MAZDA6 GH LF '08 – CZARNE WOZIDŁO – Alu, Ultery, Skóra, Spojler 06/2020
Gdzie kupiłeś maty? Co do skrzypiącego fotela jest akcja serwisowa na nie.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Gdzie kupiłeś maty?
Maty zakupione z Ebaya – jest tego mnóstwo w różnego rodzaju wersjach. Żonka już dziś wypróbowała podgrzewanie – zmarzluch jeden no Przynajmniej mam pewność, że wszystko działa jak powinno
xRafalx napisał(a):Co do skrzypiącego fotela jest akcja serwisowa na nie.
Nic jak dotąd do mnie nie dotarło Ale w poniedziałek będę ponownie w ASO Mazdy to podpytam się o to.
A propos ASO: pojechałem tam wczoraj z moim samozałączającym się alarmem. Komp pokazał problem z zamkiem i ASO to potwierdziło. Zamek zamówiony, w poniedziałek do odbioru. Dali mi też do zrozumienia, że aku jest za słaby już, ale jakoś w tą teorię ciężko mi uwierzyć Wymienię zamek i zobaczymy czy aku też wpadnie nowy.
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Dzień wolny od pracy + brak deszczu za oknami = dzień dłubania przy M6
Na pierwszy ogień poszła wymiana zamka w lewych drzwiach, który (zdaniem ASO) trzeba było zastąpić nowym zamiennikiem.
Wymiana okazała się banalnie prosta: ściągnięcie obudowy tapicerki, odkręcenie kilku śrubek, podmiana zamka i poskładanie wszystkiego do kupy
Problem pojawił się podczas składania ustrojstwa do kupy. Znalazłem 2 problemy.
1. Obie linki były dokładnie o 1cm krótsze od oryginałów, co uniemożliwiało prawidłowy montaż tapicerki spowrotem ! OMFG
2. Linka otwierająca drzwi od śroka pojazdu (od klamki) była uszkodzona (odczepiona od środka) i w żaden sposób nie szło tego dziadostwa otworzyć – tzn pewnie by szło, ale wolę wymienić na nowe
Tak więc miałem sporego zonka zwłaszcza, że do tanich elementów to nie należało. Cóż...
Skoro jednak drzwi były rozbebeszone postanowiłem zająć się wymianą oświetlenia powitalnego na nowe (logo mazdy było już niewidoczne, a to przecież śmierdzi skandalem ). 20 minut i oba projektory zostały wymienione, a i efekt od razu dla oka przyjemniejszy
Podczas któregoś rozbierania drzwi uszkodziłem też zaślepki w klamkach – połamały się zaczepy i paskudnie to klamotało podczas jazdy. Kupiłem tak więc w ASO nowe zaślepki. Problem pojawił się podczas ich montażu, ponieważ mam założone doświetlenie klamek ledami, a ono dość mocno wystawało poza obrys wnęki klamkowej i wręcz uniemożliwiało założenie owej zaślepki. Jednakże z tym problemem się uporałem i nowe zaślepki zajęły odpowiednie miejsce.
Na koniec dnia postanowiłem również skorzystać z już zdemontowanych tapicerek drzwi i okleiłem (wcześniej ogumowane na czarno) ramki głośników. Poszło dość szybko, potem montaż z zastosowaniem ciepłego silikonu i wszystko znalazło się na swoim miejscu w M6
Kolejny dzień mimo problemów uznaję za zaliczony
Na pierwszy ogień poszła wymiana zamka w lewych drzwiach, który (zdaniem ASO) trzeba było zastąpić nowym zamiennikiem.
Wymiana okazała się banalnie prosta: ściągnięcie obudowy tapicerki, odkręcenie kilku śrubek, podmiana zamka i poskładanie wszystkiego do kupy
Problem pojawił się podczas składania ustrojstwa do kupy. Znalazłem 2 problemy.
1. Obie linki były dokładnie o 1cm krótsze od oryginałów, co uniemożliwiało prawidłowy montaż tapicerki spowrotem ! OMFG
2. Linka otwierająca drzwi od śroka pojazdu (od klamki) była uszkodzona (odczepiona od środka) i w żaden sposób nie szło tego dziadostwa otworzyć – tzn pewnie by szło, ale wolę wymienić na nowe
Tak więc miałem sporego zonka zwłaszcza, że do tanich elementów to nie należało. Cóż...
Skoro jednak drzwi były rozbebeszone postanowiłem zająć się wymianą oświetlenia powitalnego na nowe (logo mazdy było już niewidoczne, a to przecież śmierdzi skandalem ). 20 minut i oba projektory zostały wymienione, a i efekt od razu dla oka przyjemniejszy
Podczas któregoś rozbierania drzwi uszkodziłem też zaślepki w klamkach – połamały się zaczepy i paskudnie to klamotało podczas jazdy. Kupiłem tak więc w ASO nowe zaślepki. Problem pojawił się podczas ich montażu, ponieważ mam założone doświetlenie klamek ledami, a ono dość mocno wystawało poza obrys wnęki klamkowej i wręcz uniemożliwiało założenie owej zaślepki. Jednakże z tym problemem się uporałem i nowe zaślepki zajęły odpowiednie miejsce.
Na koniec dnia postanowiłem również skorzystać z już zdemontowanych tapicerek drzwi i okleiłem (wcześniej ogumowane na czarno) ramki głośników. Poszło dość szybko, potem montaż z zastosowaniem ciepłego silikonu i wszystko znalazło się na swoim miejscu w M6
Kolejny dzień mimo problemów uznaję za zaliczony
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Padła również decyzja na wymianę Car Audio. Cały zestaw pytań i odpowiedzi można śledzić w wątku T U T A J Wszelka pocna dłoń będzie mile widziana
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Norreca napisał(a):zamiast car audio ja bym popracował nad wymiana foteli
A co z nimi nie halo Grzanie zrobione, więc na zimę jak ulał a elektrycznych nie potrzebuję
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Norreca napisał(a):wyglądają na "zmęczone" a mogły by ładniej.
No wiesz kolego... wiele rzeczy mogłoby ładniej wyglądać
Nie są wytarte, może nieco brudne bo nie mam czasu na przepierkę. Poza tym są świeżo po zakładaniu podgrzewania, a że ja to 1-szy raz w życiu robił... cóż nikt nie jest idealny
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
pewnie że wiele może lepiej zawsze wyglądać...
nie chodzi o to czy sam coś robiłeś czy nie i jak Ci wyszło... bo to nie jest tematem.
widziałem że dużo zmieniałeś w środku i ja bym pomyślał nad zmiana foteli i kanapy co by wpasowało się w inne zmiany jakie zrobiłeś...
u mazdy każde fotele wyglądają na "zmęczone" bez paniki
nie chodzi o to czy sam coś robiłeś czy nie i jak Ci wyszło... bo to nie jest tematem.
widziałem że dużo zmieniałeś w środku i ja bym pomyślał nad zmiana foteli i kanapy co by wpasowało się w inne zmiany jakie zrobiłeś...
u mazdy każde fotele wyglądają na "zmęczone" bez paniki
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Na przykład taki zestaw: http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-6-Leath ... 2266147026 . Pewnie można się trochę potargować bo już prawie od dwóch tygodni na eBayu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ale jakoś skóra do mnie nigdy nie przemawiała Latem parzy w a zimą idzie się do nich przymarznąć, poza tym za dużo pierdzielenia z konserwacją itp itd
Poza tym kasę "na kanapę i fotele" wolę przeznaczyć na audio, a w następne lato będzie więcej wydatków na M6
Zdradzę tylko, że jeśli wszytko wypali i fundusze pozwolą, to i fotele odetchną nowym życiem
Poza tym kasę "na kanapę i fotele" wolę przeznaczyć na audio, a w następne lato będzie więcej wydatków na M6
Zdradzę tylko, że jeśli wszytko wypali i fundusze pozwolą, to i fotele odetchną nowym życiem
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
I tak kolejne mile na liczniku przybywają...
Po wymianie zamka w tylnych lewych drzwiach problem z samo-włączającym się alarmem o różnych dziwnych i dziwniejszych porach dnia i nocy odszedł do lamusa (jak narazie miesiąc ciszy )
Po wymianie zamka w tylnych lewych drzwiach problem z samo-włączającym się alarmem o różnych dziwnych i dziwniejszych porach dnia i nocy odszedł do lamusa (jak narazie miesiąc ciszy )
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
salata69 napisał(a):120tkm jak to możliwe?
maestro81 napisał(a):I tak kolejne mile na liczniku przybywają
salata69 napisał(a):120tkm jak to możliwe? Ktos ingerował w te cyferki?
No raczej nie, bo to auto z UK i licznik podaje wartości w milach a nie km
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Minęły niespełna 2 miechy od wymiany zamka i alarm nie załączył się ani razu. Wymiana aku nie jest narazie konieczna – tak więc mam problem z głowy
Podczas mojej ostatniej wizyty w PL ktoś jednak próbował dobierać się do mojej M6, a dokładniej chciał zajumać czujniki ciśnienia z kół Wprawdzie nie udało się mu to, ale jeden z nich (żeby było śmiesznie ten, który najczęściej szwankował ) został uszkodzony i nie łączy się z resztą sensorów. Cóż... był wprawdzie do wymiany, ale i tak szkoda, bo teraz wygląda to nieco blee Dokupienie nowego zestawu to min. £20 (w zależności ile "zapasówek" jest w zestawie).
Problem z uciekającymi falami radiowymi po wymianie ori urządzenia jest powszechnie znany. Zanim jednak podejmę jakieś bardziej restrykcyjne kroki (np wymiana okablowania antenowego albo wypuszczenie anteny na dach) spróbuję jeszcze jednego taniego sposobu – wzmacniacza sygnału (pod warunkiem, że znajdę jeszcze miejsce żeby to diablestwo zmieścić za konsolą )
Koszt niewielki, zoabzcymy jak się sprawdzi bo wygląda porządnie (poprzedni tego typu bajer rozpadł mi się w rękach zanim zdążyłem cokolwiek z nim zrobić )
Podczas mojej ostatniej wizyty w PL ktoś jednak próbował dobierać się do mojej M6, a dokładniej chciał zajumać czujniki ciśnienia z kół Wprawdzie nie udało się mu to, ale jeden z nich (żeby było śmiesznie ten, który najczęściej szwankował ) został uszkodzony i nie łączy się z resztą sensorów. Cóż... był wprawdzie do wymiany, ale i tak szkoda, bo teraz wygląda to nieco blee Dokupienie nowego zestawu to min. £20 (w zależności ile "zapasówek" jest w zestawie).
Problem z uciekającymi falami radiowymi po wymianie ori urządzenia jest powszechnie znany. Zanim jednak podejmę jakieś bardziej restrykcyjne kroki (np wymiana okablowania antenowego albo wypuszczenie anteny na dach) spróbuję jeszcze jednego taniego sposobu – wzmacniacza sygnału (pod warunkiem, że znajdę jeszcze miejsce żeby to diablestwo zmieścić za konsolą )
Koszt niewielki, zoabzcymy jak się sprawdzi bo wygląda porządnie (poprzedni tego typu bajer rozpadł mi się w rękach zanim zdążyłem cokolwiek z nim zrobić )
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Wieje tu ciszą i nieróbstwem, że aż boli Ale nie żeby nic się nie działo
Jak wspomniałem w poprzednim poście, ktoś uszkodził mi sensor ciśnienia (Careud U912) na kole i był do wymiany. Udało mi się kupić na ebayu 2 zapasowe sensory, ale sparować to ustrojstwo z już wbudowanym modułem okazało się zagadką dla sprzedającego nie do rozstrzygnięcia. Nie powiem, próbował dzielnie uniknąć zwrotu produktu (bo to w końcu miałem zamiar zrobić), bo za rzadną cho..rę nie szło dziadostwa skonfigurować (monitor nie widział nowego sensora). Chińczyk z ebaya wysłał mi nawet film jak to połączyć, żeby działało, ale wybaczcie – po chińsku qwa nie umiem ni w ząb – film prosto od producenta, robiony na zamówienie!! Ch.. mnie trafiał, bo nadal stałem w miejscu, ale tak że z natury to uparty jak osioł jestem, więc pomyślałem, że ruskie hakery z pewnością coś już w tym temacie wymyślili. I eureka – miałem rację. Bajer polegał na tym, że ori instrukcja obsługi nie uwzględniała wymiany pojedynczego sensora, więc rosyjcy koledzy na forum umieścili litanię z rozwiązaniem – dla potomnych, po angielsku również
NIgdzie qwa nie jest napisane o jednym podstawowym szczególe!!! Owe sensory zabezpieczone są taką niepozorną nakładką od spodu, którą trzeba ŚCIĄGNĄĆ przed montażem na wentyle, bo inaczej dziadostwo nie zadziała
Teraz wszystko jest już na swoim miejscu i działa jak należy
17 stycznia – przegląd + serwis: wyamiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, dolanie płynu hamulcowego itp itd ect
edit: MOT przeszedłem pozytywnie, wszytko sprawne, o trzeba – uzupełnione i wymienione
Jak wspomniałem w poprzednim poście, ktoś uszkodził mi sensor ciśnienia (Careud U912) na kole i był do wymiany. Udało mi się kupić na ebayu 2 zapasowe sensory, ale sparować to ustrojstwo z już wbudowanym modułem okazało się zagadką dla sprzedającego nie do rozstrzygnięcia. Nie powiem, próbował dzielnie uniknąć zwrotu produktu (bo to w końcu miałem zamiar zrobić), bo za rzadną cho..rę nie szło dziadostwa skonfigurować (monitor nie widział nowego sensora). Chińczyk z ebaya wysłał mi nawet film jak to połączyć, żeby działało, ale wybaczcie – po chińsku qwa nie umiem ni w ząb – film prosto od producenta, robiony na zamówienie!! Ch.. mnie trafiał, bo nadal stałem w miejscu, ale tak że z natury to uparty jak osioł jestem, więc pomyślałem, że ruskie hakery z pewnością coś już w tym temacie wymyślili. I eureka – miałem rację. Bajer polegał na tym, że ori instrukcja obsługi nie uwzględniała wymiany pojedynczego sensora, więc rosyjcy koledzy na forum umieścili litanię z rozwiązaniem – dla potomnych, po angielsku również
NIgdzie qwa nie jest napisane o jednym podstawowym szczególe!!! Owe sensory zabezpieczone są taką niepozorną nakładką od spodu, którą trzeba ŚCIĄGNĄĆ przed montażem na wentyle, bo inaczej dziadostwo nie zadziała
Teraz wszystko jest już na swoim miejscu i działa jak należy
17 stycznia – przegląd + serwis: wyamiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, dolanie płynu hamulcowego itp itd ect
edit: MOT przeszedłem pozytywnie, wszytko sprawne, o trzeba – uzupełnione i wymienione
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Znów dłuuugo nic się nie działo, ale to z winy ogromu pracy w firmie i w domu do tego doszły inne nieoczekiwane wydatki ect....
W końcu dostało mi się kilka dni wolnego i trochę się wydarzyło, ale od początku.
W dywizji UK odbył się pierwszy w tym roku zlocik, na którym niestety nie było za wiele osób.... a szkoda, bo było zajefajnie choć kameralnie Zlocik zrobiliśmy w Dover, ale o tym będzie wkrótce -->TUTAJ<-- do poczytania.
Tak po krótce...
Weszliśmy na zamek...
...poskakaliśmy po obwarowaniach i okopach i tunelach...
...złapali mnie strażnicy króla i za karę musiałem odpracować deptanie trawników w kuchni...
...po godzinie wezwał mnie król...
...pasowano mnie na rycerza; dano miecz....
...i tarczę...
...ja jednak wole bardziej współczesne zabaweczki...
...i wolność
Od ostatniego przeglądu moja M6 dostała nowy respirator – mocniejszy akumulator (był 420Ah jest 450Ah) z 3-letnią gwarancją, więc mam nadzieję, że nieco pohulam na nim.
Do tego założyłem w końcu wzmacniacz pod radyjko – instalacja była dziecinnie prosta, niemal plug&play.
Ktoś powie, że taki "badziewek" niewiele daje. A ja powiem, że wprawdzie nie urywa, ale efekt jest współmierny do ceny – poprawa zasięgu fal radiowych jest zauważalna, zwłaszcza dla mnie, bo mieszkam w rejonie "dziury", gdzie sygnał jest po prostu mega słaby. Na trasie jednak do tej pory nie dało się korzystać z radia, natomiast ze wzmacniaczem można posłuchać już nieco aktualnych wiadomości nie męcząc w kółko milion razy przesłuchiwanych kawałków
Podążając za tematem, latem zaplanowane już są prace blacharsko-malarskie w PL: likwidacja rudej na drzwiach i "pajączków" na dachu, więc za jednym zamachem chyba wyciągnę antenę na dach i dodam płetwę ( ) żeby jednak sygnał radiowy był jeszcze lepszy.
Kto śledzi(ł) mój wątek to wie, że jakiś czas temu "przemalowałem" guma w sprayu nieco elementów wewnątrz i na zawnątrz auta. Wynik był fajny przez jakiś czas. Z zewnątrz po kilkunastu myciach (tylko ręczne myjnie) chcąc niechcąc guma zaczęła pomału się przecierać i odłazić, co z czasem zaczęło nieestetycznie wyglądać. Zacząłem więc wymieniać "ogumienie" na okleinę. Cząść już była zrobiona, część pozostałą wykonałem ostatnio podczas wolnego. Najpierw wnętrze zostało ujednolicone...
potem nieco z zewnątrz...
W tygodniu została też nabita klima... i tu zaczęły się problemy. Klima nabita a zamiast przyjemnego chłodku mam nawiew na papę wprost z Sachary. Jakie było moje zdziwienie, gdy się okazało, że kompresor wyzionął ducha I to w okresie gdzie czeka mnie podróż samochodem do PL (latem!!) i brak gotówki na takie inwestycje
W końcu dostało mi się kilka dni wolnego i trochę się wydarzyło, ale od początku.
W dywizji UK odbył się pierwszy w tym roku zlocik, na którym niestety nie było za wiele osób.... a szkoda, bo było zajefajnie choć kameralnie Zlocik zrobiliśmy w Dover, ale o tym będzie wkrótce -->TUTAJ<-- do poczytania.
Tak po krótce...
Weszliśmy na zamek...
...poskakaliśmy po obwarowaniach i okopach i tunelach...
...złapali mnie strażnicy króla i za karę musiałem odpracować deptanie trawników w kuchni...
...po godzinie wezwał mnie król...
...pasowano mnie na rycerza; dano miecz....
...i tarczę...
...ja jednak wole bardziej współczesne zabaweczki...
...i wolność
Od ostatniego przeglądu moja M6 dostała nowy respirator – mocniejszy akumulator (był 420Ah jest 450Ah) z 3-letnią gwarancją, więc mam nadzieję, że nieco pohulam na nim.
Do tego założyłem w końcu wzmacniacz pod radyjko – instalacja była dziecinnie prosta, niemal plug&play.
Ktoś powie, że taki "badziewek" niewiele daje. A ja powiem, że wprawdzie nie urywa, ale efekt jest współmierny do ceny – poprawa zasięgu fal radiowych jest zauważalna, zwłaszcza dla mnie, bo mieszkam w rejonie "dziury", gdzie sygnał jest po prostu mega słaby. Na trasie jednak do tej pory nie dało się korzystać z radia, natomiast ze wzmacniaczem można posłuchać już nieco aktualnych wiadomości nie męcząc w kółko milion razy przesłuchiwanych kawałków
Podążając za tematem, latem zaplanowane już są prace blacharsko-malarskie w PL: likwidacja rudej na drzwiach i "pajączków" na dachu, więc za jednym zamachem chyba wyciągnę antenę na dach i dodam płetwę ( ) żeby jednak sygnał radiowy był jeszcze lepszy.
Kto śledzi(ł) mój wątek to wie, że jakiś czas temu "przemalowałem" guma w sprayu nieco elementów wewnątrz i na zawnątrz auta. Wynik był fajny przez jakiś czas. Z zewnątrz po kilkunastu myciach (tylko ręczne myjnie) chcąc niechcąc guma zaczęła pomału się przecierać i odłazić, co z czasem zaczęło nieestetycznie wyglądać. Zacząłem więc wymieniać "ogumienie" na okleinę. Cząść już była zrobiona, część pozostałą wykonałem ostatnio podczas wolnego. Najpierw wnętrze zostało ujednolicone...
potem nieco z zewnątrz...
W tygodniu została też nabita klima... i tu zaczęły się problemy. Klima nabita a zamiast przyjemnego chłodku mam nawiew na papę wprost z Sachary. Jakie było moje zdziwienie, gdy się okazało, że kompresor wyzionął ducha I to w okresie gdzie czeka mnie podróż samochodem do PL (latem!!) i brak gotówki na takie inwestycje
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
W temacie znów zaczyn się dziać. Zakupione zostały niezbędne części do klimy, czyli nowa chłodnica i kompresor (cena zabójcza ) – no ale zrobić trzeba.
Nie ma to jak doradca daje niewłaściwą chłodnicę – przez to prace nieco się opóźniły. na fotce chłodnica od diesela
Robocizna to już pikuś w porównaniu z ceną kompresora, no ale nie wnikajmy w szczegóły
W sobotę 30/06 będzie montaż. Do tego dokupiłem zetaw nowych klocków Brembo.
Wkrótce pojawi się dokładka na dachu w postaci anteny radio/DAB+ i nowy android 8.0 (oczywiście od Xtronsa) – lepsze parametry, mocniejszy procek i szybszy system z radiem cyfrowym. Jestem ciekaw, czy uda mi się sparować system TMPS z tym andrusiem Wygląd samej jednostki niemal się nie zmieni, kostki plug&play, więc wymiana zajmie mi przypuszczam jakieś 15min
Wkrótce również pojawię sie moją M6 w Polsce i na pewno nie omieszkam zaszczycić swoją obecnościa jakiś zlocik w Poznaniu – będzie już (mam nadzieję) po renowacji lakieru i dodaniu spojlera, a może i wygłuszeniu pod audio – czas pokaże, bo grafik pobytu w PL mam dość napięty
Nie ma to jak doradca daje niewłaściwą chłodnicę – przez to prace nieco się opóźniły. na fotce chłodnica od diesela
Robocizna to już pikuś w porównaniu z ceną kompresora, no ale nie wnikajmy w szczegóły
W sobotę 30/06 będzie montaż. Do tego dokupiłem zetaw nowych klocków Brembo.
Wkrótce pojawi się dokładka na dachu w postaci anteny radio/DAB+ i nowy android 8.0 (oczywiście od Xtronsa) – lepsze parametry, mocniejszy procek i szybszy system z radiem cyfrowym. Jestem ciekaw, czy uda mi się sparować system TMPS z tym andrusiem Wygląd samej jednostki niemal się nie zmieni, kostki plug&play, więc wymiana zajmie mi przypuszczam jakieś 15min
Wkrótce również pojawię sie moją M6 w Polsce i na pewno nie omieszkam zaszczycić swoją obecnościa jakiś zlocik w Poznaniu – będzie już (mam nadzieję) po renowacji lakieru i dodaniu spojlera, a może i wygłuszeniu pod audio – czas pokaże, bo grafik pobytu w PL mam dość napięty
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Prac ciąg dalszy. Blacharz w PL już umówiony, lakiernik również, tylko czekają aż podjadę na robotę
Jak narazie doszło kilka nowych detali.
Główny z nich to nowy unit Xtronsa – poprzedni był już nieco za wolny więc wsadziłem nowość TE697P na bazie Androida 8.0.
Z montażem nie było za wiele zachodu – wymiana jedego kabla (mam teraz 1 złącze USB więcej) reszta plug&play. Obecny unit ma już dodatkowo DVD oraz DAB+ Kto śledzi wątek będzie pamiętał, że wypuszczam antenę na dach w postaci bacika
Wleciały już na pokład nowe klocki hamulcowe Brembo oraz nieszczęsny kompresor klimy. czekam teraz za dostawą nowej właściwej chłodnich ac i na dniach i ona znajdzie się pod maską.
Kod błędu 22 wyświetlający się na desce wkurza mnie już niemiłosiernie. Podłaczenie do Forscana dało taki oto wspaniały kodzik B1126
Zapomniałem tylko spradzwić, która złączka dokładnie za to odpowiada Chyba, że ma ktoś jakieś porady co i jak sprawdzić Forscanem, bo ja nieco zielony jestem
Jest też ciąg dalszy poszukiwań samozałączającego się alarmu. Szperałem trochę po necie i różnych forach i doszedłem do ciekawych konkluzji. Mianowicie zworka na krańcówce pod maską nic nie dała – jak wyło tak wyło. Odpiąłem także kostkę ze skrzynki z bezpiecznikami pod maską i znalazłem cudaka z popalonymi stykami
I tu moje pytanie: czym to dziadostwo można wyczyścić i ewentualnie jak naprawić
Jak narazie doszło kilka nowych detali.
Główny z nich to nowy unit Xtronsa – poprzedni był już nieco za wolny więc wsadziłem nowość TE697P na bazie Androida 8.0.
Z montażem nie było za wiele zachodu – wymiana jedego kabla (mam teraz 1 złącze USB więcej) reszta plug&play. Obecny unit ma już dodatkowo DVD oraz DAB+ Kto śledzi wątek będzie pamiętał, że wypuszczam antenę na dach w postaci bacika
Wleciały już na pokład nowe klocki hamulcowe Brembo oraz nieszczęsny kompresor klimy. czekam teraz za dostawą nowej właściwej chłodnich ac i na dniach i ona znajdzie się pod maską.
Kod błędu 22 wyświetlający się na desce wkurza mnie już niemiłosiernie. Podłaczenie do Forscana dało taki oto wspaniały kodzik B1126
Zapomniałem tylko spradzwić, która złączka dokładnie za to odpowiada Chyba, że ma ktoś jakieś porady co i jak sprawdzić Forscanem, bo ja nieco zielony jestem
Jest też ciąg dalszy poszukiwań samozałączającego się alarmu. Szperałem trochę po necie i różnych forach i doszedłem do ciekawych konkluzji. Mianowicie zworka na krańcówce pod maską nic nie dała – jak wyło tak wyło. Odpiąłem także kostkę ze skrzynki z bezpiecznikami pod maską i znalazłem cudaka z popalonymi stykami
I tu moje pytanie: czym to dziadostwo można wyczyścić i ewentualnie jak naprawić
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości