Mazda6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |
Nightfall napisał(a):Jak to mówią ile ludzi tyle gustów.
Najważniejsze że tobie się podoba i że wszystko co zostało zrobione idzie w dobra stronę.
Ps. Będę miał mniej roboty jak ja kupię
Widzę że mi nie odpuścisz Zbieraj kasę
Dla mnie bomba...
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Witam Mirku
Każda Dama lubi się przebierać. Do tego "szpilki", "mini", zrobione oko, tylko jedna kwestia ładnej we wszystkim ładnie. Szacun i podziw za ogrom pracy. Szczegóły na priv.
Pozrdawiam
Każda Dama lubi się przebierać. Do tego "szpilki", "mini", zrobione oko, tylko jedna kwestia ładnej we wszystkim ładnie. Szacun i podziw za ogrom pracy. Szczegóły na priv.
Pozrdawiam
Panie Mirku pytanie mam
Jak spisują się założone pod koniec 2018r. hamulce EBC? Warto zainwestować, czy może od razu lepiej zrobić swapa na heble z MPS-a? Co ile klocki do wymiany? Obecnie w 323F też mam tarcze wentylowane (Rotinger'y i o dziwo to chyba jedyne tarcze których w tym modelu nie krzywi ) i klocki (niezależnie jakiej marki) zmieniam co 20-25tys km (dynamiczna jazda do Niemiec i spowrotem robi swoje )
Pytam, bo kupiłem niedawno M6 GH 2.2 MZR-CD 180KM i czytam, że tutaj zdecydowanie Rotinger przy takich trasach nie daje rady.
Jak spisują się założone pod koniec 2018r. hamulce EBC? Warto zainwestować, czy może od razu lepiej zrobić swapa na heble z MPS-a? Co ile klocki do wymiany? Obecnie w 323F też mam tarcze wentylowane (Rotinger'y i o dziwo to chyba jedyne tarcze których w tym modelu nie krzywi ) i klocki (niezależnie jakiej marki) zmieniam co 20-25tys km (dynamiczna jazda do Niemiec i spowrotem robi swoje )
Pytam, bo kupiłem niedawno M6 GH 2.2 MZR-CD 180KM i czytam, że tutaj zdecydowanie Rotinger przy takich trasach nie daje rady.
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Panie Mirku, całkiem poważnie podbijam pytanie przedmówcy – Święta się skończyły, pora odejść od stołu i rzucić fachową radą Nam domorosłym wymieniaczom
Na marginesie dodam, że moje EBC kupione rok temu, z braku czasu zamiast od dawna pylić na tarczach kurzą się w garażu, ale nadchodzi ten moment, który rozpoznałem po strachu w oczach pieszych na pasach, że pora zmieniać..pytanie czy warto
Na marginesie dodam, że moje EBC kupione rok temu, z braku czasu zamiast od dawna pylić na tarczach kurzą się w garażu, ale nadchodzi ten moment, który rozpoznałem po strachu w oczach pieszych na pasach, że pora zmieniać..pytanie czy warto
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Piter5700 napisał(a):Panie Mirku pytanie mam
Jak spisują się założone pod koniec 2018r. hamulce EBC? Warto zainwestować, czy może od razu lepiej zrobić swapa na heble z MPS-a? Co ile klocki do wymiany?
Cześć ekipa. Z EBC w modelu GH jest podobnie jak z Rotingerem w opisanym przez Ciebie modelu 323F Po tym czasie uważam EBC za jedyny słuszny wybór (co prawda trochę kosztowny) chcąc pominąć swap z MPS-a. On też tani nie będzie chcąc zregenerować wszystkie 4 komplety i doliczyć trzeba tak samo koszt tarcz I klocków. Klocki przednie EBC YELLOW STUFF wytrzymały na przodzie 50kkm. Poza progiem niecały 1mm jaki wytworzyły na tarczy przez ten czas to tarcza ma idealną równą płaszczyznę. Teraz z powodu problemów w chwili obecnej z dostępem do klocków z importu na przód wleciały chwilowo textary ale oceniam ich skuteczność przy rozgrzanych hamulcach vs EBC o 1/3 słabiej ale i tak nie trzepie kierownicą ani pedałem hamulca tylko skuteczność jest słabsza. Jeśli chodzi o tyl to również EBC YELLOW STUFF mam już tam zrobione 60kkm I zużycie ich jest w 2/3.Do 80kkm powinny dociagnac W przeciwieństwie do przednich tarcz te z tyłu nie mają żadnego progu i płaszczyzna tarczy jest idealna bez żadnych rys. Na chwilę obecną oczekuję na realizację zamówienia (już ponad miesiąc) samych klocków tym razem ceramicznych na całe auto które EBC również zaleca do tych tarcz które są u mnie. Z chęcią je przetestuję i podzielę się z Wami opinią. Podsumowując EBC – jest wydatek ale jest też efekt skuteczności . Na pewno nie polecam tego zestawu ze względu na cenę temu kto robi krótkie miejskie odcinki i hamulce nie przekraczają temperatur 250-300°.Przy jazdach autostradowych te temperatury musimy pomnożyć x2.
Post bez zdjęcia, Pff
Wiele dobrych opinii o tej firmie słyszałem, nawet komuś ostatnio do nowej cx5 poleciłem, ale nie wiem czy zamontował w końcu. Ktoś mi mówił że głośne przy hamowaniu są, nie wie co miał na myśliMIRAS M6 napisał(a):EBC za jedyny słuszny wybór
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Przy delikatnym hamowaniu głośność jest przeciętna. Ale już przy mocniejszym dociśnięciu pedału hamulca słychać jak klocki szumią po tarczy. Ale o tym informuje producent że zestaw EBC Groove sport jest głośniejszy co przekłada się na jego wysoką skuteczność co skraca drogę hamowania i to się wszystko potwierdza. Mi akurat to nie przeszkadza bo wiem co przeszadlem z hamulcami w tym aucie a to co mam teraz to jest po prostu bajka.
Hamulce po kompletnej regeneracji. Tylne zaciski dostały wszystko nowe. Przednie wymienione tylko uszczelnienia i oring wewnętrzny na tłoczku. Do tego piaskowanie jarzm i zacisków i w końcu po 14 miesiącach przyszedł czas na zastosowanie lakieru Foliatec Neon green.
To cieszę się że podoba się Wam Teraz poczekajmy na hejterów koloru
...Hmm... chwile mnie nie było (ni może dłużej ) a tu taka przemiana... autko Top gratuluje, wyglada świetnie, szerokosci i pozdrawiam
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Dzięki Daniel za opinię. Nie będę ukrywał że poszedłem Twoim śladem. Twoja biała była dla mnie inspiracją Z tąd też dużo je łączy pomimo różnicy wersji nadwozia.
MIRAS M6 napisał(a):Dzięki Daniel za opinię. Nie będę ukrywał że poszedłem Twoim śladem. Twoja biała była dla mnie inspiracją Z tąd też dużo je łączy pomimo różnicy wersji nadwozia.
Powiem Ci szczerze, ze do dziś mi jej szkoda. Tylko jak pewnie pamiętasz, to była limuzyna (nie hatchback) i jak urodził mi się syn to musiałem/chciałem zmienić na coś większego (bagażnik). Pewnie gdybym miał kombi lub przynajmniej HB jeździłbym nią do dziś
Ktoś powie, ze mogłem zamienić na kombi, ano mogłem, ale zawsze byłaby to „ta druga”, wiec szukałem i błądziłem w między czasie doszła jeszcze córeczka i wpadł „pampersowoz” od Mazdy, ale ze ludzie się raczej nie zmieniają to znów mnie bierze na jakieś drobne dłubanie
Jeszcze raz gratuluje 6, śliczne autko, a w Twoim wydaniu lepsze niż fabryka. Będę śledził
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
- Od: 24 sie 2014, 23:10
- Posty: 497 (15/1)
- Skąd: Wiedeń
- Auto: Obecnie:Mazda3 BK Z6 '07 Sport Galaxy Grey by Daniel
Poprzednio:
Mazda6 Sport GH L5 '08 Cristal White Pearl by Daniel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości