Mazda6 GY MZR-CD `06

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Adoz » 18 lis 2020, 22:18

Ja również leje do diesla olej do 2T bo jednak nasze Polskie paliwo jest dość suche i lepiej dolać. Pojeździsz tak dolej jeszcze liqui moli do czyszczenia wtryskiwaczy i będzie git.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2013, 10:31
Posty: 517 (1/7)
Skąd: Białystok
Auto: Toyota Yaris '07

Postprzez smile » 26 lis 2020, 12:12

IMG_20201126_120419.jpg
Korekty dawek wtryskiwaczy RF7J przy ok 315000km
Ja leje olej 2T odkąd ją mam, a więc już ponad 100 tyś km. Były też płukania Forte ADFC, ze dwa wtryski wymieniłem w zeszłym roku. Dzisiaj korekty wtryskiwaczy wyglądają jak powyżej i takimi je akceptuje <glupek2>
Pobadam jeszcze temperatury w dolocie i cieczy podczas ostrzejszej jazdy, sprawdzę BOOSTa jak turbo wstaje przy pałowaniu <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez smile » 20 gru 2020, 01:19

IAT2 – temp. powietrza w kolektorze dolotowym
IAT – temp. powietrza zasysanego
ECT – temp. cieczy chłodzącej
FLT – temp. paliwa
MAP – ciśnienie w kolektorze dolotowym
BOOST_DSD – wymagane ciśnienie doładowania
LOAD – obciążenie silnika
RPM – prędkość obrotowa silnika
VSS – prędkość pojazdu

Temperatura zewnętrzna ok 0 st C.


Film 1 – Przyśpieszanie na 3. biegu. ( do 4400 obr trzyma bosta i nawet dłużej ale film się urwał... :D )


Film 2 – Przyśpieszanie na 4. biegu.


Film 3 – Przyśpieszanie na 5. biegu ( tu się mało co dzieje... turbo dmucha 238 KPa w szczycie po czym równa do zadanych wartości )


Film 4 – Przyśpieszanie na 6. biegu ( tu jest główna bolączka... brak mocy i momentu... powyżej 3000 obr ( od 170 km/h ) niewiele się dzieje a dobrze jak by 200 km/h było osiągalne bez zadyszki.. widać jak seryjny IC-ek nabiera temperatury a jest zima i wilgoć w powietrzu.... )

Wrzucone na świeżo po próbach, teraz będę to trawić jakiś czas....

papa
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez smile » 15 lut 2021, 21:44

Sorry za brak treści nowych ale życie kopie po <dupa> ostatnimi czasy jakoś mocniej.
Zapadła decyzja o nierozwijaniu szóstki ze względu na jej coraz szybszą degradację w odcieniach rudej.. tak, ruda wygrywa ale auto dzielnie się broni pokonując po 500 km bez gaszenia silnika.. eksploatowane tydzień w miesiącu ale za to bardzo intensywnie i zgodnie z przeznaczeniem <spoko>


A że Mazdy z generacji zoom-zoom dają ogromną radość i bez RF7 pod maską jakoś nie mogę żyć <glupek2> to waży się decyzja zakupu godnej następczyni :)


No i Madzia ma tymczasowo przybrane rodzeństwo... ;)
Załączniki
IMG_20210210_131745.jpg
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy