » 12 mar 2013, 23:08

I jest dedykowany do każdego silnika z tego co widzę, od 1,4 do 2,3 MPS... z dieslem włącznie... przynajmniej wg. tej aukcji.

Dopisano 12 mar 2013 22:09:

chyba, że to ściema do wyszukiwarki..
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 23:13

No to zabiliście mi ćwieka

Dopisano wtorek, 12 marca 2013, 22:14:

Wojtek napisał(a):pytanie tylko czy masz taka srednice na calej dlugosci wydechu?

Sebring ma tyle
magnaflow
Material: 100% Stainless Steel
Tubing O.D. Size: 2.25in.
System Type: Cat-Back

Zastec też mówi 2.5"
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Pyton162 » 12 mar 2013, 23:22

znam paru ludzi co dłubało N/A i potem mówili ze żałowali wydanej kasy bo trzeba było odrazu ladować albo wiekszy motor albo bawic sie w turbo . Tu akurat masz pewnosc ze masz bardzo świeży silnik. Jeśli chcesz sie bawic w N/A to ostre wałki , do tego obróbka glowicy pod wałki , innej zawory itd , wydech kompletny od kolektora , pozniej strojenie i wydasz kupe siana a przyrost bedzie rzędu 30- 40km . Na dodatek bedziesz mial auto nie nadajace sie do jazdy bo bedzie bardzo nerwowe. Laduj turbo lub kompresor
Pyton162
 

Postprzez radzi89 » 12 mar 2013, 23:23

Kolega teraz spawał do E30 wydech, silnik V8 4.4 do tego dołożony kompressor. Cały wydech na dwóch tłumikach przelotowych, rury 2,5 cala.

Wydech to nie taka mała kasa, przemyśl taką inwestycję, może lepiej zrobić coś innego, Sebring ma fajne brzmienie :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Rafał_ » 12 mar 2013, 23:23

Pod N/A do LFa 2,25cala. Do tego ostry wałek, regulowane kółko, kolektor wydechowy i będzie bajka <faja>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy