Mazda6 GJ PY-VPS '15 2.5 SkyPassion – Ulter sport – Eibach Pro-Kit
Napisane: 27 wrz 2016, 23:10
Witajcie
W końcu mam chwilę żeby pochwalić się nowym nabytkiem.
Poprzednie auto sprzedane bardzo szybko dla znajomego: viewtopic.php?f=331&t=129484
Od prawie dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem nowej Mazdy6.
Zmiana auta nastąpiła dość spontanicznie. Z poprzedniej GG byłem bardzo zadowolony, gdyby nie wymagała stałej opieki blacharskiej to auto niemal idealne.
Nagle pojawił się pomysł w głowie żeby sprawdzić jak się użytkuje nową Mazda 6 w wersji kombi (sedanem jeździłem przed-liftowym) z jedynym słusznym silnikiem 2,5.
W czasie wizyty w zaprzyjaźnionym salonie okazało się, że jest taka wersja DEMO z listopada 2015 z przebiegiem 3700km trzymana specjalnie pod jednego klienta który z powodów finansowych jednak zrezygnował. No i stało się, miłość od pierwszej jazdy, po przejechaniu 400km w weekend czułem jakbyśmy byli razem już tysiące kilometrów i chciałem dużo więcej , automat pracuje idealnie, w trybie standardowym lekko mulasty, komfortowy, zachęca do spokojnej jazdy i przy okazji pali bardzo mało jak na tą moc i pojemność silnika, natomiast tryb sport od razu wyrywa do przodu, auto pokazuje pazur, demonem prędkości nie jest, ale bardzo żwawo mknie do przodu.
I jest, po kilkudniowych targach z salonem i załatwianiem formalności spełniłem swoje marzenie o nowej Maździe 6 w topowej wersji SkyPassion.
Podczas zrywania salonowych naklejek z auta zostawiłem sobie japoński "szlaczek" który według mnie nadaje oryginalności i dynamizmu sylwetce, ale przed zimą i tak się tego pozbędę aby uniknąć jakichkolwiek śladów na lakierze.
Ogólnie jestem oczarowany użytkowaniem tego auta, wyposażeniem, komfortem i różnicą w stosunku do 6GG.
Modyfikacje:
1. Końcowy wydech Ulter sport.
2. Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit
W końcu mam chwilę żeby pochwalić się nowym nabytkiem.
Poprzednie auto sprzedane bardzo szybko dla znajomego: viewtopic.php?f=331&t=129484
Od prawie dwóch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem nowej Mazdy6.
Zmiana auta nastąpiła dość spontanicznie. Z poprzedniej GG byłem bardzo zadowolony, gdyby nie wymagała stałej opieki blacharskiej to auto niemal idealne.
Nagle pojawił się pomysł w głowie żeby sprawdzić jak się użytkuje nową Mazda 6 w wersji kombi (sedanem jeździłem przed-liftowym) z jedynym słusznym silnikiem 2,5.
W czasie wizyty w zaprzyjaźnionym salonie okazało się, że jest taka wersja DEMO z listopada 2015 z przebiegiem 3700km trzymana specjalnie pod jednego klienta który z powodów finansowych jednak zrezygnował. No i stało się, miłość od pierwszej jazdy, po przejechaniu 400km w weekend czułem jakbyśmy byli razem już tysiące kilometrów i chciałem dużo więcej , automat pracuje idealnie, w trybie standardowym lekko mulasty, komfortowy, zachęca do spokojnej jazdy i przy okazji pali bardzo mało jak na tą moc i pojemność silnika, natomiast tryb sport od razu wyrywa do przodu, auto pokazuje pazur, demonem prędkości nie jest, ale bardzo żwawo mknie do przodu.
I jest, po kilkudniowych targach z salonem i załatwianiem formalności spełniłem swoje marzenie o nowej Maździe 6 w topowej wersji SkyPassion.
Podczas zrywania salonowych naklejek z auta zostawiłem sobie japoński "szlaczek" który według mnie nadaje oryginalności i dynamizmu sylwetce, ale przed zimą i tak się tego pozbędę aby uniknąć jakichkolwiek śladów na lakierze.
Ogólnie jestem oczarowany użytkowaniem tego auta, wyposażeniem, komfortem i różnicą w stosunku do 6GG.
Modyfikacje:
1. Końcowy wydech Ulter sport.
2. Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit