Mazda6 GH 2.5 170KM L5-VE '08 TOP NAVI by dejwid92
Gratuluję wyboru modelu, jednostki napędowej i samego posiadania tej Mazdy. Szerokości, przyczepności i bezawaryjności. No i mam nadzieję do zobaczenia na spociaku
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Pierwsze 3 tygodnie za mną, 1000km na razie bez problemów!
Mocy jeszcze mi nie brakuje, a komfortu mam aż za dużo
Jedynie byłem zmuszony na mrozie czyścić przepustnicę, bo obroty na LPG już tak falowały, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania silnik gasł. Okazało się, że przepustnica była zapchana już maksymalnie. Wyczyszczone, zmontowane i chodzi jak z fabryki.
Dalsze plany? Moduł komfortu kierunkowskazów już czeka na montaż, w tym tygodniu zawita moduł świateł – tak aby OFF było OFF, a AUTO było AUTO. Końcówki wydechów i regulacja luzów zaworowych, ale to raczej dopiero w lutym.
Dzisiaj z racji tego, że temperatura delikatnie wzrosła, szybkie mycie na bezdotyku, bo na dwa wiadra jeszcze za zimno. Potem tylko qd od Funky Witch – BOTOX i oto efekty:
Mocy jeszcze mi nie brakuje, a komfortu mam aż za dużo
Jedynie byłem zmuszony na mrozie czyścić przepustnicę, bo obroty na LPG już tak falowały, że przy dojeżdżaniu do skrzyżowania silnik gasł. Okazało się, że przepustnica była zapchana już maksymalnie. Wyczyszczone, zmontowane i chodzi jak z fabryki.
Dalsze plany? Moduł komfortu kierunkowskazów już czeka na montaż, w tym tygodniu zawita moduł świateł – tak aby OFF było OFF, a AUTO było AUTO. Końcówki wydechów i regulacja luzów zaworowych, ale to raczej dopiero w lutym.
Dzisiaj z racji tego, że temperatura delikatnie wzrosła, szybkie mycie na bezdotyku, bo na dwa wiadra jeszcze za zimno. Potem tylko qd od Funky Witch – BOTOX i oto efekty:
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Witam, ja po 7 latach również przesiadłem się z Hondy (tyle że wersja EJ9) na Mazdę 6.
Szkoda, że w pierwszej generacji, polowałem na taką jak Ty tyle że w wersji kombi, ale zabrakło środków na coś konkretnego, niebitego, dobrze wyposażonego itp
Wstęp na niezłym poziomie, przyjemnie się czytało, auto również niczego sobie.
Będę śledził wątek!
Szkoda, że w pierwszej generacji, polowałem na taką jak Ty tyle że w wersji kombi, ale zabrakło środków na coś konkretnego, niebitego, dobrze wyposażonego itp
Wstęp na niezłym poziomie, przyjemnie się czytało, auto również niczego sobie.
Będę śledził wątek!
- Od: 3 mar 2013, 01:33
- Posty: 169
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 GY 147KM
Planuję oddać auto do Tadziola żeby zajął się tym profesjonalnie, jak się czegoś dowiem od niego to dam znać. Z tego co czytałem pasują z mondeo mk3.
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Dzisiaj pierwsze "mody". Zmiana modułu świateł z "wersji skandynawskiej" na taki który steruje światłami w oparciu o czujnik zmierzchu. Pierwszy krok do DRL zrobiony. Pomysł na DRL już jest kwestia dogadania szczegółów i będziemy montować.
Po zmianie modułu w pozycji OFF oświetlenie jest wyłączone, w pozycji AUTO oświetleniem steruje czujnik zmierzchu. Pozostałe tryby pracy oświetlenia pozostają bez zmian. Roboty jest na 5 minut wliczając zejście do auta i powrót do domu.
Jak już pisałem mam opcję świateł AUTO więc zmieniałem moduł GS1G 67890A na GS1E 67890A.
Zamieszczam krótki fotoporadnik dla potomnych.
Wyciągamy schowek i patrzymy gdzie wskazuje strzałka.
Znajdujemy nakrętkę, klucz 10 i lecimy.
Mocowanie odkręcone, moduł wyciągamy dołem.
Odpinamy wtyczkę, zmiana modułu, montaż w odwrotnej kolejności.
Dziękuję za uwagę
Po zmianie modułu w pozycji OFF oświetlenie jest wyłączone, w pozycji AUTO oświetleniem steruje czujnik zmierzchu. Pozostałe tryby pracy oświetlenia pozostają bez zmian. Roboty jest na 5 minut wliczając zejście do auta i powrót do domu.
Jak już pisałem mam opcję świateł AUTO więc zmieniałem moduł GS1G 67890A na GS1E 67890A.
Zamieszczam krótki fotoporadnik dla potomnych.
Wyciągamy schowek i patrzymy gdzie wskazuje strzałka.
Znajdujemy nakrętkę, klucz 10 i lecimy.
Mocowanie odkręcone, moduł wyciągamy dołem.
Odpinamy wtyczkę, zmiana modułu, montaż w odwrotnej kolejności.
Dziękuję za uwagę
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Odwiedził mnie dzisiaj mój chiński przyjaciel. Przywiózł detale, ale moim zdaniem dodają sporo uroku oraz z okazji pięknej pogody od rana relaks na myjni Wiadomo bez fotek się nie liczy.
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
A czemuś to nie wysłał zdjęcia na konkurs
Też miałem zabierać się za wymianę modułu ale zawsze coś wypadało bardziej priorytetowego finansowo, może kiedyś się za to wezmę – fotorelacja na plus, stawiam wirtualne
Osłonki fajnie się prezentują
Też miałem zabierać się za wymianę modułu ale zawsze coś wypadało bardziej priorytetowego finansowo, może kiedyś się za to wezmę – fotorelacja na plus, stawiam wirtualne
Osłonki fajnie się prezentują
Chciałem bardzo, ale nie zdążyłem ogarnąć furki i zrobić zdjęć przed upływem terminu, myślałem, że uda mi się w niedziele niestety pogoda mnie zweryfikowała :<
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
W poniedziałek przyjechały kurierem końcówki, dzisiaj montaż w firmie kainer.pl z Rudy Śląskiej – polecam firmę, fachowa obsługa, czasowo super no i w przystępnej cenie.
Stare końcówki zostały odcięte, miejsce spawania oczyszczone, zaspawane nowe końcówki, zabezpieczone oraz pomalowane farbą żaroodporną do 600*C.
Stare końcówki zostały odcięte, miejsce spawania oczyszczone, zaspawane nowe końcówki, zabezpieczone oraz pomalowane farbą żaroodporną do 600*C.
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Końcówki robią robotę – wygląda to mega fajnie...
Teraz, jak powiedziałeś "A" to musisz powiedzieć "B" czyli obowiązkowo lip na klapę no i Eibach'y...
Teraz, jak powiedziałeś "A" to musisz powiedzieć "B" czyli obowiązkowo lip na klapę no i Eibach'y...
Dźwięk bez zmian, tylko aspekt wizualny.
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Chwilkę mnie tu nie było, a coś tam się działo u mnie więc czas na mała aktualizację.
W maju była szybka wymiana oleju i filtra. Pokonywanie kilometrów w tym aucie to czysta przyjemność więc i olej trzeba często zmieniać.
Macie jakieś sprawdzone nasadki do odkręcania obudowy filtra oleju?
Nowy olej i od razu czuć różnicę, Mazda dużo lepiej odpala, ciszej pracuje, lepiej się wkręca, równiutko pracuje albo to wszystko placebo
Na przeglądzie klimatyzacji okazało się, że chłodnica jest do wymiany, a na trasie do Płocka tarcza hamulcowa z tyłu zaczęła się grzać.
Wymienione już są klocki (TEXTAR 2404501) i tarcze (BREMBO 08.A112.11) z tyłu, wszystko przesmarowane i przeczyszczone.
Wymiana chłodnicy poszła chłopakom w serwisie nadzwyczaj sprawnie, bałem się mocno o spasowanie zderzaka po wymianie, ale okazało się, że nie ściągali go wcale! Jakoś inaczej udało się wyciągnąć chłodnicę klimatyzacji i aktualnie mam spokój i działającą klimę
Chłodnica klimatyzacji jaką zakupiłem to polecany przez Pana z warsztatu zamiennik marki NRF dokładny model to NRF 35949.
Hamulce pracują super w najbliższej przyszłości biorę się za czyszczenie przednich zacisków.
Na urlopie korzystając z dnia wolnego wziąłem się w końcu za lakier, porządne mycie i cały proces przed odświeżaniem lakieru, a następnie na rotacji Menzerna 3w1 OneStep średni pad czerwony NATa i tylko trzy przejazdy, na koniec oczywiście wymyte IPĄ, a efekt widać na zdjęciu, moim zdaniem już jest o niebo lepiej. Niestety udało mi się zrobić tylko dach i maskę, bo przegoniła mnie pogoda... Z drugiej strony jak będę się zabierał jeszcze raz do polerowania to zrobię więcej przejazdów i będzie igła Można powiedzieć, że to było takie podejście testowe tej pasty na tym lakierze.
W maju była szybka wymiana oleju i filtra. Pokonywanie kilometrów w tym aucie to czysta przyjemność więc i olej trzeba często zmieniać.
Macie jakieś sprawdzone nasadki do odkręcania obudowy filtra oleju?
Nowy olej i od razu czuć różnicę, Mazda dużo lepiej odpala, ciszej pracuje, lepiej się wkręca, równiutko pracuje albo to wszystko placebo
Na przeglądzie klimatyzacji okazało się, że chłodnica jest do wymiany, a na trasie do Płocka tarcza hamulcowa z tyłu zaczęła się grzać.
Wymienione już są klocki (TEXTAR 2404501) i tarcze (BREMBO 08.A112.11) z tyłu, wszystko przesmarowane i przeczyszczone.
Wymiana chłodnicy poszła chłopakom w serwisie nadzwyczaj sprawnie, bałem się mocno o spasowanie zderzaka po wymianie, ale okazało się, że nie ściągali go wcale! Jakoś inaczej udało się wyciągnąć chłodnicę klimatyzacji i aktualnie mam spokój i działającą klimę
Chłodnica klimatyzacji jaką zakupiłem to polecany przez Pana z warsztatu zamiennik marki NRF dokładny model to NRF 35949.
Hamulce pracują super w najbliższej przyszłości biorę się za czyszczenie przednich zacisków.
Na urlopie korzystając z dnia wolnego wziąłem się w końcu za lakier, porządne mycie i cały proces przed odświeżaniem lakieru, a następnie na rotacji Menzerna 3w1 OneStep średni pad czerwony NATa i tylko trzy przejazdy, na koniec oczywiście wymyte IPĄ, a efekt widać na zdjęciu, moim zdaniem już jest o niebo lepiej. Niestety udało mi się zrobić tylko dach i maskę, bo przegoniła mnie pogoda... Z drugiej strony jak będę się zabierał jeszcze raz do polerowania to zrobię więcej przejazdów i będzie igła Można powiedzieć, że to było takie podejście testowe tej pasty na tym lakierze.
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
słuszny wybór jeśli chodzi o silnik bezawaryjności i do zobaczenia na drodze
- Od: 13 mar 2012, 15:40
- Posty: 663 (0/9)
- Skąd: Strzelce Opolskie
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości