Strona 1 z 2

Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 20 lut 2017, 19:57
przez doozer
Witam,

Zdecydowałem założyć temat jako szczęśliwy właściciel nie dawno zakupionej Mazdy 6 GG <jupi>.

20170228_085746.jpg


Mam na imię Olek, i od razu z góry przepraszam jeśli coś będzie napisane z błędami :) . Jeszcze uczę polskiego, bo mieszkam w Krakowie tylko od 2 lat. Przyjechałem z Kijowa.

Jestem forumistom na mazdaclub.ua, posiadałem M3 2.0 2008 IPM na Ukrainie.
W Polsce już miałem M3 2.0 Top Sport zakupiona od forumista bartoszolsk, ale potrzebowałem coś większego i więcej komfortowego w trasie. Szukałem idealnie LF polifta, ale podczas rozmowy z Andrzejem (Carpasja) o sprowadzeniu takiego usłyszałem, że w Rydze jest bardzo fajna L3 w sedanie. Sprawdziłem wszyscy szczegóły telefonicznie (na szczęście mówię po rosyjsku <oczko> ) i zdecydowałem jechać i brać :D . Trafiłem na piękny egzemplarz, trochę nie zadbany w środku, ale to zmienimy <faja> .

Autko ma 47 kkm na liczniku i ostatni odczyt 27kkm w ASO w Rydze 11.2011. Poprzedni właściciel mówi, że w rzeczywistości przebieg na 18 tysięcy więcej (wymiana tablicy rozdzielczej), ale stan naprawdę bardzo dobry. Ma fabryczny kolor – Velocity Red i czerwoną skórzaną tapicerkę robiona na zamówienie w ASO <oczy> .

20170211_141739.jpg


Bałem się problemów z olejem na L3, ale po przejechaniu 1100 km z Łotwy poziom oleju jest na tym samym miejscu <peace> (był zalany 5W40) .

DANE TECHNICZNE
– Marka/Model: Mazda 6
– Typ nadwozia: Sedan
– Kolor nadwozia: Velocity Red
– Rok produkcji: 2006 (polift)
– Pojemność silnika: 2261 cm3
– Skrzynia: Automatyczna
– Data kupna: 10.02.2017r
– Przebieg przy zakupie: 47000 (65000) km
– VIN: JMZGG123771666000

WYPOSAŻENIE:
– BOSE
– tempomat
– podgrzewane siedzenia
– czujniki zmierzchu i deszczu
– ori alu 17 cali + 15 zima (do wymiany)
– xenony + spryskiwacze
– automatyczna klima
.. inne standardowe

ZROBIONE
17.02.2017:
– wymiana filtra powietrza
– wymiana filtra kabinowego
– wymiana filtra oleju
– wymiana oleju (VALVOLINE SynPower FE 5W30)
– klocki tył (TRW)
– płyn hamulcowy
– płyn chłodniczy
– płyn wspomagania kierownicy
– naprawa wszystkich zacisków hamulcowych
– gumy stabilizatora

PLANOWANE
– Założenie LPG – Zrobione
– Wymiana oleju w skrzynie biegów
– Sprawdzenie zaworów w silniku
– Sprawdzenie kompresora klimatyzacji
– Naprawa ogrzewania tylnej szyby (teraz grzeje słabo)
– Zaślepki dachowe – Zrobione
– Przyciemnianie tylnych szyb
– Czyszczenie / dezynfekcja kanałów wentylacyjnych
– Czyszczenie chemiczne sufitu (niestety w samochodzie palili)
– Czyszczenie tapicerki skórzanej
– Polerowanie przedniej szyby (są rysy od wycieraczki) – Zrobione
– Konserwacja nadwozia
– Założenie XCarlinka
– Naprawa oświetlenia klimy (jedna żarówka nie działa)
– Naprawa drobiazgów karoserii
– Drugi kluczyk w ASO (mam tylko jeden)
– 17 cali zimowe opony

P.S. Lepszy zdjęcia zrobię po myjnie <co jest>

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 21 lut 2017, 10:33
przez AndrzejCarpasja
Na żywo prezentuje się zdecydowanie lepiej.Miałem ją kupić, ale czasu zabrakło żeby jechać. Niech się sprawuje jak należy.

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 21 lut 2017, 10:54
przez jpski
Noo, kurka wodna, piękna jest!!! <serduszka> ;P
Ten kolor jest boski, nie wspominając już o wnętrzu, no i automat – malina, też bym taką chciał...
Witamy kolejnego Mazdowicza, a autko niech jeździ bez awarii <spoko>

PostNapisane: 21 lut 2017, 13:10
przez Mr_Bartek
Bardzo ładna i to w rzadkim pakiecie Aero. <serduszka>

PostNapisane: 21 lut 2017, 13:32
przez Baxter
Obszycia foteli wymiatają <serduszka>, z resztą cała M daje radę.
Szerokości kolego!

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 21 lut 2017, 15:00
przez Danmazda
Śliczna.... Szerokości i bezawaryjności :)

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 21 lut 2017, 15:28
przez doozer
Panowie, dziękuję za bardzo ciepłe powitanie! Już nie mogę się doczekać kiedy założę letnie 17ki <oczy>. Bo na 15kach trochę brzydko wygląda <zawstydzony>

Zapisałem się wczoraj na instalacje LPG. Był zaproponowany następny zestaw (na maxa):
– Parownik AC R01 czerwony (na 250 koni)
– Wtryski Barracuda 130
– Sterownik STAG QBox Plus z OBD
– Zbiornik na 55l

Przeczytałem ze powinno wystarczyć wtrysków Barracuda 115. Jak zrozumiałem różnica jest w 5 KM na cylinder (45 vs 50). Wszyscy inne parametry są takie same...
Nie będzie gorzej z 130?

Kolejne pytanie ze zbiornikiem. Czy będzie równa podłoga z takim na 55l ?

Jeszcze kto ma sterownik z ODB może powiedzieć czy można kiedy samochód na gazie podłączyć ELMa i na przykład sprawdzić korekty?

I gdzie dostać klubowe ramki? Nie mogę znalezc odpowiedniego wątku...

PostNapisane: 21 lut 2017, 15:43
przez MariuszTG
Odnośnie ramek pod tablicę:
http://www.mazdaspeed.pl/sklep/gadzety- ... blice.html

Świetne autko :D

PostNapisane: 26 lut 2017, 18:31
przez KMBak
Fajna! Szerokości!

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 26 lut 2017, 20:20
przez Weelkoo
O, ciekawa wersja – ten rzadki jak na 6'tkę kolorek, te dodatki, ta tapicerka <spoko> na ładnym kole będzie robić robotę <ok> Do tego malutki przebieg, nic tylko pogratulować – niech służy :)

PostNapisane: 26 lut 2017, 21:56
przez Socyopatic
Bardzo fajne auto <spoko> dorzucić ciemne lampy na tył z mpsa i lepsze koło (pokaz te 17-tki) i będzie kosa <faja>

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 27 lut 2017, 00:14
przez Danmazda
Do tego pakietu to 18 cali i będzie <spoko>

PostNapisane: 27 lut 2017, 01:11
przez Mr_Bartek
Socyopatic napisał(a):dorzucić ciemne lampy na tył z mpsa

Czarne lampy do czerwonego nadwozia jak najbardziej. <spoko>

mazda6_fekete_hatso_lampa.jpg.pagespeed.ce.Ed5gKYA27a.jpg


mazda-6-mps-2006-20.jpg

(tak, wiem MPS ale czerwony)

PostNapisane: 28 lut 2017, 04:14
przez Mateo_RX
Piękna Mazda. A jak zobaczyłem te twoje fotele i kanape to kolana miękkie. Też takie chce !!! Pozostaje tylko teraz doprowadzić do takiego stanu jaki sobie wymarzyles i cieszyć się jazda ;) Powodzenia w realizacji planow i bezawaryjnosci.

PostNapisane: 28 lut 2017, 07:39
przez Koci@k
Piękna szóstka <spoko> Kolor rzadki w tym modelu, rzadki pakiet – no zdecydowanie na plus <serduszka> Fajnie, że zalożyłeś temat! Powodzenia w dalszych planach i bezawaryjności życzę :)

PostNapisane: 28 lut 2017, 10:20
przez Quattro
Całą radochę psuje mi tylko automat ;)

Ale tak to bomba, mam tylko nadzieję, że jakieś 18' wskoczą.

Ta tapicerka to OEM czy robiona?

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 28 lut 2017, 11:17
przez doozer
MariuszTG napisał(a):

Dzięki, zamówiłem ramki.

Socyopatic napisał(a):Bardzo fajne auto <spoko> dorzucić ciemne lampy na tył z mpsa i lepsze koło (pokaz te 17-tki) i będzie kosa <faja>

Masz w pierwszym postie <oczko> (są to fabrycznie felgi od 6-tki), ale fajnie <serduszka>

Danmazda napisał(a):Do tego pakietu to 18 cali i będzie <spoko>

Wiem ze od MPSa będzie lepiej, może na następny rok <ok>

Mr_Bartek napisał(a):

I jeszcze błotniki od MPSa <faja> Na teraz tez jeszcze sporo rzeczy do zrobienia/naprawy... raczej nie dam rady tego roku...

Quattro napisał(a):Całą radochę psuje mi tylko automat ;)

Ale tak to bomba, mam tylko nadzieję, że jakieś 18' wskoczą.

Ta tapicerka to OEM czy robiona?

No automata własnie i szukałem <rotfl>... nie lubię korków :)
Jak powiedział poprzedni właściciel, tapicerka robiona w ASO Mazdy na zamówienia...

PostNapisane: 28 lut 2017, 11:20
przez KMBak
Ilu biegowy jest ten automat?

Ta tapicerka naprawdę jest ciekawa... Że na zamówienie w ASO to rozumiem, ale ciekawe czy to była opcja Mazdy czy faktycznie szyli od zera...

Naprawdę wyjątkowy egzemplarz. <spoko>

Re: Mazda6 GG L3 '06 AT / Velocity Red

PostNapisane: 28 lut 2017, 11:25
przez xRafalx
Auto na prawdę śliczne! Dbaj! <serduszka>

PostNapisane: 28 lut 2017, 11:37
przez doozer
xRafalx napisał(a):

Obiecuję <oczko>

Dopisano 28 lut 2017, 11:45:

Zrobione w tym tygodnie.

1. Założyłem LPG:
– Parownik AC R01 czerwony (na 250 koni)
– Wtryski Barracuda 130
– Sterownik STAG 4 QBox Plus z OBD
– Zbiornik na 55l

Zostawiliśmy takie wtrysky (130tki) żeby procowali nie na maksymalnej wydajności (max jest 50 koni na cylinder). Sterownik z funkcja OBD jest ok, i naprawdę benzynowe korekty są prawie zero. ELMem można podłączyć się (w ten samy czas kiedy pracuje gazowy sterownik) ale pracuje trochę wolniej. W ogólnie nie czuję różnicy między LPG i benzyną.
Do zbiorniku wchodzi około 48 litrów. Coś do zrobienia z podłogą w bagażniku, czuję, ze pojadę do Castoramy :) .
Zobaczymy co będzie ze spalaniem... Na teraz zrobiłem korektę na +15% na komputerze pokładowym i monitoruję.

2. Dachowe zaślepki.

3. Polerowanie przedniej szyby. Obecnie jest jak nowa :D

4. Założyłem letnie kola. 15-tki na sprzedaż <nie>

Dopisano 28 lut 2017, 13:51:

KMBak napisał(a):Ilu biegowy jest ten automat?

Automat jest 5cio biegowy. Mam około 3100 obrotów na 140 km/h.