MAZDA6 GH LF '08 – CZARNE WOZIDŁO – powrót z wakacji :)

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez stachan » 26 cze 2017, 17:12

maestro81 napisał(a):Do tego doszły dwie paczuchy z Ryżolandii


Są inne kolory? Zapodaj proszę link do aukcji :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 4616 (273/387)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez maestro81 » 26 cze 2017, 17:16

Jest jasny niebieski albo granatowy. Aczkolwiek może na innej aukcji będą inne kolory. Po powrocie z roboty poszperam. Fajne to i metalowe ładnie wykończone :D
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 25 lip 2017, 12:05

Dawno nic nie pisałem w temacie, ani na forum w ogóle... nadmiar roboty i sporo różnych "takie-tam" się działo.

M6 sprawuje się nieźle, chłonie nieprzerwanie kolejne mile :D Cierpi na tym nieco wygląd auta, bo syfu się nazbierało, a nie ma kiedy tego ogarnąć, bo albo w robocie albo leje jak z cebra <glupek2>

Z nowych pierdółek, które już zostały zamontowane wleciały nakładki na zawiasy drzwi

nakładka na zawiasy.jpg


Ciągle nie ma dywaników, gdyż nie mogę się zdecydować jakie kupić. Kierownica czeka na obszycie, no ale na to potrzeba czasu, a są ważniejsze rzeczy do ogarnięcia.

Ostatnio podczas rutynowej wizycie w sklepie wywaliło mi "check engine" z kodem P2187...

P2187 (1).jpg

P2187 (2).jpg


Odpaliłem Torqe, podpiąłem pod neta i wylazło szydło z worka... LPG – zbyt uboga mieszanka paliwowa na jałowym biegu :|
Myślałem, myślałem i doszedłem do wniasku co się zmieniło podczas jazdy. Zmiana niby niezauważalna, ale istotna z punktu widzenia ekonomicznego. Otóż od kilku dni zmieniłem styl jazdy – więcej toczenia się na "luzie" z górek itp itd ect.
Skasowałem błąd, wróciłem do poprzedniego stylu jazdy, czyli hamowanie silnikiem ect i błąd nie pokazuje się ponownie. Po następnym tankowaniu znów przejdę na ekonomiczną stronę jazdy i jeśli ponownie wyskoczy błąd nie obędzie się bez kalibracji LPG.

Gdyby jednak ten problem to "małe piwo" od jakiegoś czasu (po upałach) wysypał się moduł DRL Philipsa (Daylight 9).



Najpierw chciałem odpuścić, kupić coś nowego (nawet Wojtek zaproponował mi jeden ze swoich starych modułów <lol> ), ale potem zrobiłe <glupek2> Nie po to wywalam kasę, żeby badziewie wysypało się zaraz po upływie 1-rocznej gwarancji. Jest przecież kolejny rok gwarancji producenta :D Napisałem więc do Philipsa maila (po telefonie na ich infolinię zostałem zlany ciepłym moczem) i wyjaśniłem im problem, wysłałem filmik (powyżej), dowody zakupu i poczekamy co się będzie działo. jedna z ich ostatnich porad:

"Customer Support [2017-07-25 12:23:52.950]
Dear Mr. Klos,

Thank you for the reply.
We would like to inform you that you do not need to replace control box as it has a ACC wire as standard.

What we suggest is the following:

-Connection to be performed as for electrical cars=> (blue or white) cable to be connected to ACC “switched plus” pole.
In this case the LEDs will be additionally activated via the ignition key."

cdn.

cd... Dodatkowe zasilanie pociągnąłem z bezpieczników pod maską – od pompy paliwa...

cdn.
Ostatnio edytowano 13 sie 2017, 13:41 przez maestro81, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez stachan » 26 lip 2017, 04:31

To mocno irytujące, gdy jednocześnie zejdą się takie awarie... Powodzenia w walce z Philipsem <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 4616 (273/387)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez maestro81 » 30 lip 2017, 02:52

productlarge_7239_600.jpg


A to chyba będzie nowy nabytek 18" ...
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 8 sie 2017, 12:16

Ponieważ kolejne kilka razy P2187 wywalało na Torque udałem się dziśdo gazownika. Okazało się, że 2 z 4 przewodów wtryskiwaczy były lipne: jeden z nich pęknięty, drugi rozszczelniony, co powodowało zasysanie lewego powietrza. Przewody wymienione. Teraz pozostaje pojeździć i sprawdzić, czy jeszcze czegoś nie pominęli :D

DRLe Philipsa ciągle czekają na rozwiązanie. Ich metoda nie przyniosła żadnych rezultatów, nadal migają, choć dziwnym jest, że migają w temperaturze 21+ :| Cóż, niech się im te tęgie główki grzeją od wymyślania przyczyn – bo ciężko wymienić na nowe i po problemie <glupek2> Ja mam czas hahaha hahaha
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 15 sie 2017, 11:14

Wczorajszego wieczoru, po pracy, podwiozłem znajomych do domu. W drodze powrotnej na krzyżówce A120/B1383 około godziny 23:20 miało miejsce takie oto wydarzenie <glupek2>



Mercedes – tylna oś na glebie, potrzaskana w 3 <dupa> zero mobilności
Toyota MR2 – przednia oś na glebie (koła w wersji "V"), rozwalone pół prawego przodu, zero mobilności

Na szczęście nikt z kierowców i pasażerów nie ucierpiał, za to auta dostały dość mocno.

Moja M6 wyszła z potyczki bez szwanku. Za to dashcam YI bardzo ładnie zarejestrował całe zdarzenie :D (2:28 filmu)
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez jpski » 15 sie 2017, 15:30

Oooops! Niezłą parą ta MR'ka kopnęła Mietka – dobrze, że nikomu nic się nie stało...
Fajna muza w tle <spoko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 12:59
Posty: 897 (1/6)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: -Avensis T27 Sedan '11 2.0 152KM 7AT Black Sand Pearl,
-Mazda 2DY 1.6 100KM Panther Black Pearl '03,
W poprzednich latach:
6GH Sedan 2.0 147KM Galaxy Grey Metallic '08,
– Micra K11 '00 1.0 54KM,
– Avensis '04 2.0 147KM,
– 407 SW '06 2.0 136KM,
– Avensis '03 2.0 147KM,
– 6 GG '04 2.0 141KM,
– 6 GG '03 2.0 141KM,
– 626 GF '00 2.0 136KM,
– 323F BA '98 1.5 88KM,
– 323F BA '95 1.5 88KM

Postprzez stachan » 15 sie 2017, 17:26

Ostro :( Chwila nieuwagi i auto w drobiazgach... <oczy>

Jak Ty możesz tak swobodnie po tym lewym pasie śmigać? Aż mnie oczy bolą, gdy patrzę :]
Pewnie to kwestia przyzwyczajenia, ale gdybym tu i teraz miał jechać, to ciężko by było :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 4616 (273/387)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez maestro81 » 15 sie 2017, 21:53

stachan napisał(a):Ostro :( Chwila nieuwagi i auto w drobiazgach... <oczy>

Jak Ty możesz tak swobodnie po tym lewym pasie śmigać? Aż mnie oczy bolą, gdy patrzę :]
Pewnie to kwestia przyzwyczajenia, ale gdybym tu i teraz miał jechać, to ciężko by było :P


Kolego – to tylko kwestia przyzwyczajenia :) Jeszcze "pod prąd" nie udało mi się wjechać, ani w UK, ani w PL <faja>

Ledy po poradzie Philips Service jak narazie przestały migać – podłączenie pod dodatkowe zasilanie po "blue cable" podłączonym pod pompę paliwa w skrzynce z bezpiecznikami jak narazie robi robotę. Pożyjemy zobaczymy... narazie nie daję im satysfakcji i trzymam w niepewności hahaha
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 29 sie 2017, 20:55

Dziś, z racji wolnego dnia od pracy, znalazłem w końcu nieco czasu na pogrzebanie w Wozidełku. Od kilku tygodni czeka cierpliwie robótka ręczna w postaci obszycia kierownicy. Pierwotnie nie miałem zamiaru osobiście się w to bawić, ale jak mi krzyknęli w zakładzie "X" cenę to... :| Postanowiłem więc ponownie (poprzednio w Sportivie) pobawić się w babcię Lodzię z szydełkiem. Porobiłem nieco zdjęć w międzyczasie, więc jak ktoś szuka "wspomagacza" w tego typu robocie to polecam swój wątek jako mini-fotorelacja.

Na początku nie zapominamy oczywiście o odłączeniu aku, żeby nam poduszka nie zrobiła facelifting-u hahaha Potem to już tylko 1,5h roboty i po krzyku <faja>

Ściągamy zaślepki i odkręcamy airbaga z klaksonem za pomocą klucza nasadkowego 10
obszycie kierownicy (1).jpg


W ten sposób dostaliśmy się do airbaga. Teraz trzeba odłączyć wtyczki: 2 białe (klakson + moduły sterowania z kierownicy) oraz żółtą (airbag) – żółta ma czarną zatyczkę, którą delikatnie należy wyjąć, potem reszta wtyczki wyjdzie bez problemu.
obszycie kierownicy (2).jpg


Następnie odkręcamy kluczem nasadkowym 21 śrubę mocującą kierownicę – u mnie poszła dość sprawnie (kręcimy w lewo), choć co niektórym z pewnością może przysporzyć sporo kłopotu <diabełek>
obszycie kierownicy (3).jpg


Kierownica ściągnięta, więc kolejnym krokiem będzie odkręcenie dwóch śrub "+" z przodu...
obszycie kierownicy (4).jpg


... i z tyłu, aby ściągnąć tylną plastikową obudowę.
obszycie kierownicy (5).jpg


Następnie ściągamy srebrne plastiki. od spodu po każdej stronie są po 2 śrubki "+" (czerwone strzałki) oraz po 1 bolcu z każdej strony (zielone strzałki).
obszycie kierownicy (6).jpg


Obszywamy kierownicę i montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.

U m nie efekt końcowy wygląda tak :D

obszycie kierownicy (7).jpg



Teraz skóra musi się nieco "uleżeć". Komfort jazdy +100% do prowadzenia pojazdu; zabieg tani i prosty w realizacji <spoko>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez wumpscut » 30 sie 2017, 10:22

Fajnie, perforowana skóra dobrze leży w dłoni. Opis może się przydać.
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 674 (3/6)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Kapi_lt » 30 sie 2017, 21:10

Bardzo fajnie wyszło, gratulacje za własnoręczną robotę <spoko>
 
Od: 16 mar 2017, 21:36
Posty: 182 (2/1)
Auto: Mazda 3 BK 1.6 Diesel

Postprzez Weelkoo » 31 sie 2017, 15:12

Modzik na duży plus wizualnie, no i własnoręcznie wykonany więc cieszy podwójnie (a wyszło do tego całkiem dobrze) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1067 (0/14)
Skąd: Bieruń
Auto: Audi A6 C7

Postprzez jachu36 » 31 sie 2017, 16:33

Tylko obszywałeś starą skórę ,czy też kleiłeś od spodu nową?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 13:59
Posty: 574 (3/12)
Skąd: ZBI
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM X jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez maestro81 » 31 sie 2017, 19:12

jachu36 napisał(a):Tylko obszywałeś starą skórę ,czy też kleiłeś od spodu nową?


Pierwotnie nie chciałem bawić się w podklejanie, ale w trakcie pracy stwierdziłem jednak, że będzie lepiej z taśmami. Skóra nie ślizgała się po kierownicy, a i szycie przebiegało sprawniej, bo nie trzeba było za bardzo korygować ułożenia.

Fajna zabawa w chwili, jak nie ma się nic lepszego do roboty <lol>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez zelka » 1 wrz 2017, 14:02

Dawno mnie tu nie było i widzę trochę się wydarzyło. Widzę, że Ty nadal wciąż w formie i działasz prężnie. Oby tak dalej! <spoko>
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez maestro81 » 1 wrz 2017, 14:09

zelka napisał(a):Dawno mnie tu nie było i widzę trochę się wydarzyło. Widzę, że Ty nadal wciąż w formie i działasz prężnie. Oby tak dalej! <spoko>


Staram się kolego, staram. Jak narazie prace nieco zwolniły, bo zbieram kasiorę na następny rok – a będzie się działo <nie powiem> Nie chcę zdradzać co i jak, żeby nudno nie było hahaha
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 7 wrz 2017, 00:56

Z racji braku leszego zajęcia poszperałem sobie troszkę po necie i tak do kolekcji wpadło już:

Tylny spojler – lotka; będzie montowana dopiero w przyszłe wakacje, ale cena nie dała mi wiele do myślenia :> Po prostu nie mogłem nie kupić <glupek2>

spojler m6.jpg


Update: Spojler dotarł już do mnie; teraz poczeka do kolejnych wakacji na montaż i malowanie w kolor :D Polecam carlovincriminals szybka i profesjonalna obsługa! Sprzedają poza ebayem również, więc warto do nich napisać – koszt z wysyłką do Polski 300zl.

Oświetlenie powitalne – poprzednie się "wypaliło", więc postanowiłem nieco temat odświeżyć.

Maty grzewcze; dodatkowo zakładane na okres zimowy maty baaaaardzo mnie drażnią, więc postanowiłem poingerować w siedziska. Kupiłem komplet mat na 2 przednie fotele z pełną wiązką i przełącznikiem. Miejsce na włącznik już ustalone.

maty kupno.jpg


Odnośnie przednich foteli – maty to tylko część mojego planu. Fotele, zwłaszcza kierowcy, strasznie skrzypią (jak wrota w starym zamczysku) co doprowadza mnie już do szału <oczy> Szukam też dobrego materiału, którego mógłbym użyć do wyłożenia siedzisk – obecne pewnie już nie istnieje. Podkreślam, że ów materiał musiałby być odporny na wyższe temperatury niż temperatura mojej <dupa> ze względu na docelowe założenie mat. Ma ktoś jakiś pomysł, cóż za cudaka mógłbym użyć??

Będzie też nieco zabawy z kolorami – guma w sprayu nie sprawdziła się w niektórych przypadkach i poodłaziła bezczelna. Postanowiłem więc pobawić się suszarką i zaopatrzyłem się w okleinę blue matt & black matt.

Update: Na filmikach instruktażowych wszytko wyglądało banalnie i prosto. Jakże życie potrafi płatać figle. Black matt po prostu wyparował, 8 prób oklejenia kokpitu na czarno po prostu podwarzyło moje zdolności "zrób – to – sam". Na szczęście w wersji niebieskiej poszło już nieco lepiej. Choć wiem, że nie wszystko jest perfekcyjne, to jednak jestem z siebie zadowolony – jak na 1szy raz hahaha
Kolor blue matt okazał się niezmiernie podobny do poprzedniej gumy PlastiLaka. (Ramka dookoła adroida jest jeszcze pokryta gumą)

okleina blue 1szy raz (1).jpg

okleina blue 1szy raz (2).jpg


Z bierzących spraw czekam na sprawdzenie problemów z alarmem – sam się załącza (żeby było śmiesznie to w niemal równych odstępach czasu – jak zaprogramowany :| ) bez jakiejkolwiek przyczyny (alarm reaguje tylko na ruch wewnątrz pojazdu; nie ma wstrząsówki)

Update: Wizyta w ASO Mazdy zaplanowana na wtorek, 19/09/2017 <faja>

Chciałbym się również pobawić nieco z audio – mam założony zestaw multimedialny, ale dźwięk z obecnych głośników mnie nieco rozczarowuje, choć nie jestem melomanem... Poza tym 2 głosniki (przód i tył) zaczęły nieco trzeszczeć, co przy głośniejszym odtwarzaniu robi się irytujące. Ma ktoś coś ciekawego (poza bose) na oku, co warte byłoby mojego zainteresowania??

Update: Na pierwszy ogień poszedł sam android. Przeglądając posty kolegi Weelkoo natrafiłem na wzmiankę o rootowaniu androida i wyp..niu zbędnego badziewia. Kolega użył w tym celu KingoRoota, ale podsunął również kilka alternatyw – ja (znów 1szy raz w życiu <nie powiem> ) zabrałem się za mojego andrka. Użyłem KingRoota jako bazy i Disable Application jako "wyłącznika" zbędnych dla mnie aplikacji. Pozostało mi jeszcze do ogarnięcia powyłączanie mulących usług i apek – lista już jest przygotowana, tylko czasu nie ma <glupek2>

Ponadto z nowości, na które wpadłem przeglądając wiele tematów na forum i nie tylko, będzie przedni grill od versji Dynamic (bo obecny mi się nie podoba), dokładka przedniego spojlera (może i tylnego – jeśli cena będzie odpowiednio zachęcająca), brewki (żeby M6 patrzyła na wszystkich z grymasem), usunięcie korozji na lewych tylnych drzwiach pasażera (brak odpływu wody zaprosił rudą do tańca), malowanie dachu (pajączki rozłożyły sieć rudzielca )oraz przedniego (kupiony po kraszteście z Bambi okazał się nieco "upośledzony") i tylnego zderzaka/spojlera (od zakupu auta popękany i porysowany). Zastanawiam się, czy nie zmienić lusterka na fotochroma (często szlajam się nocami).
Prace te (a właściwie ich większość) będą wykonywane w okresie letnim 2018, co nie zmienia faktu, że część ekwipunku nie można kupić wcześniej :>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez maestro81 » 20 wrz 2017, 16:44

Dziś z racji niedeszczowej pogody i dnia wolnego od pracy czas poświęciłem na montaż mat do grzania <dupa>

Wyciągnięcie fotela nie przysporzyło mi kłopotu – 4 śrubki i 2 wtyczki, żadna filozofia. Z kokpitem też poszło szybko – 0,5h i po sprawie. Wyzwaniem okazało się ściągnięcie poszycia siedziska i oparcia <nauka> Się nieco nagimnastykowałem, żeby zatrybić co po kolei odpinać i demontować, ale w końcu dopiąłem swego. Wkleiłem maty... i po 4h fotal gotowy był do montażu w samochodzie...

podgrzewane siedzenia (1).jpg


Kolejnym krokiem było umiejscowienie włącznika/regulatora temperatury – jednego na 2 fotele, więc dostęp musiał być z obu siedzeń. Montaż włącznika to jakieś 20min roboty z wiertarką i nożem...

podgrzewane siedzenia (2).jpg


Następnie trzeba było popodłączać to całe ustrojstwo, pochować kable i wypuścić pod siedzeniami złączki. Po około 1h wszystko działało jak należy

podgrzewane siedzenia (3).jpg


Na koniec wystaczyło jedynie poskładać obudowę kokpitu w całość (20min) i tam-tata-dam...

podgrzewane siedzenia (4).jpg


Na deser pozostawiłem sobie wymianę żarówki od wstecznego na leda

ledzik wstecznego.jpg
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy