Mazda 6
Silnik 2.0 MZR-CD RF-7J 143ps +DPF...
Rok produkcji: Grudzień 2007
Kolor : Srebrny – 22V
Przebieg: 139tyś – po zakupie 17.12.2016
156tyś – 26.11.2017
165tyś- 31.03.2018
Samochód zakupiony od 2 właściciela który posiadał auto od przebiegu 25 tyś
Wyposażenie:
Wersja wyposażenia nie jest mi jeszcze bliżej znana aczkolwiek wnioskuje że mało jej brakuje
– skórzana tapicerka
– elektryczne sterowanie i pamięć fotela kierowcy
– kierownica obszyta skórą
– tempomat
– podgrzewanie foteli przednich
– system audio Bose
– reflektory ksenonowe
– czujnik deszczu
– szyberdach
– elektrycznie sterowane szyby z funkcją domykania oraz lusterka
– przyciemnianie szyby tylne
– felgi aluminiowe zima OEM 16" z oponami Continental WinterContact 205/55/16
– felgi aluminiowe lato OEM 17" z oponami Falken Ze 914 215/45/17
Eksploatacja:
W momencie zakupu samochód był świeżo po wymianie oleju i filtrów oraz przeglądzie zawieszenia.
Z informacji i dokumentacji jakie uzyskałem od poprzedniego właściciela wynika że od nowości silnik współpracuje z oryginalnym olejem Dexelia oraz filtrami OEM
W ramach akcji serwisowej w samochodzie został wymieniony intercooler oraz na zlecenie właściciela wymienione zostały podkładki pod wtryskami.
Jedyną większa rysa na całości to niewielka stłuczka w jej ucierpiały drzwi oraz błonnik LP -dosyć nieciekawie pomalowane.
Wszystkie części i materiały eksploatacyjne używane w samochodzie przez poprzedniego właściciela były oryginalne.
Rozrząd był wymieniony przy przebiegu 74 tyś. w sierpniu 2012r. razem z pompą wody – pan był ewidentnie zbyt skrupulatny ale ze względu na wiek pasuje go wymienić
W tym roku już podczas użytkowania auta przeze mnie :
Wymienione:
-Klocki przód (Textar) + ogólna kontrola układu hamulcowego
-Olej wraz z wszystkimi filtrami (OEM)+ kontrola smoka
-Olej w skrzyni biegów Ravenol 75W-90
-Olej w układzie wspomagania Ravenol E-PSF
-Wymiana kompletnego sprzęgła wraz z kołem dwumasowym (LUK)
-czyszczenie przepustnicy oraz EGR
– dpf regularnie wypalany
– wyjście aux do cupholdera
– dodatkowe gniazda 12v w bagażniku, między siedzeniami w tunelu oraz schowku nad wyświetlaczem
Do zrobienia:
-wymiana rozrządu
– kontrola układu wtryskowego
– kontrola nadwozia pod kątem korozji (do tej pory nie zauważyłem nic oprócz nalotu na elementach zawieszenia)
– rozbudowa dogrzewacza Webasto do pełnego ogrzewania postojowego
– wymiana żarników przednich reflektorów zrobione
– wymiana listew zgarniajacych w drzwiach
– naprawa zarysowanych zderzaków przód/tył
-montaż lotki nad tylną szybą zrobione
-przyciemnienie tylnych lamp ala U.S spec
Z pewnością plany ulegną jeszcze zmianie i na pewno coś jeszcze dopisze
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zdjęcia:
Ostatnie modyfikacje:
Wymiana soczewek na bixenon. Operacja wymagała troszke inwencji twórczej i pomocy znajomego który ładnie wyciął adaptery pod nowe soczewy, dodatkowo wymienione żarniki na Hella 4300k D2S. Poniżej foto :
Efekt widoczny, jakość oświetlania drogi wg mnie- rewelacja :
Montaż nawigacji:
-orginalna winda
– tablet Samsung Galaxy Tab 3 7"
– sterowanie silnika nadprądowym wyłącznikiem silnika DC AVT1623
Dla chętnych wiecej informacji udziele przez PW
Foto :
Video:
https://drive.google.com/open?id=17grT5 ... -p6NgiKakK
https://drive.google.com/open?id=1Y6TLI ... oK31N-jUCb