Mazda6 GG MPS L3-VDT '07 2.3 MZR DiSi Turbo
Co tu dużo się rozpisywać – jest po prostu petarda MPS-Y mają w sobie to coś czego brakuje w pozostałych wersjach i to je wyróżnia właśnie z pośród pozostałych Szkoda że GH i GJ/GL nie zrobili w MPS-ie. Myślę że GH już by dawno stała w mojej stajni
jak już pisałem na innym forum fajne autko
NIe zapomnij zmieniać olej co 7-8K i świece co 15-20k km maks. To uchroni Cię przed podobnymi atrakcjami, oraz tym, że kawałek świecy wpadnie do cylindra
Sprężyny masz eibach pro kit i on taki jest,m że tył sterczy wyżej niż przód. taka specyfika tego kitu. Ale lepsze to niż kozia seria Jesli chcesz mieć tył niżej, pozostaje tylko gwint
Szerokości.
P.S. speedy też miały taki sam kolor tunelu środkowego jak Ty masz.
NIe zapomnij zmieniać olej co 7-8K i świece co 15-20k km maks. To uchroni Cię przed podobnymi atrakcjami, oraz tym, że kawałek świecy wpadnie do cylindra
Sprężyny masz eibach pro kit i on taki jest,m że tył sterczy wyżej niż przód. taka specyfika tego kitu. Ale lepsze to niż kozia seria Jesli chcesz mieć tył niżej, pozostaje tylko gwint
Szerokości.
P.S. speedy też miały taki sam kolor tunelu środkowego jak Ty masz.
Ładne zdjęcia Będzie do konkursu za rok Fajnie by było jakbyś zdjęcia wrzucał na nasz serwer, niestety po jakimś czasie one znikną a fajnie by było za kilka lat przejrzeć sobie nasze forumowe laleczki
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Z imgura nie znikną to już moje 3 albo 4 auto gdzie wrzucam foty na ten serwer. Aut już nie ma a fotki są a co do czarnej konsoli to już Mr_Bartek mi wytłumaczył jak to jest
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Chciałem wymienić internalsy w pompie wysokiego ciśnienia a tu taki klops:
Ktoś złożył pompę bez szklanki i wałek też oberwał:
Więc czekały mnie nieplanowane zakupy:
Co do wkładu, zdecydowałem się na:
Porównanie wkładów pompy (od lewej VIS Motorsport, OE Mazda, OE Mazda po przygodach )
I z bliska VIS vs. OE Mazda:
Poskładałem dziada i jeżdżę
Przy okazji wymiana oleju i filtrów:
Trochę chińszczyzny:
Dorobiłem instalację obrysówek i uruchomiłem je:
I małe zakupy plastików, których brakowało albo były połamane:
Ktoś złożył pompę bez szklanki i wałek też oberwał:
Więc czekały mnie nieplanowane zakupy:
Co do wkładu, zdecydowałem się na:
Porównanie wkładów pompy (od lewej VIS Motorsport, OE Mazda, OE Mazda po przygodach )
I z bliska VIS vs. OE Mazda:
Poskładałem dziada i jeżdżę
Przy okazji wymiana oleju i filtrów:
Trochę chińszczyzny:
Dorobiłem instalację obrysówek i uruchomiłem je:
I małe zakupy plastików, których brakowało albo były połamane:
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
No pięknie świecące obrysówki dodają mpsowi tego czegoś
co do pompy.. powiem CI, że ktoś niezłą manianę odjebał.. żeby poskładać to bez szklanki.. No i chyba jesteś pierwsze w PL, który montuje wkład HPFP z firmy WIS jak złożysz, koniecznie sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej.
co do pompy.. powiem CI, że ktoś niezłą manianę odjebał.. żeby poskładać to bez szklanki.. No i chyba jesteś pierwsze w PL, który montuje wkład HPFP z firmy WIS jak złożysz, koniecznie sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej.
Już złożyłem, no właśnie w MPS jeszcze chyba nikt nie ma. W TFSI jeżdżą te wkłady z powodzeniem. Jak zmierzę ciśnienie to podzielę się wynikiem
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jest mgła – są zdjęcia
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
To się stało hehe
Ale rurka już wymieniona, paliwo zatankowane i auto jeździ dalej
Ale rurka już wymieniona, paliwo zatankowane i auto jeździ dalej
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
O dziś mogę cieszyć się 4 światłami postojowymi z tyłu i 2 przeciwmgłowymi
postojowe:
stop:
przeciwmgłowe:
postojowe:
stop:
przeciwmgłowe:
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Pozbyłem się zdezelowanej poduszki skrzyni
W zamian wleciała CP-E
I pukanie się skończyło
Przy okazji wleciała osłona bez wygryzionej dziury
W zamian wleciała CP-E
I pukanie się skończyło
Przy okazji wleciała osłona bez wygryzionej dziury
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Sam sobie odpisuję ale może temat mi kiedyś posłuży jako "książka serwisowa" z fotorelacjami przy ewentualnej sprzedaży
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Pozamiatałeś tymi zdjęciami
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W Bieszczadach
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Fotką z panoramą gór wygrałem konkurs na mazdaspeed Mój pierwszy raz hehe.
W między czasie miałem problem z ciągle palącymi się cewkami:
Znalazłem wreszcie tego powód – luźne masy na silniku i wtyczka w puszce bezpieczników zawalona jakimś siuwaksem:
Taka głupota a naraziła na koszta, plus taki, że przynajmniej wszystkie cewki mam teraz jednakowe i nowe
Tak to wymieniłem zaworek PCV odmy
restryktor oleju
i olej
i śmigam na razie dalej
W między czasie miałem problem z ciągle palącymi się cewkami:
Znalazłem wreszcie tego powód – luźne masy na silniku i wtyczka w puszce bezpieczników zawalona jakimś siuwaksem:
Taka głupota a naraziła na koszta, plus taki, że przynajmniej wszystkie cewki mam teraz jednakowe i nowe
Tak to wymieniłem zaworek PCV odmy
restryktor oleju
i olej
i śmigam na razie dalej
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Hamulce tylne dały o sobie znać Bardziej wyjeździć się nie da
Wleciał zestaw od EBC, tarcze USR + klocki yellowstuff
Jedno zrobiłem to po tygodniu przy wyjeździe ze stacji paliw po przejechaniu spowalniacza zaczęło mi coś zdrowo napieprzać. I miało prawo
Wleciał sprawdzony CTR
Wleciał zestaw od EBC, tarcze USR + klocki yellowstuff
Jedno zrobiłem to po tygodniu przy wyjeździe ze stacji paliw po przejechaniu spowalniacza zaczęło mi coś zdrowo napieprzać. I miało prawo
Wleciał sprawdzony CTR
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Nowe części
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Odświeżyłem felgi ale dalej nie podoba mnie się to Gorzej niż było. Bardzo małe mi się teraz wydają. Nie pasuje ten wzór do tej budy.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości