Mazda6 GY L8 '06 32G – [szary wagon]
Trochę czasu już minęło od mojego zarejestrowania się na Mazdaspeed, a ja sam przesiadłem się na 6 GY, gdy w domu zagościła GJ. Ba, kiedyś nawet na wrocławskim spocie byłem tą GY, a na konkursowym zdjęciu dejneksa "zdjęcie z grupą regionalną – edycja 2015" załapałem się poprzednim autem – Primerą WP11.
Ale (nie)stety Primera się sprzedaje, a ja dalej trzymam się JDM.
Powtarzałem sobie już kilkukrotnie, że Mazda ma jeździć, nabijać kilometry i nie będę nic zmieniał, modyfikował i kombinował po Nissanie. Ale jak to z planami bywa, ledwo się przesiadłem, a już w garażu leżą zaciski przednie od GH czy spoiler na klapę... Witaj kolejna świnko-skarbonko!
Marka/Model: Mazda 6 GY
Typ nadwozia: wagon
Rok produkcji: 2006
Silnik: 1.8 L8 + LPG
Skrzynia biegów: manualna 5b
Nadwozie:
– Wagon
– Kolor: Brilliant Carbon Grey – 32G
– Przebieg: ok 210.000 km (od stanu 150 tysięcy w domu)
Wyposażenie:
– 8 poduszek powietrznych
– tempomat
– światła przeciwmgłowe
– ABS
– DSC
– wspomaganie kierownicy
– wielofunkcyjna kierownica (audio + tempomat)
– skórzana kierownica, gałka zmiany biegów oraz hamulec ręczny
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– automatyczna klimatyzacja
– centralny zamek
– komputer pokładowy
– 4 elektryczne szyby
– elektryczne lusterka + podgrzewanie
– relingi dachowe
– roleta bagażnika z siatką
– system ISOFIX
– informacja o zapiętych pasach na tylnej kanapie
– stały hak holowniczy
Zrobione:
2018
IX 2018 – montaż LPG
IX 2018 – wymiana sondy lambda NTY
X 2018 – wymiana układu hamulcowego przód + tył [nacinane tarcze Rotinger + klocki Textar +przednie zaciski z GH +ATE DOT4 SL6]
X 2018 – wymiana filtra kabinowego
XI 2018 – 4 przednie dolne [Ruville + Moog]
XI 2018 – ledbar w zderzaku [skandynawia-edyszyn]
XII 2018 – wymiana oleju w skrzyni biegów [XADO 75W90]
XII 2018 – montaż czujników parkowania [przód + tył]
XII 2018 – konserwacja tylnych nadkoli
XII 2018 – wygłuszenie bagażnika i drzwi przednich
XII 2018 – montaż kamery cofania w ramce tablicy rejestracyjnej
2019
I 2019 – Android [jednak zrezygnowałem]
I 2019 – wymiana płynu w układzie wspomagania [Xado ATF III]
I 2019 – wymiana pompy wody [Dolz] + płyn chłodniczy [Petrygo New]
I 2019 – nakładka na lusterko z wyświetlaczem
I 2019 – przyciemnienie tylnych szyb [3 sztuki]
II 2019 – A-Spec
IV 2019 – wymiana oleju Valvoline 5W40
VII 2019 – wymiana pompy wody
VIII 2019 – wymiana termostatu
X 2019 – wymiana łożyska w przednim prawym kole
2020
II 2020 – likwidacja chromu na grillu przy pomocy gumy w sprayu
II 2020 – regeneracja przednich reflektorów
II 2020 – konserwacja podwozia (ciąg dalszy)
Plany:
– wymiana układu hamulcowego przód + tył (klocki + tarcze) – czekają już zaciski przednie z GH oraz płyn ATE, (zrobione)
– przyciemnienie szyb (3-ech, albo 5-ciu) – folia 34% już czeka, (zrobione)
– montaż lotki na klapie – mam kopię lotki wykonaną z laminatu (brak 3-ciego światła stop na spolierze, zostanie za szybą), ale trzeba ją przygotować i polakierować bo jej stan trochę pozostawia do życzenia,
– wymiana maski, jak uda się znaleźć w kolorze 32G i w rozsądnych pieniądzach (maska ma wgniecenie od jakiejś piłki),
– wyciągnięcie wgniotki na tylnym błotniku,
– montaż czujników parkowania przód + tył (zestaw z wyświetlaczem już czeka – RTX SLIM – 4 na przód i 4 na tył), (zrobione)
– wymiana jednego zapięcia pasów na tylnej kanapie – przerwany przewód i brak sygnalizacji jednego miejsca na wyświetlaczu nad lusterkiem,
– wymiana oleju w skrzyni biegów, (zrobione)
– konserwacja podwozia (zakupione już Novol Protect 360 + Valvoline Tectyl ML + Valvoline Bodysafe Wax),
– a-spec (żarówki i gniazda leżą już na biurku), (zrobione)
– montaż stacji multimedialnej (w Nissanie od podstaw robiłem ramkę i montowałem tablet Galaxy TAB2, tutaj raczej postawię na gotowy produkt),
– polerka całego nadwozia (sprzęt jest i czeka),
– polerka reflektorów, (zrobiona cała regeneracja)
– montaż gniazda zapalniczki w bagażniku,
– montaż świateł dalekosiężnych (wiem, kontrowersyjny temat, ale musi tu być jakiś kompromis pomiędzy "image", a "praktycznością" i bezpieczeństwem – zastanawiam się tylko co konkretnie i gdzie – sprawdzone Wesemy w okolicach zaślepek w zderzaku, Wesemy nad rejestracja (100% Skandynawia) czy bardziej dyskretny led bar pod rejestracją. Najbardziej pasowałoby ukryć go za kratka zderzaka, ale to wymagałoby dokładnego wymierzenia wszystkiego i sprawdzenia, czy rzeczywiście wtedy "świeci"),
– .......
Ale (nie)stety Primera się sprzedaje, a ja dalej trzymam się JDM.
Powtarzałem sobie już kilkukrotnie, że Mazda ma jeździć, nabijać kilometry i nie będę nic zmieniał, modyfikował i kombinował po Nissanie. Ale jak to z planami bywa, ledwo się przesiadłem, a już w garażu leżą zaciski przednie od GH czy spoiler na klapę... Witaj kolejna świnko-skarbonko!
Marka/Model: Mazda 6 GY
Typ nadwozia: wagon
Rok produkcji: 2006
Silnik: 1.8 L8 + LPG
Skrzynia biegów: manualna 5b
Nadwozie:
– Wagon
– Kolor: Brilliant Carbon Grey – 32G
– Przebieg: ok 210.000 km (od stanu 150 tysięcy w domu)
Wyposażenie:
– 8 poduszek powietrznych
– tempomat
– światła przeciwmgłowe
– ABS
– DSC
– wspomaganie kierownicy
– wielofunkcyjna kierownica (audio + tempomat)
– skórzana kierownica, gałka zmiany biegów oraz hamulec ręczny
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– automatyczna klimatyzacja
– centralny zamek
– komputer pokładowy
– 4 elektryczne szyby
– elektryczne lusterka + podgrzewanie
– relingi dachowe
– roleta bagażnika z siatką
– system ISOFIX
– informacja o zapiętych pasach na tylnej kanapie
– stały hak holowniczy
Zrobione:
2018
IX 2018 – montaż LPG
IX 2018 – wymiana sondy lambda NTY
X 2018 – wymiana układu hamulcowego przód + tył [nacinane tarcze Rotinger + klocki Textar +przednie zaciski z GH +ATE DOT4 SL6]
X 2018 – wymiana filtra kabinowego
XI 2018 – 4 przednie dolne [Ruville + Moog]
XI 2018 – ledbar w zderzaku [skandynawia-edyszyn]
XII 2018 – wymiana oleju w skrzyni biegów [XADO 75W90]
XII 2018 – montaż czujników parkowania [przód + tył]
XII 2018 – konserwacja tylnych nadkoli
XII 2018 – wygłuszenie bagażnika i drzwi przednich
XII 2018 – montaż kamery cofania w ramce tablicy rejestracyjnej
2019
I 2019 – Android [jednak zrezygnowałem]
I 2019 – wymiana płynu w układzie wspomagania [Xado ATF III]
I 2019 – wymiana pompy wody [Dolz] + płyn chłodniczy [Petrygo New]
I 2019 – nakładka na lusterko z wyświetlaczem
I 2019 – przyciemnienie tylnych szyb [3 sztuki]
II 2019 – A-Spec
IV 2019 – wymiana oleju Valvoline 5W40
VII 2019 – wymiana pompy wody
VIII 2019 – wymiana termostatu
X 2019 – wymiana łożyska w przednim prawym kole
2020
II 2020 – likwidacja chromu na grillu przy pomocy gumy w sprayu
II 2020 – regeneracja przednich reflektorów
II 2020 – konserwacja podwozia (ciąg dalszy)
Plany:
– wymiana układu hamulcowego przód + tył (klocki + tarcze) – czekają już zaciski przednie z GH oraz płyn ATE, (zrobione)
– przyciemnienie szyb (3-ech, albo 5-ciu) – folia 34% już czeka, (zrobione)
– montaż lotki na klapie – mam kopię lotki wykonaną z laminatu (brak 3-ciego światła stop na spolierze, zostanie za szybą), ale trzeba ją przygotować i polakierować bo jej stan trochę pozostawia do życzenia,
– wymiana maski, jak uda się znaleźć w kolorze 32G i w rozsądnych pieniądzach (maska ma wgniecenie od jakiejś piłki),
– wyciągnięcie wgniotki na tylnym błotniku,
– montaż czujników parkowania przód + tył (zestaw z wyświetlaczem już czeka – RTX SLIM – 4 na przód i 4 na tył), (zrobione)
– wymiana jednego zapięcia pasów na tylnej kanapie – przerwany przewód i brak sygnalizacji jednego miejsca na wyświetlaczu nad lusterkiem,
– wymiana oleju w skrzyni biegów, (zrobione)
– konserwacja podwozia (zakupione już Novol Protect 360 + Valvoline Tectyl ML + Valvoline Bodysafe Wax),
– a-spec (żarówki i gniazda leżą już na biurku), (zrobione)
– montaż stacji multimedialnej (w Nissanie od podstaw robiłem ramkę i montowałem tablet Galaxy TAB2, tutaj raczej postawię na gotowy produkt),
– polerka całego nadwozia (sprzęt jest i czeka),
– polerka reflektorów, (zrobiona cała regeneracja)
– montaż gniazda zapalniczki w bagażniku,
– montaż świateł dalekosiężnych (wiem, kontrowersyjny temat, ale musi tu być jakiś kompromis pomiędzy "image", a "praktycznością" i bezpieczeństwem – zastanawiam się tylko co konkretnie i gdzie – sprawdzone Wesemy w okolicach zaślepek w zderzaku, Wesemy nad rejestracja (100% Skandynawia) czy bardziej dyskretny led bar pod rejestracją. Najbardziej pasowałoby ukryć go za kratka zderzaka, ale to wymagałoby dokładnego wymierzenia wszystkiego i sprawdzenia, czy rzeczywiście wtedy "świeci"),
– .......
Ostatnio edytowano 7 lut 2020, 13:00 przez Zielkq, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Elementy układu hamulcowego skompletowane:
– zaciski przednie z GH,
– tarcze przód 299mm + tył 280mm – Rotinger nacinane,
– klocki przód + tył – Textar,
– płyn hamulcowy ATE DOT4 SL6.
Miała być szybka wymiana dzisiejszego wieczoru, ale skończyło się na odkręconej tylko jednej śrubie trzymającej tarczę z tyłu i ułamanym bicie... Za nic nie chcą się ruszyć.
Podejście numer dwa na dniach
– zaciski przednie z GH,
– tarcze przód 299mm + tył 280mm – Rotinger nacinane,
– klocki przód + tył – Textar,
– płyn hamulcowy ATE DOT4 SL6.
Miała być szybka wymiana dzisiejszego wieczoru, ale skończyło się na odkręconej tylko jednej śrubie trzymającej tarczę z tyłu i ułamanym bicie... Za nic nie chcą się ruszyć.
Podejście numer dwa na dniach
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Siema Zielkq. Normalne, ja też nie planowałem zmian przy swojej, ale pobyt na forum i mody innych nakręciły mnie żeby podziałać przy swojej. Dlatego wygląda teraz jak wygląda. Twojej też to grozi. Do zobaczenia na spotach i zlotach
W niedzielę wylądowały nowe tarcze z przodu wraz z klockami, no i płyn wymieniony po całości.
Stwierdzam też, że inżynierowie Mazdy przegięli z ilością blaszek do klocków w zaciskach z GH
Zielkq czekam na kolejne wyzwania i Twoje szalone pomysły na modzenie :d
Stwierdzam też, że inżynierowie Mazdy przegięli z ilością blaszek do klocków w zaciskach z GH
Zielkq czekam na kolejne wyzwania i Twoje szalone pomysły na modzenie :d
- Od: 9 paź 2018, 20:29
- Posty: 43
- Auto: Primera P11GT '97
dejneks napisał(a):Normalne, ja też nie planowałem zmian przy swojej, ale pobyt na forum i mody innych nakręciły mnie żeby podziałać przy swojej. Dlatego wygląda teraz jak wygląda. Twojej też to grozi. Do zobaczenia na spotach i zlotach
To tak jak rozmawialiśmy, na kolejny spot planuję dotrzeć
Janq napisał(a):czekam na kolejne wyzwania i Twoje szalone pomysły na modzenie :d
Ty już doskonale wiesz, co czeka w piwnicy
To tak jak Janq napisał, wymieniony został komplet hamulców przód + tył + płyn hamulcowy, wszystko ze specyfikacji z poprzedniego posta. Przód bazujący na zaciskach z GH. Naczytałem się wcześniej, że wersja 1.8 miała najmniejsze wymiarowo tarcze z przodu, a wyszło, że moja GY 1.8 z przodu miała 280mm. Różnica pomiędzy GY, a GH w wymiarze tarczy wrażenia nie robi, ale w 16" jednak lepiej siedzi.
Hamowanie na plus.
Po hamulcach przyszła pora na dwa filtry – filtr powierza oraz kabinowy. Oba produkcji blueprint swoje lata świetności miały już za sobą i musiały ustąpić miejsca filtrom produkcji Deckermann (kabinowy) oraz Mann (powietrza).
Przepaleniu uległa jedna postojówka – wykorzystując okazje do demontażu filtra powietrza i jego obudowy, wymieniłem obie na zestaw Philipsa )
Do wnętrza zawitał również nowy komplet dywaników – dopasowane do modelu i mam nadzieję, że posłużą dobrą chwilę
Zaletą kombi jest to, że można zapakować go prawie po dach. Na kombi uczyłem się jeździć, kombi jeżdżę cały czas i chyba dla mnie to najpraktyczniejsze – kilometry lecą!
Ostatnio edytowano 7 lut 2020, 12:40 przez Zielkq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Spokojnie, spokojnie – siatka rozpięta była za przednimi siedzeniami, a zdjęcie nie przedstawia jeszcze wszystkich "fantów" w dużej przestrzeni bagażowej. Stoliczek był zabezpieczony.
Dzisiaj z paczkomatu odebrałem dwie paczki – w jednej ściagacz do sworzni (Mazda udowadnia mi, że połowy narzędzi jeszcze nie mam i to tych niezbędnych – a to w GY ściagacz, a to w GJ torx na korku oleju, etc.), a w drugiej wahacze. Czekam na drugą paczkę z wahaczami i w tygodniu wymiana. Nowe będą wszystkie 4 przednie dolne. Postawiłem na Ruville i Mooga, zobaczymy czy będą coś warte po czasie...
Wykorzystując chwilę wolnego czasu zabrałem się również za przygotowanie czujników "pod kolor". Od sierpnia już trochę leżą i chyba najwyższy czas to zrobić i je zamontować na starym zderzaku – znalezienie idealnego 32G GY tył nie za miliony monet to jednak wyzwanie. Poliftów w ogólne jakoś mało na części jest
Dzisiaj z paczkomatu odebrałem dwie paczki – w jednej ściagacz do sworzni (Mazda udowadnia mi, że połowy narzędzi jeszcze nie mam i to tych niezbędnych – a to w GY ściagacz, a to w GJ torx na korku oleju, etc.), a w drugiej wahacze. Czekam na drugą paczkę z wahaczami i w tygodniu wymiana. Nowe będą wszystkie 4 przednie dolne. Postawiłem na Ruville i Mooga, zobaczymy czy będą coś warte po czasie...
Wykorzystując chwilę wolnego czasu zabrałem się również za przygotowanie czujników "pod kolor". Od sierpnia już trochę leżą i chyba najwyższy czas to zrobić i je zamontować na starym zderzaku – znalezienie idealnego 32G GY tył nie za miliony monet to jednak wyzwanie. Poliftów w ogólne jakoś mało na części jest
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Miało być szybko i bezboleśnie, a wyszło jak zawsze.............. Z 4 wahaczy wymieniony tylko 1........ Ja nie wiem, kto wymyślał to zawieszenie, ale jest ono porąbane, jakieś durne tulejki przy dolnych sworzniach przy zwrotnicy, żeby wyjąć śrubę mocującą wahacz trzeba opuścić wózek pod silnik – kogoś na prawdę poniosła fantazja......... Za niedługi czas wymiana reszty wahaczy
- Od: 9 paź 2018, 20:29
- Posty: 43
- Auto: Primera P11GT '97
Tak, jeden wahacz wymieniony – ten najważniejszy, powodujący hałasy. Teraz nastała cisza. Wymiana kolejnych 3 niestety już po długim weekendzie.
Z niemiłych rzeczy ukręcił się korek od zbiorniczka płynu hamulcowego. Jak doczytałem na forum, standardowa usterka... Co jak co, ale zaczepy mogłyby być mocniejsze.
Dwadzieścia kilka złotych później i po dwóch dniach, nowy-używany korek jest już na miejscu i dzielnie znosi trudy codzinnych podróży
Od 1 listopada jest w Czechach obowiązek zimowych opon, na Słowacji od 15 listopada, to i u mnie zawitał komplet na zimę. Dwie nowe Dębice Frigo HP2 205/55/16 na przedniej osi
Z niemiłych rzeczy ukręcił się korek od zbiorniczka płynu hamulcowego. Jak doczytałem na forum, standardowa usterka... Co jak co, ale zaczepy mogłyby być mocniejsze.
Dwadzieścia kilka złotych później i po dwóch dniach, nowy-używany korek jest już na miejscu i dzielnie znosi trudy codzinnych podróży
Od 1 listopada jest w Czechach obowiązek zimowych opon, na Słowacji od 15 listopada, to i u mnie zawitał komplet na zimę. Dwie nowe Dębice Frigo HP2 205/55/16 na przedniej osi
Ostatnio edytowano 7 lut 2020, 12:45 przez Zielkq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
Zielkq napisał(a):Dwie nowe Dębice Frigo HP2 205/55/16 na przedniej osi
A powinny być na tylnej osi!!!! Błąd kolego i oby nie kosztowal cie zbyt drogo
-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):A powinny być na tylnej osi!!!! Błąd kolego i oby nie kosztowal cie zbyt drogo
Spokojnie, z premedytacją założone na przednią oś ze względu na termin zakładania i ilość kilometrów, które miałem do pokonania "przed zimą". Ale co do zasady masz rację – jakby ktoś chciał zgłębiać temat to polecam artykuł:
https://www.oponeo.pl/artykul/lepsze-op ... ac-i-oamtc
Na przodzie zagościło dyskretne dodatkowe oświetlenie:
Jak to Janq określił, wersja alpha. Ja bym to jednak nazwał wersją 1.0, bo świeci, ale jest jeszcze trochę do zrobienia – dobre ustawienie, spięcie ze światłami długimi, lepszy montaż przycisku (czyli cięcie i klejenie plastiku pod przycisk w rozmiarach typowych przycisków Mazdy), zapeszlowanie przewodów i rozwiązanie problemu z kolizją światło-rejestracja (najlepszym rozwiązaniem byłoby przerejestrowanie na mniejsze tablice )
Potem zobaczymy – albo będzie lepiej, albo wpadnie większy ledbar, albo ledbar będzie montowany na trasy na dodatkowej poprzeczce na relingach, a w zderzak wpadną jednak typowe światła dalekosiężne.
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
A po co takie dodatkowe światło? Jaki jest profit? Przecież to nawet nie świeci, kiepsko wygląda i nie jest do niczego potrzebne.. Przy pierwszym przeglądzie zabiorą Ci dowód a jak ktoś Ci z tym zobaczy to też zabiorą Ci dowód... Wybacz ale nawet zwykle paski zalatują wiochą a to juz masakra;D Jak chcesz doświetlania to kup normalne refeltorki które sa dopasowane w te mniejsze kratki zderzaka.
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
UCASH napisał(a):Słabo to światło wygląda mi osobiście sie nie podoba taki knight rider i idziesz w złą stronę z tym dodatkiem ale to Tobie ma się podobać
Obecna wersja jest bardzo dyskretna – schowana za atrapą i stojąc obok auta nawet się nie domyślisz, że jest coś dodatkowego zamontowane. Do knight ridera daleko – mam tylko jeden kolor
Może być jeszcze tak:
źródło: http://www.humanhabit.nu/sv/produkter/e ... 30-mm.html
Jaszczomp1313 napisał(a):A po co takie dodatkowe światło? Jaki jest profit? Przecież to nawet nie świeci, kiepsko wygląda i nie jest do niczego potrzebne.. Przy pierwszym przeglądzie zabiorą Ci dowód a jak ktoś Ci z tym zobaczy to też zabiorą Ci dowód... Wybacz ale nawet zwykle paski zalatują wiochą a to juz masakra;D Jak chcesz doświetlania to kup normalne refeltorki które sa dopasowane w te mniejsze kratki zderzaka.
Po co? Aby lepiej oświetlić drogę przed autem. Używasz tego i tak tylko w połączeniu z długimi – nie razisz nikogo. Nie świeci? Nie wiem na podstawie czego oceniasz, ale nawet przy obecnym ustawieniu v1.0 przed autem jest jaśniej i lepiej doświetlone są pobocza.
Pokaż mi proszę "normalne reflektorki" dopasowane w mniejsze kratki zderzaka, które spełnią swoją funkcję i nie będą według Ciebie zalatywały "wiochą". Dalekosiężne mają swoje wymiary i ciężko je gdziekolwiek wcisnąć.
Oceniacie to ze złej strony – wyłącznie z aspektu wizualnego. Nie tędy droga! To ma działać i poprawiać nocne trasy wzorem ze Skandynawii, gdzie dodatkowe relfektory są na porządku dziennym. Łapcie kilka przykładów:
GG/GY:
źródło: https://www.bytbil.com/orebro-lan/perso ... 1-12792122
źródło: https://www.bytbil.com/ostergotlands-la ... 0-11909604
źródło: https://www.bytbil.com/vastra-gotalands ... 9-12780679
źródło: https://www.bytbil.com/skane-lan/person ... 9-12746815
GH:
źródło: https://www.bytbil.com/norrbottens-lan/ ... 5-12431615
źródło: https://www.bytbil.com/vasternorrlands- ... 8-12775575
źródło: https://www.bytbil.com/varmlands-lan/pe ... 2-12655885
GJ:
źródło: https://www.bytbil.com/stockholms-lan/p ... 4-12591934
źródło: https://pro.bbcdn.io/f6/f67a9fbf-2be5-4 ... cy-largest
No to tyle. W sobotę wymiana pozostałych wahaczy
- Od: 28 cze 2013, 02:30
- Posty: 47
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 1.8l/GJ 2.0l
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Elektryka do LED bara poprawiona – kurde muszę pogratulować inżynierom mazdy kunsztu........ Tak skomplikować proste włączanie świateł...........
Przy okazji – wymiana wahaczy zakończona – wszystkie 4 sztuki wymienione, no i przy robieniu lewej strony rozwalony został widelec do wybijania sworzni......... Ja nie wiem kto wymyślił dociąganie nakrętek z siłą ponad 160Nm, to nawet kółka rozrządu mają maksymalnie 150Nm.........
Również układ napędowy został poddany serwisowi – wymieniony płyn w wysprzęgliku oraz olej w skrzyni – ładne błotko zostało zlane
_
Przy okazji – wymiana wahaczy zakończona – wszystkie 4 sztuki wymienione, no i przy robieniu lewej strony rozwalony został widelec do wybijania sworzni......... Ja nie wiem kto wymyślił dociąganie nakrętek z siłą ponad 160Nm, to nawet kółka rozrządu mają maksymalnie 150Nm.........
Również układ napędowy został poddany serwisowi – wymieniony płyn w wysprzęgliku oraz olej w skrzyni – ładne błotko zostało zlane
_
- Od: 9 paź 2018, 20:29
- Posty: 43
- Auto: Primera P11GT '97
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości