Strona 2 z 4

Re: Mazda6 GG L3 '02 Top Sport 2.3 166KM

PostNapisane: 16 mar 2016, 13:07
przez Greg88
Pora na kilka fotek z renowacji felg. Niestety nie mam szczegółowych fotek stanu felg przed renowacją <glupek2> ale nie ma co rozpamiętywać tego co było :)

IMG_20160307_113609.jpg

Świeżo po wygrzewaniu w piecu

IMG_20160314_133512.jpg

Efekt w świetle dziennym

IMG_20160314_133540.jpg

IMG_20160314_133549.jpg

Przymiarka bez "laczków"

IMG_20160316_104935.jpg

IMG_20160316_104942.jpg

IMG_20160316_104952.jpg

Tutaj już z "laczkami" <serduszka>

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 2 kwi 2016, 18:49
przez Greg88
Odkopie trochę swój temat. Robi się cieplej to od razu każdy chce coś przy swojej Madzi robić.
U mnie poszło na pierwszy rzut przyciemnienie szyb tył + boki tył, klubowe tablice oraz A-SPEC.
Poniżej kilka fotek poglądowych na szybko. Sesja z prawdziwego zdarzenia o malowaniu zacisków bo straszą :D

IMG_20160402_182558.jpg

IMG_20160402_182735.jpg
IMG_20160402_182714.jpg
IMG_20160402_182640.jpg

IMG_20160402_203655.jpg

PostNapisane: 2 kwi 2016, 19:12
przez Biniu
Ciekawy felunek. Szkoda, że nie pokusiles się o jakiś odwazniejszy kolorek :)

PostNapisane: 2 kwi 2016, 20:08
przez Greg88
Jak mi się znudzi to prysnę gumą w sprayu dla odmiany :)

PostNapisane: 3 kwi 2016, 18:18
przez totalover
Koniecznie zamontuj spoiler z 3 stopem do niej :D

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 kwi 2016, 17:14
przez Greg88
totalover napisał(a):Koniecznie zamontuj spoiler z 3 stopem do niej :D

Zastanawiam sie na tym, oj zastanawiam :D

Dziś podczas wypadu do rodzinki na trasie pojawiła się ciekawa cyferka na liczniku.
Co prawa trochę zakurzony ale widać <lol> :)

IMG_20160410_122927.jpg


Oprócz tego przyszły mi naklejki na kapsle w felgach ;)

IMG_20160410_170651.jpg

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 kwi 2016, 19:20
przez makmarc
To jeszcze rozejrzyj się za Eibachami, właściwości wizualne i jezdne zdecydowanie na plus :D

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 11 kwi 2016, 15:31
przez Greg88
makmarc napisał(a):To jeszcze rozejrzyj się za Eibachami, właściwości wizualne i jezdne zdecydowanie na plus :D


Wszystko w swoim czasie :)

Poza tym kolejny nowy nabytek. A w zasadzie nie taki nowy, ponieważ już kiedyś zakupiłem podobne ale ząb czasu odcisnął się na nich za bardzo dlatego podjąłem decyzje o wymianie :)

IMG_20160411_152116.jpg

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 20 kwi 2016, 15:57
przez Greg88
Kolejny mod w drodze – nic specjalnego dla oka z zewnątrz ale pomocny :)

IMG_20160420_153349.jpg

IMG_20160420_153358.jpg

IMG_20160423_132841.jpg

IMG_20160423_132837.jpg

IMG_20160423_134619.jpg

IMG_20160423_135523.jpg

IMG_20160423_135528.jpg

IMG_20160423_134625.jpg

PostNapisane: 22 kwi 2016, 02:48
przez totalover
montuj montuj, bedziemy na spocie czaić jak to działa :D

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 23 kwi 2016, 16:50
przez Greg88
Montaż zakończony sukcesem :) Fotki w postach powyżej :D

PostNapisane: 24 kwi 2016, 00:30
przez totalover
I jak się sprawuje taki cud techniki?

PostNapisane: 24 kwi 2016, 07:31
przez WisniaUs
No wlasnie,jaka skutecznosc tego jest??

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 25 kwi 2016, 10:46
przez Greg88
Jak się sprawuje?
Nadzwyczaj dobrze. Znajomy sceptyk po montażu jak testował działanie czujnika skomentował to mniej więcej tak:
shut_up_and_take_my_money-t2.jpg


Początkowo też podchodziłem to tego z dużą dozą sceptycyzmu ale cacko za 10$ spełnia soje zadanie.
Kwestia przyzwyczajenia się i wyczucia działania. Ciężko szybko "zaufać" nowej zabawce ale to kwestia czasu ;P

PostNapisane: 25 kwi 2016, 17:56
przez zelka
Czyli "działa bo działa", a w tej cenie spełnia swoje normy :P
Od jakiej odległości zaczyna łapać sprawdzałeś?

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 maja 2016, 07:15
przez Greg88
Działa jak powinno. 50 cm i czujnik już sygnalizuje że mamy obiekt w pobliżu <czarodziej>


Dobra a teraz przyszła pora na porządną aktualizację.
Zabierałem się za to jak sójka za morze, czekałem na odpowiedni moment bliżej nie znany przeze mnie aż w końcu któregoś sobotniego poranka stwierdziłem że wypadało by poskładać wszystkie klamoty w całość.
Mowa tutaj o montażu tabletu w miejsce oryginalnej navi.
Brzmi to dość prosto. Co tam trzeba zrobić? Ile to może zająć czasu? Pewnie większość stwierdzi że może kilka godzin ale prawda jest zupełnie inna. Zawsze wypadnie "coś" czego się nie przewidzi i dlatego ten mod tak długo dojrzewał aby ukazać się na forum.

Tak pokrótce co się znalazło w obudowie po starej navi :)

  • tablet Lenovo TAB 2 A7-10F
  • AVT1623 Nadprądowy wyłącznik silnika DC
  • LM2596S LM259 Przetwornica napięcia DC-DC
  • OBDII Bluetooth
  • przewody, izolacje, wtyczki, kleje, przełączniki, itp. itd.

W pewnym momencie myślałem nad "przeszczepieniem" sterowania silnikiem za starej navi ale była by to rzeźba w gów.?.nie <glupek2>

Poniżej zamieszczam kilka fotek z postępów realizacji. zainteresowanych zapraszam do dyskusji :D

IMG_20160502_153339.jpg

Wszystko wybebeszone – zabieram się za montaż

IMG_20160502_153734.jpg

IMG_20160502_160630.jpg

Ci którzy już wykonywali mod navigacji wiedzą, że trzeba spiłować jedna krawędź – 7" nie mieści się w ramce, brakuje dosłownie 2mm – efekty powyżej

IMG_20160504_120612.jpg

Mod wymagał wlutowania się w zasilanie tabletu w celu bezpośredniego zasilania z akumulatora. Niestety nie dało rady wybebeszyć baterii z urządzenia. Po wymontowaniu baterii tablet nie uruchamia się – układ kontrolny nowych urządzeń. Prócz przewodów zasilających wyprowadziłem wyjście z przycisku "wybudzania" ekranu – z powodzeniem połączony z oryginalnym przyciskiem TILT na panelu przy wyświetlaczu Mazdy

IMG_20160504_120545.jpg

Zmuszony pozostawić baterie w urządzeniu wyciąłem okienko w celu lepszej wymiany ciepła

IMG_20160504_120440.jpg

Chciałem zamontować OTG w tablecie na pendraka czy coś innego ale obecny kernel nie obsługuje ładowania i OTG jednocześnie podpiętego w port. Na chwilę obecną OTG zawieszone w czasie :P

IMG_20160504_134532.jpg

Przymiarka przed montażowa

IMG_20160504_145020.jpg

IMG_20160504_150128.jpg

Podpięcie pod stałe zasilanie + bezpiecznik 5A (wiem, wiem przewód jak na instalacje elektryczną w domu :D )

IMG_20160504_164815.jpg

Już prawie skończone

IMG_20160510_215705.jpg

OBDII + Torque Pro


Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 maja 2016, 09:07
przez xRafalx
Wygląda to bardzo fajnie :) Ciekawy jestem dlaczego Twoja winda otwiera się tak powoli. Moja to myk i już jest otwarta... Ciekawy jestem także zakłóceń czy pojawią się na audio czy nie :)

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 maja 2016, 11:46
przez Greg88
Dlaczego tak powoli? Szczerze powiedziawszy to nie wiem, moze to kwestia zasilania? Może pomyliłem się podczas lutowania nad prądowego wyłącznika :P
Na przetwornicy ustawiłem 5.1V – zasila tablet, nad prądowy wyłącznik i silnik.

Co do zakłoceń... Hmmm... <rotfl> No są, co tu dużo ukrywać. Ale nie jest to wina kabla sygnałowego a zasilania. Już myślę nad inną przetwornicą dedykowana do dźwięku gdzie jej zakres pracy wykracza powyżej 20kHz przez co nawet jak jakieś są to ich nie słychać :) :D

PostNapisane: 10 maja 2016, 11:48
przez maestro81
No i kolejny ciekawy mod ułatwiający życie <spoko> <spoko> <spoko>

A propos, czujniki parkowania umieściłeś także z przodu auta czy tylko tył obwiesiłeś ??

Re: Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC

PostNapisane: 10 maja 2016, 12:09
przez Greg88
Czujnik parkowania tylko na tylnym zderzaku <spoko>