Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
Hehe, powiem tak, jak skoncze silnik, nikt nie zaplaci mi za to auto tyle ile by mnie satysfakcjonkwalo. Wiec nawet kwoty nie bede podawal, bo byla by absurdalna. Zwlaszcza ze jeszcze przynajmniej jeden wiekszy wydatek przede mma w postaci sprzegla spiekowego
Dopisano 15 gru 2018, 12:11:
Swoją drogą, mogę już zrobić listę rzeczy, które obecnie zostały wymienione, zostaną zrobione, a także są zamówione.. Trochę się tego uzbierało.. Więc zaczynamy litanię. (pod spodem foto z nie wszystkimi częściami)
-Nowe Tłoki Wiseco 87,5mm
-Nowe panewki Główne i Korbowodowe King
-Nowe Tuleje cylindrów
-Nowe tuleje sworzni korbowodowych
-Nowa odma od Damond Motorsport na dwa catch tanki.
-Zaślepka egr od Damond Motorsport
-Nowy zewnętrzny WG ze zrobionym screamer pipe'em
-Nowe sprzęgło spiekowe 6 łapkowe z lekkim kołem zamachowym ACT
-Komplet uszczelek silnika (odma, głowica, dekiel zaworowy, podstawka filtra oleju, podstawa pompy paliwa, podstawa magistrali wodnej itp)
-Nowe podkładki pod wtryski CPE
-Nowe świece NGK o stopień chłodniejsze
-Nowa pompa oleju
-Nowa pompa wody
-Nowy termostat
-Nowe Koło zmiennych faz rozrządu
-Polerowanie wału korbowego
-Regeneracja wałków rozrządu
-Pełna regeneracja głowicy włącznie z prowadnicami zaworowymi, uszczelniaczami, zaworami, dotarciem gniazd itp
-Odświeżona pokrywa zaworów
-Wyważenie całego układu korbowo-tłokowego
-Zaślepka balansu SURE
-Wymieniona miska olejowa
-Wymieniona pokrywa łańcucha rozrządu
-Wymienione uszczelniacze skrzyni biegów
I pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem.. eh.. Silnik powinienem mieć pod koniec stycznia.. więc myślę, że w lutym mazda w końcu wyjedzie na docieranie..
Dopisano 15 gru 2018, 12:11:
Swoją drogą, mogę już zrobić listę rzeczy, które obecnie zostały wymienione, zostaną zrobione, a także są zamówione.. Trochę się tego uzbierało.. Więc zaczynamy litanię. (pod spodem foto z nie wszystkimi częściami)
-Nowe Tłoki Wiseco 87,5mm
-Nowe panewki Główne i Korbowodowe King
-Nowe Tuleje cylindrów
-Nowe tuleje sworzni korbowodowych
-Nowa odma od Damond Motorsport na dwa catch tanki.
-Zaślepka egr od Damond Motorsport
-Nowy zewnętrzny WG ze zrobionym screamer pipe'em
-Nowe sprzęgło spiekowe 6 łapkowe z lekkim kołem zamachowym ACT
-Komplet uszczelek silnika (odma, głowica, dekiel zaworowy, podstawka filtra oleju, podstawa pompy paliwa, podstawa magistrali wodnej itp)
-Nowe podkładki pod wtryski CPE
-Nowe świece NGK o stopień chłodniejsze
-Nowa pompa oleju
-Nowa pompa wody
-Nowy termostat
-Nowe Koło zmiennych faz rozrządu
-Polerowanie wału korbowego
-Regeneracja wałków rozrządu
-Pełna regeneracja głowicy włącznie z prowadnicami zaworowymi, uszczelniaczami, zaworami, dotarciem gniazd itp
-Odświeżona pokrywa zaworów
-Wyważenie całego układu korbowo-tłokowego
-Zaślepka balansu SURE
-Wymieniona miska olejowa
-Wymieniona pokrywa łańcucha rozrządu
-Wymienione uszczelniacze skrzyni biegów
I pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem.. eh.. Silnik powinienem mieć pod koniec stycznia.. więc myślę, że w lutym mazda w końcu wyjedzie na docieranie..
W końcu się co dzieje, super A ja jednak jestem bardzo ciekawy ile Cie to wyniesie zmieścisz się w 10 tysiącach zł
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Sama robota silnika to 6k zł.. i sprzęgło 4k tłoki 2k.. pierdoły typu uszczelki pompy wody itp 2k, panewki, pompa oleju, koło zmiennych faz kolejne 2k.. Generalnie ostatnio robiłem podliczenie kosztów od początku posiadania.. wyszło 34k zł.. (już z tym remontem) Więc ja jej KU*** szybko nie sprzedam
Jak już się tak grubo zadzialo i silnik został wyjęty to ja bym rozebrał cała budę do golasa i posprawdzal czy warto jest w nią wrzucać taki worek $, czy też w niej samej nie ma żadnych glebiej ukrytych niespodzianek.. z perspektywy czasu nie lepiej było zostawić sobie czarnule?
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Heh.. budę jak oglądałem to nie ma tragedii. Na wiosnę pozbyłem się zaczątek korozji na rentach błotników i narazie nie ma innych oznak. Podłoga zdrowa. Co do czarnej? Tak mogłem jej w sumie nie sprzedawać, tylko od razu wtedy zakuć... Na lepsze by mi to wyszło... No ale... Co zrobić... nie lubię rozmyślać o tym co było i mogło by być.. będzie Dobrze. Ze starych rzeczy z silnika został blok, wał i korby. Reszta idzie nowa. Ma działać i tyle.
To już kawałek pieniądza rzeczywiście włożyłeś. Fajnie że dasz jej następne życie. Ciekaw jestem jakie moce ci po wychodzą jak już wszystko poskładasz i zaczniesz dmuchać . To auto było wcześniej czerwone czy ktoś komore umyślał sobie na czerwono majtnąć ?
Ogólnie SPEED6 to moje nie spełnione marzenie, pamiętam jak byłem w 2006r pierwszy raz w USA i na widok każdej 6stki Speed się śliniłem. Miałem dwie szustki 2.3 benz właśnie z USA ,jedną z nich używałem 6 lat i teraz mój kolega ją tłucze już 3 rok auto bezawaryjne w 100% i co ciekawe była BEZ KOROZJI. ,LPG na pokładzie zrobiło już jakieś 120tys km.
Mam teraz INFINITI G37 IPL COUPE odpowiednik 370Z NISMO, dobrze jedzie ale rozglądam się za czymś tańszym. Właśnie Speed6 chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie. Pozdr
Ogólnie SPEED6 to moje nie spełnione marzenie, pamiętam jak byłem w 2006r pierwszy raz w USA i na widok każdej 6stki Speed się śliniłem. Miałem dwie szustki 2.3 benz właśnie z USA ,jedną z nich używałem 6 lat i teraz mój kolega ją tłucze już 3 rok auto bezawaryjne w 100% i co ciekawe była BEZ KOROZJI. ,LPG na pokładzie zrobiło już jakieś 120tys km.
Mam teraz INFINITI G37 IPL COUPE odpowiednik 370Z NISMO, dobrze jedzie ale rozglądam się za czymś tańszym. Właśnie Speed6 chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie. Pozdr
- Od: 27 maja 2014, 00:25
- Posty: 2
- Auto: Mazda6
Heh, nie ukrywam, że będę chciał aby było 400+, natomiast z jakim haczykiem wyjdzie to 400 to sie okaże
Poprzednik miał wizję na czerwoną komorę.. ot taki a'la jdm
Poprzednik miał wizję na czerwoną komorę.. ot taki a'la jdm
ehh. Trochę kasy pójdzie. Oby teraz rdza jaj nie zjadła
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Mam szybkie pytanie
Przyszedł już zestaw ACT, natomiast nie mam najmniejszego pojęcia do czego jest ten fioletowy smar/klej? Orientuje się ktoś, bo w instrukcji dołączonej do zestawu nic o tym nie ma..
P.S. W piątek/poniedziałek odbieram już silnik Już nie mogę się doczekać
Przyszedł już zestaw ACT, natomiast nie mam najmniejszego pojęcia do czego jest ten fioletowy smar/klej? Orientuje się ktoś, bo w instrukcji dołączonej do zestawu nic o tym nie ma..
P.S. W piątek/poniedziałek odbieram już silnik Już nie mogę się doczekać
Jak coilovers załatwia mi gwint, najlepiej KW, to tak, jak nie, to niestety.. mój jest za miękki... Na tor się nie nadaje, nie na tym setupie z kołami. A innych nie zaloze, bo zacisk się nie zmieści..
W końcu progres dziś odebrałem silnik od Dziaka niestety dopiero w czwartek wsadze go do auta, gdyż okazało się, że nie dało rady do czyścić smoka olejowego. Był tak zawalony syfem (silikon i jakieś opilki, że nie dało tego porządnie wymyc. Więc dziś zamówiłem nowy smok.. Natomiast żeby nie było że niż nie zrobiłem, to zacząłem uzbrajac już powoli silnik, żeby w czwartek było mniej
I widać w końcu efekty trzymam kciuki za 400+ chociaż , dziś lepiej brzmi 500+
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W Polszy rozdają kasę na prawo i lewo więc może się załapiesz Powodzenia!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jak ja dojde do władzy to każdy z Was dostanie po nowej salonowej mazdzie Jeb.ć 500+ Phi
-
WisniaUs
Dziś powinno się już udać wyjechać
Silnik już w aucie, trzeba jeszcze podpiąć wiązkę, kilka przewodów wodnych i spiąć drążki stabilizatora..
Silnik już w aucie, trzeba jeszcze podpiąć wiązkę, kilka przewodów wodnych i spiąć drążki stabilizatora..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości