
Mazda3 BK LF '05 Top Sport
myśle że tyle może wypluć 

Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
dlubanie mazdy w N/A to ciezki temat. laduj turbo lub kompresor to beda odpowiednie przyrosty . W hondzie takie zabiegi niestety dałyby duzo wiecej , pozdro
-
Pyton162
Coś było czuć lepiej pod pedałem , żeby to razem zagrało trzeba cały wydech na 2.5" zrobić
Za jakieś 6 tys miałbyś ok 220 KM więc wszystkie to roboty nie były wiele warte jeśli chodzi o moc. Jedynie frajda z dłubania i modów tutaj się pojawia
Z resztą tak samo jak u mnie.
radzi89 napisał(a):frajda z dłubania i modów tutaj się pojawia
911mc napisał(a):Satysfakcja się liczy
Amen
marcin255 napisał(a): żeby to razem zagrało trzeba cały wydech na 2.5" zrobić
też sądzę, bo w tym momencie zdławia go trochę
jest optymistycznie i na plus

2,5 calowy wydech to chyba troche za duzo jak na 2.0 , chyba ze potem chcesz dmuchac ale to i tak pod turbo trzeba robic bardziej luzny wydech. Moim zdaniem to oprócz wydechu trzeba poprstu ją wystroić porządnie i tu dopiero powinny sie pojawić jakies lepsze kreski , pozdro
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):2,5 calowy wydech to chyba troche za duzo jak na 2.0
mam 55 mm , 63 mm to za dużo ?
Moim zdaniem sporo, w Jeepie mam 2,5 cala i wszyscy twierdzą, że starczy do takiego auta, a silnik ma ponad 6 litrów i osiem cylindrów...
2,5 cala ma wydech Magnaflow dedykowany do MPSa. Moim zdaniem nie ma sensu robić tutaj 2.5 cala – dodatkowo dźwięk może stać się już dość natarczywy jak na codzienny dupowozik.
2,5 cala ma wydech Magnaflow dedykowany do MPSa. Moim zdaniem nie ma sensu robić tutaj 2.5 cala – dodatkowo dźwięk może stać się już dość natarczywy jak na codzienny dupowozik.
O ile sie nie myle to buczos ma to
http://www.ebay.de/itm/Bastuck-Gruppe-A ... 424wt_1078
i to chyba 2.5"
http://www.ebay.de/itm/Bastuck-Gruppe-A ... 424wt_1078
i to chyba 2.5"
marcin255 napisał(a):mam 55 mm
mysle, ze w sam raz...
pytanie tylko czy masz taka srednice na calej dlugosci wydechu?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
I jest dedykowany do każdego silnika z tego co widzę, od 1,4 do 2,3 MPS... z dieslem włącznie... przynajmniej wg. tej aukcji.
Dopisano 12 mar 2013 22:09:
chyba, że to ściema do wyszukiwarki..
Dopisano 12 mar 2013 22:09:
chyba, że to ściema do wyszukiwarki..
No to zabiliście mi ćwieka
Dopisano wtorek, 12 marca 2013, 22:14:
Sebring ma tyle
magnaflow
Material: 100% Stainless Steel
Tubing O.D. Size: 2.25in.
System Type: Cat-Back
Zastec też mówi 2.5"
Dopisano wtorek, 12 marca 2013, 22:14:
Wojtek napisał(a):pytanie tylko czy masz taka srednice na calej dlugosci wydechu?
Sebring ma tyle
magnaflow
Material: 100% Stainless Steel
Tubing O.D. Size: 2.25in.
System Type: Cat-Back
Zastec też mówi 2.5"
znam paru ludzi co dłubało N/A i potem mówili ze żałowali wydanej kasy bo trzeba było odrazu ladować albo wiekszy motor albo bawic sie w turbo . Tu akurat masz pewnosc ze masz bardzo świeży silnik. Jeśli chcesz sie bawic w N/A to ostre wałki , do tego obróbka glowicy pod wałki , innej zawory itd , wydech kompletny od kolektora , pozniej strojenie i wydasz kupe siana a przyrost bedzie rzędu 30- 40km . Na dodatek bedziesz mial auto nie nadajace sie do jazdy bo bedzie bardzo nerwowe. Laduj turbo lub kompresor
-
Pyton162
Kolega teraz spawał do E30 wydech, silnik V8 4.4 do tego dołożony kompressor. Cały wydech na dwóch tłumikach przelotowych, rury 2,5 cala.
Wydech to nie taka mała kasa, przemyśl taką inwestycję, może lepiej zrobić coś innego, Sebring ma fajne brzmienie
Wydech to nie taka mała kasa, przemyśl taką inwestycję, może lepiej zrobić coś innego, Sebring ma fajne brzmienie
Pod N/A do LFa 2,25cala. Do tego ostry wałek, regulowane kółko, kolektor wydechowy i będzie bajka 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości