Mazda6 GY MZR-CD `06
1, 2
Pobadam jeszcze temperatury w dolocie i cieczy podczas ostrzejszej jazdy, sprawdzę BOOSTa jak turbo wstaje przy pałowaniu
IAT2 – temp. powietrza w kolektorze dolotowym
IAT – temp. powietrza zasysanego
ECT – temp. cieczy chłodzącej
FLT – temp. paliwa
MAP – ciśnienie w kolektorze dolotowym
BOOST_DSD – wymagane ciśnienie doładowania
LOAD – obciążenie silnika
RPM – prędkość obrotowa silnika
VSS – prędkość pojazdu
Temperatura zewnętrzna ok 0 st C.
Film 1 – Przyśpieszanie na 3. biegu. ( do 4400 obr trzyma bosta i nawet dłużej ale film się urwał... )
Film 2 – Przyśpieszanie na 4. biegu.
Film 3 – Przyśpieszanie na 5. biegu ( tu się mało co dzieje... turbo dmucha 238 KPa w szczycie po czym równa do zadanych wartości )
Film 4 – Przyśpieszanie na 6. biegu ( tu jest główna bolączka... brak mocy i momentu... powyżej 3000 obr ( od 170 km/h ) niewiele się dzieje a dobrze jak by 200 km/h było osiągalne bez zadyszki.. widać jak seryjny IC-ek nabiera temperatury a jest zima i wilgoć w powietrzu.... )
Wrzucone na świeżo po próbach, teraz będę to trawić jakiś czas....
IAT – temp. powietrza zasysanego
ECT – temp. cieczy chłodzącej
FLT – temp. paliwa
MAP – ciśnienie w kolektorze dolotowym
BOOST_DSD – wymagane ciśnienie doładowania
LOAD – obciążenie silnika
RPM – prędkość obrotowa silnika
VSS – prędkość pojazdu
Temperatura zewnętrzna ok 0 st C.
Film 1 – Przyśpieszanie na 3. biegu. ( do 4400 obr trzyma bosta i nawet dłużej ale film się urwał... )
Film 2 – Przyśpieszanie na 4. biegu.
Film 3 – Przyśpieszanie na 5. biegu ( tu się mało co dzieje... turbo dmucha 238 KPa w szczycie po czym równa do zadanych wartości )
Film 4 – Przyśpieszanie na 6. biegu ( tu jest główna bolączka... brak mocy i momentu... powyżej 3000 obr ( od 170 km/h ) niewiele się dzieje a dobrze jak by 200 km/h było osiągalne bez zadyszki.. widać jak seryjny IC-ek nabiera temperatury a jest zima i wilgoć w powietrzu.... )
Wrzucone na świeżo po próbach, teraz będę to trawić jakiś czas....
Sorry za brak treści nowych ale życie kopie po ostatnimi czasy jakoś mocniej.
Zapadła decyzja o nierozwijaniu szóstki ze względu na jej coraz szybszą degradację w odcieniach rudej.. tak, ruda wygrywa ale auto dzielnie się broni pokonując po 500 km bez gaszenia silnika.. eksploatowane tydzień w miesiącu ale za to bardzo intensywnie i zgodnie z przeznaczeniem
A że Mazdy z generacji zoom-zoom dają ogromną radość i bez RF7 pod maską jakoś nie mogę żyć to waży się decyzja zakupu godnej następczyni
No i Madzia ma tymczasowo przybrane rodzeństwo...
Zapadła decyzja o nierozwijaniu szóstki ze względu na jej coraz szybszą degradację w odcieniach rudej.. tak, ruda wygrywa ale auto dzielnie się broni pokonując po 500 km bez gaszenia silnika.. eksploatowane tydzień w miesiącu ale za to bardzo intensywnie i zgodnie z przeznaczeniem
A że Mazdy z generacji zoom-zoom dają ogromną radość i bez RF7 pod maską jakoś nie mogę żyć to waży się decyzja zakupu godnej następczyni
No i Madzia ma tymczasowo przybrane rodzeństwo...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości