Mazda6 GH L5 '08 2.5 TOP by Pinio
1, 2
Dominator napisał(a):Ja z kolei słyszałem że reduktor powinien być zamontowany wzdłuż samochodu o ile to prawda.
Cos w tym jest bo w poprzedniej GG jak i w tej GH mam reduktor wlasnie wzdłuż nadwozia i duzo nizej jak i schowany niż tu u kolegi
-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Co za DEBIL tak Ci zamontowal reduktor!!! Pomijajac wyglad tego to slyszalem kiedys ze reduktor nie moze byc wyzej od poziomu plynu w chlodnicy a raczej sporo nizej.Ale nie znam sie na tym tak tylko slyszalem.. No chyba ze mialo byc tanio i tak sam chciales hehe pozdrawiam
W starych generacjach być może. "Obecnie, kiedy praktycznie wszystkie reduktory są jednostopniowe i kompensowane przez ciśnienie w układzie dolotowym silnika, ich położenie nie ma praktycznie żadnego znaczenia."
Ale jeszcze się upewnię, dzięki za uwagi
- Od: 8 maja 2018, 16:11
- Posty: 23
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda6 GH L5 2.5 TOP '08
Kia Stinger '20
Renault Megane '16
Może i masz rację. Sam lubię jak wszystko estetycznie wygląda.
Ale szczerze mówiąc w tym przypadku zależy mi bardziej na tym, żeby wszystko działało jak należy. Być może zrobiłem dopiero 600 km na LPG, ale wszystko działa bez zarzutu
Ale szczerze mówiąc w tym przypadku zależy mi bardziej na tym, żeby wszystko działało jak należy. Być może zrobiłem dopiero 600 km na LPG, ale wszystko działa bez zarzutu
- Od: 8 maja 2018, 16:11
- Posty: 23
- Skąd: mazowieckie
- Auto: Mazda6 GH L5 2.5 TOP '08
Kia Stinger '20
Renault Megane '16
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości