Wybór padł na Mazdę
Rok Produkcji: 2006
Silnik: 2.3 Turbo DiSi
Moc: 260KM 350Nm po hamowni
Napęd: 4x4
Przebieg: 189tyś
Kolor: czarny metalic
Koła: 18tki 225/40
Wyposażenie :
– Bez nawigacji , bez szyberdachu
Posiada :
– wydech przelot 2.5" cala
-tłumiki końcowe Turbo Works 2" ( zdławione dla wyciszenia autka)
– Oświetlenie wnętrza LED
– Oryginalne felgi MPS 18"
Plany na wiosnę:
* sprężyny EIBACH -35/-30
*renowacja felg i zmiana koloru
*rozpórka górna
*blow off
*kosmetyka lakieru
* przeniesienie układu dolotowego
* program
Zaczynamy powoli zabawę
Rozrząd zrobiony na oryginalnych gratach
zrobiona płukanka silnika docelowo jeszcze 500km na zwykłym oleju Mobil z beczki i zalewamy
Millersa 5w-30
Ok to powoli zaczynamy dłubanie
na początek leci wydech przelot 2,5cala z kwasu końcowe tłumiki zostaną zastąpione przelotowymi z kwasu
oraz zostaje usunięty kat
*pierwsze mody się dokonały przelot 2,5 cala owinięty taśmą bazaltową o odporności do 1400 stopni na końcu dwa tłumiki przelotowe 2 cale by trochę wyciszyć Madzię
no i Madzia po hamowni 260km/350Nm czyli seria żyję
i film:
https://www.youtube.com/watch?v=RJSO7RlfDGQ&feature=youtu.be
08/10/2016 dzień spędzony na torze w Radomiu
Mazda nawet bokiem lata hehe
kosmetyka lakieru wg. Meguiar's®
Przygotowane na zimę zrobione w celu lepszego efektu zaznaczyć HD w lewym dolnym rogu
1 etap umycie auta
2 etap Meguiar's® Ultimate Compound
3 etap Meguiar's Ultimate Paste Wax
a o to efekt
https://youtu.be/G2fFojdh-HM
Wiec tak to wygląda