MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

Witajcie forumowicze, kilka miesiecy temu stałem się posiadaczem Mazdy 6 w wersji MPS. Samochód w kolorze czarnym prezentuje się najlepiej
Z tą marką jestem od dawna, jest to moj pierwszy, lecz na pewno nie ostatni mps, wcześniej 2x 3 polift sport, po za 3-kami miałem jeszcze kilka 6-tek, sporty, polifty, przedlifty itp
Aktualna Madzia zostanie ze mną na dłużej, dlatego postanowiłem przy niej trochę porobić, ale o tym później. Mój samochód posiadał dwoch wlascicieli przede mną, jest w stanie bardzo dobrym, silnik (byl) również. Auto nie było bite, jeździ prosto, nie ma śladów rdzy (jeszcze
), tak że jest spoko.
Podstawowe info:
Mazda 6 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2,3L turbo 260km
Przebieg: 119000 mil (200000km)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie najwyzsze, jak na mopsy przystalo m.in:
-8 poduszek
-audio BOSE (6 głośników, subwoofer i wzmacniacz i zmieniarka na 6cd)
-xenonowe światła
-czujnik deszczu (strasznie to działa...)
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-spryskiwacze reflektorów
i wiele więcej, bez navi, bo nie potrzebuje.
w samochodzie brak modow poza:
-blow off forge
-gruszka turbo forge
od poczatku, samochod jezdzil bardzo dobrze, do poki cos nie padlo i stracil moc. wymienilem map sensor, gruszke turbo i inne pierdoly, ale nic nie pomoglo.
postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo)
czego efektem bylo brak kontroli cisnienia na silnik. oto efekt:
https://www.youtube.com/watch?v=8ZNPtPFxp1g
pokrzywione korby od przeladowania...
na chwile obecna, skompetowalem juz wszystkie czesci do remontu silnika:
-kute tloki Wiseco
-kute korby Manley
-lepsza uszczelka pod glowicę
-kompletny rozrzad
-dolot powietrza Corksport
-18L oleju Shell helix h7 5W40, nowy olej do dyfra, skrzyni..
-i wszystko co potrzebne do podstawowego zakucia i remontu.
kilka zdjec czesci (na foto brak rozrzadu, olejow)
samochod bedzie robiony w garazu Young Motors w UK.
wszysrkie czesci sa nowe, sprowadzane ze stanow.
kiedys z nudow upiekszylem srodkowe elementy folia karbonowa, efekt bardzo dobry!!
W najbliższej przyszłości planuję:
-nowe turbo BNR S4
-dolot metanolu
-zawieszenie -30/-40mm, zastanawiam sie nad gwintem czy sprezyna + bilstein b8
-przedni wiekszy intercooler
-zegary prosport
-strojenie
-Cobb v3 (urzadzenie monitorujace prace samochodu na bierzaco, zmiana mapy na postoju itp.)
-wydech Miltec bez obu katow
-halogeny pomarańczowe
-czerwone lampy na tył
-po głowie chodzi ROTA GTR w jasnym zielonym
-nowe strojenie
po wszystkim samochod powinien osiagnac 450+.
To by bylo na tyle, o wszystkim bede informowal na bierzaco, ma chwile obecna czekamy z madzia na termin remontu
pozdrawiam.
sorry za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury
nie wiem jak umiescic miniature youtube, wiec sprawdzac link


Aktualna Madzia zostanie ze mną na dłużej, dlatego postanowiłem przy niej trochę porobić, ale o tym później. Mój samochód posiadał dwoch wlascicieli przede mną, jest w stanie bardzo dobrym, silnik (byl) również. Auto nie było bite, jeździ prosto, nie ma śladów rdzy (jeszcze
Podstawowe info:
Mazda 6 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2,3L turbo 260km
Przebieg: 119000 mil (200000km)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie najwyzsze, jak na mopsy przystalo m.in:
-8 poduszek
-audio BOSE (6 głośników, subwoofer i wzmacniacz i zmieniarka na 6cd)
-xenonowe światła
-czujnik deszczu (strasznie to działa...)
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-spryskiwacze reflektorów
i wiele więcej, bez navi, bo nie potrzebuje.
w samochodzie brak modow poza:
-blow off forge
-gruszka turbo forge
od poczatku, samochod jezdzil bardzo dobrze, do poki cos nie padlo i stracil moc. wymienilem map sensor, gruszke turbo i inne pierdoly, ale nic nie pomoglo.
postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo)

https://www.youtube.com/watch?v=8ZNPtPFxp1g
pokrzywione korby od przeladowania...

na chwile obecna, skompetowalem juz wszystkie czesci do remontu silnika:
-kute tloki Wiseco
-kute korby Manley
-lepsza uszczelka pod glowicę
-kompletny rozrzad
-dolot powietrza Corksport
-18L oleju Shell helix h7 5W40, nowy olej do dyfra, skrzyni..
-i wszystko co potrzebne do podstawowego zakucia i remontu.
kilka zdjec czesci (na foto brak rozrzadu, olejow)

samochod bedzie robiony w garazu Young Motors w UK.
wszysrkie czesci sa nowe, sprowadzane ze stanow.
kiedys z nudow upiekszylem srodkowe elementy folia karbonowa, efekt bardzo dobry!!
W najbliższej przyszłości planuję:
-nowe turbo BNR S4
-dolot metanolu
-zawieszenie -30/-40mm, zastanawiam sie nad gwintem czy sprezyna + bilstein b8
-przedni wiekszy intercooler
-zegary prosport
-strojenie
-Cobb v3 (urzadzenie monitorujace prace samochodu na bierzaco, zmiana mapy na postoju itp.)
-wydech Miltec bez obu katow
-halogeny pomarańczowe
-czerwone lampy na tył
-po głowie chodzi ROTA GTR w jasnym zielonym
-nowe strojenie
po wszystkim samochod powinien osiagnac 450+.
To by bylo na tyle, o wszystkim bede informowal na bierzaco, ma chwile obecna czekamy z madzia na termin remontu
pozdrawiam.
sorry za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury
nie wiem jak umiescic miniature youtube, wiec sprawdzac link