Mazda6 GG LF '02 2.0 141KM Blue Pacific

Witam wszystkich forumowiczów! Chciałem założyć temat trochę później, gdy już zrobię blachę tu i tam w Madzi… ale od początku…
Jest to mój pierwszy samochód, wcześniej użyczałem sobie poczciwego Passata B3
Mazdę posiadam dokładnie od 20 stycznia 2016 roku. Kupiłem ją od użytkownika krabdul, który aktualnie pomyka nową M3. Z racji niezbyt dużego budżetu rozglądałem się za Mazdą 323. Pod uwagę nawet nie brałem Mazdy 6 choć mi się bardzo podoba/(ła) bo finanse na to nie pozwalały. Pewnego zimowego dnia przeglądając z dziewczyną dział Sprzedam samochód naszym oczom ukazała się piękna szóstka w kolorze Blue Pacific (25B).
Niska kwota bardzo mnie skusiła, jednak miałem świadomość, że Mazdę będzie trzeba doprowadzić do porządku – głównie ze względu na rudą. Spotkanie z Arturem, oględziny, decyzja i autko dostało się w moje ręce
Jak już uda mi się poprawić Madzię to wstawię jakieś normalne zdjęcia
Dane techniczne:
Marka/model: Mazda 6
Typ nadwozia: Sedan
Kolor nadwozia: Blue Pacific 25B
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0 LF 16V DOHC 141 km
Pierwsza rejestracja: 18.06.2002
Data zakupu: 20.01.2016
Przebieg przy zakupie: 189750 km
Silnik
Pod maską 2-litrowa benzynka. Z tego co wiem to juz wcześniej brała olej ale w małych ilościach. Z miesiąca na miesiąc się pogarszało się, aż w końcu w połowie maja 2016 dostała się w ręce Tadziola, który ją odratował. W “ostatnich dniach” spalała aż 1l/300km! Na szczęście “tylko” uszczelniacze, uszczelka głowicy i naprawa głowicy, pierścienie, filtr oleju a dodatkowo termostat bo już dłuuugo się nagrzewała.
Aktualnie serducho jest zalane olejem ELF 5W-30 EVO 900 i jest wyraźnie ciszej niż wcześniej.
W kwietniu 2016 dopadło ją szarpanie, falowanie obrotów a konkretniej wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Tylko chwilowo pomogła wymiana świecy. Dodatkowo została wymieniona cewka i kable zapłonowe. Teraz już jest wszystko OK!
Wyposażenie
Z tego co wywnioskowałem to moja perełka jest w wersji Exclusive czyli:
– wspomaganie kierownicy
– ABS, EBD
– 4x elektr. szyby
– 6 poduszek
– TCS + DSC
– klimatyzacja automatyczna
– wielofunkcyjna kierownica
...itd.
Wnętrze
Kolor foteli: szary
Stan wnętrza: 4/5
Jak na ten rocznik nie można spodziewać się cudów. Konsola porysowana, fotel pasażera miał dziurki – chyba przypalone. Jeśli chodzi o audio to przód: Carpower CRB-165SET a tył seryjne.
Gra to bardzo fajnie! Dodatkowo zamontowany emulator MP3. Moja M6 została pozbawiona nawigacji gdyż nie dało się wgrać nowszych map. Mam plany by zakupić tam iPada mini i zabudować go...
Z zewnątrz
Madzia z tego co wiem miała nieprzyjemności i spotkał ją ciężki grad. Ma kilkanaście wgniotek na dachu – generalnie na całym aucie były. Było to poprawiane ale niezbyt profesjonalnie. Prawdę mówiąc chyba tylko dach jest oryginalny. Z optymistycznych rzeczy – zderzak z pakietu AERO, oczywiście piękny niebieski Blue Pacific i felgi 17’. Na lato założone z przodu Uniroyal RainSport 3 215/45r17 – w planie zakup jeszcze dwóch takich samych.
Co zostało zrobione?
+ luty 2016
++ montaż nadkola prawego przedniego (brak przedniej części)
++ naprawa wyświetlacza (wielkie dzięki dla airbob)
+ marzec 2016
++ pierwsza wymiana opon na letnie (foto)
+ maj 2016
++ zacinający się pedał gazu – czyszczenie przepustnicy (foto)
++ poprawa zawiasów w drzwiach (foto)
++ remont silnika (wielkie dzięki dla tadziola)
++ wymiana fotela pasażera (foto)
+ czerwiec 2016
++ zdjęcie chromowanych nakładek na klamkach
Co do zrobienia?
– wymiana maski, klapy bagażnika, prawych przednich i lewych tylnych drzwi oraz nadkola
– wyciągniecie wgniotek na dachu
– oklejenie kokpitu (folia 3M – szczotkowane aluminium)
– iPad mini w miejsce nawigacji
– rozpórka przednia
– ściąganie w prawo (za jakiś czas wybiorę się do Katowic – wiadomo gdzie
)
– malowanie zacisków
– ciężki pedał sprzęgła
– naprawa świecącej się kontrolki TCS/DSC
– kupno 2x Uniroyal RainSport 3 215/45R17
Foto
Pierwsza wymiana opon – 30 marca 2016
Czyszczenie przepustnicy (więcej foto tutaj) – 2 maja 2016
Poprawianie fabryki
– 12 maja 2016
Wymiana fotela pasażera – 31 maja 2016
Jest to mój pierwszy samochód, wcześniej użyczałem sobie poczciwego Passata B3
Niska kwota bardzo mnie skusiła, jednak miałem świadomość, że Mazdę będzie trzeba doprowadzić do porządku – głównie ze względu na rudą. Spotkanie z Arturem, oględziny, decyzja i autko dostało się w moje ręce

Jak już uda mi się poprawić Madzię to wstawię jakieś normalne zdjęcia

Dane techniczne:
Marka/model: Mazda 6
Typ nadwozia: Sedan
Kolor nadwozia: Blue Pacific 25B
Rok produkcji: 2002
Silnik: 2.0 LF 16V DOHC 141 km
Pierwsza rejestracja: 18.06.2002
Data zakupu: 20.01.2016
Przebieg przy zakupie: 189750 km
Silnik
Pod maską 2-litrowa benzynka. Z tego co wiem to juz wcześniej brała olej ale w małych ilościach. Z miesiąca na miesiąc się pogarszało się, aż w końcu w połowie maja 2016 dostała się w ręce Tadziola, który ją odratował. W “ostatnich dniach” spalała aż 1l/300km! Na szczęście “tylko” uszczelniacze, uszczelka głowicy i naprawa głowicy, pierścienie, filtr oleju a dodatkowo termostat bo już dłuuugo się nagrzewała.
Aktualnie serducho jest zalane olejem ELF 5W-30 EVO 900 i jest wyraźnie ciszej niż wcześniej.
W kwietniu 2016 dopadło ją szarpanie, falowanie obrotów a konkretniej wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Tylko chwilowo pomogła wymiana świecy. Dodatkowo została wymieniona cewka i kable zapłonowe. Teraz już jest wszystko OK!
Wyposażenie
Z tego co wywnioskowałem to moja perełka jest w wersji Exclusive czyli:
– wspomaganie kierownicy
– ABS, EBD
– 4x elektr. szyby
– 6 poduszek
– TCS + DSC
– klimatyzacja automatyczna
– wielofunkcyjna kierownica
...itd.
Wnętrze
Kolor foteli: szary
Stan wnętrza: 4/5
Jak na ten rocznik nie można spodziewać się cudów. Konsola porysowana, fotel pasażera miał dziurki – chyba przypalone. Jeśli chodzi o audio to przód: Carpower CRB-165SET a tył seryjne.
Gra to bardzo fajnie! Dodatkowo zamontowany emulator MP3. Moja M6 została pozbawiona nawigacji gdyż nie dało się wgrać nowszych map. Mam plany by zakupić tam iPada mini i zabudować go...
Z zewnątrz
Madzia z tego co wiem miała nieprzyjemności i spotkał ją ciężki grad. Ma kilkanaście wgniotek na dachu – generalnie na całym aucie były. Było to poprawiane ale niezbyt profesjonalnie. Prawdę mówiąc chyba tylko dach jest oryginalny. Z optymistycznych rzeczy – zderzak z pakietu AERO, oczywiście piękny niebieski Blue Pacific i felgi 17’. Na lato założone z przodu Uniroyal RainSport 3 215/45r17 – w planie zakup jeszcze dwóch takich samych.
Co zostało zrobione?
+ luty 2016
++ montaż nadkola prawego przedniego (brak przedniej części)
++ naprawa wyświetlacza (wielkie dzięki dla airbob)
+ marzec 2016
++ pierwsza wymiana opon na letnie (foto)
+ maj 2016
++ zacinający się pedał gazu – czyszczenie przepustnicy (foto)
++ poprawa zawiasów w drzwiach (foto)
++ remont silnika (wielkie dzięki dla tadziola)
++ wymiana fotela pasażera (foto)
+ czerwiec 2016
++ zdjęcie chromowanych nakładek na klamkach
Co do zrobienia?
– wymiana maski, klapy bagażnika, prawych przednich i lewych tylnych drzwi oraz nadkola
– wyciągniecie wgniotek na dachu
– oklejenie kokpitu (folia 3M – szczotkowane aluminium)
– iPad mini w miejsce nawigacji
– rozpórka przednia
– ściąganie w prawo (za jakiś czas wybiorę się do Katowic – wiadomo gdzie
– malowanie zacisków
– ciężki pedał sprzęgła
– naprawa świecącej się kontrolki TCS/DSC
– kupno 2x Uniroyal RainSport 3 215/45R17
Foto
Pierwsza wymiana opon – 30 marca 2016
Czyszczenie przepustnicy (więcej foto tutaj) – 2 maja 2016
Poprawianie fabryki

Wymiana fotela pasażera – 31 maja 2016