Mazda6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 00:43

Po dłuższej nieobecności powracamy na łamy działu NM. Trochę się ostatnio na przełomie 2 miesięcy działo. Trochę kopiejek też z portfela poleciało i jeszcze trochę poleci żeby utrzymać auto w idealnym "makmarcowym" stanie. Ale przynajmniej auto odwdzięcza się tym samym – jeździ bezawaryjnie. Po długich problemach z heblami w końcu zapadła decyzja zakupu już chyba czegoś konkretnego i w skład wchodzi komplet przednich tarcz firmy EBC TURBO GROOVE wraz z klockami EBC YELLOW STUFF. Zrobiłem na tym zestawie obecnie 2,5kkm więc jest już dotarty i ułożony jak trzeba zgodnie z zaleceniami producenta. Przy okazji zdjętych kół przednich nadszedł czas i okazja na wymianę jakby nie patrzeć już 10-cio letnich żarników xenon. Tu wybór mógł być tylko jeden – OSRAM COOL BLUE INTENSE XENARC 6000K. Ta zmiana jak i hamulce przód uważam na bardzo duży plus co widać na zdjęciach poniżej gdzie po stronie pasażera jest już 6000K a po stronie kierowcy został dla porównania OEM 4300K. Dodatkowo poszedłem za ciosem i trafiła się okazjonalnie cała ramka wraz z mieszkiem lewarka z polifta (a miałem wymienić tylko dziurawy mieszek) i do tego żeby już odświeżyć wnętrze wleciała nowa gałka lewarka zmiany biegów.Do pełni szczęścia brakuje jeszcze pokręteł panelu klimatyzacji z polifta ale to tylko kwestia czasu. I w ten sposób wnętrze jest przygotowane pod stację multimedialną która pojawi się za chwilę w kolorze piano black. Więcej szczegółów nie zdradzam dopóki nie wejdzie już w moje ręce (powiem tylko tyle że jest z polskiej dystrybucji i jest to egzemplarz eksperymentalny składany konkretnie pod moje zamówienie z trochę innymi kryteriami niż przewiduje standart). Obecnie wysypały się tylne łożyska przy przebiegu 260kkm i już po jutrze zastąpimy je nowymi OEM piastami.Wisienką na torcie będą z tyłu również nowe tarcze EBC TURBO GROOVE wraz z klockami EBC YELLOW STUFF. W tej konfiguracji w końcu auto z pełnym bagażnikiem będzie hamowało na przyzwoitym poziomie bez żadnych wibracji i drgań na kierownicy <spoko> (problem hamulców będzie na bardzo długo zażegnany).
Załączniki
IMG-20181203-WA0018.jpg
IMG-20181203-WA0020.jpg
IMG-20181203-WA0022.jpg
IMG-20181203-WA0024.jpg
IMG-20181203-WA0026.jpg
IMG-20181203-WA0028.jpg
IMG-20181203-WA0033.jpg
IMG-20181203-WA0042.jpg
IMG-20181204-WA0003.jpg
IMG-20181204-WA0010.jpg
IMG-20181204-WA0012.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Beny » 26 gru 2018, 01:01

Dobrze działasz.
Powiedz mi jak sie jeździ na konfiguracji 19" i gleba i dlaczego opona 235/35 anie 225/45?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 02:04

Beny napisał(a):Dobrze działasz.
Powiedz mi jak sie jeździ na konfiguracji 19" i gleba i dlaczego opona 235/35 anie 225/45?

Ja nie mam gleby. Ona wychodzi samoistnie przy załadowanym bagażniku hahaha hahaha hahaha
Jeżeli chodzi o same 19" to zauważalne jest troszkę zamulenie startu ze świateł. Takie samo odczucie było w GY po zmianie 16" na 17" więc nie jest to złudzenie czy przypadek. Troszkę w trasie rośnie też zużycie paliwa ale nie drastycznie (0,5l/100km) .W mieście może być nawet troszkę więcej ale to jest mi trudno powiedzieć bo mam za mało takich przejazdów (głownie trasa). Więcej negatywów 19" nie dopatrzyłem się.Komfort pozostał na nie zmienionym poziomie. Nawet na Eibachu (bo miałem okazję pojechać marka219 autem odcinek 60km) i u niego też nie odczułem wielkiej utraty komfortu,jest troszkę twardziej ale wszystko z umiarem i wcale nie jest za twardo. Jedno z czym trzeba się liczyć to z wymianą łożysk przednich po jakimś czasie (jeżeli auto ma zbliżające się 200kkm) bo jest inne mniejsze ET felgi które wysuwa ją bardziej na zewnątrz. I właśnie to ma znaczący wpływ na zmianę obciążeń jakie wywiera koło na wypracowane łożysko w innym niż dotychczas miejscu bieżni ,bo bardziej zaczyna pracować łożysko na zewnętrznej krawędzi niż na pozostałej. Opony 225/45/19 nie mogą być bo będzie za wysoko i obcierka po nadkolu jest gwarantowana. 225/45 mamy przy 18" feldze w oryginale według katalogu dla wersji Sport. Więc rozmiar który zastosowaliśmy z markiem219 jest optymalny jak i do auta z Eibach tak i bez niego .Makmarc w GH miał 225/40/19 i to też pasuje nawet przy eibachu bez obcierki nadkoli ale 235/35 ma taką samą wysokość boku opony mierzonej od felgi do bieżnika bo jak wiadomo profil jest liczony procentowo z szerokości opony. Zapomniałem dodać że jestem też świeżo po wymianie skrzyni biegów (ale tu 19" nie ma nic z tym wspólnego) ponieważ wibracje całej jednostki napędowej jakie powodowała usterka 6 biegu była juz nie do wytrzymania. Możliwa zmiana z 5 na 6 była dopiero w końcowej fazie jazdy na tej skrzyni przy 180km/h bo najmniej trzepało silnikiem. Przy okazji wymiany skrzyni udało się zdiagnozować że 2M jak i sprzęgło są po niedawnej wymianie (przy 176kkm). Dopiero to ułożyło mi się teraz w logiczną całość dlaczego Niemiec sprzedał auto w takim stanie świeżo po wszystkich przeglądach i TUF. Bo wymienił 2M i kompletne sprzęgło na nowe a wibracje dalej pozostały i diagnoza padła na usterkę skrzyni biegów.Na tą naprawę już się nie zdecydował i dlatego mi udało się wejść w rozsądnej cenie w jej posiadanie. Zrobiłem 82kkm z tą usterką skrzyni aż do momentu gdzie było już tylko co trasę coraz gorzej. Na chwilę obecną udało mi się przywrócić "makmarcowy" stan auta bo ten jest o klasę wyżej niż salonowy <spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Socyopatic » 26 gru 2018, 10:36

Te żółte ebc to już w cholerę twarde muszą być ale też tarcze dałeś takie, że powinny ta charakterystykę klocków wytrzymać ;) "trochę" już utopiles $ przez dwa lata w tą slicznotke na tych modach <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez xRafalx » 26 gru 2018, 12:11

Daje tym EBC z 15 tys i tak je zajedziesz :) w GH trzeba inwestować w zaciski od MPS'a :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez UCASH » 26 gru 2018, 12:19

Tarcze fajnie zobaczymy po czasie co powiesz, z podobnych widziałem jeszcze DBA 4000 t3 cenowo nie zabijają ale brak opinii i osobiście nie znam nikogo kto by coś powiedział a następne raczej bym chciał te lub jeśli Twoje EBC się sprawdza :D ogólnie poszalales przez ten czas co Cię nie było.
Co do radia składają typowo pod Ciebie? Czy będziesz królikiem który to przetestuje i puszcza masowo jak wyjdzie?

Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 18 cze 2017, 20:26
Posty: 790 (14/12)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda6 GH 2.0

Postprzez marek219 » 26 gru 2018, 13:23

UCASH napisał(a): Co do radia składają typowo pod Ciebie? Czy będziesz królikiem który to przetestuje i puszcza masowo jak wyjdzie?

Drugi królik jest już w kolejce :D ja już swoją stacje oddałem, niestety stacja, która kupiłem okazała się beznadziejna i firma i jej standardy, a raczej ich brak jeszcze gorzej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 14:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 14:17

UCASH napisał(a): Co do radia składają typowo pod Ciebie?

Stacja jest doposażana według moich kryteriów jak stwierdziła firma w której składałem zamówienie dość wysoko ustawiona poprzeczka hahaha. Dlatego też czas oczekiwania jest dłuższy niż normalnie. Wstępnie jestem już przygotowany na jej osadzenie w odpowiednim miejscu bo zmieniłem twittery w przednich drzwiach (zmiana kolosalna nawet bym powiedział że przepaść) i do tego tylne drzwi otrzymały trójdrożne Magnaty 30 cm. Efekty już miał okazję odsłuchać marek219 a ja czekam na efekt końcowy który powinien nastąpić najdalej w połowie stycznia. Jak w dalszym ciągu będzie niedosyt audio to pozostanie mi jeszcze MMPro-Design z Lubartowa hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez macvas » 26 gru 2018, 18:54

MIRAS M6 napisał(a):Na chwilę obecną udało mi się przywrócić "makmarcowy" stan auta bo ten jest o klasę wyżej niż salonowy

Patrząc na to co wyprawiacie z Markiem przy GH śmiem twierdzić, że jeszcze trochę i to "Mirasowy" stan będzie wyznacznikiem miodności. <spoko>

MIRAS M6 napisał(a):Stacja jest doposażana według moich kryteriów jak stwierdziła firma w której składałem zamówienie dość wysoko ustawiona poprzeczka


Zapowiada się grubo. Poproszę na PW namiary na firmę – sam przymierzam się do ogarnięcia tematu stacji <uklon>
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez makmarc » 26 gru 2018, 19:40

A jak ma się sprawa multimediów?
makmarc
 

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 19:49

Połowa stycznia. Czekam na realizację zamówienia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Norreca » 26 gru 2018, 19:53

bardzo bobry wybór z EBC :) zakładałem właśnie u mnie polecam bo po ułożeniu hamuje świetnie :) pierwszy 1k km troszkę piszczały teraz już nic.
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 20:13

Norreca napisał(a):bardzo bobry wybór z EBC :) zakładałem właśnie u mnie polecam bo po ułożeniu hamuje świetnie :) pierwszy 1k km troszkę piszczały teraz już nic.

Wszystko się zgadza. Teraz po 2,5kkm jest brzytwa. Delikatne nacisk na pedał hamulca już da się odczuć na kołach. Decyzja zapadła właśnie na EBC bo mają bardzo wysokie noty co do wytrzymałości na wysokie temperatury wręcz im wyższa temperatura tym mocniej klocek gryzie tarczę czyli zupełne przeciwieństwo Rotingerów i tarcz OEM Mazda. Wymienimy się spostrzeżeniami za jakiś czas jak sobie radzą po 10kkm. Docierałeś swoje też według zaleceń producenta? Ja pierwszy raz spotykam tak obszerną i szczegółową instrukcję montażu i sposobu eksploatacji tych tarcz i klocków.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Beny » 26 gru 2018, 22:21

Powaznie nie masz eibachow?
Podrzucisz link do żarówki wstecznego,mocne sa?
Byłem u kumpla który ma trochę tych żarówek z alli, mial tylko 2szt na to mocowanie i kicha,sweci prawie tak jak seria.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MIRAS M6 » 26 gru 2018, 23:20

Beny napisał(a):Powaznie nie masz eibachow?
Podrzucisz link do żarówki wstecznego,mocne sa?

Poważnie jeszcze nie mam Eibacha. Kręci mnie bardziej zawias na pneumacie bo wtedy nie ma żadnych ograniczeń z wjazdem gdziekolwiek bo jednak zawsze na chwilę można się podnieść.<spoko> <spoko> <spoko> No i do tego bezcenny design jak gasisz silnik a auto opada prawie podłogą na glebę <spoko> <spoko> <spoko> a jak odpalasz to podnosi się na zaprogramowaną wysokość do jazdy.Może zanim do tego dojdzie to na chwilę wlecą Eibachy ale raczej nie na długo.
Co do żarówek to nie narzekam ale jak wiesz są po obydwu stronach i to robi całą robotę.Moje są dwukolorowe biało-czerwone a Ty raczej będziesz potrzebował tylko białą.
Linki do żarówek masz na PW.

Socyopatic napisał(a):Te żółte ebc to już w cholerę twarde muszą być ale też tarcze dałeś takie, że powinny ta charakterystykę klocków wytrzymać ;) "trochę" już utopiles $ przez dwa lata w tą slicznotke na tych modach <czarodziej>

Są typowo dopasowane pod moje jazdy – długie autostradowe dystanse z dużymi prędkościami.Myślałem jeszcze nad GREEN STUFF ale po 40 minutowej konsultacji z doradcą EBC BRAKE ostatecznie stanęło na YELLOW STUFF.W ASO Mazda Opole było dość sporo reklamacji na tarcze OEM i po założeniu EBC żadne z tych aut nie powróciło na reklamację. Dzięki za słowa uznania modyfikacji i tu masz rację -sporo jenów już poszło w to auto.Ale uważam że warto bo w przyszłości ona też zostaje u nas i raczej zastąpi GY żony, chyba że Vasat zdecyduje się przejąć GY na początek jako swoje pierwsze auto a jego wymarzony RX-8 będzie drugim jego autem.Tym sposobem wyjdzie że będziemy mieli w domu wszystkie generacje Mazdy6 hahaha <spoko> <spoko> <spoko> bo mi zostaje już tylko GL lub być może GM (nie mylić z General Motors) hahaha hahaha hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez xRafalx » 27 gru 2018, 12:44

A który to spec od audio kazał Ci wymienić głośniki z tyłu? Przecież z tyłu głośniki najczęściej się wywala by polepszyć jakość dźwięku :) Czekamy z niecierpliwością, na tą super dostosowaną do Twoich standardów stacje <jupi>
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez rafałmazda » 27 gru 2018, 19:29

dzieje się, nie ma laurów :D co prawda zdjęcia już jakiś czas temu chyba gdzieś widziałem <co?> <glupek2> <lol> czekam na dalszy rozwój :D
BTW. Jak Ty nią po zachodzie jeździsz, żeby przypadkiem Hans Ci jej nie podpierdzielił z zazdrości, bo jak pokaże dowód zakupu to będziesz miał ciężko udowodnić, że jest Twoja, mimo umowy kupna-sprzedaży hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez MIRAS M6 » 27 gru 2018, 23:00

xRafalx napisał(a):A który to spec od audio kazał Ci wymienić głośniki z tyłu? Przecież z tyłu głośniki najczęściej się wywala by polepszyć jakość dźwięku :) Czekamy z niecierpliwością, na tą super dostosowaną do Twoich standardów stacje <jupi>

M6 Kombi jest za dużą budą żeby z niej wywalać Rafał . Tu jak już to trzeba jeszcze dołożyć coś sensownego. M3 to niespełna 2/3 przestrzeni wewnątrz vs M6 Kombi. Tym specem jestem ja sam. Jako wzór wziąłem słynną czerwoną M3 MPS z Pro Design z Lubartowa która trochę pucharów nazbierała za najlepsze audio(nie tylko na zlotowych car-audio ale też i na targach w DE) . Tam też była podmianka tyłu i dokładka tweeterów. Tego co oni osiągnęli w niej to ja bez wizyty u nich nie osiągnę nawet z tą stacją. To zupełnie inna półka car-audio. Jedynie co-to będę miał dobry kombajn do napędzenia w przyszłości prawdziwego 5.1.
rafałmazda napisał(a):dzieje się, nie ma laurów :D co prawda zdjęcia już jakiś czas temu chyba gdzieś widziałem <co?> <glupek2> <lol> czekam na dalszy rozwój :D
BTW. Jak Ty nią po zachodzie jeździsz, żeby przypadkiem Hans Ci jej nie podpierdzielił z zazdrości, bo jak pokaże dowód zakupu to będziesz miał ciężko udowodnić, że jest Twoja, mimo umowy kupna-sprzedaży hahaha

To prawda. Pomimo wieku jaki już ma to trzyma się całkiem nieźle i nie jeden Niemiec obcina na na nią jak komornik na szafę. Czysty przypadek jakieś 2 miesiące temu na parkingu pod centrum handlowym w DE.Wracam z zakupów i widzę dwóch niemiaszków obstawiło mnie z boku i z niedowierzaniem jeden tłumaczy drugiemu że jest to niemożliwe żeby to było auto z PL. Przystanąłem 2 auta wcześniej i udaję że grzebię w telefonie i słucham ich wymiany zdań. W końcu dostrzegli ramki klubowe i to rozwiało trochę ich wątpliwości. W końcu podchodzę do auta, wrzucam zakupy do bagaja a ich miny są bezcenne w tym momencie hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Norreca » 28 gru 2018, 00:00

MIRAS M6 napisał(a):Docierałeś swoje też według zaleceń producenta? Ja pierwszy raz spotykam tak obszerną i szczegółową instrukcję montażu i sposobu eksploatacji tych tarcz i klocków.


ja normalnie używałem bez gwałtownych hamowań.
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez MIRAS M6 » 30 kwi 2019, 21:29

18 stycznia 2015
Załączniki
DSC_4195.jpg
DSC_3202.JPG
30 kwietnia 2019 znowu razem
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy