Mazda6 GH 2.5 170KM L5-VE '08 TOP NAVI by dejwid92

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez dejwid92 » 10 sty 2017, 01:17

Witam serdecznie! :)

Chciałbym przedstawić wszystkim mój nowy nabytek, a jest to Mazda6 GH L5 2.5 170KM LPG w nadwoziu Hatchback i wersji wyposażenia TOP.

Na początek kilka zdań o mnie i mojej krótkiej historii.
Jestem Dawid, ale osobiście wolę Dejwid, mieszkam na Śląsku, Górnym Śląsku, a konkretnie w Gliwicach. Poza pracą w branży motoryzacyjnej, która zajmuje 8h z mojej doby dziennie to od czerwca 2016 roku interesuję się autodetailingiem, często gęsto spotykam się ze znajomymi i rodziną, a także lubię jeździć na snowboardzie, jednak z racji specyfiki tego sportu uprawiam go tylko zimą. W miarę możliwości podróżuję i zwiedzam.
Od czterech lat jestem użytkownikiem Hondy Civic VIgen '96 1.4i 90KM 5-cio drzwiowej. Mieliśmy w swojej przeszłości lepsze i gorsze dni jak w starym dobrym małżeństwie. Były wzloty i upadki, a nawet jeden "wypadek". W ciągu tych 4 lat moja wiedza o samochodach marki Honda z poziomu laika wzrosła do prawie eksperta, głównie za sprawą ogromnego forum CKPL, nie ma tematu którego bym nie przeczytał na tym forum, szczególnie jeżeli chodzi o mój konkretny model. Równolegle narodziła się we mnie miłość do japońskiej motoryzacji. Od dawna planowałem przesiadkę na coś lepszego, marzyła mi się Honda Accord VII generacji, ale po długich i nieowocnych poszukiwaniach stwierdziłem, że trzeba poszerzyć swoje horyzonty.

Oto jestem na forum Klubu MazdaSpeed! Miesiąc mocnych poszukiwań, czytania forum, nauki o modelu, wersjach wyposażenia itd... Wytypowałem kilka sztuk, według zasady – kompromis zawsze pozostawia niedosyt, które mogłyby mnie zaspokoić.
08 stycznia 2017 roku wybrałem się pełny nadziei oglądać pierwszą wybraną Mazdę, niestety rzeczywistość szybko zweryfikowała ogłoszenie z internetu. Prawa strona szpachla, cała reszta podwójny lakier, wszystkie elementy odkręcane poza drzwiami. Rdza szalała na podłużnicach pod maską. Z plusów to wersja Dynamic która na żywo robi ogromne wrażenie no i dobra instalacja gazowa była założona. Pierwsza bitwa przegrana, ale nie poddajemy się. Jedziemy dalej!
"Panie Niemiec płakał jak odjeżdżałem" – tak mniej więcej wyglądało i ogłoszenie i stan pojazdu wizualny. Niestety, znowu, okazuje się, że Niemiec płakał, ale ze szczęścia. Silnik rozgrzany zaczął dziwnie głośno i nierówno pracować, wydech do wymiany, łyse opony i do tego letnie, zimówek brak. Komisant nie chciał się targować nawet o 200 złotych, więc musiałem ruszyć dalej. 2:0
Witamy w Tomaszowie Mazowieckim, na myśl przyszedł mi od razu Ford Transit którego razem z Tatą kupiliśmy w tej miejscowości 6 lat temu. To piękne miasto już raz przyniosło nam szczęście.
Między blokami na parkingu stoi granatowa rakieta. Pierwszy w ruch idzie miernik, lakier OK, ale okropnie zaniedbany, szczotki myjni automatycznych go nie oszczędzały. Pierwsze spojrzenie do wnętrza i szok, niedowierzanie, prawie odruch wymiotny. Tak zaśmieconego i zagraconego auta dawno nie widziałem. Śmieci, papierki, paragony, butelki, ciuchy, fotelik dziecięcy i mnóstwo, ale dosłownie mnóstwo zabawek rocznego synka właściciela, bagażnik pełny alkoholu i prezentów oraz dla odmiany zabawek. Wsiadam, przekręcam kluczyk, jazda próbna, dokładnie przyglądam się wszystkiemu pod maską, szybka negocjacja ceny i kupione!

Jest, jest, jest! Mamy to! 3x TAK!

Faktura, dowody, komplet dokumentów, kluczyki i już chciałem odjeżdżać, ale przecież trzeba jeszcze ten majdan ogarnąć. Przerzucenie tego wszystkiego do drugiego auta zajęło nam spokojnie 30 minut, a robiliśmy to w 4 osoby.

Mazda 6 GH 2008 2.5l 170KM 16v DOHC LPG
5-cio drzwiowy Hatchback w kolorze Stormy Blue (code: 35J) wyposażenie TOP czyli:
– skórzane, podgrzewane i elektryczne fotele (pamięć 3 ustawień fotela kierowcy)
– oryginalna nawigacja z Polską mapą
– komputer pokładowy
– reflektory ksenonowe z systemem doświetlania zakrętów – AFS
– system nagłośnienia BOSE SOUND – 8 głośników, zmieniarka na 6 płyt CD
– zegary z wersji Dynamic (niebieskie podświetlenie, białe wskazówki)
– dwustrefowa i automatyczna klimatyzacja
– wielofunkcyjna i skórzana kierownica
– elektrycznie składane i regulowane lusterka boczne,
– elektryczne wszystkie szyby boczne
– fotochromatyczne lusterko wsteczne
– czujniki parkowania przód i tył
– czujniki zmierzchu i deszczu
– czujniki ciśnienia powietrza w oponach
– światła przeciwmgłowe
– system Bluetooth
– tempomat
– podłokietniki
– całe mnóstwo systemów bezpieczeństwa i komfortu ABS, DSC, AAA, BBB, CCC itd...
– przyciemnione tylne szyby

Ponadto Madzia posiada zamontowaną 12 grudnia 2013 instalację gazową STAG 4, butla w miejscu wzmacniacza BOSE 55L, reduktor Zavoli ZETA S do 250KM, wtryski HANA, która aktualnie sprawuje się bez najmniejszych problemów. Filtry wymienione 11.10.2016r.


Modyfikacje:
– wymiana modułu świateł z "wersji skandynawskiej" – zrobione;
– montaż zaślepek ozdobnych z aliexpress – zrobione;
– większe końcówki wydechu – Buzzer ZZ102X fi100 – zrobione;
– montaż modułu komfortu kierunkowskazów – oczekuje na montaż;
– montaż modułu automatycznego domykania szyb – oczekuje na montaż;
– montaż modułu składanych lusterek z pilota – oczekuje na montaż;
– światła do jazdy dziennej – oczekują na montaż;
– Eibach Pro-Kit;
– rozpórka przednia górna;
– lotka na klapę bagażnika z wersji Dynamic;
– atrapa przednia z wersji Dynamic;

Roboty wykonane:
– wymiana świec zapłonowych – NGK ITLR5A-13G – 13.01.2017r. – 176550km
– wymiana filtra kabinowego – 13.01.2017r. – 176550km
– czyszczenie przepustnicy i przepływomierza – 28.01.2017r. – 177550km
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów ELRING + sprawdzenie luzów zaworowych (dzięki Tadziol!) – 04.04.2017r. – 182250 km;
– wymiana oleju silnikowego i filtra – Penrite HPR 5W40 + MANN HU 711/2 – 10.05.2017r. – 185600 km;
– wymiana wycieraczek przód i tył hybrydowe DENSO – 15.05.2017r. – 185900 km;
– wymiana klocków (TEXTAR 2404501) i tarcz hamulcowych tylnych (BREMBO 08.A112.11) – 26.05.2017r. – 186100 km;
– wymiana chłodnicy klimatyzacji (NRF 35949), próba szczelności, uzupełnienie czynnika w układzie, ozonowanie – 30.05.2017r. – 186300 km;
– wymiana filtrów gazu fazy ciekłej i lotnej, wymiana wlewu gazu – 06.06.2017r. – 186830 km;

LINK do mojego pojazdu na motonotes.pl
LINK do mojej karty pojazdu na motostat.pl

Galeria:
Zdjęcia z aukcji oraz w dniu zakupu – 08.01.2017r.
Mazda 6 GH (5).jpg
Mazda 6 GH (2).jpg
Mazda 6 GH (1).jpg
Mazda 6 GH (7).jpg

W towarzystwie starszej kuzynki:
Mazda 6 GH (3).jpg
Mazda 6 GH (6).jpg
Mazda 6 GH (4).jpg
ISlVHzb.jpg
zyCnIZM.jpg
Ostatnio edytowano 21 cze 2017, 06:47 przez dejwid92, łącznie edytowano 12 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez Bartg » 10 sty 2017, 10:25

Witamy w dziale Nasze Mazdy :) Prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS (opis w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089).
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7773 (20/115)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 98'

Postprzez wumpscut » 10 sty 2017, 11:16

Ładna :) Stormy Blue?

Coś mała ta butla LPG. I chyba w miejscu subwoofera a nie wzmacniacza ;) Zadowolenia z jazdy!

EDIT: Umknęło mi, napisałeś jaki to kolor, pardon ;) To mamy taki sam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 626 (3/15)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez dejwid92 » 10 sty 2017, 11:33

No właśnie nie byłem pewny czy to jest subwoofer czy wzmacniacz, ale tak butla zastępuje jego miejsce no i faktycznie jest mała, bo wchodzi 75L, ja tego nie montowałem więc się nie wypowiem dlaczego tak a nie inaczej.

Stormy Blue chociaż w moim wypadku to aktualnie nazywa się Cracked Blue, bo jest taki porysowany :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez jpski » 10 sty 2017, 11:34

A żesz Ty, kolejna GH i to jeszcze w 2,5-literka :>
Witamy kolejnego posiadacza GH, życzę bezawaryjności i zazdroszczę "serduszka", nie wspomnę też o pięknym kolorku :P <jupi>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 12:59
Posty: 932 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
Avensis T27 '11 2.0 152KM 7AT
-Mazda 2DY 1.6
Było:
6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez wumpscut » 10 sty 2017, 11:58

Wzmacniacz znajdziesz pod fotelem pasażera :)

Mój lakier też nie jest w dobrej kondycji, ale mimo to cieszy oko jak jest czysty :) Będę obserwował wątek :)

Jakie będą felgi na lato?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 626 (3/15)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez jachu36 » 10 sty 2017, 13:07

Ładna sztuka. Szerokości i bezawaryjnej jazdy życzę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 13:59
Posty: 595 (1/12)
Skąd: ZBI
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez Mateo_RX » 11 sty 2017, 10:20

Na prawdę ładna sztuka :) Na twoim miejscu te wydechy bym zostawił i większych nie montował. Ale jak kto lubi.
Życzę bezawaryjności i przyjemnych jazd :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Lubuskiej
 
Od: 6 cze 2016, 19:45
Posty: 647 (12/21)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda RX-8 1.3 HP ''Szara Osa''

Postprzez zelka » 11 sty 2017, 12:26

Fajnie, że udało Ci się w końcu dorwać tą wymarzoną. <spoko> Tę nalypkę z prawej strony wywal czym prędzej.
Pomimo auta na chodzie widzę, że nie świeci się kontrolka o braku czujników, więc w obecnych kołach są założone? Co najważniejsze życzę przyjemności z jazdy, bezawaryjności i szerokości na drodze! <faja>

mateusz_kd napisał(a):Na twoim miejscu te wydechy bym zostawił i większych nie montował

Wydech zostanie tylko końcówki wylecą jak pisze Dejwid. Te oryginalne to naprawdę tragedia, bo ta nakładka jest naprawdę ciulowa. W środku idzie zwykła rura, która i tak pordzewieje i wygląda to kiepsko.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez dejwid92 » 11 sty 2017, 15:41

Dzięki za pierwsze komentarze :)

Felgi chciałbym najbardziej z wersji Dynamic 18" ale zobaczymy co wyjdzie w praniu.
Końcówki wylatują bezapelacyjnie, tak jak pisze Zelka, obecne są tragiczne.

Muszę poczekać na trochę lepszą pogodę wtedy pełne mycie detailingowe, dokładna inspekcja lakieru, nalepka też wyleci.
Tak są założone w obecnych kołach czujniki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez jachu36 » 11 sty 2017, 15:57

Końcówki obowiązkowo,bo oryginalne to tragedia ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 13:59
Posty: 595 (1/12)
Skąd: ZBI
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez dejwid92 » 11 sty 2017, 23:06

Końcówki mam prawie wybrane, potrzebuję jeszcze drugiej opinii – Waszej.
http://www.tlumikisportowe.com/155,koncowka-zz102x.html

Czy te końcówki spowodują zmianę dźwięku wydechu, będzie głośniejszy albo bardziej basowy? Uciążliwy w czasie jazdy?
Chciałbym zachować wysoki komfort podróżowania i niekoniecznie interesuje mnie ryk za samochodem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez Danmazda » 11 sty 2017, 23:15

Głośniej nie będzie, śmiało zakładaj :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6264 (52/238)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Weelkoo » 11 sty 2017, 23:50

o, kolejny TOP ;) ładny kolorek, niech służy <spoko> Ale z końcówkami to się powtórzę – dopytaj w ASO czy mają jeszcze tłumiki Sebringa prawe pod HB z nierdzewki, kosztowały ostatnio śmiesznie mało (nawet poniżej 300 PLN sztuka) a tłumiki przy takim przebiegu / wieku na pewno są już co najwyżej w średnim stanie. Jak są dostępne to IMO zakup końcówek po 150 PLN mija się z celem. Jak się jednak uprzesz na końcówki to te IMO wyglądają słabo po montażu – końcówka z nierdzewki jest krótka i widać wyraźnie na samochodzie przejście z 100mm na cieniutką rurę standardowego tłumika. Jak chcesz duże to prędzej takie jak ma makmarc u siebie, owale Buzzera 120x80, ładniej wypełniają wycięcia i wówczas łączenie z rurą jest zdecydowanie mniej widoczne – to są te chyba:

http://allegro.pl/sportowe-koncowki-tlu ... ule_id=201

zerknij w jego wątku, są tam okrągłe fi 100 a potem właśnie te owale.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1091 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Audi A6 C7

Postprzez Mateo_RX » 12 sty 2017, 00:23

Same końcówki w sumie nic Ci nie dadzą po za wyglądem. Więc jeżeli chcesz zachować komfort jazdy to śmiało możesz zmieniać :P
Napisałeś, że chcesz większe końcówki :P Pomyślałem, że chcesz większe czyli dłuższe, że mają wystawać. Dlatego napisałem, że nie. Nie podoba mi się to kompletnie jak końcówki wystają dość sporo za zderzak.

Jeżeli chciałbyś natomiast zmienić dźwięk i mieć basowy pomruk to wtedy musiałbyś wymienić tzw puchę czyli pierwszy tłumik.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Lubuskiej
 
Od: 6 cze 2016, 19:45
Posty: 647 (12/21)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda RX-8 1.3 HP ''Szara Osa''

Postprzez dejwid92 » 12 sty 2017, 01:53

Prawy tłumik Sebringa ok zapytam u siebie w ASO, a co z lewym? :)
Na internetach zauważyłem, że jest dostępny prawy za 490zł

Jeżeli chodzi o same końcówki to już tłumaczę o co mi chodzi:
1.JPG


Na zdjęciu powyżej widać wyraźnie, że otwór na rurę wydechową ma kształt półokręgu.
Jeżeli zamontujemy koncówki owalne, patrz foto poniżej, widać wyraźnie różnicę odległości końcówki od zderzaka. W miejscach zaznaczonych na zielono końcówka jest bardzo blisko zderzaka, natomiast przy niebieskiej strzałce obserwujemy, że przewa jest spora. Ta niesymetryczność IMO wygląda nieestetycznie, po prostu brzydko. Dużo bardziej podoba mi się ładnie dopasowana i równo wypełniona przestrzeń.

IMG_2058.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez Weelkoo » 12 sty 2017, 02:20

dejwid92 napisał(a):Prawy tłumik Sebringa ok zapytam u siebie w ASO, a co z lewym?


kupujesz dwa prawe, jeden montujesz na prawej stronie, w drugim przerabiasz rurę łączącą go z resztą układu wydechowego i montujesz na lewej stronie (mocowanie pasuje i nie trzeba go przerabiać) – dlatego nie kosztują 1700 PLN za sztukę a 300 (a nawet mniej, ostatnio jak brałem znajomemu to z rabatem na kartę VIP wychodziło coś 275 PLN) bo zostały im tylko prawe i systematycznie obniżają cenę do momentu wyprzedania pozostałości ;) Jest minimalna różnica w ścięciu końcówek ale niezauważalna praktycznie – ja swoje montowałem w Katowicach u Gawrońskich. Do tego stare tłumiki możesz odsprzedać – moje znalazły kupca w kilka dni ;)

A okrągłe też mi bardziej pasują do GH ale nie tak ja wyżej, tuby na samych końcach cienkich rurek ;) Sebringi mają końcówki fi 90 i to jest średnica na całej długości, od wyjścia z puch, tu masz kilka przykładowych zdjęć jak u mnie wyglądają dwa prawe – viewtopic.php?p=3203791#p3203791 <spoko> Na tej stronie z kolei masz opis świeżo po wymianie i pokazaną/opisaną różnicę w ścięciu – viewtopic.php?f=331&t=177594&start=280 a na następnej stronie jest filmik z dźwiękiem wydechu, który przy Sebringach się trochę zmienia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1091 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Audi A6 C7

Postprzez wumpscut » 12 sty 2017, 06:40

Kolego dejwid92! Trafiłeś w samo sedno z tematem końcówek. Sam myślałem nad Buzzerami 120x80 do swojej Mazdy, jednak nie wyglądają one dobrze, co bardzo ładnie i jasno wytłumaczyłeś. Tak, owal jest zbyt szeroki. Ładnie komponowałby się gdyby miał 115x75 – wtedy dałoby się zachować równą odległość między końcówką a wnęką zderzaka. Bodajże FOX produkuje tłumiki z takimi końcówkami, jednak cena skutecznie zachęca do innego rozwiązania ;)

Weelkoo słusznie prawi o Sebringach. Ja natomiast potwierdzę, że same końcówki nie zmieniają prawie nic w dźwięku – prawie, bo na jałowym biegu, na postoju, na zewnątrz auta słychać delikatną różnicę w dźwięku, którą powoduje dyfuzor – siatka z otworami wewnątrz końcówki. Przejrzyj ofertę końcówek Ulter – mam wrażenie, że część ozdobna w tych końcówkach jest dłuższa niż w Buzzerach. Jeśli dasz je róno ze zderzakiem, to z profilu nie będzie widać "przejścia" wspomnianego przez Weelkoo. U kolegi @makmarc były one mocno wypchnięte do tyłu i stąd brał się taki efekt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 626 (3/15)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez dejwid92 » 12 sty 2017, 15:12

Weelko, dzięki za wytłumaczenie o co chodzi z montażem tłumików Sebringa, ale na razie będę musiał je odpuścić, przynajmniej na pewno do momentu, aż stare wyzionął ducha, bo budżet już po samym zakupie jest szczupły, a gdzie tam rejestracja, ubezpieczenie i kilka innych spraw które są do ogarnięcia na początek. Na razie końcówki będą musiały wystarczyć, a w razie czego znajdzie się na nie kupiec w kilka dni podejrzewam :D

wumpscut, dokładnie tak jak piszesz widziałem kilka innych Mazd z tymi końcówkami Buzzera albo Ultera i faktycznie u makmarc były one zbyt wypchnięte, zamontowane równo ze zderzakiem będą wyglądały dobrze, zresztą mam nadzieję, że niedługo się o tym przekonam hihi <jupi>

A dzisiaj małe zakupy:
– Olej silnikowy Mazda Original Oil 5w30 – sprawdzałem po zakupie olej i jest trochę nad minimum więc doleje do maks i spokój. A właśnie tu powstaje pytanie kto wie ile wchodzi oleju między MIN i MAX na bagnecie? W hondzie był to 1l, a pojemność całego układu wynosiła 3,3l, a jak jest tu?
– Filtr powietrza HART 347 122 – co prawda mam wpisany przegląd olejowy który był przy 173kkm razem z wymianą filtra powietrza, no ale to się nie straci, rozbierzemy zobaczymy jak wygląda po ostatnich aferach smogowych :)
– Filtr kabinowy węglowy KAMOKA F505401 – i znowu afera smogowa, wsiadam do auta, włączam nawiew i jedyne co czuję to tlenek węgla i siarki...
– Świece NGK LASER IRIDIUM ILTR5A-13G – niestety nie dojechały dzisiaj z hurtowni, będą jutro. Nie wiem kiedy były wymieniane, a jako, że mam LPG zamontowane to trzeba częściej zmieniać, więc będą zmienione, koszt (160 zł komplet) znikomy w porównaniu do problemów jakie mogą przysporzyć :)

Bez zdjęcia się nie liczy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 17:56
Posty: 67 (2/0)
Skąd: Gliwice
Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD

Postprzez maestro81 » 13 sty 2017, 03:35

Witamy w rodzinie i życzę wiele bezawaryjnych kilometrów :D
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1181 (23/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy