Mazda6 GY L3 `06/AERO/18" RAYS, 18" REX/Navi/Hebel MPS/Airbox Simota/Gwint Tein by dejneks
Napisane: 18 lut 2020, 21:22
Witam ponownie w dziale szóstek
Historia
Ten rok przyniósł niespodziewaną zmianę Mazd. Jako, że powiększyła nam się rodzina o czworonoga potrzeba była zmienić auto na kombi. Szukałem oczywiście japończyka w kombi. Spodobała mi się Honda Accord Type-S 7 generacji. Jednak ciężko było trafić dobry egzemplarz. Ania stwierdziła, że karawanem jeździć nie będzie. Aż tu nagle kolega z grupy Mazda6 Polska na fb wrzucił ogłoszenie o sprzedaży swojej Mazdy 6 GY L3 w pełnym pakiecie Aero polift i mnóstwem innych dodatków.
Szybka decyzja o sprzedaży Mazdy. Wystawiłem na kilku grupach na fb i w ciągu 5h sprzedałem Mazdę.
4 lutego wziąłem w pracy wolne i razem z synem pojechaliśmy pociągiem po "nową" Mazdę.
Nie jest to może duża zmiana, chociaż w porównaniu do poprzedniej jest i to znacząca. Mi bardziej było potrzebne kombi, a że przy okazji nie musiałem dużo dopłacać po sprzedaży starej to jeszcze lepiej.
Dane pojazdu:
Marka/model: Mazda 6
Typ nadwozia: Kombi
Kolor nadwozia: Radiant Ebony Mica 28W
Wersja wyposażenia: Top Sport
Rok produkcji: 2006
Skrzynia biegów: Manualna 6 biegów
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 2261 ccm
Silnik: L3 16V 166 KM
Wyposażenie:
http://www.activesystem.pl/specyfikacje/mazda6.html
– przeciwmgłowe w zderzaku
– lampy tył przyciemnione i A-spec
– 6 x poduszki powietrzne SRS
– przyciemnione szyby
– 4x elektryczne szyby
– domykanie i otwieranie szyb z pilota
– centralny zamek
– immobiliser
– spryskiwacze reflektorów
– tempomat
– kierownica skórzana, wielofunkcyjna
– regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
– wspomaganie kierownicy
– podłokietnik z przodu z MPS
– climatronic
– skórzana tapicerka
– 2x elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele
– DSC, ABS z EBD, TCS
– 2x elektryczne, podgrzewane i składane lusterka w kolorze nadwozia
– system ISOFIX
– komputer pokładowy
– dzielona tylna kanapa
– system Bose
– stacja multimedialna
– pakiet AERO polift
moje modyfikacje:
– wideorejestrator Mio MiVue 792
– owiewki Heko
– czarne kierunkowskazy led
– zmiana modułu świateł GR1A 67890A –> GR1B 67890A
– felgi RAYS Gram Lights T57-RC z Megablast Speed Parts 7,5JJx18 ET 43
– opony letnie Bridgestone Turanza 001 215/40/18 nowe z 2019r.
– Airbox SIMOTA + rura dolotu zimnego powietrza
– oryginalne dywaniki welurowe z logo Mazda 6
– aluminiowe nakładki na pedały z logo Mazdaspeed
– klaksony Epman
– zaciski hamulcowe z MPS, po pełnej regeneracji w kolorze ciemnego złota, tarcze hamulcowe nacinane/nawiercane MTEC, klocki hamulcowe EBC Ultimax 2, przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
– koła zimowe: rexy po pełnej regeneracji w kolorze Candy Purple na nich opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 225/40/18
– oryginalne dywaniki gumowe z logo Mazda 6
– rozpórka przednich kielichów AUTOEXE MGZ400
– rozpórka AUTOEXE MGG450 tył
gwint TEIN ADVANCE STREET Z
Historia
Ten rok przyniósł niespodziewaną zmianę Mazd. Jako, że powiększyła nam się rodzina o czworonoga potrzeba była zmienić auto na kombi. Szukałem oczywiście japończyka w kombi. Spodobała mi się Honda Accord Type-S 7 generacji. Jednak ciężko było trafić dobry egzemplarz. Ania stwierdziła, że karawanem jeździć nie będzie. Aż tu nagle kolega z grupy Mazda6 Polska na fb wrzucił ogłoszenie o sprzedaży swojej Mazdy 6 GY L3 w pełnym pakiecie Aero polift i mnóstwem innych dodatków.
Szybka decyzja o sprzedaży Mazdy. Wystawiłem na kilku grupach na fb i w ciągu 5h sprzedałem Mazdę.
4 lutego wziąłem w pracy wolne i razem z synem pojechaliśmy pociągiem po "nową" Mazdę.
Nie jest to może duża zmiana, chociaż w porównaniu do poprzedniej jest i to znacząca. Mi bardziej było potrzebne kombi, a że przy okazji nie musiałem dużo dopłacać po sprzedaży starej to jeszcze lepiej.
Dane pojazdu:
Marka/model: Mazda 6
Typ nadwozia: Kombi
Kolor nadwozia: Radiant Ebony Mica 28W
Wersja wyposażenia: Top Sport
Rok produkcji: 2006
Skrzynia biegów: Manualna 6 biegów
Rodzaj paliwa: Benzyna
Pojemność silnika: 2261 ccm
Silnik: L3 16V 166 KM
Wyposażenie:
http://www.activesystem.pl/specyfikacje/mazda6.html
– przeciwmgłowe w zderzaku
– lampy tył przyciemnione i A-spec
– 6 x poduszki powietrzne SRS
– przyciemnione szyby
– 4x elektryczne szyby
– domykanie i otwieranie szyb z pilota
– centralny zamek
– immobiliser
– spryskiwacze reflektorów
– tempomat
– kierownica skórzana, wielofunkcyjna
– regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
– wspomaganie kierownicy
– podłokietnik z przodu z MPS
– climatronic
– skórzana tapicerka
– 2x elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele
– DSC, ABS z EBD, TCS
– 2x elektryczne, podgrzewane i składane lusterka w kolorze nadwozia
– system ISOFIX
– komputer pokładowy
– dzielona tylna kanapa
– system Bose
– stacja multimedialna
– pakiet AERO polift
moje modyfikacje:
– wideorejestrator Mio MiVue 792
– owiewki Heko
– czarne kierunkowskazy led
– zmiana modułu świateł GR1A 67890A –> GR1B 67890A
– felgi RAYS Gram Lights T57-RC z Megablast Speed Parts 7,5JJx18 ET 43
– opony letnie Bridgestone Turanza 001 215/40/18 nowe z 2019r.
– Airbox SIMOTA + rura dolotu zimnego powietrza
– oryginalne dywaniki welurowe z logo Mazda 6
– aluminiowe nakładki na pedały z logo Mazdaspeed
– klaksony Epman
– zaciski hamulcowe z MPS, po pełnej regeneracji w kolorze ciemnego złota, tarcze hamulcowe nacinane/nawiercane MTEC, klocki hamulcowe EBC Ultimax 2, przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL
– koła zimowe: rexy po pełnej regeneracji w kolorze Candy Purple na nich opony zimowe Dunlop Winter Sport 5 225/40/18
– oryginalne dywaniki gumowe z logo Mazda 6
– rozpórka przednich kielichów AUTOEXE MGZ400
– rozpórka AUTOEXE MGG450 tył
gwint TEIN ADVANCE STREET Z