Mazda6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Nightfall, Ty masz ładny kolor więc też lepiej się prezentuje grill w kolorze
Dopisano 17 paź 2018, 06:44:
Tak w ogóle nie miałem kiedy wstawić posta, ale w ostatnim miesiącu zrobiłem parę rzeczy, mianowicie:
Regeneracja przednich lamp – lakierowanie, malowanie wkładów na czarny mat, czyszczenie soczewek
A także nowe tarcze i klocki na tył, i malowanie zacisków
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Złoto jest git szkoda że jak wymieniałeś to nie na nawiercane
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Nawiercane podobno wyglądają ładnie tylko na początku jak są nowe, widziałem jak pozniej zachodzą rdzą te rowki i dziurki i już tak fajnie nie jest. No chyba że bym dał 3 stówy za porządną tarcze zabezpieczoną antykorozyjnie, to wytrzymałoby dłużej, ale aż takim wariatem nie jestem
Kupiłem brembo która jest malowana jakąś farbą antykorozyjną i niby te elementy które nie stykają się z klockiem mają dłużej zachować nowy wygląda, zobaczymy w praniu
Kupiłem brembo która jest malowana jakąś farbą antykorozyjną i niby te elementy które nie stykają się z klockiem mają dłużej zachować nowy wygląda, zobaczymy w praniu
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Wiecie może co może być przyczyną tego, że rano na zimnym silniku przy około 1500 obrotów coś dziwnie klekocze, jakby wtryski, bo jak powiedzmy przy tych obrotach dodam trochę mocniej gazu, to słychać taki specyficzny klekot, terkotanie. Nie jestem w stanie nagrać filmu bo na pewno nie będzie tego słychać z kabiny, musiałbym maskę otworzyć co w czasie jazdy jest niemożliwe, chociaż zobaczę czy na postoju też to występuje, wtedy nagram, żeby dać wam wskazówkę.
Jak silnik dostaje trochę temperatury, wskazówka się ruszy, to wszystko wraca do normy, jest tak tylko na zimnym silniku.
Mechanik kiedyś mówił, że to może od wtrysków, ale miałem w maju regenerowane wszystkie 4, łącznie z pompą wtryskową, więc chyba odpada. Po regeneracji było już ciepło z rana, więc zapomniałem o tym problemie, dopiero teraz o sobie przypomniał jak rano jest teraz zimno.
Jak silnik dostaje trochę temperatury, wskazówka się ruszy, to wszystko wraca do normy, jest tak tylko na zimnym silniku.
Mechanik kiedyś mówił, że to może od wtrysków, ale miałem w maju regenerowane wszystkie 4, łącznie z pompą wtryskową, więc chyba odpada. Po regeneracji było już ciepło z rana, więc zapomniałem o tym problemie, dopiero teraz o sobie przypomniał jak rano jest teraz zimno.
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Ja tak miałem identycznie Winna była poduszka silnika, sprawdź w jakim jest stanie. Problem będzie powoli narastał aż po odpaleniu na postoju będzie klekotał jak traktor
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Ale która, ta olejowa? Bo nie tak dawno wymieniałem tą w kształcie cyfry 8
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Ta w kształcie 8 to pewnie pomiedzy silnikiem a skrzynią Sprawdz czy drga CI kierownica na postoju a zwłaszcza na zimnym. Jak otworzysz maske to takie coś
P.S ściągnij listwy z drzwi
P.S ściągnij listwy z drzwi
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Nie drży, może minimalnie ale myślę że to normalne. A ta poduszka co pokazałeś to olejowa
Listwy bym chciał zdjąć ale się boję że będą ślady :/
Listwy bym chciał zdjąć ale się boję że będą ślady :/
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Musisz sprawdzić tą poduszkę
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Nie aż tak dużo, ktoś kto ma choć trochę zdolności manualnych sobie poradzi
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
kolor
co do poduszki w swojej GG przerabiałem temat poduszek niestety wymiana 1 poduszki nic nie dała, dopiero wymiana tez tej z drugiej strony załatwiła problem terkotania na postoju na zimnym, u mnie widać było wibracje na fotelu pasażera i miałem leciutki masaż 4 liter:) , wraz z rozgrzaniem silnika przestawało, a klekotanie jakby zawory stukały (tez na zimnym silniku) ustały po wymianie oleju na nowy ot taka sytuacja
co do poduszki w swojej GG przerabiałem temat poduszek niestety wymiana 1 poduszki nic nie dała, dopiero wymiana tez tej z drugiej strony załatwiła problem terkotania na postoju na zimnym, u mnie widać było wibracje na fotelu pasażera i miałem leciutki masaż 4 liter:) , wraz z rozgrzaniem silnika przestawało, a klekotanie jakby zawory stukały (tez na zimnym silniku) ustały po wymianie oleju na nowy ot taka sytuacja
Grupowicze mam pytanie, czy zderzak od sedana będzie pasował do liftbacka? Bo podział na przedlift/polift chyba nie ma tutaj znaczenia czy się mylę?
- Od: 18 lip 2018, 18:20
- Posty: 34
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 6 GG RF-7J 2.0 121km '06 Liftback by Kejdi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości