Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
Piotr_ napisał(a):W takim razie w poniedziałek się widzimy
Daj spokój chłopakowi ogarnia ciężki temat, i w bardzo dobrym tempie to robi. Szacunek mu się należy bo chyba jako jedyny po niepowodzeniu z pierwszą furą TYPU MPS6 podchodzi do tematu jeszcze raz z zapałem. Powodzenia i mocy życzę
- Od: 24 sie 2016, 10:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
Hehe, Piotrek, nie tak szybko w poniedziałek muszę zmienić czujnik zmiennych faz, żeby wyeliminować checka. Jeśli check nie zniknie, będę musiał wymienić wariator. Później strojenie, bo trzeba to zrobić od początku... Więc jeszcze chwilę... W między czasie będę musiał jeszcze bok zrobić.. bo z takim obrzepalem jeździć nie chce.
Madzia wczoraj odebrana.
Turbo zamontowane, dolot po całości 3', zaślepiony w kolektorze egr.
Ze wstępnych logów, turbo ładnie pompuje 1.65b przy odcince... Natomiast...
1b osiąga dopiero przy 4k obr Więc w cholerę długo wstaje... Nie wiem czy coś uda się zdziałać strojeniem.. zmianą zapłonów etc... no ale.. na obecną chwilę wstaje długoooo...
Turbo zamontowane, dolot po całości 3', zaślepiony w kolektorze egr.
Ze wstępnych logów, turbo ładnie pompuje 1.65b przy odcince... Natomiast...
1b osiąga dopiero przy 4k obr Więc w cholerę długo wstaje... Nie wiem czy coś uda się zdziałać strojeniem.. zmianą zapłonów etc... no ale.. na obecną chwilę wstaje długoooo...
Wiesz, niby WG ma regulację.. ale tu raczej chodzi o wstawanie ... logi robiłem na 3 i 4 biegu.. no to start od 2800 i jest tak.. hm... płasko.. dopiero przed 4k słuchać zasys powietrza... i ogień..
Wiesz.. jesli tak zostanie.. to cóż.. w spokojnej jeździe nie przeszkadza... w starcie spod świateł też nie.. bo z boostu nie będzie wychodził.. natomiast już jadąc spokojnie i chcąc szybko uciec np przed pomarańczowym światłem, trzeba będzie redukować... czego na seryjnej turbinie nie było..
Wiesz.. jesli tak zostanie.. to cóż.. w spokojnej jeździe nie przeszkadza... w starcie spod świateł też nie.. bo z boostu nie będzie wychodził.. natomiast już jadąc spokojnie i chcąc szybko uciec np przed pomarańczowym światłem, trzeba będzie redukować... czego na seryjnej turbinie nie było..
jakie turbo teraz masz?
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
no to już dość duże turbo, do laga się przyzwyczaisz a moc wyżej daje więcej frajdy niż w "środku"
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Muszę się wkręcić do Ciebie jakoś na prawy przed zimą, bo ciekawy jestem odczuć od tych 4 tysi
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Będzie kocur ... Torek, zapisuj się na zlot
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
hehe powinniśmy zdążyć
Generalnie w zeszłym tygodniu w końcu wymieniłem linki biegów.. co równało się całkowitej dewastacji środka auta Na szczęście wszystko się udało. Przy okazji, wymieniłem radio na europejskie, dodałem zegar EGT, zabezpieczyłem nadkola tylne oraz przednie, a także element pod tylną uszczelką klapy bagażnika, bo za panoszyła sie tam ruda. Ogólnie auto pod względem blacharskim na prawdę ok
Ponadto wymieniłem jeszcze przepływomierz, cewkę, a we wtorek jestem umówiony na wymianę termostatu. Ale już po wymianie przepływki, auto zdecydowanie lepiej jedzie niż wcześniej. Zresztą spontanicznie udało mi się hm.. zdeklasować merca E500 w 4maticu W211, który de facto ma 6,1s do 100. A mimo mojego zaspania na starcie bo nie wiedziałem że gość się bezie ścigał został daleko w tyle
Mam też już komplet drzwi ( w kolorze ) więc może obędzie się bez lakierowania. ZObaczę przy świetle dzienny po założeniu na samochód
Także, czarną rozebrałem pod maską, tą doszczętnie w środku. hehe mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pociągniemy strojenie dalej
Generalnie w zeszłym tygodniu w końcu wymieniłem linki biegów.. co równało się całkowitej dewastacji środka auta Na szczęście wszystko się udało. Przy okazji, wymieniłem radio na europejskie, dodałem zegar EGT, zabezpieczyłem nadkola tylne oraz przednie, a także element pod tylną uszczelką klapy bagażnika, bo za panoszyła sie tam ruda. Ogólnie auto pod względem blacharskim na prawdę ok
Ponadto wymieniłem jeszcze przepływomierz, cewkę, a we wtorek jestem umówiony na wymianę termostatu. Ale już po wymianie przepływki, auto zdecydowanie lepiej jedzie niż wcześniej. Zresztą spontanicznie udało mi się hm.. zdeklasować merca E500 w 4maticu W211, który de facto ma 6,1s do 100. A mimo mojego zaspania na starcie bo nie wiedziałem że gość się bezie ścigał został daleko w tyle
Mam też już komplet drzwi ( w kolorze ) więc może obędzie się bez lakierowania. ZObaczę przy świetle dzienny po założeniu na samochód
Także, czarną rozebrałem pod maską, tą doszczętnie w środku. hehe mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pociągniemy strojenie dalej
torek napisał(a):Zresztą spontanicznie udało mi się hm.. zdeklasować merca E500 w 4maticu W211, który de facto ma 6,1s do 100. A mimo mojego zaspania na starcie bo nie wiedziałem że gość się bezie ścigał został daleko w tyle
I to jest piękno tego samochodu, jedzie sobie taki nowobogacki wypasioną furą i co tam jakaś mazda będzie chciała się ścigać spod świateł i tu nagle ZONK gostek na ryju ma karpią gębę i nie wie co się stało
- Od: 24 sie 2016, 10:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
Ostatnio, przy wymianie linek, założyłem też drugi zegar Evo Peak z egt. Tak więc obecnie mam 8 wskaźników
EGT, AFR, BOOST, Spalanie stukowe, temp cieczy, temp oleju, temp powietrza w dolocie i ciśnienie paliwa.
EGT, AFR, BOOST, Spalanie stukowe, temp cieczy, temp oleju, temp powietrza w dolocie i ciśnienie paliwa.
Nie odleć
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Na obecną chwilę, to nielot
W ogóle w piątek okazało się że moja obudowa MAFa nie ma 3'.. i Misiek miał rację, ze wg jego wskazań, dolot mam serię.. bo odstępstwo od serii było całe 1,5% więcej przepływu.. a przecież od stożka do samej turbiny włącznie z wejściem orurowanie 3' mam.. i co się okazało.. przpeływka ma 3' ale po zewnętrznej!! Wewnątrz średnica jest seryjna// 2,5'... no masakra, co za tandeta z tego Cork Sporta..
W ogóle w piątek okazało się że moja obudowa MAFa nie ma 3'.. i Misiek miał rację, ze wg jego wskazań, dolot mam serię.. bo odstępstwo od serii było całe 1,5% więcej przepływu.. a przecież od stożka do samej turbiny włącznie z wejściem orurowanie 3' mam.. i co się okazało.. przpeływka ma 3' ale po zewnętrznej!! Wewnątrz średnica jest seryjna// 2,5'... no masakra, co za tandeta z tego Cork Sporta..
u mnie podobnie, chciałem 4" dolot w SSG, mam 4" rury ale obudowa MAFa 3" (JBRa chyba)
Co będziesz kupował?
Co będziesz kupował?
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości