Mazda6 GY LF-DE '07 Active by PISZCZEK (kolejne mody i pełen detailing str.10)
Sądzę, że w każdym salonie jest dostępna paleta kolorów... przynajmniej w UK się spotkałem
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Panowie. Podpowiecie, pomożecie? Szukam haka pdpinanego ale takiego ktora tylko minimalnie wymusza podciecie zderzaka. Tak zeby nie bylo widac mocowania kuli. No i zeby LIP mógł zostać. Mogę go podciąć od tyłu też. Rozważalem przerpbienie haka tak zeby byl pod zderzakiem ale to ryzyko. Chyba ze pójdę do gościa ktory spawa piece.
Założyłem hak firmy Imioła i jest cacy. Minimalne podcięcie i dobrze to wszystko wygląda. Mordowania z montażem było sporo ale warto było. Samemu zawsze lepiej bo żaden mechanik nie zachowa estetyki i nie zabezpieczy dobrze ciętej podłużnicy albo nie będzie delikatnie traktował zderzaka.
I przyszedł też czas na koła zimowe. Alu pomalowane i zabezpieczone ceramiką. Niestety przez pomyłkę kupiłem opony 215/55 zamiast 215/50 i obciera mi przy obciążeniu o plastikowe nadkole Swoją drogą wydaje mi się że tył nawet bez obciążenia siedzi za nisko. Z tyłu koło jest równo z błotnikiem a z przodu jest spory zapas na wysokości. Może założę dystans pod sprężynę? Co myślicie? Zrobie zdjęcie jutro to pokażę jak to wygląda. Co dziwne obciera prawa strona i w nadkolu jest mniej miejsca niż z lewej strony. A to przez konstrukcje auta. Tez postaram się to jakoś pokazać.
I przyszedł też czas na koła zimowe. Alu pomalowane i zabezpieczone ceramiką. Niestety przez pomyłkę kupiłem opony 215/55 zamiast 215/50 i obciera mi przy obciążeniu o plastikowe nadkole Swoją drogą wydaje mi się że tył nawet bez obciążenia siedzi za nisko. Z tyłu koło jest równo z błotnikiem a z przodu jest spory zapas na wysokości. Może założę dystans pod sprężynę? Co myślicie? Zrobie zdjęcie jutro to pokażę jak to wygląda. Co dziwne obciera prawa strona i w nadkolu jest mniej miejsca niż z lewej strony. A to przez konstrukcje auta. Tez postaram się to jakoś pokazać.
Opony i tak powinny być 215/45/17. Taki był rozmiar fabryczny. Co do nierównego siedzenia, to nadkola przód są bardziej wycięte dlatego jest taka różnica. Zobacz czy próg jest równolegle do podłoża.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
piszczek napisał(a):Swoją drogą wydaje mi się że tył nawet bez obciążenia siedzi za nisko. Z tyłu koło jest równo z błotnikiem a z przodu jest spory zapas na wysokości.
na zdjęciach to ja tam widzę spory zapas na wysokości na obu osiach ale nie porównuj do błotników, w GG/GY są inaczej wycięte tył/przód – z przodu błotnik jest wyżej wycięty więc jak samochód stoi równo to z przodu ma większy prześwit między oponą a błotnikiem niż z tyłu chcesz sprawdzić – stan na prostym odcinku i zmierz odległość między podłożem a progiem przy przedniej i tylnej osi
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Weelkoo napisał(a):na zdjęciach to ja tam widzę spory zapas na wysokości na obu osiach
bo na fotach są jeszcze letnie i z tyłu jest mniejszy balon niż z przodu.
Dopisano 9 lis 2016, 22:21:
Tak to właśnie wygląda. Dodam że z tyłu siedzi butla z gazem. Dzisiaj jeszcze podgrzałem opalarką nadkole plastikowe i je nieco uformowałem ale nie wiem czy da to cokolwiek. Jednak będę się decydował na podniesienie auta. Tylko nie wiem jak to sie robi czym itp itd.
AloHA
A fe fe , wszyscy opuszczają a Ty będziesz podnosił hehehehe
Sprawdź co masz za spreżyny, może masz coś kombinowane
piszczek napisał(a):Jednak będę się decydował na podniesienie auta
A fe fe , wszyscy opuszczają a Ty będziesz podnosił hehehehe
Sprawdź co masz za spreżyny, może masz coś kombinowane
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Trudno zweryfikować mi co to są za sprężyny. Mam tyko zdjęcia ale czy to coś da. Chyba nie. Z racji kiepskiego dostępu też nie znalazłem oznaczeń jakichkolwiek.
Pytanie z innej beczki. Szukam pewnych piast do mojej 6ki na przód. Na OE Mazda nie mam kasy. Wiec szukam zamienników. Mazparts proponujemy mi OEM JAPAN za 160 zł/szt. Jakieś koreańskie za 160zł ale nie mam pojęcia co to jest. Wy wiecie? YNT za 100 zł na allegro ale nie mam pojęcia co to za firma. Tak samo NTY LTD za 60, JPN z Koreii za 60. Taniego gówna nie chce kupować. Może mi doradzicie? Niczego innego nie znalazłem i w sumie nie mam dużego wyboru.
Pytanie z innej beczki. Szukam pewnych piast do mojej 6ki na przód. Na OE Mazda nie mam kasy. Wiec szukam zamienników. Mazparts proponujemy mi OEM JAPAN za 160 zł/szt. Jakieś koreańskie za 160zł ale nie mam pojęcia co to jest. Wy wiecie? YNT za 100 zł na allegro ale nie mam pojęcia co to za firma. Tak samo NTY LTD za 60, JPN z Koreii za 60. Taniego gówna nie chce kupować. Może mi doradzicie? Niczego innego nie znalazłem i w sumie nie mam dużego wyboru.
a dlaczego cała piasta? Z przodu można wymienić samo łożysko – SKF, NTN SNR czy Koyo – wszystko w granicach 150~200 PLN. Pojeździ to zdecydowanie dłużej niż tania piasta a koszt podobny w oryginałach siedzi pewno NTN-SNR albo Koyo. No chyba, że jest faktycznie fizycznie uszkodzona piasta – wtedy nie pomogę, bo mnie przy wymianie (tył) znajomi uczulalili na NTY, YNT i wszelkie inne tanie marki (w zasadzie liczy się i tak tylko jakie łożysko siedzi w środku), które wytrzymują podobno ułamek tego co markowe – skończyło się więc na KOYO / OEM
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Piasta jest krzywa. A raczej obie wiec muszę założyć nowe. A co do łożyska to myślałem o firmie FAG. 130 zł w hurcie.
Dopisano 18 lis 2016, 19:13:
Mazparts zaproponowało mi Koyo za 130zł po rabacie. Bardzo dobra cena, wszędzie indziej stoją drożej. Doszukiwać się tutaj matactwa?
Dopisano 18 lis 2016, 19:13:
Mazparts zaproponowało mi Koyo za 130zł po rabacie. Bardzo dobra cena, wszędzie indziej stoją drożej. Doszukiwać się tutaj matactwa?
piszczek napisał(a):Doszukiwać się tutaj matactwa?
ze strony Mazparts??? w życiu bym nawet nie podejrzewał – brać póki robią dobrą cenę
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Ja również od nich bym brał w ślepo – do tej pory nie narzekam, a wręcz jestem bardzo zadowolony z ich usług
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Czas na aktualizację. Ostatnio pisałem.o krzywych piastach. Więc wpakowałem nowy zestaw tarcz, piast i łożysk. Odmalowałem srebrne alu na lato.
A teraz mam problem. Nowa opona po zimie dostała bąbla. Na przednim.błotniku przy progu wyłazi ruda. Więc czekają niemałe wydatki. Ale AC na coś się przyda.
Plany na ten rok? Profesjonalny detailig lakieru razem zz korektą i do tego ceramika. Miałem to juz zrobić wcześniej.
Ale przed tym trzeba ogarnąć błotnik i zderzak który dostał odprysków. W planie również nakładki progów z MPSa. A także kamera cofania z monitorem w lusterku wstecznym. Ewentualnie monitor wyląduje w osłonie przeciwsłonecznej.
A na dniach wymiana oleju, filtrów i świec. I przegląd instalacji gszowej.
A teraz mam problem. Nowa opona po zimie dostała bąbla. Na przednim.błotniku przy progu wyłazi ruda. Więc czekają niemałe wydatki. Ale AC na coś się przyda.
Plany na ten rok? Profesjonalny detailig lakieru razem zz korektą i do tego ceramika. Miałem to juz zrobić wcześniej.
Ale przed tym trzeba ogarnąć błotnik i zderzak który dostał odprysków. W planie również nakładki progów z MPSa. A także kamera cofania z monitorem w lusterku wstecznym. Ewentualnie monitor wyląduje w osłonie przeciwsłonecznej.
A na dniach wymiana oleju, filtrów i świec. I przegląd instalacji gszowej.
U mnie zderzak 0 odpryskow ale za to maska masakra i czeka juz na malowanie
- Od: 11 sty 2016, 19:34
- Posty: 100
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 Liftback 2.0 Benzyna 147 KM, 2007 rok.
Piszczek, ale coś do Bydgoszczy dojechać nie możesz
Zdjęcia jakieś wrzuć dla odświeżenia
Pozdro!
Zdjęcia jakieś wrzuć dla odświeżenia
Pozdro!
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
No niestety nie jest mi po drodze, tym bardziej że prawie w ogóle nie mam wolnego czasu. Ciągła praca. Nawet dla Madzi mam za mało czasu.
Autko muszę jeszcze nieco odświeżyć więc coś cyknę na szybko.
Autko muszę jeszcze nieco odświeżyć więc coś cyknę na szybko.
Jest trochę czasu żeby ogarnąć Mazdę. Wnętrze znowu jest jak nowe. Poprawiłem przedni LIP. I teraz mam do Was pytanie. Z racji że nigdzie nie znalazłem identycznej ramki tablicy rejestracyjnej chciałbym Was zapytać jaką byście mi zaproponowali? Chodzi o wygląd. Myślałem o ramce w połysku. Ale na pewno nie chromowana. Może czerwona czarna w połysku a może jeszcze coś innego?
http://allegro.pl/ramka-ramki-pod-tabli ... 29385.html
http://allegro.pl/ramki-ramka-na-pod-ta ... 59152.html
http://allegro.pl/ramka-pod-tablice-rej ... 49268.html
http://allegro.pl/ramka-rampki-podkladk ... 23121.html
A może inne propozycje?
Auto oczywiście czarna śliwka
http://allegro.pl/ramka-ramki-pod-tabli ... 29385.html
http://allegro.pl/ramki-ramka-na-pod-ta ... 59152.html
http://allegro.pl/ramka-pod-tablice-rej ... 49268.html
http://allegro.pl/ramka-rampki-podkladk ... 23121.html
A może inne propozycje?
Auto oczywiście czarna śliwka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości