Strona 1 z 7

MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 13 gru 2015, 22:42
przez deejay89
Witajcie forumowicze, kilka miesiecy temu stałem się posiadaczem Mazdy 6 w wersji MPS. Samochód w kolorze czarnym prezentuje się najlepiej <serduszka> Z tą marką jestem od dawna, jest to moj pierwszy, lecz na pewno nie ostatni mps, wcześniej 2x 3 polift sport, po za 3-kami miałem jeszcze kilka 6-tek, sporty, polifty, przedlifty itp <serduszka>

Aviary Photo_130942619859933268.png


Aktualna Madzia zostanie ze mną na dłużej, dlatego postanowiłem przy niej trochę porobić, ale o tym później. Mój samochód posiadał dwoch wlascicieli przede mną, jest w stanie bardzo dobrym, silnik (byl) również. Auto nie było bite, jeździ prosto, nie ma śladów rdzy (jeszcze ;)), tak że jest spoko.

Podstawowe info:

Mazda 6 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2,3L turbo 260km
Przebieg: 119000 mil (200000km)
Kolor: czarny metalic

Wyposażenie najwyzsze, jak na mopsy przystalo m.in:

-8 poduszek
-audio BOSE (6 głośników, subwoofer i wzmacniacz i zmieniarka na 6cd)
-xenonowe światła
-czujnik deszczu (strasznie to działa...)
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-spryskiwacze reflektorów
i wiele więcej, bez navi, bo nie potrzebuje.

w samochodzie brak modow poza:
-blow off forge
-gruszka turbo forge

od poczatku, samochod jezdzil bardzo dobrze, do poki cos nie padlo i stracil moc. wymienilem map sensor, gruszke turbo i inne pierdoly, ale nic nie pomoglo.
postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo) <lol> czego efektem bylo brak kontroli cisnienia na silnik. oto efekt:

https://www.youtube.com/watch?v=8ZNPtPFxp1g

pokrzywione korby od przeladowania...

received_10207378612605449.jpeg


<serduszka>

na chwile obecna, skompetowalem juz wszystkie czesci do remontu silnika:

-kute tloki Wiseco
-kute korby Manley
-lepsza uszczelka pod glowicę
-kompletny rozrzad
-dolot powietrza Corksport
-18L oleju Shell helix h7 5W40, nowy olej do dyfra, skrzyni..
-i wszystko co potrzebne do podstawowego zakucia i remontu.

kilka zdjec czesci (na foto brak rozrzadu, olejow) <serduszka> :D

IMAG0451.jpg

IMAG0452.jpg

received_1032895600075852.jpeg


samochod bedzie robiony w garazu Young Motors w UK.
wszysrkie czesci sa nowe, sprowadzane ze stanow.

IMAG1869.jpg


kiedys z nudow upiekszylem srodkowe elementy folia karbonowa, efekt bardzo dobry!!

IMAG1270.jpg

IMAG1334_1.jpg


W najbliższej przyszłości planuję:

-nowe turbo BNR S4
-dolot metanolu
-zawieszenie -30/-40mm, zastanawiam sie nad gwintem czy sprezyna + bilstein b8
-przedni wiekszy intercooler
-zegary prosport
-strojenie
-Cobb v3 (urzadzenie monitorujace prace samochodu na bierzaco, zmiana mapy na postoju itp.)
-wydech Miltec bez obu katow
-halogeny pomarańczowe
-czerwone lampy na tył
-po głowie chodzi ROTA GTR w jasnym zielonym
-nowe strojenie

po wszystkim samochod powinien osiagnac 450+.


To by bylo na tyle, o wszystkim bede informowal na bierzaco, ma chwile obecna czekamy z madzia na termin remontu :)
pozdrawiam.

IMAG1872.jpg



sorry za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury
nie wiem jak umiescic miniature youtube, wiec sprawdzac link :)

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:00
przez Nightfall
Witaj w dziale kolego <spoko>
Masz zacne autko do przemieszczenia się <serduszka>
Życzę Ci żebyś wprowadził w życie zamierzone mody ale i bez tego autko piękne :D
Szerokości I bezawaryjności

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:02
przez Danmazda
MPS <serduszka> I co tu dalej pisać :D Szerokości i bezawaryjności <spoko>

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:17
przez olrzyn
witam,

po remoncie i strojeniu życzę bezawaryjnej jazdy.


poszło PRIV.

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:19
przez odom
GIT BLACk DEMON <faja>

Życzę bezawaryjności i niezapomnianych wrażeń z użytkowania :D

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:46
przez rafałmazda
MPS <serduszka> tylko chyba powypadkowy i Janusz w garażu nawet nie potrafił kierownicy na właściwe miejsce zamontować hahaha hahaha hahaha szerokości i przyjemności <spoko>

PostNapisane: 14 gru 2015, 22:50
przez deejay89
dzieki, wasze zyczenia sie przydadza, bo mazda nie popisala sie robiac ten silnik ;)

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 14 gru 2015, 23:15
przez xRafalx
Ładny MPS, choruję na auto z takim silnikiem właśnie :D
Szerokości i bezawaryjności :)

PostNapisane: 14 gru 2015, 23:52
przez deejay89
xRafalx – odradzam, chyba, ze masz zbedne 20k zl na wrzucenie w silnik, to jak najbardziej :D <rotfl>

PostNapisane: 15 gru 2015, 00:05
przez xRafalx
deejay89 napisał(a):xRafalx – odradzam, chyba, ze masz zbedne 20k zl na wrzucenie w silnik, to jak najbardziej :D <rotfl>

20 to może nie, lecz ja choruję na 3 MPS w okolicach 2011 w górę :D

PostNapisane: 15 gru 2015, 00:08
przez deejay89
remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(

PostNapisane: 15 gru 2015, 00:10
przez xRafalx
deejay89 napisał(a):remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(

Ale teraz śmiga jak marzenie :D Mam nadzieje, że ja kupię coś "zdrowego", na razie to odległe plany :D

PostNapisane: 15 gru 2015, 00:12
przez deejay89
jeszcze nie smiga, dopiero czekam na kolejke do remontu ;)

PostNapisane: 15 gru 2015, 00:14
przez xRafalx
deejay89 napisał(a):jeszcze nie smiga, dopiero czekam na kolejke do remontu ;)

To powodzonka życzę! :)

PostNapisane: 16 gru 2015, 18:24
przez odom
deejay89 napisał(a):remont mojego na kutych czesciach wyniesie ponad 20k zl :D :(


Patrząc że to funty czyli jakieś 4000 tyś przy tamtych zarobkach nie będzie aż tak odczuwalne jak byłoby to w naszym kraju <faja>

PostNapisane: 20 gru 2015, 19:54
przez deejay89
zostala zrobiona wycena robocizny na £1300, czyli jakies 8000zl, teraz termin i mozna dzialac :)

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 20 gru 2015, 22:28
przez Dariushinio
to kupiłeś fure założmy za te 25k pojeździłeś z miecha i teraz 20k na remont? no to współczuje XD

PostNapisane: 20 gru 2015, 22:34
przez deejay89
dokladnie tak, caaaly mps ;)

PostNapisane: 20 gru 2015, 22:39
przez expell
deejay89 napisał(a):postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo) czego efektem bylo brak kontroli cisnienia na silnik.


Bez przesady że MPS jest taki fuj be be, sam go tak załatwiłeś <glupek2>

Re: MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

PostNapisane: 20 gru 2015, 22:42
przez xRafalx
Ja też, jestem zdania, że nie ma co tak pisać, że bee i fee. Ludzie mają na forum, śmigają, kombinują z mocą i sobie chwalą :) Po prosu kupiłeś zajechany motor i tyle...