Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
torek napisał(a):Bez przesady, w nocy widać idealnie.. a w dzień.. hm.. tez nie ma tragedii. Zdjęcie akurat robione jest "ze słońcem" więc nawet gdyby były seryjne nie widać by było lampek. Zresztą tyle razu co za mną policja jechała i nikt sie nie przyczepiał.
No weź, ja piszę na poważnie ;–)
- Od: 7 lip 2016, 15:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Polać mu!Norreca napisał(a):lepiej mow jak tam po hamowni ?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Może dziś się uda.. ale jeszcze czekamy na sygnał z Masters tuning. W między czasie cały czas stroimy
Wydech jest tak nisko zawieszony, bo tam dyfer idzie.. I poprzednik jakoś to tak wyspawał..
Wydech jest tak nisko zawieszony, bo tam dyfer idzie.. I poprzednik jakoś to tak wyspawał..
wumpscut napisał(a):No weź, ja piszę na poważnie ;–)
widziałem i świecą dobrze
poza tym ma 3x światło w spoilerze
Strojenie zakończone
Doładowanie 1.45-1.48 do 5300 później 1.4 do odcinki więcej sprzęgło nie pozwala
W przyszłym tygodniu rolki i będzie wiadomo co i jak. Obstawiam okolice 360KM.
Doładowanie 1.45-1.48 do 5300 później 1.4 do odcinki więcej sprzęgło nie pozwala
W przyszłym tygodniu rolki i będzie wiadomo co i jak. Obstawiam okolice 360KM.
No jest fajnie ale kreski, panie kreski!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Wygląda kozacko Obstawiasz... a jak wyszło ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Tylko kreski prawdę powiedzą
Dopisano 7 kwi 2018, 22:59:
Dopisano 7 kwi 2018, 22:59:
torek napisał(a):Strojenie zakończone
Doładowanie 1.45-1.48 do 5300 później 1.4 do odcinki więcej sprzęgło nie pozwala
W przyszłym tygodniu rolki i będzie wiadomo co i jak. Obstawiam okolice 360KM.
- Od: 24 sie 2016, 09:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
I jak po zlocie? Objechałeś cało ? jak czasy ?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Całe dwa okrążenia niestety, na seryjnych świecach auto zaczynało ppstukiwac, ale główny powód rezygnacji to zerwana linka zmiany biegów i strata 1,3 oraz 5 biegu, a także za szerokie koła, które masakrycznie obcieraly o przednie błotniki. Gwint do wymiany, jeśli będę chciał śmigać po torach, bo ten jest za miękki. Ale ogólnie fajnie było
Dopisano 8 kwi 2018, 21:34:
Dlatego, jutro zamawiam świece -1 chłodniejsze( bo okazało się że są seryjne Denso), i stroimy dalej bo jednak pocisniemy trochę możniej z Boostem na 23.04 jest hamownia wstępnie umówiona.
Dopisano 8 kwi 2018, 21:34:
Dlatego, jutro zamawiam świece -1 chłodniejsze( bo okazało się że są seryjne Denso), i stroimy dalej bo jednak pocisniemy trochę możniej z Boostem na 23.04 jest hamownia wstępnie umówiona.
torek napisał(a):Dlatego, jutro zamawiam świece -1 chłodniejsze( bo okazało się że są seryjne Denso), i stroimy dalej bo jednak pocisniemy trochę możniej z Boostem na 23.04 jest hamownia wstępnie umówiona.
No ręce opadają – szkolny błąd, nie te świece ? W mojej Zołzie Misiek na pierwszym strojeniu to wyczaił
Ciekawe czy pobijesz moją ilość map, na razie moja Zołza ma rekordzik
- Od: 24 sie 2016, 09:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
Ja byłem przekonany że tu są świece o -2 chłodniejsze.. ale jak musiałem zmniejszyć szczelinę w nich i zobaczyłem nr to okazało się że to Denso itv22... Eh.. na obecną chwilę.. my mamy.. hm.. jak dobrze liczę z wczorajsza mapa 24 a jeszcze będziemy dopieszczać, i na hamowni dostrajać
Same niespodzianki Co to byłby za zlot jakby ich nie było
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Heh Drozdo też niestety nie jeździł więc mpsy były uziemione
Dopisano 10 kwi 2018, 11:09:
Dziś wjechały świece ngk -1 stopień zimniejsze. Szczelina zmniejszona na 0,65mm i można stroić dalej
Dopisano 10 kwi 2018, 11:09:
Dziś wjechały świece ngk -1 stopień zimniejsze. Szczelina zmniejszona na 0,65mm i można stroić dalej
Trochę cisza nastała w temacie... Ale jak już informować o czymś, to trzeba o czymś grubym ,a nie zmianie zapachu w aucie...
A więc.. w dużym skrócie.. silnik w remoncie
Zaczęło się od hamowni.. przy doładowaniu 1.4b wyszło uwaga... 258KM i cały czas wyskakiwał check i błąd P0012. Czyli coś z wałkami rozrządu. No więc zaczęły się poszukiwania (zaznaczę, że strojenie było ciężkie, zwłaszcza pod względem ustawienia zapłonu). Auto oddałem do Jaksy na sprawdzenie rozrządu. okazało się, że góra jest ustawiona ok, ale dół był zjebany. Koło pasowe było źle ustawione. Ale niestety było tak mocno dokręcone (ponad 300Nm), że nie byli w stanie tego odkręcić. Pojechałem więc do serwisu z tirami, gdzie szanowny pan wziął pnaumat "bazukę" i odkręcił. Niestety poinformował, mnie, że mniej więcej dokręci to na 120Nm (czyli książkowo) mniejszym pneumatem). Efekt był taki, że ja dojechałem do Jaksy, ale im wjeżdżając na stanowisko śruba się odkręciła.. W następstwie tego zdarzenia poszły się [tiiit] wszystkie zawory wydechowe. Lecz.. po zdjęciu głowicy pomijam fakt w jakim stanie są komory spalania ( po około 20k km) to dodatkowo na dwóch cylindrach w głowicy były lekko nadtopione gniazda zaworowe.. i to już dziwne było. Tak więc w niedzielę jadę po drugą głowicę. W poniedziałek głowica zostanie poddana całkowitej renowacji (czyszczenie, mycie, docieranie gniazd i planowanie) i po długim weekendzie silnik będzie składany. Dodatkowo, Turbina jest do wymiany, bo niestety dość mocno puszcza olej.. ale to już oddzielny temat, który zostanie mam nadzieję w wakacje zrobiony
Poniżej wrzucam stan mojej głowicy oraz bloku. Na szczęście tłoki nie ucierpiały, bo jak bym miał jeszcze kuciznę zmieniać, to bym się z irytował..
A więc.. w dużym skrócie.. silnik w remoncie
Zaczęło się od hamowni.. przy doładowaniu 1.4b wyszło uwaga... 258KM i cały czas wyskakiwał check i błąd P0012. Czyli coś z wałkami rozrządu. No więc zaczęły się poszukiwania (zaznaczę, że strojenie było ciężkie, zwłaszcza pod względem ustawienia zapłonu). Auto oddałem do Jaksy na sprawdzenie rozrządu. okazało się, że góra jest ustawiona ok, ale dół był zjebany. Koło pasowe było źle ustawione. Ale niestety było tak mocno dokręcone (ponad 300Nm), że nie byli w stanie tego odkręcić. Pojechałem więc do serwisu z tirami, gdzie szanowny pan wziął pnaumat "bazukę" i odkręcił. Niestety poinformował, mnie, że mniej więcej dokręci to na 120Nm (czyli książkowo) mniejszym pneumatem). Efekt był taki, że ja dojechałem do Jaksy, ale im wjeżdżając na stanowisko śruba się odkręciła.. W następstwie tego zdarzenia poszły się [tiiit] wszystkie zawory wydechowe. Lecz.. po zdjęciu głowicy pomijam fakt w jakim stanie są komory spalania ( po około 20k km) to dodatkowo na dwóch cylindrach w głowicy były lekko nadtopione gniazda zaworowe.. i to już dziwne było. Tak więc w niedzielę jadę po drugą głowicę. W poniedziałek głowica zostanie poddana całkowitej renowacji (czyszczenie, mycie, docieranie gniazd i planowanie) i po długim weekendzie silnik będzie składany. Dodatkowo, Turbina jest do wymiany, bo niestety dość mocno puszcza olej.. ale to już oddzielny temat, który zostanie mam nadzieję w wakacje zrobiony
Poniżej wrzucam stan mojej głowicy oraz bloku. Na szczęście tłoki nie ucierpiały, bo jak bym miał jeszcze kuciznę zmieniać, to bym się z irytował..
Kurcze Ty to do tych szóstek szczęścia nie masz. Na torze widać było lekki niebieski dymek za Tobą prawdę mówiąc. Tylko jak już zrobisz co masz do zrobienia to jej nie sprzedawaj bo szkoda będzie włożonej kasy.
- Od: 7 kwi 2014, 12:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Dokładnie Ty to masz przerąbane z tymi silnikami Składaj to i ciesz się jazdą No i dmuchaj tam coś poważnie bo baza jest a wynik marny jak na razie...
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Nie no, tym razem nie sprzedaję. Spokojnie. Madzia zostaje ze mną przynajmniej na 2-3 lata
Nie no wynik, to masakra.. a co do silnika.. no cóż.. nie pisany mi chyba mps
A tak serio. Jak już silnik ogarnę, i będę wiedział, że tu jest wszystko ok, to zabieram się za turbo i kolektor wydechowy
Nie no wynik, to masakra.. a co do silnika.. no cóż.. nie pisany mi chyba mps
A tak serio. Jak już silnik ogarnę, i będę wiedział, że tu jest wszystko ok, to zabieram się za turbo i kolektor wydechowy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości