Mazda6 GH 2.5 L5 '09; Niebieski mat cd...

Co prawda długo mnie tu nie było(oj tam, tylko 5 lat), ale myślę że jestem znany w moich stronach z posiadania przepięknej 323F. Co za czasy... ile pracy w nią włożyłem:) Jedno z pamiątkowych zdjęć:
Perypetie rodzinne oraz zakupowe – nie potrzebne, przewiń dalej!
Przez ostatnie pięć lat, tłukłem nówkę sztukę największego z najmniejszych czyli VW Up
Ktoś spyta mnie "Co Ci odj***?!". A no... zmiana miejsca, pracy, później więcej jeździła moja żona autem niż ja, chęć posiadania "nowego", no i tak jakoś się stało, auto wybrane pod żonę
Dobiłem do 98700km przez 5 lat, i szczerze.... nic w nim nie zrobiłem więcej poza olejami, filtrami, świecami.
No, ale w między czasie przyszedł na świat mój syn Jakub(2016)), potrzeba była większego auta. Dość długo zwlekaliśmy z decyzją ponieważ wiecznie coś było ważniejszego – remonty i inne nie przewidziane wydatki. Przyszły wakacje 2018, przyszło się zapakować z całym ekwipunkiem w Up'a na wyjazd, żona mówi weźmy jeszcze to, i tamto... myślałem że mnie Hugo strzeli, auto zapakowane jak cygański wóz. Powiedziałem sobie "O nie...nigdy więcej takiego pakowania".... po powrocie, drugą cześć urlopu wykorzystałem na poszukiwanie auta. W zamiarze miałem VW Golf'a VII, VW Passat'a B7, Touran FLII, Ford S-Max, Peugeot 508 FL, gdzieś w oddali Mazda 6 oraz Accord wszystko w turbobenzynach.... jednak rozmowy ż użytkownikami naprowadziły mnie do cudownego rozwiązania czym jest duży motor i LPG – O, to jest rozwiązanie! Tym bardziej że ja chcę automat.... a moja żona nie! Duża pojemność – duży moment – duża elastyczność = mniej wachlowania biegami:) Na ringu pozostały auta z kraju kwitnącej wiśni. Poczytałem o 2,4 Hondy i ogólnie aucie... zraziłem się. Pomyślałem "stara miłość nie rdzewieje", kolejne auto to na pewno będzie Mazda!
Tutaj się kończy opera mydlana
Przemierzając wiele ofert sprzedaży.... "bezwypadkowych", "zadbanych", z pokręconymi w breifach rocznikami aut, ręce mi opadły. Zagłębiając wiedzę na temat Mazda6 GH, całkiem przypadkiem trafiłem na post na jednej z facebook'owych grupach o chęci ewentualnej sprzedaży. Parę telefonów, inwigilowałem auto wzdłuż i wszerz na forum, bogata historia na forum, to nie może być wtopa i pojechałem prawie 350km w jedną stronę, tak poznałem Konrada i wówczas jego auto:)
Dużą nie pewność budziła we mnie folia na aucie, w zamiarze miałem ją usunąć, ale.... wszyscy mi ten pomysł wybijali z głowy. Aż mi się spodobała....
Ogólnie o aucie:
Auto:
Mazda6 GH, silnik 2.5 MZR benzyna, data produkcji: 10 kwiecień 2009(czyli już po drobnych modernizacjach). Lakier 22V Sunlight silver metallic
Wyposażenie
Wersja: Sport/Dynamic, wszystko co cennik przewiduje, łącznie z RVM, niestety bez szyberdachu.
Modyfikacje/Doposazenie:
Za czasów konrado2104, szczególy tutaj: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1&t=199826
– zmiana koloru auta folią 3M Blue Matt Metallic, dach oraz wstawki: czarny połysk
– przyciemnione szyby folią(tylne dwukrotnie seria oraz folia)
– oklejone czarną folią tylne lampy
– polakierowane emblematy na czarno
– rozpórka przednia kielichów
– zmiana na tarcze hamulcowe nawiercane Zimmermann
– alufelgi 18" seria, polakierowane na garafitowy metallic(zestaw zima)
– alufelgi 18" od Mazda3 MPS, polakierowane na grafitowy mat(zestaw lato)
– stacja multimedialna ACS wraz z kamerą cofania
– elektryczne fotele z pamięcią od wersji TOP
m.in. w planach Konrad miał obniżanie zawieszenia, nie udało mu się tego zrobić, mam nadzieje że ja to zrobię ponieważ wraz z autem dostałem parę gratów w tym nowe spręzyny Eibach.
Aktualne, wykonane:
– usunięcie folii z lamp
– wymiana na chromowane, oryginalne emblematy
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED(łącznie z podświetleniem lusterek w zasłonach)
– wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz światłem postojowych na Osram LEDriving 6000k.
– wymiana żarówek halogenowych przy światłach przeciw mgielnych oraz doświetlania zakretów AFS na Tungsram Megalight Ultra 130%
– wymiana żarników xenon na GE White Xenstation +20% 4800k
– wymiana klosza reflektora wraz z myciem w środku
– renowacja gałki zmiany biegów
– plastikowe zaślepki śruby ogranicznika drzwi z Aliexpress
– chromowane nakładki z logo Mazda na rygle zamka z Aliexpress
– wymiana końcówek wydechu na Buzzer ZZ 120X
– montaż oryginalnego modułu kierunkowkazów Smart Turn
– oryginalna gumowa mata bagażnika
– oryginalne dywaniki gumowe na zime
– oryginalne dywaniki welurowe na lato
– oryginalna dodatkowa pólka bagaźnika dla hatchback
– oryginalny uchwyt w cupholder na telefon
W planach
– wymiana kierownicy(aktualana, powycierana)
– mycie od środka drugiego reflektora
– montaż obniżanych spreżyn Eibach, łącznie z wymianą wszystkich elementów gumowo-metalowych.
– zmiana na inną stację multimedialną
– korekta folii(wymiana folii na niektórych elementach)
może podświetlenie powitalne...
Stan auta po zakupie:
Stan na dziś:)
Wiadomo... to nie wszystko, zawszę coś owego przyjdzie do głowy na dalsze modyfikacje.
Planuję trzymać to auto przez 3 lata albo dożywotnio, ponieważ myślę nad bieżącym modelem Mazda6, poczekam aż facelift nabierze sensownych dla mnie cen:)
Perypetie rodzinne oraz zakupowe – nie potrzebne, przewiń dalej!
Przez ostatnie pięć lat, tłukłem nówkę sztukę największego z najmniejszych czyli VW Up
No, ale w między czasie przyszedł na świat mój syn Jakub(2016)), potrzeba była większego auta. Dość długo zwlekaliśmy z decyzją ponieważ wiecznie coś było ważniejszego – remonty i inne nie przewidziane wydatki. Przyszły wakacje 2018, przyszło się zapakować z całym ekwipunkiem w Up'a na wyjazd, żona mówi weźmy jeszcze to, i tamto... myślałem że mnie Hugo strzeli, auto zapakowane jak cygański wóz. Powiedziałem sobie "O nie...nigdy więcej takiego pakowania".... po powrocie, drugą cześć urlopu wykorzystałem na poszukiwanie auta. W zamiarze miałem VW Golf'a VII, VW Passat'a B7, Touran FLII, Ford S-Max, Peugeot 508 FL, gdzieś w oddali Mazda 6 oraz Accord wszystko w turbobenzynach.... jednak rozmowy ż użytkownikami naprowadziły mnie do cudownego rozwiązania czym jest duży motor i LPG – O, to jest rozwiązanie! Tym bardziej że ja chcę automat.... a moja żona nie! Duża pojemność – duży moment – duża elastyczność = mniej wachlowania biegami:) Na ringu pozostały auta z kraju kwitnącej wiśni. Poczytałem o 2,4 Hondy i ogólnie aucie... zraziłem się. Pomyślałem "stara miłość nie rdzewieje", kolejne auto to na pewno będzie Mazda!
Tutaj się kończy opera mydlana
Przemierzając wiele ofert sprzedaży.... "bezwypadkowych", "zadbanych", z pokręconymi w breifach rocznikami aut, ręce mi opadły. Zagłębiając wiedzę na temat Mazda6 GH, całkiem przypadkiem trafiłem na post na jednej z facebook'owych grupach o chęci ewentualnej sprzedaży. Parę telefonów, inwigilowałem auto wzdłuż i wszerz na forum, bogata historia na forum, to nie może być wtopa i pojechałem prawie 350km w jedną stronę, tak poznałem Konrada i wówczas jego auto:)

Ogólnie o aucie:
Auto:
Mazda6 GH, silnik 2.5 MZR benzyna, data produkcji: 10 kwiecień 2009(czyli już po drobnych modernizacjach). Lakier 22V Sunlight silver metallic
Wyposażenie
Wersja: Sport/Dynamic, wszystko co cennik przewiduje, łącznie z RVM, niestety bez szyberdachu.
Modyfikacje/Doposazenie:
Za czasów konrado2104, szczególy tutaj: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1&t=199826
– zmiana koloru auta folią 3M Blue Matt Metallic, dach oraz wstawki: czarny połysk
– przyciemnione szyby folią(tylne dwukrotnie seria oraz folia)
– oklejone czarną folią tylne lampy
– polakierowane emblematy na czarno
– rozpórka przednia kielichów
– zmiana na tarcze hamulcowe nawiercane Zimmermann
– alufelgi 18" seria, polakierowane na garafitowy metallic(zestaw zima)
– alufelgi 18" od Mazda3 MPS, polakierowane na grafitowy mat(zestaw lato)
– stacja multimedialna ACS wraz z kamerą cofania
– elektryczne fotele z pamięcią od wersji TOP
m.in. w planach Konrad miał obniżanie zawieszenia, nie udało mu się tego zrobić, mam nadzieje że ja to zrobię ponieważ wraz z autem dostałem parę gratów w tym nowe spręzyny Eibach.
Aktualne, wykonane:
– usunięcie folii z lamp
– wymiana na chromowane, oryginalne emblematy
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED(łącznie z podświetleniem lusterek w zasłonach)
– wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz światłem postojowych na Osram LEDriving 6000k.
– wymiana żarówek halogenowych przy światłach przeciw mgielnych oraz doświetlania zakretów AFS na Tungsram Megalight Ultra 130%
– wymiana żarników xenon na GE White Xenstation +20% 4800k
– wymiana klosza reflektora wraz z myciem w środku
– renowacja gałki zmiany biegów
– plastikowe zaślepki śruby ogranicznika drzwi z Aliexpress
– chromowane nakładki z logo Mazda na rygle zamka z Aliexpress
– wymiana końcówek wydechu na Buzzer ZZ 120X
– montaż oryginalnego modułu kierunkowkazów Smart Turn
– oryginalna gumowa mata bagażnika
– oryginalne dywaniki gumowe na zime
– oryginalne dywaniki welurowe na lato
– oryginalna dodatkowa pólka bagaźnika dla hatchback
– oryginalny uchwyt w cupholder na telefon
W planach
– wymiana kierownicy(aktualana, powycierana)
– mycie od środka drugiego reflektora
– montaż obniżanych spreżyn Eibach, łącznie z wymianą wszystkich elementów gumowo-metalowych.
– zmiana na inną stację multimedialną
– korekta folii(wymiana folii na niektórych elementach)
może podświetlenie powitalne...
Stan auta po zakupie:
Stan na dziś:)
Wiadomo... to nie wszystko, zawszę coś owego przyjdzie do głowy na dalsze modyfikacje.
Planuję trzymać to auto przez 3 lata albo dożywotnio, ponieważ myślę nad bieżącym modelem Mazda6, poczekam aż facelift nabierze sensownych dla mnie cen:)